Jump to content

Ajutor! Pierd antigel!


Recommended Posts

Salut! Am un X3 2.0D N47 203.000 km. La 190.000 km mi-a fost schimbata gratuit distributia. Masina functioneaza impecabil, dar am constatat ca o mare presiune imi arunca antigelul din vasul de expansiune. Daca nu il completez , mi se aprinde martorul in bord. Si eu si alti prieteni suntem de parere ca trebuie schimbata garnitura de chiulasa. Aveti alta parere?
Link to comment
Share on other sites

Salut! Am un X3 2.0D N47 203.000 km. La 190.000 km mi-a fost schimbata gratuit distributia. Masina functioneaza impecabil, dar am constatat ca o mare presiune imi arunca antigelul din vasul de expansiune. Daca nu il completez , mi se aprinde martorul in bord. Si eu si alti prieteni suntem de parere ca trebuie schimbata garnitura de chiulasa. Aveti alta parere?

 

daca arunca pe la buson ..schimba busonul

Link to comment
Share on other sites

Nu mai bine shimb masina? Dupa ani de munca, dupa cateva masini low cost (3 dacii,olcit,tico, 2 ford fusion etc) cred ca a venit timpul sa am si eu o masina "buna".Cu 25.000 de euro in buzunar plec pentru prima data in germania sa-mi caut masina mult dorita.oscilam intre Q5 si X3.A castigat un X3 din 2007(atunci eram in 2009) 78.000km cumparat de la reprezentanta BMW( X83PE11 2.0D 177CP). Eram super multumit de alegerea facuta. Inventam excursii doar pt placerea de a conduce. Pe drumurile patriei crapa un amortizor. repede la reprezentanta, 1000 euro = schimbat ambele amortizoare fata. La 150.000km crapa turbina. Remediez si aceasta problema. In urma unei vizite la reprezentanta pt niste zgomote la directie, aflu ca sunt rechemat pt schimb distributie GRATUIT. Asta pe la 190.000km. Cu ocazia asta am schimbat si ambreajul complet( inclusiv volanta)din cauza unor dardaieli finute la plecarea de pe loc. Dupa 5 zile de stat in service, primesc o super masina: mult mai silentioasa si mai economa( consumul mediu s-a redus de la 8,3 la 8,0).Masina asta sigur o mai tin inca ani buni. Periodic prietenii si colegii de munca imi spun ca am o balta sub masina." Nu e de la mine" .In final constat ca o presiune imensa imi arunca antigelul prin supapa de siguranta din busonul de la vasul de expansiune, furtunele de tur si retur ale radiatorului sunt umflate, stau sa pocneasca. In habitaclu aud cum circula apa ca printr-un calorifer neaerisit. M-am saturat sa completez antigelul, acesta nu se pierde prin alt loc decat prin supapa busonului.

Revin cu intrebarea: stiti alta cauza a acestui fenomen decat fisurarea garniturii de chiulasa?

Trebuie sa stiti ca la toate masinile dinaintea acesteia, nu am avut atatea probleme. Mai mult: niciodata nu am ars ( schimbat ) garnitura de chiulasa la nici o masina. Cu o dacie am facut 180.000km, cu TICO 90.000km, cu FORD FUSION 60.000km.

Pana la urma acest BMW X3 chiar este o masina deosebita?

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi garnitura de _chiulasa_ arsa , ar trebui sa ai diferente mari la testul de compresie pe fiecare piston. Si da , este o masina mai deosebita pentru faptul ca este putin mai pretentioasa, dar mult superioara altor marci. Intotdeauna cand cumperi omasina faci o evaluare a ei cu ce trebuie schimbat si cat costa, si apoi vezi daca se merita sa o cumperi sau nu. Nicio-data nu iei o masina din GERMANY doar pentru faptul ca e nemteasca, nu, sunt masini alergate la maxim, dupa care daca trebuie ceva inlocuit si e prea scump, atunci pune masina la vanzare. Eu nu as renunta la ea doar pentru faptul ca arunca antigel pe la buson, deoarece orice se poate remedia, dar sa se faca cu mareeeeee atentie. O garnitura nu e scumpa deloc, si mai trebuie verificata temperatura lichidulu de racire, se poate rezolva, nu e asa grav.
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu mai bine shimb masina? Dupa ani de munca, dupa cateva masini low cost (3 dacii,olcit,tico, 2 ford fusion etc) cred ca a venit timpul sa am si eu o masina "buna".Cu 25.000 de euro in buzunar plec pentru prima data in germania sa-mi caut masina mult dorita.oscilam intre Q5 si X3.A castigat un X3 din 2007(atunci eram in 2009) 78.000km cumparat de la reprezentanta BMW( X83PE11 2.0D 177CP). Eram super multumit de alegerea facuta. Inventam excursii doar pt placerea de a conduce. Pe drumurile patriei crapa un amortizor. repede la reprezentanta, 1000 euro = schimbat ambele amortizoare fata. La 150.000km crapa turbina. Remediez si aceasta problema. In urma unei vizite la reprezentanta pt niste zgomote la directie, aflu ca sunt rechemat pt schimb distributie GRATUIT. Asta pe la 190.000km. Cu ocazia asta am schimbat si ambreajul complet( inclusiv volanta)din cauza unor dardaieli finute la plecarea de pe loc. Dupa 5 zile de stat in service, primesc o super masina: mult mai silentioasa si mai economa( consumul mediu s-a redus de la 8,3 la 8,0).Masina asta sigur o mai tin inca ani buni. Periodic prietenii si colegii de munca imi spun ca am o balta sub masina." Nu e de la mine" .In final constat ca o presiune imensa imi arunca antigelul prin supapa de siguranta din busonul de la vasul de expansiune, furtunele de tur si retur ale radiatorului sunt umflate, stau sa pocneasca. In habitaclu aud cum circula apa ca printr-un calorifer neaerisit. M-am saturat sa completez antigelul, acesta nu se pierde prin alt loc decat prin supapa busonului.

Revin cu intrebarea: stiti alta cauza a acestui fenomen decat fisurarea garniturii de chiulasa?

Trebuie sa stiti ca la toate masinile dinaintea acesteia, nu am avut atatea probleme. Mai mult: niciodata nu am ars ( schimbat ) garnitura de chiulasa la nici o masina. Cu o dacie am facut 180.000km, cu TICO 90.000km, cu FORD FUSION 60.000km.

Pana la urma acest BMW X3 chiar este o masina deosebita?

 

...atunci fratele meu, bun venit in lumea BMW, 2 aspecte Bmw-urile sunt chiciricioase,

2, obisnuieste-te cu incopetenta mecanicilor, chiar si aia din reprezentante..., ai grija pe mana cui lasi masina, si fi atent la orice lucrare

 

on-topic: parerea mea este ca s-a umblat pe la vreon furtun can s-a schimbat distributia, si nu au facut aerisirea bine...

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Daca s a deformat garnitura de chiulasa cu singuranta si chiulasa este afectata. Deobicei de fapt cedeaza chiulasa, apar microfisuri sau deformari. Prin acea microfisura motorul scapa compresie in sistemul de racire si de acolo si problema. Nu este o interventie chiar asa de scumpa... 2000 3000 RON cu tot verificare chiulasa DAR pana la asta trebuie verificat tot poate problema vine din alta parte. Daca problema este de la chiulasa cum se incalzeste putin afara vor incepe sa bubuie furtune, coturi, etc Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Imposibil , schimbi distributia si se arde garnitura de _chiulasa_, e de domeniul fantasticului, n-are nicio treaba una cu alta, chiar daca ar merge fara antigel ar trebui sa-i arate o temperatura mult mai mare in bord, , si apoi ar fi diferente mari de compresie intre pistoane, toate astea nu au treaba cu distributia.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

apa este in parametri(conform indicatorului din bord).anumite tutoriale spun ca in cadrul schimbului de distributie trebuie schimbata si garnitura de chiulasa(inclusiv prezoanele). Nu inteleg de ce. Doar daca se rupe vreun lant.

Concluzie: nu stie nimeni alta cauza de cat fisurarea garniturii de chiulasa(de ce s-a fisurat ? nu se stie)

Urmeaza verificare compresie cilindri si mai mult ca sigur schimb garnitura+prezoane+etc.Asta se poate face fara sa se dea motorul jos?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salut.masina in reprezentanta. mai multe teste=nimic deosebit. verificare compresie=cilindrul 3 cu probleme.maine se da chiulasa jos. tata are mcv: 160.000km fara probleme la motor(turbina,distributie,chiulasa etc); un prieten are santa fe:244.000km fara nici o problema cu motorul; la munca avem o camioneta toyota dyna(motor de 2,5diesel la fel ca pe hilux):340.000km fara probleme la motor(am schimbat de doua ori alternatorul si de 6-7 ori arcurile spate). ce petarde de motoare are bmw ? nici unul dintre prieteni sau rude nu are bmw. toti ma compatimesc sau fac glume pe seama mea. un prieten (inginer la reprezentanta toyota)a avut un seria 5.s-a saturat de probleme si si-a luat prius.

maine aflam:chiulasa deformata sau garnitura arsa sau bloc motor fisurat (parca am vorbi de o dacie 1300 chinuita). SA INCEAPA PARIURILE!!!(eu pun pariu ca-mi schimb masina)

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

E rau ca tu depinzi doar de service, rau e ca asa ai cumparat-o cu probleme ,care au inceput sa apara de-a lungul timpului, nu e vina ta, dar nimeni atunci cand cumperi o masina nu o sa-ti spuna ce probleme are, si nu compara un MCV cu un BMW X3 pentru ca nu exista si nici nu va exista vreodata termen de comparatie intre o masina romaneasca si un BMW X3., si apoi de ce ti-ai luat x3 , si de ce nu ti-ai luat un MCW, amandoua sunt masini, pe motorina, doar ca x3 are puterea un pic mai mare ca a MCV-lui,in rest nicio diferenta. Eu pun pariu ca iti vei schimba masina si iti vei lua MCV.sau un prius ,chiar daca e mai mica dar e si hibrida, comsum mic ,tocmai buna pentru tine, ai de unde alege. Bafta.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salut.masina in reprezentanta. mai multe teste=nimic deosebit. verificare compresie=cilindrul 3 cu probleme.maine se da chiulasa jos. tata are mcv: 160.000km fara probleme la motor(turbina,distributie,chiulasa etc); un prieten are santa fe:244.000km fara nici o problema cu motorul; la munca avem o camioneta toyota dyna(motor de 2,5diesel la fel ca pe hilux):340.000km fara probleme la motor(am schimbat de doua ori alternatorul si de 6-7 ori arcurile spate). ce petarde de motoare are bmw ? nici unul dintre prieteni sau rude nu are bmw. toti ma compatimesc sau fac glume pe seama mea. un prieten (inginer la reprezentanta toyota)a avut un seria 5.s-a saturat de probleme si si-a luat prius.

maine aflam:chiulasa deformata sau garnitura arsa sau bloc motor fisurat (parca am vorbi de o dacie 1300 chinuita). SA INCEAPA PARIURILE!!!(eu pun pariu ca-mi schimb masina)

 

ti-am spus ca bmw-urile sunt mai chiciricioase adica mai mereu se gaseste cateo problema

cineva mi-a dat minus la aceasta afirmatie, se pare ca uni refuza sa accepte realitatea...

obisnuieste-te cu ideea,

sfatul meu este sa , incepi sa-ti cunosti masina, si sa ai grija de ea, nu o duce la mecanici cu orice, mai intai documenteaza-te

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

mie inca imi place masina asta.dar consider ca a te bucura de o masina inseamna sa stai cat mai mult in spatele volanului , nu in fata capotei(cu exceptia filtrelor,ulei,distributie curea eventual etc) . de ce sa nu merg la reprezentanta? pana acum am fost foarte multumit de ei.doar preturile prea mari. dar cand mi-am luat aceasta masina am luat si asta in calcul: cauciucuri mai scumpe,uleiuri+filtre mai scumpe,amortizoare mai scumpe,placute+discuri frana mai scumpe,un eventual parbriz mai scump etc. cand eram cu distributia in service imi facusem deja planul pentru viitoarea masina(mai incolo ,peste cativa ani ):seria 5 ,2.0xd,brek,suspensie pneumatica (sunt operat de hernie de disc si x3 este totusi cam rigid).viitoarea masina nu va fi in nici un caz mcv "ca a lui tata". sincer mi-ar place tot un bmw dar cu un motor japonez. mi-ar place si un motor mai mare dar am considerat ca banii mei trebuie cheltuiti pentru combustibil,familie,excursii etc nu pe taxele mai mari peste 2000 cmc. masina o voi repara corect: chiulasa deformata=rectificare ,bloc fisurat=schimb motor. dar asa , ca fapt divers, noile n47 mai au probleme cu distributia? la ce interval de km se face schimbul de ulei? in germania i s-au facut 2 schimburi la 40.000km(asa scrie si in bord "service oil 40.000km"). in tara am fost sfatuit sa-l schimb mai des. am hotarit 25.000 (mai ales dupa ce a cazut turbina). dupa schimbul distributiei am zis 15.000 (cum ziceti multi aici pe bmwclub).asa am sa fac in viitor dar care mai e diferenta intre mcv ,hyundai,toyota,suzuki sx4(asta e a doua masina a familiei),skoda etc si BMW? trebuie sa stiti ca fiecare fabricant zice sa schimbam uleiul la 15.000km. pentru a fi niste motoare fiabile (asa cum se pretind) de ce nu zice si BMW ca: uleiul se schimba la 15.000km; distributia(chiar cu lant) se schimba la 120.000km; turbina se schimba la 150.000km etc. astfel puteam sa-mi fac un calcul sa vad daca sunt in stare sa intretin aceasta masina.(cand am reconditionat turbina, atelierul mai avea 5-6 turbine de pe n47 aduse la reparat, unele mai distruse ca a mea)
Link to comment
Share on other sites

Cand ai fost la reprezentanta ai cerut o revizie generala cu ce trebuie schimbat la timp ca sa nu ai probleme?, Am un coleg cu o skoda octavia 2006 la care i-a picat turbina, a cumparat alta noua, tu ai reconditionat-o pentru ca asa iesi mai ieftin, dar scuza-ma pretentiile sunt mai mari decat a colegului meu care are skoda, adevarul e ca in general orice masina pe care o lasi sa cada,vei avea intotdeauna probleme
Link to comment
Share on other sites

Spui ca problema cu _chiulasa_ a aparut dupa schimbul distributiei.. Unde ai schimbat distributia??? La reprezentanta, la un service autorizat sau un garaj ceva?

Ti-am spus ca distributia mi-a fost schimbata gratuit la reprezentanta BMW. Ti-am spus ca la iesirea din reprezentanta am fost foarte incantat de cum functiona masina.

Link to comment
Share on other sites

Cand ai fost la reprezentanta ai cerut o revizie generala cu ce trebuie schimbat la timp ca sa nu ai probleme?, Am un coleg cu o skoda octavia 2006 la care i-a picat turbina, a cumparat alta noua, tu ai reconditionat-o pentru ca asa iesi mai ieftin, dar scuza-ma pretentiile sunt mai mari decat a colegului meu care are skoda, adevarul e ca in general orice masina pe care o lasi sa cada,vei avea intotdeauna probleme

La cati km a picat turbina de pe skoda colegului? Am spus ca prefer sa cheltui banii pe motorina, familie, distractii, etc. decat pe o turbina noua pusa pe un motor mai vechi.

Atata timp cat turbina a fost reconditionata intr-un atelier super profesionist (semana cu o farmacie la curatenie si organizare) , nu vad care este diferenta fata de una noua. Si prietenului meu cu o skoda octavia 1.9D din 2007 i-a picat turbina la 170.000 km. A reconditionat-o si functioneaza perfect. O ruda are un Opel astra break 1.3D din 2006. I-a picat turbina la 240.000 km. a reconditionat-o si functioneaza perfect. Doar pentru ca e BMW, eu trebuie sa cumpar turbina noua? Cred ca daca mi-ar fi cazut turbina la 500.000 km , mi-as fi cumparat una noua. Am spus ca daca voi avea blocul motor fisurat, voi schimba tot motorul. Conform conceptiei tale, ar trebui sa cumpar un motor nou?

Edited by narcis-marian
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut! Azi e "Buna Vestire". Ascultati aici vestea buna: Bloc motor fisurat in dreptul cilindrului 3. Cilindrul 3 coborat fata de suprafata garniturii de chiulasa. Atentie: vorbesc despre BMW x3 2007 203.000 km , nu de o Dacia 1300 veche! Oare asta tine de schimbul de ulei la 40.000 - 25.000 - 15.000 km? Poate tine de distributia schimbata la reprezentanta sau intr-un garaj? Poate tine de turbina reconditionata in loc de una noua? Pierdem timpul... Celor care chiar se pricep le cer in continuare ajutorul:caut un motor SH N47. Eu am N47D20A 177cp. Din 2007 , normal. Pot sa-l inlocuiesc cu N47D20C din 2014 (183 cp cred !?) ?
Link to comment
Share on other sites

La cati km a picat turbina de pe skoda colegului? Am spus ca prefer sa cheltui banii pe motorina, familie, distractii, etc. decat pe o turbina noua pusa pe un motor mai vechi.

Atata timp cat turbina a fost reconditionata intr-un atelier super profesionist (semana cu o farmacie la curatenie si organizare) , nu vad care este diferenta fata de una noua. Si prietenului meu cu o skoda octavia 1.9D din 2007 i-a picat turbina la 170.000 km. A reconditionat-o si functioneaza perfect. O ruda are un Opel astra break 1.3D din 2006. I-a picat turbina la 240.000 km. a reconditionat-o si functioneaza perfect. Doar pentru ca e BMW, eu trebuie sa cumpar turbina noua? Cred ca daca mi-ar fi cazut turbina la 500.000 km , mi-as fi cumparat una noua. Am spus ca daca voi avea blocul motor fisurat, voi schimba tot motorul. Conform conceptiei tale, ar trebui sa cumpar un motor nou?

 

Da, ar fi ideal sa cumperi un motor nou, t e va tine mai mult, cu unul second hand foarte posibil sa ai aceleasi probleme pentru ca e acelasi tip de motor nu altceva mai bun, si imi mentin in continuare pariul pentru un MCV. Bafta.

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Da, ar fi ideal sa cumperi un motor nou, t e va tine mai mult, cu unul second hand foarte posibil sa ai aceleasi probleme pentru ca e acelasi tip de motor nu altceva mai bun, si imi mentin in continuare pariul pentru un MCV. Bafta.

vorbim ...vorbe. am hotarat. va fi SH. n-as vrea ca la un moment dat sa cada caroseria si motorul (aproape nou) sa reziste in continuare. as vrea sa imbatraneasca amandoua odata.iti las tie placerea de a merge mereu cu motoare noi.sa mai stii ca nu am nici un complex cind conduc mcv-ul tatalui meu. nu mi-as lua mcv ci un duster dar sincer nu ma lasa sotia.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.