Jump to content

Probleme bmw e90 ramane fara curent


Mihai921

Recommended Posts

Salut! Scuze daca nu postez unde trebuie dar sunt nou pe forum :( , problema mea sta in felul urmator: acum 1 an si jumatate masina a ramas fara curent,nici macar sa o deschid nu a mers, si-a revenit dupa aproximativ 2 ore si am zis ca este de la baterie dupa care am schimbat-o imediat. Au trecut aproximativ 2 luni si iar am descoperit ca face acelasi lucru apoi 1 an de zile nu am mai sesizat nimic pana acum aproximativ o luna , am fost cu masina la tester si totul parea in regula, dar am citit pe forum ca ar putea fi senzorul ibs , l-am anulat , aseara aceeasi problema am stat pe langa ea 2 ore sa miste ceva ,am pornit-o ,am ajuns acasa am oprit-o si imediat i-a luat tot curentul, dupa 6 ore am gasit navigatia aprinsa, am pornit-o am mers cu ea 1km am pus-o pe parcare , am deschis geamul si masina sa oprit definitiv mentionez ca motorul mergea, de aproximativ 12 ore numai pot sa ii fac nimic, vreau sa reusesc macar sa inchid geamul pana o sa o duc la reprezentanta , multumesc frumos si astept o solutie pentru problema mea cat mai urgent
Link to comment
Share on other sites

Este vorba de un seria 3 din 2011 2.0d versiunea cu 184 de cai, din pacate porbagajul este capsulat , nu are gaura aceea prin cotiera, motorul sa oprit brusc din senin, am cutie automata am pus-o pe P am lasat geamul jos s vorbesc cu cineva si sa oprit tot absolut niciun beculet pe ea numai sta aprins, am incarcat sa ii dau curent prin bornele din fata nici-o sansa nici macar "plici "nu face cand dau pe caroserie , e moarta cu totul, macar ceva sa pot inchide geamul , la vremea de acum imi e frica sa nu o faca acvariu :(
Link to comment
Share on other sites

Am patit-o si eu, oarecum asemanator; exceptand faptul ca mai avea ceva curent. Nu mai pornea, nu mergea nimic si abia se deschidea din telecomanda

E90 320D xdrive,LCI, 2010

Imi apareau urmatoarele erori: battery discharge, engine start failure. Si-a revenit singura cand am chemat platforma, la service (Bavaria otopeni) dupa n verificari s-a gasit un releu defect. Dupa inlocuire a mers fara probleme.

Verifica cablurile de + si masa, cele groase, inclusiv conexiunile acestora de la baterie, alternator, etc; e posibil sa fie ceva slabit. Cauze pot fi multe, trebuie testat.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc daca as putea sa dau fata de usa jos si sa fac cumva sa ridic geamul , se poate asa ceva?

Daca cauti si firele de alimentare ale motorului, si pui 12 V pe ele, de ce nu!? :thumbsup:

 

(cel mai probabil o sa scoti/deconectezi si mufa comutatorului de pe usa..- ea te poate ajuta sa "vezi" (cu un ohmetru) ce polaritate primeste motorul spre "ridicat" geamul)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Bateria unde o ai ?, in fata ? sau e in portbagaj?Completeaza si tu la Localitate de unde esti ,ca poate te ajuta cineva de la tine din localitate.Ai un aparat de masura? Ai pe cineva sa te ajute sa verifici tensiunea de +12v pe traseele de cablu? Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Daca i-ai dat curent pe borna din fata si nu a facut nimic, problema nu este de la baterie. Sub torpedou, in partea de sus e o cutie de distributie cu mai multe relee; unul dintre ele nu mai functioneaza cum trebuie sau deloc. Din pacate nu stiu sa iti precizez exact care

Mai exista posibilitatea (foarte rar) sa ai o siguranta arsa in cutia de distributie de pe baterie. Din pacate nu poti verifica fara acces in portbagaj

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

mai jos ai un BTS din 2013 ce se aplica (cred) si la masina ta (in functie de serie de sasiu). Vezi poate o dai la pace cu reprezentanta.

 

 

Motorul se opreÂşte; Iluminare intermitentĂŁ a indicatorului luminos de avertizare motor (04/04/2013, OE: R/2013/024)

( « Modificare )

 

DefectĂŁ

Iluminare intermitentĂŁ a indicatorului luminos de avertizare motor

Motorul se opreÂşte

Conexiunea dintre cablul pozitiv al bateriei ºi cutia de distribuÞie de curent faÞã se poate deteriora Într-un interval de timp

SoluĂžie

MontaĂži un cablu/conector ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžit

PrecizĂŁri

Buletinele de rechemare sunt furnizate numai ĂŽn scopuri informative.

Clientul trebuie direcÞionat spre dealer-ul cu francizã adecvatã pentru rectificarea problemelor identificate În nota Rechemãrii de siguranÞã.

Aceasta asigurã faptul cã reparaÞia este efectuatã În conformitate cu prevederile notei de rechemare de siguranÞã ºi cu toate prevederile actualizate.

 

Asigurã de asemenea faptul cã atât baza de date a producãtorului (lista de vehicule afectate), cât ºi agenÞia de licenÞiere specificã Þãrii sunt informate de realizarea rechemãrii.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cum a spus si colegul problema pe care o ai tu este cea de mai sus. Practic conectorul de la cablul de plus de la baterie nu face contact cum trebuie in spate la cutia de sigurante si de asta te lasa in drum cand iti este lumea mai draga. Pe Bmw Europa oricum ii doare in cur de problema asta desi daca o patesti in mers este foarte nasol mai ales noaptea unde pur si simplu moare orice urma de electrica de pe masina si ramai fara lumini, servo frana, abs etc. In state s-au rechemat toate Bmw-urile cu problema asta.

Ca sa "invie" masina pana rezolvi problema, deschide torpedoul, deschide usita de la sigurante si baga mana cat poti in colt dreapta dupa tabloul de sigurante vezi ca e un cablu rosu gros, misca de el si o sa vezi ca invie imediat masina.

Pentru a rezolva problema recomand sa renunti la mufa si sa sudezi direct pe placa conectorul acela, altfel nu ai decat sa schimbi cablul de plus de la baterie la tablou iar asta inseamna demontat tot interiorul inclusiv mocheta, operatiune care te duce cu tot cu manopera undeva la 3500 ron aprox. (doar cablul costa aprox 200 de euro).

Edited by AlexChris
Link to comment
Share on other sites

Cum a spus si colegul problema pe care o ai tu este cea de mai sus. Practic conectorul de la cablul de plus de la baterie nu face contact cum trebuie in spate la cutia de sigurante si de asta te lasa in drum cand iti este lumea mai draga. Pe Bmw Europa oricum ii doare in cur de problema asta desi daca o patesti in mers este foarte nasol mai ales noaptea unde pur si simplu moare orice urma de electrica de pe masina si ramai fara lumini, servo frana, abs etc. In state s-au rechemat toate Bmw-urile cu problema asta.

Ca sa "invie" masina pana rezolvi problema, deschide torpedoul, deschide usita de la sigurante si baga mana cat poti in colt dreapta dupa tabloul de sigurante vezi ca e un cablu rosu gros, misca de el si o sa vezi ca invie imediat masina.

Pentru a rezolva problema recomand sa renunti la mufa si sa sudezi direct pe placa conectorul acela, altfel nu ai decat sa schimbi cablul de plus de la baterie la tablou iar asta inseamna demontat tot interiorul inclusiv mocheta, operatiune care te duce cu tot cu manopera undeva la 3500 ron aprox. (doar cablul costa aprox 200 de euro).

 

 

 

Multumesc frumos tuturor pt raspunsuri, se pare ca mufa aceea este de vina , am miscat acolo de toate cele de sigurante de fire si pana la urma i-a dat curent va multumesc din suflet, acum sa o remediez aveti idee un service bun sau vreun mecanic(electrician) sincer 35 de milioane pt o mufa e destul de mult as prefera sa o sudez pe placa

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am pĂŁțit si eu aceeași problema . Cand ĂŽmi este lumea mai Draga ramân fĂŁrĂŁ curent. Pana acum si-a revenit dupĂŁ câteva ore, dar sincer vreau sa rezolv. Ajutor cu un sfat sau electrician bun din oradea. Mulțumesc !

 

Am mișcat de fire si nimic.Astept câteva ore si ĂŽncerc din nou. Știe cineva un electrician care sudeazĂŁ mufa direct pe placa? Mulțumesc !

Link to comment
Share on other sites

salutare! problema e90 320d 2005 automata: nu mai porneste ,invarte de doua ori maxim si nu porneste! precizez ca vazusem odata martorul galben de baterie dupa ce am ascultat muzica cu masina oprita acum vreo 2 sapt! acum in meniul ascuns la baterie imi arata 11.1 ! de cat e nevoie sa porneasca masina? ce as putea sa fac?
Link to comment
Share on other sites

Alta baterie, sau o incarcare sanatoasa pe redresor, asta daca mai tine curentul, ai nevoie de minim 12V.

 

merci mult de raspuns dar unde sunt eu nu prea are nimeni redresor! ce as putea face? daca ridic capota si pun cablu de + si - la o alta masina va putea porni? ca dupa aia ma duc sa vad de o baterie noua!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Sunt din dambovita, bateria este in porbagaj si nu pot ajunge acolo, nu are curent absolut deloc , cred ca ceva ii opreste circuitul, oricum isi revine singura din senin, se aprinde navigatia si se reseteaza ceasul apare 00:00 intotdeauna.

 

buna.

si eu am exact aceeasi problema cu masina.

ai reusit sa-i dai de cap?

multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

buna.

si eu am exact aceeasi problema cu masina.

ai reusit sa-i dai de cap?

multumesc.

 

baterie noua! era dusa cealalta cu totul! totusi in mers cu bateria veche alternatorul incarca 14,2-14,4 in meniul ascuns in schimb cu asta noua sta mereu la 13,9 daca sting farurile urca la 14 si oscileaza cu 13,9! e ceva in neregula sau doar ma terorizez singur? pareri....! stima

Link to comment
Share on other sites

baterie noua! era dusa cealalta cu totul! totusi in mers cu bateria veche alternatorul incarca 14,2-14,4 in meniul ascuns in schimb cu asta noua sta mereu la 13,9 daca sting farurile urca la 14 si oscileaza cu 13,9! e ceva in neregula sau doar ma terorizez singur? pareri....! stima

Nu te ..teroriza. Este in regula indicatia data in meniul ascuns.

Doar pentru pace interioara incearca sa inregistrezi bateria cu ajutorul INPA.

 

Si mai ales/indeosebi nu mai descarca niciodata bateria sub 11V! Este o tensiune prea mica pentru viata unei baterii cu acid sulfuric.. sub forma de acid..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Am și eu o problema similarĂŁ cu bmw-ul meu e90 N47 numai când e frig afara ,bateria e noua,alternatorul ĂŽncarcĂŁ 14,4 V,bujii incandescente noi ,releu de bujii nou,am verificat dacĂŁ sunt consumatori ascunși cu un multimetru legat in serie pe baterie scoțând fiecare siguranța in parte dar nimica,ceva ĂŽmi mĂŁnâncĂŁ bateria pe timpul nopții și nu ii dau de cap,are cineva idee ce ar putea fi???
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.