Jump to content

e 46 se opreste in mers


Recommended Posts

e 46 benzina 1800 cm din 2003 se opreste ;la inceput imi dadea cate un sut moment in care se aprindea si martorul la baterie, ajungand acum sa se opreasca in mers ,la relanti si pornind greu dupe ce s a oprit.am schimbat intinzatorul ,am verificat distributia sa nu fie sarita nu stiu ce sa mai fac.

va rog sa mi spuneti daca v ati confruntat cu aceeasi problema!

Link to comment
Share on other sites

e 46 benzina 1800 cm din 2003 se opreste ;la inceput imi dadea cate un sut moment in care se aprindea si martorul la baterie, ajungand acum sa se opreasca in mers ,la relanti si pornind greu dupe ce s a oprit.am schimbat intinzatorul ,am verificat distributia sa nu fie sarita nu stiu ce sa mai fac.

va rog sa mi spuneti daca v ati confruntat cu aceeasi problema!

 

fa o diagnoza si vezi ce erori ai

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Senzor vibrochen, dar cel mai sigur e sa faci o diagnoza inainte de a te apuca sa-l schimbi.

 

la mine nu se opreste masina ,doar da cate un sut si se aprinde martorul de la baterie 1-2 secunde.

masina este 318i valvetronic

pe tester nu am eroare de crankshaft.am probat cu bmw scaner ,inpa si delphi

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Inlocuieste bujiile, si incearca din nou, trebuie sa ai missfire pe vreo bujie, sau vreo bobina care e pe duca,

 

la mine nu se opreste masina ,doar da cate un sut si se aprinde martorul de la baterie 1-2 secunde.

masina este 318i valvetronic

pe tester nu am eroare de crankshaft.am probat cu bmw scaner ,inpa si delphi

Senzorul de pe volanta ,lucreaza impreuna cu senzorul de pe axa cu came, amandoi trimit impulsuri catre Ecu, foarte simplu ar putea fi si o intrerupere electrica pe undeva, trebuie testata pe loc.

Edited by cristianro
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut,

la mine se opreste masina dupa aproximativ 3 km,cand ajunge temperatura apei la 90,se apride scurt martorul de la baterie,dsc,abs cu galben,apoi o pornesc si nu mai face deloc,masina e e46 316i 2003,pe tester nu apare nimic

Link to comment
Share on other sites

salut,

la mine se opreste masina dupa aproximativ 3 km,cand ajunge temperatura apei la 90,se apride scurt martorul de la baterie,dsc,abs cu galben,apoi o pornesc si nu mai face deloc,masina e e46 316i 2003,pe tester nu apare nimic

In primul rand ai probleme cu alternatorul, schimba-i carbunii si verifica tensiunea de incarcare sa fie in jur de 14,2-14,4v, si mai verifica temperatura motorului sa fi sigur ca are 90 C

Edited by cristianro
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

asa se aprinde becul de la baterie cand iti moare motorul.

 

cred ca la baiatul este vorba de un senzor de la axa cu came. stiu ca e o problema relativ frecventa la n42 sa moara asa din nimic in trafic, mai cauta pe aici pe forum.

Edited by CosminE46
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cand moare motorul in mers, daca bateria e terminata , da becul de la baterie ramane aprins, el spune ca i se aprinde scurt martorul de la baterie, la mine care am bateria de vre-o juma de an nu se aprinde becul daca ar fi sa moara motorul , dupa cateva secunde bune , da se aprinde si asa ramane. dar nu se aprinde scurt. si da , verifica si cum spune si CosminE46 . Intotdeana la aparitia unei anomalii erorile raman stocate in Ecu. Incearca sa o re-testezi.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In primul rand ai probleme cu alternatorul, schimba-i carbunii si verifica tensiunea de incarcare sa fie in jur de 14,2-14,4v, si mai verifica temperatura motorului sa fi sigur ca are 90 C

Am schimbat releul de incarcare,tensiunea e 14,2

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat releul de incarcare,tensiunea e 14,2

 

Ai avut probleme cu releul de incarcare? Esti sigur ca in acel moment cand se opreste motorul , tensiunea e stabila in jur de 14,2 si nu cumva e mai mica?O monitorizezi permanent? Sau doar presupui ca ar fi ok?

Edited by cristianro
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai avut probleme cu releul de incarcare? Esti sigur ca in acel moment cand se opreste motorul , tensiunea e stabila in jur de 14,2 si nu cumva e mai mica?O monitorizezi permanent? Sau doar presupui ca ar fi ok?

Incarcarea am monitorizat-o tot timpul,in acel moment nu....,face doar in mers...

 

Ce mi se pare ciudat este faptul ca dupa ce pornesc moare dupa aproximativ 3 km,iar dupa ce o repornesc de exemplu am facut 75 km,timp in care nu face nici o figura.....

Link to comment
Share on other sites

In mers m-am referit si eu, faptul ca se aprinde scurt becul de la martorul baterie ,(doar daca o fi adevarat ce spui), inseamna ca ai avut o cadere de tensiune scurta, asta inseamna ca ori bateria iti face probleme (mai putin probabil), ori inca mai ai probleme cu releul de incarcare, si aici sunt semne mari de intrebare.Indiferent de situatie ar fi trebuit ca motorul sa mearga in continuare pe baterie (macar o perioada), doar daca nu cumva mai ai si alte probleme. Situatia ta nu are nici-o legatura cu cei 3km, faptul ca repornesti masina si apoi merge, problema e strict de parte electrica, Edited by cristianro
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

intr-adevar cu bateria baiatul nu a explicat f bine, cred.

dar eu sunt aproape sigur ca ii se aprinde becul de baterie DUPA ce moare motorul. ceea ce e si normal cum spuneam...

 

deci, becul de la baterie se aprinde inainte sau dupa ce moare motorul?

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

intr-adevar cu bateria baiatul nu a explicat f bine, cred.

dar eu sunt aproape sigur ca ii se aprinde becul de baterie DUPA ce moare motorul. ceea ce e si normal cum spuneam...

 

deci, becul de la baterie se aprinde inainte sau dupa ce moare motorul?

Becul se aprinde scurt inainte,moment in care imi da un sut masina

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca are cum sa-si dea seama , decat doar daca e foarte atent sau sa-si puna langa el un voltmetru legat permanent la baterie, in general problemele legate de incarcarea bateriei sunt tratate cu superficialitate, Incearca sa te duci la un electrician bun sa iti verifice si diodele redresoare, si alternatorul, singura piesa in miscare e rotorul alternatorului, nu releul de incarcare, ma tem ca degeaba l-ai schimbat. Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

In mers m-am referit si eu, faptul ca se aprinde scurt becul de la martorul baterie ,(doar daca o fi adevarat ce spui), inseamna ca ai avut o cadere de tensiune scurta, asta inseamna ca ori bateria iti face probleme (mai putin probabil), ori inca mai ai probleme cu releul de incarcare, si aici sunt semne mari de intrebare.Indiferent de situatie ar fi trebuit ca motorul sa mearga in continuare pe baterie (macar o perioada), doar daca nu cumva mai ai si alte probleme. Situatia ta nu are nici-o legatura cu cei 3km, faptul ca repornesti masina si apoi merge, problema e strict de parte electrica,

Nu are nici o legatura zic si eu,dar ciudat este fapul ca motorul imi moare cam in aceleasi locuri spre si dinspre serviciu....adica dupa aprox 3 km

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sa nu cumva sa fie ceva asemanator cu triunghiul Bermudelor , dar ceva mai mic in dimensiuni, incearca sa eviti acea zona, ai cumva vre-un alt traseu ocolitor?

Salut,in sfarsit am gasit traseul ideal spre serviciu,l-am schimbat odata cu schimbarea senzorului de vibrochen :thumbsup:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Senzorul de la vibrochen nu are nicio legatura cu distanta parcursa de 3 km, are legatura doar cu temperatura si traseul (drumul) pe care mergi.

Nu stiu cu ce are legatura sau nu,cert este ca problema a fost rezolvata :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.