Jump to content

Nu trage pana-N 3mii, nu merge ĂŽnchiderea din cheie e39 530d


Luchian9823

Recommended Posts

Salut tuturor.

Am un seria 5, motor 30d an 2002, 194 cai manual cumpĂŁratĂŁ recent. Masina funcționeazĂŁ ireproșabil. Pornește si la rece si la cald fĂŁrĂŁ ezitare. Are țeava inox cap coada si deabea scoate puțin fum dar foarte puțin fata de altele cu evacuare stock.

Am ĂŽntâlnit 2 probleme care ma omoarĂŁ. 1. motorul trage doar dupĂŁ 3mii de ture in sus, pana in 3 mii ii moarta, dupĂŁ 3 mii te ĂŽnvinge in scaun si ĂŽși i-a zborul.

Am luat-o prin eliminare. Prima data azi am fãcut toate schimburile plus debitmerrul de aer care m-am gândit ca este vinovatul, si este unic mai rapida dar tot cum trebuie apoi am realizat ca eghere-ul nu are nici furtunasul ãla la vacuum si cred ca ii si blocat.

Nu are probleme ca turbo ca dacĂŁ avea coate si fum si nici nu trĂŁgea dupĂŁ 3'mii ture, cu injectoarelor la fel.nu TrepideazĂŁ la calda.

Apoi am maj realizat ca pompa de alimentare de sub scaun șofer bâzâie foarte tare, știu cum ar trebuiii sa bâzâie dar asta bâzâie prea tare.

DacĂŁ poate cineva sa-mi dea un rĂŁspuns care sa ma ducĂŁ la o rezolvare ar fi perfect.

2. Nu merge sa ĂŽnchid din cheie, am ĂŽncercat reinitializare de 1000 de ori nimic, am verificat siguranțele din bord sunt toate am verificat in spate era una lipsa si am pus si la fel nimic.

Acum cum aflu dacĂŁ emite cheia, poate ea este vinovata. Precizez ca masina are 300k originali verificați.

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ani cand aveam e39 530d costau parca 300-350 ron bucata. Am pus un tester pe masinalaun service, au vazut niste valori si asa au ajuns la problema si implicit la rezolvarea ei. Daca vrei intreb un prieten care se ocupa cu piese auto de pret. Sa iei noi, cele sh nu le poti verifica.

 

Oricum eu as face altfel, gaseste un mecanic sa iti controleze traseul furtunelor de vacum, sa inlocuiasca tot traseul si pe urma as comanda regulatoarele de presiune.

Link to comment
Share on other sites

AstĂŁzi am fost si am fĂŁcut un tester. Mi-a dat eroare la presiune turbo sau ceva de genu. Gen actuaror sau regulator si eroare le egr.

 

Cand nu trage pana in 3000 poate sa fie din regulatoarele de la turbo sau egr. Tinand cont ca nu ai furtunul de vacum de la egr, e posibil sa fie asta cauza.

Si aceste regulator unde se afla, cum aratĂŁ si cum verific dacĂŁ este vinovat sau nu?!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.