BMWClub: link-uri utile pe internet - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

link-uri utile pe internet tehnice

#1 User is offline   blue charon 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 165
  • Joined: 11-March 07
  • Location:Australia de Vest

Posted 20 May 2007 - 12:17

Am observat ca nu exista o pagina cu link-uri utile pe website pentru posesorul de BMW de...sa zicem virsta clasica.

Iata aici una la o pagina cu informatii tehnice.

http://www.cscoupe.org/tech/tech.html

poate mai aveti si altele si le putem grupa aici sau intervin moderatorii si creeaza o pagina dedicata, ma rog. Am si link-uri cu locuri unde se pot procura piese daca e cineva interesat sa cream o sursa de referinta si pentru ele.
0

#2 User is offline   F|or3 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 08-May 07

Posted 20 May 2007 - 13:40

blue charon, on 20/May/2007, 12:17, said:

Am observat ca nu exista o pagina cu link-uri utile pe website pentru posesorul de BMW de...sa zicem virsta clasica.

Iata aici una la o pagina cu informatii tehnice.

http://www.cscoupe.org/tech/tech.html

poate mai aveti si altele si le putem grupa aici sau intervin moderatorii si creeaza o pagina dedicata, ma rog. Am si link-uri cu locuri unde se pot procura piese daca e cineva interesat sa cream o sursa de referinta si pentru ele.
View Post


Dar ceva link-uri unde gasesc si eu o schema electrica la un 318i din 90 sau de unde as putea face rost???? pls careva
0

#3 User is offline   blue charon 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 165
  • Joined: 11-March 07
  • Location:Australia de Vest

Posted 20 May 2007 - 13:58

Sunt convins ca exista forumuri cu asa ceva. Si carti. Masina pe de alta parte nu e chiar...retro din 1990.

Aici as sugera o pagina unde sa adunam link-uri cu informatii tehnice care nu apar in carti, un fel de supliment practic, scris de cei care s-au jucat cu masinile astea ani de zile mai degraba decit un manual de reparatie.

Iata inca citeva:

http://www.bimmers.com/02/

aici gasiti pagini exceptionale despre modificari, date tehnice, specificatii, etc.

http://www.bmw2002fa...tegory/3/15/32/

Asta e o pagina din UK, la fel ca mai sus, informatii tehnice nepretuite.

http://www.cahsel.de...x.php?id=46&L=2

asta e o sursa de piese de 2002 in Germania, vind si pe internet. Mai este si asta, bineinteles, pentru toate modelele clasice:

http://www.wallothne...ramewelcome.htm

O sursa consacrata de piese de inalta calitate, informatii tehnice si tutoriale de toate felurile, Korman, in USA:

http://www.kormanfastbmw.com/

Si bineinteles nu putem sa uitam Top End performance care are o sectiune dedicata BMW:

http://www.racetep.com/

Si mai bagam cind ne mai amintim.

This post has been edited by blue charon: 20 May 2007 - 14:01

0

#4 User is offline   F|or3 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 08-May 07

Posted 20 May 2007 - 18:35

Da ms pentru link-uri unele din ele sunt chiar interesante poate pe viitor o sa imi iau piese dupa sait cand o sa am o masina functionala dar pana acolo am nevoie de o schema cat de cat completa la un e30 m40 318i din 90 mai are careva ceva link-uri sau sugesti....
0

#5 User is offline   blue charon 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 165
  • Joined: 11-March 07
  • Location:Australia de Vest

Posted 21 May 2007 - 03:35

Link-urile de mai sus nu sunt intentionate a rezolva problema schemei tale. O sugestie insa. Din manualele Haynes pe care le am pot sa-ti spun ca schemele sunt foarte asemanatoare pentru modelele 2002 si 318 pina in 1987. Probabil ca nu se schimba multe dupa 1987. Si daca sapi mai adinc internetul o sa gasesti cu siguranta ceea ce te intereseaza. O alta sursa ar fi un service BMW daca stii vreunul serios, acolo poti intreba si poate iti face cineva o copie.
0

#6 User is offline   F|or3 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 08-May 07

Posted 21 May 2007 - 12:08

Daa undeva pe net am sapat putin mai adanc si am gasit ceva care sper sa fie buna in schimb la reprezentanta la bmw miau zis ca nu au asa ceva iar service bmw in oradea nu este si au zis sa merg la cluj sau timisoara poate am noroc acolo asa au zis ei iar despre modificarile ce ziceai tu ca nu sau facut multe modificari sau facut foarte multe si stii cum sunt bmw un fir care nu-i legat bine si... teai scos ..... :blink: :) deci mai am de asteptat putin :)
0

#7 User is offline   blue charon 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 165
  • Joined: 11-March 07
  • Location:Australia de Vest

Posted 21 May 2007 - 13:11

De fapt care e problema (electrica)? Incearca sa descrii un pic simptomele si ce ai incercat sa faci.
0

#8 User is offline   aurelrico 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 44
  • Joined: 19-September 06
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:music,V8 engines,muscle cars,oldtimers,big tits,racing cars properly made,...gasoline

Posted 21 May 2007 - 23:44

Bien-sur ca vrem asa ceva si cat de mult se poate...
http://bmw2002website.terraweb.biz
http://www.bmwworld.com
(www.bmwworld.com/models/newclass/specs/1600.htm#)
http://www.edition-weiss-blau.de
Am manual de reparatie pt 1602 de Haynes. E cam de kka,da' mai afli una alta.De ex. indicatorul de ulei este portocaliu si cel de bat.este rosu.Nu radeti,ca meseriasii m-au pus sa schimb uleiul,asta asa pe la 3-4 sute de km. Mult timp le-am conf.pana-m citit in manual.Daca vreti sunete,screensavere si multe info iata un site beetooonnn.
www.bmwinfo.com. Enjoy!
0

#9 User is offline   F|or3 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 08-May 07

Posted 22 May 2007 - 16:21

blue charon, on 21/May/2007, 13:11, said:

De fapt care e problema (electrica)? Incearca sa descrii un pic simptomele si ce ai incercat sa faci.
View Post

hmmm cum sa explic este cam confuza situatia miam luat si eu un 318i putin mai vechi si am reusit nush cum sa aranjez motorul asta deja de ceva timp si un ,,electrician mecanic' ce zicea el ca este ma indrumat sa imi iau un m40 pe injectie calculator de bord etc lam ascultat si miam luat motorul dar sia cam prins urechile in instalatia electrica pana nu a mai stiut nici el ce sa faca si am mutat masina de la un electrician la altul dar deja si acestia sia prins urechile pe acolo ca firele erau toate intoarse si multe taiate :blink: :) deci momentan ca sa o scot din impas imi trebuie o schema electrica la acest motor care nu se prea gaseste :)( deci in cele din urma am nevoie de o schema electrica cat de cat completa la un 318i e30 m40 din 1990 care mai aveti sugesti.....

Attached File(s)


0

#10 User is offline   blue charon 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 165
  • Joined: 11-March 07
  • Location:Australia de Vest

Posted 22 May 2007 - 16:41

Ocai, m-am lamurit. In cartile mele de masini (manuale de reparatie) nu am modele pe injectie, doar pe carburatie (trebuie sa faci un pact cu tine insuti, caci daca te lasi furat de peisaj, nu mai ajungi nicaieri, si eu m-am legat sa nu ma bag la injectie). Exista insa o carte cu toate modelele de injectie folosite (construite) de Bosch, pe care o am. Daca imi spui exact modelul de injectie de care discutam, poate gasesc ceva, si poti sa refaci tu conexiunile. Odata ce stim ce cautam (identificam corect modelul si tipul de sistem FI) e mai usor sa umblam si pe web. Cartea mea s-ar putea sa aiba doar o schema de principiu, d-aia vorbesc. Vedem.

Intre timp, poate gasesti tu pe undeva cartea: Bosch fuel injection and engine management, de Charles O Probst, Bentley publishers, ISBN 0-8376-0300-5. O gasesti sigur pe Amazon.com sau ebay. Poate o pot aduce si librariile mai serioase din tara pe comanda.

Ia uite, in trei secunde ce poti afla:

http://www.amazon.com/Bosch-Fuel-Injection...t/dp/0837603005

Cartea zice ca tu ai un sistem motronic (din familia pulsed injection, ca sunt mai multe motronicuri) si am gasit o schema detaliata de principiu. N-are insa culorile firelor, si capitolul intreg e cam de 100 si ceva de pagini (incluzind teorie, service si diagnoza), asa ca nu ma ruga sa-l scanez. Merita sa cumperi cartea zic eu, o sa te coste cu tot cu transport o fractiune din pretul mecanicilor la care o sa te tot duci. Manualul de reparatie al masinii (publicat de Haynes, Bentley, etc) ar putea avea si el informatii utile, dar nu stiu daca acopera teoria si diagnoza completa. Pe termen scurt ti-ar putea face viata usoara ca iti da schema electrica mura-n gura, dar pe termen lung nu stiu daca poate sa te ajute cu intelegerea a ceea ce se intimpla acolo, ca sa poti sa ai o vedere "de sus" a intregii instalatii, si sa nu te scarpini derutat in cap pe marginea drumului de cite ori ceva nu merge cum trebuie. In plus, inainte de instalarea sistemului pe masina, doar ca sa eviti durerile de cap, eu ti-as recomanda sa verifici absolut toate componentele ca functioneaza (asta descrie foarte bine cartea mea) corect, altminteri n-o sa stii daca ai legat vreun fir aiurea sau e ceva bulit (iar scarpinat derutat in cap).

This post has been edited by blue charon: 22 May 2007 - 17:01

0

#11 User is offline   F|or3 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 08-May 07

Posted 23 May 2007 - 12:32

da din pacate nu am timpul necesar pentru a executa reparatiile si nici tupeul de a lega toate firele la ea (zgarcitul plateste de doua ori) deci mai bine stiu ca dau un ban si stau in fata. Modelul meu de injectie este motronic 1.3 si cred ca am gasit azi intr-un manual de reparati la un service si codul culorilor si tot ce ii trebe la baiatul fcare imi repara masina sper sa se descurce acuma cu tot ce are si sa o termine.Ms de ajutor dar sper sa nu mai am nevoie de nimik la masina. :blink:
0

#12 User is offline   blue charon 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 165
  • Joined: 11-March 07
  • Location:Australia de Vest

Posted 23 May 2007 - 15:02

Sa ne spui si noua ce iese. Vad ca masina ta e dinainte de 1990, eu as data-o cam 1982-85. Asta inseamna ca a avut un sistem de injectie LH sau ceva de genul asta. Verifica ca avea aceiasi senzori, ca mi se pare ca apar niste schimbari de la un model la altul. Noroc.
0

#13 User is offline   blue charon 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 165
  • Joined: 11-March 07
  • Location:Australia de Vest

Posted 26 May 2007 - 12:55

Inca o pagina interesanta, pe un website la care am pus linkul mai sus. Asta in caz ca aveti probleme cu lichidul de racire

http://www.bmw2002faq.com/component/option...topic/t,291032/

Are si niste date interesante despre debitele de aer posibile cu diferite chiulase, ceea ce e important pentru alegerea carburatorului. E important de stiut ca n-are rost sa ai un carburator cu un debit prea mare (chiar daca in principiu asta e un lucru bun) care nu poate fi folosit la eficienta maxima din cauza restrictiei impuse de chiulasa. O a doua observatie este ca desi chiulasele E12 si E21 curg mai bine, volumul camerei de ardere mai mic la 121&121TI permit rapoarte de compresie mai mari, deci o cale mai rapida catre putere mai mare.

This post has been edited by blue charon: 26 May 2007 - 13:01

0

#14 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 31 March 2008 - 01:22

Foarte interesant topic, l-am pus pined.
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro