Jump to content

F10 Mocheta uda dreapta spate


Recommended Posts

Astazi am constatat si eu ca e umeda mocheta la sofer langa tunelul median. V-ati mai intalnit cu problema aceasta?

 

Mecanicul meu, care mi-a schimbat masticul de la usile din spate, a zis ca si la usile din fata o sa se intample pe viitor acceasi treaba daca nu-l schimb. Poate tie pe acolo iti intra apa.... Intre timp am dat masina, si nu am mai prins aceasta surpriza neplacuta...la o masina premium

Edited by Cipy85
Link to comment
Share on other sites

Cum au zis si alti colegi si la fel am patit si eu la F10, dar si la E90 am avut problema asta. Se rezolva prin desfacerea fetei de pe usa cu problema si se lipeste la loc folia de etansare. Nu-i nimic grav. O sa vedeti ca acea folie este desprinsa undeva in partea de jos si atunci apa care curge prin interiorul usii scapa pe langa folia dezlipita si mai departe ajunge in habitaclu. Mecanicul meu a zis ca a avut o gramada de F10-uri cu problema asta, majoritatea doar la usile din spate. El schimba masticul de pe intreaga suprafata, practic reimprospatandu-l a.i. sa nu fi nevoit sa mai dai fata jos inca o data in caz ca o sa se desprinda masticul vechi in alta zona.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 7 months later...

Scuze pentru double posting, scriu si aici pentru ca sunt mai multe topicuri deschise pe aceeasi problema:

 

La F10, in special daca aveti clima si in spate, va recomand sa NU ignorati aceasta problema. Dupa ce am remediat la mine (chiar ma intrebam ce se mai strica cu apa aia acolo), am constatat ca incalzirea electrica auxiliara din spate dreapta este in scurt (sau ars). Asta inseamna dat scaunul dreapta jos, desfacut probabil mocheta, ajuns la tunelul care baga aer cald si inlocuit piesa defecta...

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pai spune si aici care e cauza si cum se rezolva.

 

 

Cauza este ca adezivul care lipeste bariera de protectie de usa, se desprinde in timp. Cand ploua, pe bariera de vapori se prelinge apa + se formeaza condens, care apoi patrunde prin locul unde este desprins, si apoi intra direct in masina printre fata de usa si usa.

 

Pentru rezolvare, se demonteaza fata de usa, si se lipeste inapoi bariera de protectie cu un adeziv care lipsete materiale de polistiren de metal.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am si eu o curiozitate legata de aceasta problema, mai precis, inteleg ca apa se prelinge pe la geam si se scurge pe interiorul usii pana la scurgerile de jos din usi, dar este normal sa intre apa pe la geamuri si sa se scurga pe interiorul usii?

 

Adica ma gandesc ca in timp apa+tablaria nu se impaca prea bine, o vad mai degraba o problema de la imbinarea geamului cu acea garnitura a usii...

Link to comment
Share on other sites

Nu e normal nimic - nu e normal ca apa sa se acumuleze in usa si sa dea "afara " in masina . E un design idot - nu sunt scuze cu mastic bla, bla, bla .

Usa trebuie sa aiba scurgeri iar apa care intra pe la geam trebuie sa se scurga in afara .

BMW seamana ca doua picaturi de apa cu Apple , si toate tampeniile si failure de design sunt scuzate cu alte tampenii - gen "pune , schimba mastic ".

Flaw-uri majore de design pe care doar utilizatorii de produse Apple le gasesc normale/rezolvabile.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salutari. M-am lovit si eu de aceeasi problema la F10. Am mai avut-o la un E46 acum 10 ani, si ma mir cum de BMW inca nu a rezolvat-o :rolleyes:.

 

Simptomele sunt aceleasi: mocheta uda dupa o ploaie si cand deschid portiera, pare a avea o adunare de apa. Avand in vedere ca am rezolvat-o la E46 cu bariera de vapori, stiu ce e de facut dar am o intrebare: am rupt destule cleme in trecut si as vrea sa stiu unde gasesc acele scule de desprindere pe care le tot folosesc specialistii in filmuletele de pe youtube, la demontare, gen aici. Le-as putea comanda de pe e-bay/amazon/emag dar sincer mi-ar fi mult mai usor daca le pot lua de la un magazin auto sau ceva de genul. Aveti idee?

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

poti gasi trim remover si pe olx.ro, mai scump decat pe aliexpress, dar ajung in 2 zile

 

fata de usa se poate desface si fara scule, la F30 am reusit - dai geamul jos, tragi cu degetele de partea de sus a fetei de usi, si ar trebui sa iasa din clemele metalice; apoi cu atentie desfaci si restul fetei, tragand usor in apropierea clemelor de plastic.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc domnilor pentru informatii si pentru ajutor. Am reusit in cele din urma, cu ajutor a catorva improvizatii. La F10 e importanta si ordinea in care dai jos trimurile sau clemele din cate am vazut pe youtube, altfel risti sa rupi diverse urechiuse de plastic.

 

Eu de fiecare data cand deschideam portiera (stanga spate) dupa o ploaie, fix din partea de langa stalp curgeau cam 250ml de apa pe jos, deci clar exista o acumulare acolo, care apoi se inflitra. Doar portiera stanga spate se comporta astfel.

 

Cand am desfacut fata de portiera am observat ca bariera de vapori era desprinsa fix in punctul cel mai de jos al portierei (poze atasate). Am folosit un adeziv special pentru cauciuc si am lipit partea desfacuta. Acum, sa vedem la urmatoarea ploaie :rolleyes:

post-1030-0-44182800-1576330796_thumb.jpg

post-1030-0-43749300-1576330806_thumb.jpg

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Multumesc domnilor pentru informatii si pentru ajutor. Am reusit in cele din urma, cu ajutor a catorva improvizatii. La F10 e importanta si ordinea in care dai jos trimurile sau clemele din cate am vazut pe youtube, altfel risti sa rupi diverse urechiuse de plastic.

 

Eu de fiecare data cand deschideam portiera (stanga spate) dupa o ploaie, fix din partea de langa stalp curgeau cam 250ml de apa pe jos, deci clar exista o acumulare acolo, care apoi se inflitra. Doar portiera stanga spate se comporta astfel.

 

Cand am desfacut fata de portiera am observat ca bariera de vapori era desprinsa fix in punctul cel mai de jos al portierei (poze atasate). Am folosit un adeziv special pentru cauciuc si am lipit partea desfacuta. Acum, sa vedem la urmatoarea ploaie :rolleyes:

 

Ai inlocuit tot masticul cu care-i prinsa folia sau doar pe cel din zona dezlipita?!?! Mecanicul meu inlocuieste complet masticul de pe toata folia si asta pt ca cel vechi poate ceda in urmatoarea perioada in alta zona. Sau faptul ca banda aia adeziva este intrerupta chiar in partea de jos unde se acumuleaza apa, mai mult ca sigur se va desprinde in zona unde a fost intrerupta. Capetele benzii adezive trebuie inchise undeva in zona de sus a portierei tocmai din aceasta cauza. E nasol pt ca daca in scurt timp iar iti poate intra apa in masina si din nou trebuie sa dai jos fata de usa jos fiind risc de rupere a clemelor ori sa apara greieri in usa respectiva.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.