Jump to content

Ajutor! Pierd antigel!


Recommended Posts

e un lucru cunoscut (printre cei cu oarecare informare, cunostinte) ca masinile premium nu sunt deloc premium si la fiabilitate. da, daca iau azi un mcv (desi nici astea nu mai sunt asa simple cum erau alea din 2006 - dau un exemplu aiurea) si un seria3 sansele sunt mult mai mari ca intr-un interval de 8 ani sa ajung de mult mai multe ori in service cu bmw-ul decat cu dacia.

daca o masina costa 50.000 si alta 20.000 nu inseamna in nici un caz ca aia de 50 mii se va strica foarte rar...

nu inteleg de ce te miri ca se strica. da, se strica toate, o masina de ~8 ani in viziunea producatorului este deja uzata si insusi producatorul isi doreste ca ala care a cumparat-o de noua (putin le mai tin atat oricum ) sa o vanda si sa isi ia noul model iar cel care a cumparat-o sh sa isi bata capul si sa toace banii pe piese.

 

in concluzie nu inteleg mirarea ta. masinile se strica indiferent de marca lor. traim intr-o societate de consum , asta e realitatea bmw dar si alti producatori premium au probleme neacceptabile de fiabilitate. dar ce sa facem?! nu avem ce face. astea ne plac, astea le iubim,astea le reparam :)).

 

mi se pare putin dubios ca problema ta coincide cu schimbul distributiei..probabil ca e o coincidenta.

Edited by CosminE46
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

cred ca tabla poate cadea dupa 8 ani. crezi ca motorul e normal sa cada dupa 200.000km? sunt unii pe aici care zic ca fac 40.000-50.000km/an. Ei ar trebui sa arunce masina dupa 4-5 ani? vrei sa vezi motorul? nu cred ca fonta asta e turnata comform pretentiilor lui bmw:

 

imi pare rau. nu pot, nu stiu cum sa postez

Link to comment
Share on other sites

este chestie de noroc. unele pot sa mearga mult si bine altele pica pur si simplu.

sunt niste fiare care nu se mai fac ca acum 20-30 de ani.

 

vedem si astazi e34-uri, e36-uri cu sute multe de mii de km , neintretinute dar care au multe componente originale. credeti ca peste 20 de ani o sa vedem multe f10 2012 cu motorul original si neintervenit asupra lui? eu nu cred. asta este trendul, ce sa facem?! il intelegem, bagam la cap ca la o masina poate pica orice si oricum si daca nu ne permitem reparatiile in caz ca se strica (se poate strica orice si oricum, da, 200.000km si o vechime de 9 ani inseamna mult ptr ziua de azi) luam masini noi le vindem dupa 3-4 ani, luam alta noua si tot asa. aici vor sa ne duca producatorii pe termen lung!

Edited by CosminE46
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cum sa nu fiu suparat (am revenit, atata timp cat am bmw cred ca am dreptul sa-mi laud/denigrez masina aici) : vine pastele si eu nu-mi fac planuri de plecare undeva cu prietenii, eu caut motor sh. Cosmin spui ca "premium" inseamna "cum se conduce, siguranta in caz de accident, consum". Ca sa demonstreze asta o masina trebuie sa circule, sa functioneze. ia spune te rog ce masina am eu acum in service: premium sau...cazan? Nu functioneaza dar ce "dotari" are!!! ce design!!! Hai s-o lasam asa. E prima data cand intru pe un forum. Aici ne certam sau ne ajutam. De unde imi iau motor? Pot inlocui N47D20A cu N47D20C? Sper sa-mi reuseasca "transplantul" si sa am din nou bmw la poarta. Vreau sa mai stau (pardon-sa circul) printre voi. Imi place cum combateti.
Link to comment
Share on other sites

imi cer scuze. nu as vrea sa fiti suparati ca mine. eu as vrea sa fiu vesel si optimist ca voi. sunt compatibile cele doua motoare? Am fost foarte bucuros cand mi-am cumparat masina. Am fost entuziasmat cand mi-am scos masina din service cu distributie si ambreiaj nou. Sigur voi fi foarte bucuros daca va reusi transplantul. Parca e mai palpitanta fercirea asta in valuri. cred ca daca ar fi fost continua ar fi fost monotona. Sunt compatibile? motoarele
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca nu se potrivesc prinderile la motor,poate trebuie sa faci ceva adaptari , nu stiu sigur.

de ce sa fi modificat prinderile la motor? nu acolo erau probleme. mecanicul spune sa iau acelasi motor din aceeasi perioada 2007-2009. Pai nu in perioada aia se testa (pe noi) noua versiune a motorului n47 177cp?

Link to comment
Share on other sites

de ce sa fi modificat prinderile la motor? nu acolo erau probleme. mecanicul spune sa iau acelasi motor din aceeasi perioada 2007-2009. Pai nu in perioada aia se testa (pe noi) noua versiune a motorului n47 177cp?

 

De ce nu intrebi la reprezentanta daca motoarele mai noi se potrivesc pe suportii masinii tale?

 

Pe de alta parte, daca masina are cutie automata exista o limita maxima a puterii de la motor catre roti peste care cutia de viteze nu ar fi potrivita si trebuie schimbata.

 

Mai sus spuneai ca blocul motor e din fonta; bmw nu mai face blocuri de motor din fonta de ceva vreme, ci din aliaj de aluminiu.

Ma gandesc (presupun) ca o supra incalzire ("calare" locala?) a blocului motor (datorata lipsei racirii pe aceea-nivel antigel crescut in vasul de expansiune..) a dus la fisurarea blocului motor.

 

... In timpul unei lucrari atat de complexe ca schimbul distributiei la N47 producatorul recomanda, iar dealerul executa totul ca la carte(pardon, ca in proiect-teste!), adica cum zice producatorul - de aceea s-au schimbat prezoanele la chiulasa...

 

:offtopic:

.. daca BMW face motoare atat de proaste, cum se face ca acum vreo doi ani un producator japonez(mi se pare Toyota..) a semnat cu BMW un parteneriat de schimb; japonezii dau bateriile iar nemtii de la BMW dau motoarele..?? Probabil si unii si altii vor sa produca mai multe "hibride" in viitor:

https://next.ft.com/content/1ca4578c-c1de-11e1-8e7c-00144feabdc0

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

De ce nu intrebi la reprezentanta daca motoarele mai noi se potrivesc pe suportii masinii tale?

 

Pe de alta parte, daca masina are cutie automata exista o limita maxima a puterii de la motor catre roti peste care cutia de viteze nu ar fi potrivita si trebuie schimbata.

 

Mai sus spuneai ca blocul motor e din fonta; bmw nu mai face blocuri de motor din fonta de ceva vreme, ci din aliaj de aluminiu.

Ma gandesc (presupun) ca o supra incalzire ("calare" locala?) a blocului motor (datorata lipsei racirii pe aceea-nivel antigel crescut in vasul de expansiune..) a dus la fisurarea blocului motor.

 

... In timpul unei lucrari atat de complexe ca schimbul distributiei la N47 producatorul recomanda, iar dealerul executa totul ca la carte(pardon, ca in proiect-teste!), adica cum zice producatorul - de aceea s-au schimbat prezoanele la chiulasa...

 

:offtopic:

.. daca BMW face motoare atat de proaste, cum se face ca acum vreo doi ani un producator japonez(mi se pare Toyota..) a semnat cu BMW un parteneriat de schimb; japonezii dau bateriile iar nemtii de la BMW dau motoarele..?? Probabil si unii si altii vor sa produca mai multe "hibride" in viitor:

https://next.ft.com/content/1ca4578c-c1de-11e1-8e7c-00144feabdc0 1: prima data la reprezentanta am intrebat dar am impresia ca nu vor sa se complice, au spus ca o sa mai verifice.2: Am cutie manuala.Chiar daca ar fi fost automata cred ca diferenta dintre 177cp si 183cp nu e mare lucru.Sincer eu nu caut 6cp in plus ci experienta in plus pe care au capatat-o in plus cei de la bmv cu n47.3:Ai dreptate,este aluminiu nu fonta.4:Ce-i atat de complex deschimbat o distributie? mai ales cu motorul dat jos de pe masina.Puteau sa schimbe si garnitura de chiulasa si prezoanele pentru ca oricum platea bmw(reamintesc:distrib. schimbata gratuit in reprez).Nu vad rostul atata timp cat nu s-au rupt lanturile. Am vazut si eu interminabila lista cu piesele schimbate gratuit dar nu am gasit nici garnitura,nici prezoanele.5:Nu vreau sa cred ca cei de la Toyota sunt atat de prosti sa fi batut palma pentru n47-le de pe masina mea.Nici cei de la bmw nu cred ca sunt atat de josnici.Cred(sunt sigur) ca e vorba de ultima versiune de n47(mult mai fiabila).De aceea nu mai vreau nici eu N47D20A.Poate pot sa-l inlocuiesc cu N47D20B sau N47D20C. Crezi ca e o dorinta deplasata?

 

De ce nu intrebi la reprezentanta daca motoarele mai noi se potrivesc pe suportii masinii tale?

 

Pe de alta parte, daca masina are cutie automata exista o limita maxima a puterii de la motor catre roti peste care cutia de viteze nu ar fi potrivita si trebuie schimbata.

 

Mai sus spuneai ca blocul motor e din fonta; bmw nu mai face blocuri de motor din fonta de ceva vreme, ci din aliaj de aluminiu.

Ma gandesc (presupun) ca o supra incalzire ("calare" locala?) a blocului motor (datorata lipsei racirii pe aceea-nivel antigel crescut in vasul de expansiune..) a dus la fisurarea blocului motor.

 

... In timpul unei lucrari atat de complexe ca schimbul distributiei la N47 producatorul recomanda, iar dealerul executa totul ca la carte(pardon, ca in proiect-teste!), adica cum zice producatorul - de aceea s-au schimbat prezoanele la chiulasa...

 

:offtopic:

.. daca BMW face motoare atat de proaste, cum se face ca acum vreo doi ani un producator japonez(mi se pare Toyota..) a semnat cu BMW un parteneriat de schimb; japonezii dau bateriile iar nemtii de la BMW dau motoarele..?? Probabil si unii si altii vor sa produca mai multe "hibride" in viitor:

https://next.ft.com/content/1ca4578c-c1de-11e1-8e7c-00144feabdc0 1: prima data la reprezentanta am intrebat dar am impresia ca nu vor sa se complice, au spus ca o sa mai verifice.2: Am cutie manuala.Chiar daca ar fi fost automata cred ca diferenta dintre 177cp si 183cp nu e mare lucru.Sincer eu nu caut 6cp in plus ci experienta in plus pe care au capatat-o in plus cei de la bmv cu n47.3:Ai dreptate,este aluminiu nu fonta.4:Ce-i atat de complex deschimbat o distributie? mai ales cu motorul dat jos de pe masina.Puteau sa schimbe si garnitura de chiulasa si prezoanele pentru ca oricum platea bmw(reamintesc:distrib. schimbata gratuit in reprez).Nu vad rostul atata timp cat nu s-au rupt lanturile. Am vazut si eu interminabila lista cu piesele schimbate gratuit dar nu am gasit nici garnitura,nici prezoanele.5:Nu vreau sa cred ca cei de la Toyota sunt atat de prosti sa fi batut palma pentru n47-le de pe masina mea.Nici cei de la bmw nu cred ca sunt atat de josnici.Cred(sunt sigur) ca e vorba de ultima versiune de n47(mult mai fiabila).De aceea nu mai vreau nici eu N47D20A.Poate pot sa-l inlocuiesc cu N47D20B sau N47D20C. Crezi ca e o dorinta deplasata?

Link to comment
Share on other sites

Crezi ca e o dorinta deplasata?

Nu, deloc.

 

...Si eu as fi la fel de ..furios pe reputatia patata a BMW pentru ca au sarit in acelasi "band-wagon" cu marea piata auto, "tendintele" auto.. Si cand spun asta ma refer pur si simplu la "fenomenul" schimbului de ulei la 30k km; care este cea mai mare porcarie/idioteniei ce poate fi facuta unui motor, mai ales dupa 100k km. (in comentatiul acesta intra indirect si luarea aminte ca BMW face schimb cu Toyota de anumite componente in masinile produse; acum, nu serios, cat te astepti sa tina o baterie pe un motor hibrid?? Peste 10 (zece) ani in nici un caz! Fara sa "cada" vreo "celula"(?)... Ma indoiesc.. N-am chef sa ma (mai) intreb cat o costa o singura baterie, nu toata!!!

Sunt ca tine si ca toti ceilalti; cumpar o masina (sh) si ma astept sa mearga cat mai mult timp, cat mai putini bani dati pe intretinere.

 

Dar probabil ca ai inteles si de la altii (cu toate ca te incapatanezi sa crezi ca nu ar fi asa.. ) ca dupa 5-6 ani masina ar trebui schimbata, ca e considerata veche.. cel putin in vest.. Asta e trendul.. Moda. Si asta de cele mai multe ori pentru ca fabricantul vrea sa faca banu', (de ce oare garantia prelungita (post-garantia) este atat de scumpa la BMW? - de fiabile ce sunt motoarele dupa 100-160k km.. cu schimburi de ulei avute la 30k km...) sa vanda!!

Iar cei care cumpara SH sa joace pe o sarma dupa cum stie fiecare sa si-o intinda de bine (adica sa fie capuit si intelept si cu, ceva minime cunostinte..)

 

E anormal ca dupa 100k, hai 160k km ...la un motor sa mai ai "curaj" sa schimbi uleiul la 30k km doar pentru ca asa zice producatorul la carte.

Parerea mea.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

...cred ca, am stat destul :offtopic: (..problema e acum la chiulasa; pierderea de apa, nu are a face cu uleiul, lantul schimbat... dar probabil o legatura indirecta exista din moment ce tu NU ai avut probleme deloc inainte sa-i fie schimbat lantul..)

:shifty: :twitch:

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

dar ce e premium la o masina? doar habitaclul?

 

Te inteleg in totalitate, si eu am acelasi sentiment de revolta asupra asupra marcilor "premium". Dar pe de alta parte trebuie inteles faptul ca ei sunt primii care vin cu tot felul de tehnologii pe piata. Tehnologii inca netestate zi cu zi, tehnologii care pot avea hibe abia dupa 5-6 ani de la punerea in functionare, greu de depistat in faza de testare. MCV-ul tine deoarece are putine chestii pe ea care pot ceda. E ca si cum ai compara o bicicelta cu viteze vs o roaba. Cu care crezi ca vei avea mai putine probleme? Pe de alta parte care iti ofera utilitatea mai mare(si aici nu ma refer doar la deplasaredin A in B )?

 

Plus mai adauga piata moderna unde schimbarea trebuie facuta ieri si obtii combinatia optima: tehnologii noi, facute cu costuri minime, in timp record. Astazi orice companie este "premiant", nimeni nu are voie sa iasa pe 2, sau mai rau, sa piarda. Da vina pe mentalitatea curenta, nu pe cei care se adapteaza la ea de nevoie.

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

tu ai avut prea multe masini vechi, si acum ca ti-ai luat un bmw din 2007, te asteptai sa-l ei pe dumnezeu de picior si parca "te certi" cu noi ca nu e asa cum credeai tu.... iti inteleg sentimentul, e normal sa fi furios pe situatie, dar intelege ca asa e cu masinile (mai ales astea mai noi)

masinile tale vechi nu erau asa complexe de acolo si fiabilitatea ,

cu masinile astea mai noi e alta treaba , au fost multe masini care dupa o luna dupa ce au iesit din uzina, le-au chmemat inapoi ca n-au pus cv cum trebuie... asa e viafa asta , lumea asta a masinilor , probleme de fabricatie, probleme aparute din cauza neingrijirii corespenzatoare si asa mai departe....

 

aj luat o masina cu probleme, fie din fabricatie fie ca fostul propietar nu a avut grija de ea cum trebuie, accepta ideea

 

de exemplu eu, la fel ca tine mi-am luat un audi a5 din 2012 si dupa nici macar 500km, s-a dat verdictul : planetare ovalizate( defect de fabricatie)

la e46 le meu, doar ce am dat comanda piese in valuare de 1000 euro. (masina face 3000)

la o alta masina de-a mea pejeo 407 . de un an de zile nu am bagat decat 7 euro, de am schimbat o bucsa... masina la ora actuala merge ca noua

si ca sa vezi imi bag p... in ea, nici uleiul nu l-am schimbat de un an, am deja 20.000 km cu el

 

deci sunt masini si masini....

 

inceteaZa cu impresia ca : gata vezi doamne masina noua, Benveu , trebuia sa fie mai buna , mai rezistenta .. etc

 

incearca sa te calmezi, si rezolvati probleme la masina

 

succes!

Edited by bmw3er
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu este sa abandonezi ideea de a pune alt motor pe masina decat ala din fabrica. Sa stii ca problema ta cu _chiulasa_ nu e una generala cum este cu distributia. Zic asta in ideea ca nu trebuie sa te sperii sa pui acelasi motor. Cu alt motor e complicat, nu cred sa fie cineva care sa iti garanteze ca se poate monta, e chestie de documentare. Fff multa documentare. Crezi ca vei gasi un mecanic care sa stie asa ca la carte si sa iti garanteze ca se poate monta si sa fie si ok pe termen lung? E vorba de diferite subansamble, ecu, anexele motorului, faptul ca ai 4x4 etc... Te trezesti ca dai o gramada de bani(un motor ultima vers va costa fff mult in dezmembrari) si te alegi cu vreo struto camila... Nu cauta sa iti faci singur probleme, ptr ca dupa cum vezi problemele vin oricum singure...
Link to comment
Share on other sites

salut Toti (dar mai ales BMW3er) m-ati luminat: masinile premium sunt premium 4-5-6 ani sau 200.000-300.000km.Dupa aceea ele devin masini comune sau (mai rau) capricioase.Fara sa fiu misogin, e cam asa: te "cuplezi" cu o femeie cuminte si vei fi fericit toata viata. Te "cuplezi" cu o diva si dupa 4-5-6 ani constati ca s-a transformat intr-o c... pipita . Unii prefera o viata linistita iar altii o aventura . Eu sunt insurat de mai bine de 20 de ani cu acceasi "diva"(asa o consider eu pe sotiea mea). Lasati-ma sa cred ca inca mai exista astfel de femei! Lasati-ma sa cred ca exista masini premium mai vechi de 4-5-6ani!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut Toti (dar mai ales BMW3er) m-ati luminat: masinile premium sunt premium 4-5-6 ani sau 200.000-300.000km.Dupa aceea ele devin masini comune sau (mai rau) capricioase.Fara sa fiu misogin, e cam asa: te "cuplezi" cu o femeie cuminte si vei fi fericit toata viata. Te "cuplezi" cu o diva si dupa 4-5-6 ani constati ca s-a transformat intr-o c... pipita . Unii prefera o viata linistita iar altii o aventura . Eu sunt insurat de mai bine de 20 de ani cu acceasi "diva"(asa o consider eu pe sotiea mea). Lasati-ma sa cred ca inca mai exista astfel de femei! Lasati-ma sa cred ca exista masini premium mai vechi de 4-5-6ani!

 

:logik: :hmm: :no:

Link to comment
Share on other sites

Mai poti considera o masina premium, pina in 8 ani doar daca o intretii foarte bine,ghinionul tau e ca asa ai luat-o,( cu probleme ascunse), asa ai mers cu ea, asa o ai. Din pacate intretinerea unei masini premium ,e mult mai ridicata in comparatie cu intretinerea femeii , pentru aceeasi perioada de timp.A fost alegerea ta si oricand o poti schimba, nu cred ca te-ai insurat si cu masina.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.