Jump to content

Cum verific un e90 inainte de cumparare


Cristian00

Recommended Posts

Salut!

 

Vreau sa imi cumpar un E90, dar nu am cunostinte de mecanica, si nici pe cineva de incredere care sa fie foarte priceput si sa aiba timp sa vina cu mine in tara sau in afara...

Ce parere aveti, daca gasesc o masina care imi place(ca aspect), si o duc la reprezentanta sa o verifice ei, cat este de sigur ceea ce verifica ei?

Pot sa iti spuna daca km sunt reali, daca masina nu are carte service sau TUV?

Pot sa isi dea seama daca turbina sau distributia e pe cale sa cada?

Ce porbleme ar putea sa aiba masina care sa nu fie descoperite la verificarea de la reprezentanta?

Link to comment
Share on other sites

Depinde , scrie si tu ce an e masina, ce motor are , cati km, manuala sau automata. Incearca sa afli de la vanzator cand a fost schimbata turbina, distributia ( la N47), telescoape, ambreiaj ,volant sau la automata ulei cutie, etc. daca vrei mai multr detalii da-mi pm si iti explic .

 

Testul la reprezentanta e ok doar ca daca masina nu a avut reviziile facute in reteaua bmw nu o sa afli daca sunt reali sau nu.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by vladmury
Link to comment
Share on other sites

Depinde , scrie si tu ce an e masina, ce motor are , cati km, manuala sau automata. Incearca sa afli de la vanzator cand a fost schimbata turbina, distributia ( la N47), telescoape, ambreiaj ,volant sau la automata ulei cutie, etc. daca vrei mai multr detalii da-mi pm si iti explic .

 

Testul la reprezentanta e ok doar ca daca masina nu a avut reviziile facute in reteaua bmw nu o sa afli daca sunt reali sau nu.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vreau sa fie minim 2006, cutie manuala. Daca dau peste unul care traieste din vanzarea de masini nu am cum sa aflu acele informatii, el isi va lauda masina si va spune ca nu are nici un defect. In afara de un test la reprezentanta ce ar trebui sa mai fac sa nu iau teapa?

Edited by Cristian00
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca e din alt oras dai cautare pe google pt cineva cu tester din acel oras ( sunt sigur ca gasesti si aici pe forum ) . o mai poti duce la bmw in zona respectiva. fii constient ca un bmw intretinut costa mai mult decat media pietei. daca e din 2006 , mai mult ca sigur are cam 300k km. volanta , racord flexibil toba , turbina . cam astea tb schimbate. bafta
Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa cumperi masina doar de la proprietarul din acte (cara sa o fi avut de ceva timp si sa nu fie un rupt in cur). Cam asta e principalul fel in care te feresti de tepe :)

Da, la asta ma gandeam si eu, dar daca este de la un parc auto din Germania? Stiu ca sunt cazuri cand masina nu mai are numere si nu poti sa iesi la risc pe strada fara numere.

De la parcuri din Germania cat e de sigur sa cumperi?

Link to comment
Share on other sites

Uita-te la scaune, interior sa vezi cat de uzate sunt. Un E90 din 2006 ar avea cel putin 220k km sau chiar mai mult. Cel mai bine se vede uzura pe volan si scaunul soferului, butoane sterse de la Aerul conditionat de ex. Conteaza mult si de la cine o cumperi. Daca e un cocalar din Autovit care vb cu "sa moara familia mea de nu e asa bo$$ule" e clar ca e teapa cu T mare :D Daca cumperi de la un neamt ce sta intr-o zona rezidentiala ok si iti pune in fata cartea service si facturile de la schimburi, ia-o chiar daca e nespalata :D Daca cumperi din Germania de la un parc auto, asigura-te sa iti faca TUV si sa iti dea factura cu nr de km pe ea ( daca te mint, sunt pasibili de amenda si puscarie). Acum 2 sapt am vandut-o eu pe a mea, cred ca se incadra la preferintele tale. Presuspun ca vb de motorul de 1995cc din moment ce pomenesti de distributie. Motorul m47n de 163 cai nu are probleme cu distributia. Cel de facelift cu cod N47 ( din 2008 incolo) e cunoscut pt aceste probleme, insa nu toate o au. CUm zice si Lavi4175, vezi volanta, ambreiajul, turbina. Volanta e usor de vazut daca functioneaza bine sau nu. Daca tremura intr-a 1-a la plecarea de pe loc, inseamna ca e pe duca. Turbina nu are voie sa fluiere sau se plafoneze la 3000 rpm. La BMW la o verificare amanuntita se vede si pe tester ce probleme are. Orice mecanic bun care o pune pe elevator si se uita atent, descopera eventuale probleme ce pot aparea gen: amortizoare, flanse, discuri, placute, vreun furtun sau racord, filtru DPF. Spor la cautare!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, la asta ma gandeam si eu, dar daca este de la un parc auto din Germania? Stiu ca sunt cazuri cand masina nu mai are numere si nu poti sa iesi la risc pe strada fara numere.

De la parcuri din Germania cat e de sigur sa cumperi?

 

Ii spui ca vrei " Probefahrt oder kaufe ich nichts! "

Toti händlerii au numere rosii si un carnet, pun numerele pe masina si scriu datele din buletinul tau in carnet, pe urma te sui cu talharul in masina si dati o tura.... va pociti la bani bateti palma si te duce la Zulassungsstelle sa iei nr de export

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stiu ce cele din 2006 nu au USB(cel putin pe care le-am vazut nu aveau).

Din ce an s-a pus USB pe E90?

Daca nu are USB se poate pune?(am vazut ceva adaptor care se leaga la AUX). Vreau sa pot pune muzica de pe iphone.

Si este adevarat ca poti face conectare cu telefonul prin bluetooth doar la cele din 2008 + ?

Link to comment
Share on other sites

boaska ..da ai un limbaj pe masura nickname-ului :(

 

usb e doar pe cic , si cred ca poti sa iti pui si pe ccc dar conexiunea o poti face si la cele din 2006 din cate stiu daca gasesti cu optiunea asta . Spor . !

Ce inseamna "cic" si "ccc"?

Am vazut ca tot se foloseste aceasta prescurtare, dar nu am gasit ce inseamna, stiu doar ca e legat de navigatie.

Link to comment
Share on other sites

Eu am e90 din 2008, m47n (lucky me), si am 103000 km in bord. Nici pe departe pana la 300 000 km cum spunea cineva mai sus, pe "minim".

 

I am pus CIC pentru ca CCC e clar depasit, USB nu avea, i am pus si din ala, iar bluetooth aveam de la inceput (e usor de verificat asta din meniu).

Edited by BesTEveR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am e90 din 2008, m47n (lucky me), si am 103000 km in bord. Nici pe departe pana la 300 000 km cum spunea cineva mai sus, pe "minim".

 

Sincer nici ai tai(km) nu sunt prea credibili, doar 100k km in 8 ani? Cele mai multe la ani aia sar de 250-300k km

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu am e90 din 2008, m47n (lucky me), si am 103000 km in bord. Nici pe departe pana la 300 000 km cum spunea cineva mai sus, pe "minim".

 

I am pus CIC pentru ca CCC e clar depasit, USB nu avea, i am pus si din ala, iar bluetooth aveam de la inceput (e usor de verificat asta din meniu).

 

Probabil cĂŁ esti unul din norocosii care au cumparat masina unor batrani care n-o prea utilizau, o ai demult?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O am din 2010, de la sfarsit.

arabu, ma crezi, nu ma crezi, nu e treaba mea ;)

 

Ori merge bunica ta cu ea numai la biserica si la supermarket ori o tii in curte sau in fata blocului de bibelou

Am cumparat E90 in decembrie 2011 cu 152k km, acuma are aproape 250k km, nu am cum sa cred ca a fost condusa si inainte de bunicuta si dupa ce ai cumparato:)

Eu cred totusi ca ai incurcat tastele cand ai vrut sa scrii cati km are:))

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am luat un BMW E90 2993cc 197cp de la un croat cu firma de masini second hand.

Am verifica-o in Venlo la chip tuninig sa stiu daca km sunt reali. Tipu mi-a explicat cate ceva in timp ce rula soft-ul.

Mi-a aratat suruburile de la geamul care protejeaza ceasurile din bord (in spatele volanului). A pus lumina de la telefon sa se vada mai bine.

Mi-a zis ca daca se umbla la kilometraj e musai sa scoti ceasurile din bord afara, si daca scoti suruburile alea 2 raman urme acolo 100% , deci se poate observa destul de usor.

 

La reprezentanta am fost si mi-au zis ca totul e in ordine. La 1 saptamana s-a 'belit' un furtun de la vacuum si a scos fum de am zis ca mi-a luat foc motorul.

DPF-ul era infundat aproape de 100% si umflat de la ulei aruncat din turbo. A ars acolo in el, l-a facut praf.

Turbina terminata si aia. Aia de la reprezentanta n-au vazut nimic. Factura: 2000 euro and counting. E distractie.

Link to comment
Share on other sites

Ori merge bunica ta cu ea numai la biserica si la supermarket ori o tii in curte sau in fata blocului de bibelou

Am cumparat E90 in decembrie 2011 cu 152k km, acuma are aproape 250k km, nu am cum sa cred ca a fost condusa si inainte de bunicuta si dupa ce ai cumparato:)

Eu cred totusi ca ai incurcat tastele cand ai vrut sa scrii cati km are:))

Adica daca eu am masina din 2004, cu 198 mii Km, este prea putin? Chiar daca am carte service la ea, cu toate reviziile?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am luat un BMW E90 2993cc 197cp (..)

DPF-ul era infundat aproape de 100% si umflat de la ulei aruncat din turbo. A ars acolo in el, l-a facut praf.

Turbina terminata si aia. Aia de la reprezentanta n-au vazut nimic. Factura: 2000 euro and counting. E distractie.

 

Faptul ca o masina are kilometri reali in bord nu scuteste viitorul posesor sa nu aiba probleme...

Poate daca era luata cu garantie de la dealer iti da o certitudine ca motorul nu"crapa" ... dar asta din nou doar pe perioada garantiei; doar motorul avand garantie.

 

Adica daca eu am masina din 2004, cu 198 mii Km, este prea putin? Chiar daca am carte service la ea, cu toate reviziile?

Ai si stampile de dealer?

.., dupa cum pot fi reali, dar sa stii ca, cartea service e cel mai usor de produs... Un pic mai greu e cu stampilele de dealer

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu te sfatuiesc asa cum am facut-o si eu .. Cand mi-am cumparat e90 lci am luat un prieten/cunostinta de incredere si a mers cu mine ... Ajuns acolo a mers el un pic cu masina, o diagnoza obisnuita la un tester decent, ridicare pe rampa.. In final am luat-o ... Dupa un an am fost cu fratele meu sa-si achizitioneze acelasi model . Vreau sa iti spun ca am vazut si condus 10 masini pana am gasit una care sa se comporte ca a mea .. O cunosc cap-coada, si imi dau seama imediat daca e ceva neinregula la ea .. Eu sunt din Ploiesti, pot sa te ajut oricand !!! Bafta !!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.