Jump to content

Amortizoare Fata Bmw E46


Addictedc

Recommended Posts

pai bun...dar... intrebarea este..cum sta a mea de fata, e normal ? ca asta ma frapeaza pe mine ..

 

intr-un final.. o sa fie bilstein b4 si pe spate..si set arcuri eibach pro kit sau h and r (cum ar Kenbobo)

 

posibil sa ai dreptate, si sa confund.. b6 fiind doar mai dur ..

Edited by Addictedc
Link to comment
Share on other sites

Pentru e46 exista un model de B6 ajustabil pe duritate si se fabrica doar in Germania.

B6 este mai dur si are pe destindere aceasi lungime cu B4/B4 Mtech, iar B8 este o idee mai dur ca B6 si lungimea tijei mai scurta cu 3-4cm fata de standard in functie de modelul masinii.

Pro-kit sunt ceva mai comfortabile, iar H&R ofera masinii o tinuta mai sport.

Link to comment
Share on other sites

Nu exista arcuri B4, le-ai combinat putin :)

Bilstein "face" arcuri si sunt incadrate in protofoliu ca Bilstein B3, de la B4 in sus sunt doar amortizoare, iar protectiile de praf si flansele de amortizoare sunt Bilstein B1.

In gama de amortizoare de la Bilstein exista si o varinata low cost, mai exact Bilstein B2 doar pe ulei.

Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pentru a nu incepe un topic nou, o sa intreb aici:

Vreau sa imi schimb amortizoarele pe spate la un e46 320CD '04 150cp. Din fabrica vine cu Sachs dar as vrea sa schimb deoarece nu aud de bine de ei.

Initial m-am gandit la Kyb si Bilstein .Multi considera ca in Romania se fac lucruri de proasta calitate si nu impartasesc aceasi opinie(lucrez si eu intr-o fabrica) de aceea merg pe Bilstein. Plus ca 1 amortizor cu aceleasi specificatii costa la fel, desi unul e adus din Japonia...

Ca sa caut piesele am mers pe realom, am luat codul, si am mers cu el pe goagal.

Ce parere aveti de "BILSTEIN amortizor BILSTEIN - B4 Gas (Replacement) ochi inferior bitubular presiune gas puntea spate (Numar OE 33526757045) 133 lei"?

Sau puteti recomanda voi altceva pe ulei sau cu un raport calitate/pret mai bun?

Link to comment
Share on other sites

Eu iti recomand Bilstein, sunt foarte ok. Tie pe spate iti trebuie codul 19-103150, acest cod este la fel atat pt M-tech cat si pt Standard(in cazul meu la fel si pt e36).

Merci frumos! Pe fata ai ceva recomandari?

Si cum ai dat de cod? Eu merg pe realom si acolo caut un alt tip de cod dupa care caut(gen:33506757047)

Edited by CosminCozo
Link to comment
Share on other sites

Pentru identificare utilizez bmwfans.info(grafica ceva mai prietenoasa), cataloage online de producator si un catalog general pt identificare/echivalare.

 

Bilstein recomand fata/spate din mai multe motive, am eu, am recomandat si la altii, iar toti suntem multumiti. Alt motiv este precizat si de tine, sunt nationalist, de ce sa dau banii la turci pt sachs sau pe kayaba la mama naibi.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

putin off/on topic, daca ma poate ajuta cineva...

 

doresc sa schimb arcurile oem cu eibach pro kit, dar mi-e frica ca vor trebui schimbate si amortizoarele (fiind cele oem), iar daca schimb amortizoarele cu unele oem + prokit nu voi vedea nici o modificare, deoarece ma gandesc ca amortizoarele oem de acum sunt lasate in atata timp...

 

deci daca merg pe bilstein b4 mtech + pro kit, ar fi o combinatie perfecta sa inteleg, as vedea exact amortizoarele mele oem de acum (sa zicem) cu prokit pe ele, adica coborata masina cu 2 cm fata de cum e acum cu totul standard (amortizoare probabil lasate in timp), ceea ce e perfect pt mine.(doresc o masina daily drive)

 

PS: cum zicea colegul de mai sus, prefer sa ramana banii la noi in tara.

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Daca schimbi si flansele nu o se lase cat trebuie pe fata pentru ca noile flanse vor fi cu cel putin 1 cm mai inalte.

Si eu am mers pe bilstein b4 m-tech + eibach pro kit, sunt poze in pagina anterioara.

O sa mai fac niste poze in weekend la 1 luna distanta si vreo 1500km parcursi.

Edited by Omar
Link to comment
Share on other sites

astept sa revii cu pozele, sunt curios.

 

deci sa inteleg ca b4 mtech este exact ca si oem standard?

deci b4 mtech + prokit + flanse in loc de coborat 30/30mm (cat ar trebui sa coboare prokit-ul), probabil va cobori pt inceput un 15mm real deoarece toate sunt noi, probabil se va lasa in timp dupa ceva km

Link to comment
Share on other sites

deci sa inteleg ca b4 mtech este exact ca si oem standard?

B4 M-tech spate are aceasi echivalenta ca si amortizorul standard, in schimb pentru fata este diferit.

 

deci b4 mtech + prokit + flanse in loc de coborat 30/30mm (cat ar trebui sa coboare prokit-ul)

Pro-Kit pentru e46 coboara 30 fata si 20-25 spate in cazul arcurilor standard, M-tech e deja mai jos cu 10mm.

Link to comment
Share on other sites

B4 M-tech spate are aceasi echivalenta ca si amortizorul standard, in schimb pentru fata este diferit.

 

 

Pro-Kit pentru e46 coboara 30 fata si 20-25 spate in cazul arcurilor standard, M-tech e deja mai jos cu 10mm.

 

pt fata care ar fi echivalentul pt standard? b4 simplu? daca comanzi b4 toate 4 amortizoare nu e mai ok (mai sus zicea cineva ca b4 si b4mtech pe spate e tot una)? in cazul in care vrei amortizoare standard

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

B4 Mtech( fata) echivalent cu amortizor M Mtech(oe).

B4 (fata) simplu echivalent cu amortizor standard(oe).

Amortizoarele B4 spate sunt aceleasi atat pentru Mtech cat si pentru standard.

Edited by v@sy
Link to comment
Share on other sites

B4 Mtech( fata) echivalent cu amortizor M Mtech(oe).

B4 (fata) simplu echivalent cu amortizor standard(oe).

Amortizoarele B4 spate sunt aceleasi atat pentru Mtech cat si pentru standard.

Acum am inteles...

Trebuiesc si bielete mai scurte daca pui b4 mtech pe fata? Pe spate oricum sunt la fel

Dar flanse? Exista variante mai mici? Sau toate sunt standard

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Nu e nevoie. Amortizoarele B4mtech au aceeasi cursa.

Flansele le schimbi doar daca sunt duse. Insa pe aici am vazut ca aproape toti care au schimbat amortizoarele au schimbat si flansele(inclusiv eu).

In cazul meu, desi flansele erau intr-o stare foarte buna, fara pic de joc, inca cu vaselina pe ele, am preferat sa pun altele noi. Cele vechi nu se stie cat mai merg.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Imi pare destul de ok, daily drive.

Eu inca nu sunt hotarat ce sa iau, b4 simplu toate 4 amortizoare + pro kit sau b4 mtech fata, b4 spate (la fel si pt oem si ot mtech) + prokit

Am schimbat garnitura la baie si a stat masina pe elevator jumatate de zi, si topaie de fund grav de tot, cred ca s-au dus de tot amortizoarele fiind oem si au atata timp au cedat.

 

Ps: flanse sachs sau lemforder... Am vazut ca lemforder is mai "inalte" si nu as vrea asta

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Stiu ce arcuri recomanzi tu :)))

Dar eu vreau masina la fel de confortabila ca pana azi inainte sa ajunga la mecanic... Deci cum simt acum nu pot trai cu ea asa rigida...

Ideea e ca as vrea sa se simta normal ca inainte (arcuri si amortizoare oem)...

Deci ori pun b4 toate + pro kit ori b4 mtech + pro kit, mi-e fricala b4 mtech sanu fie prea rigida...

Ma gandesc daca pun b4 standard si pro kit va fi la fel de confortabila ca inainte, ca suspensia standard?

Sau daca vreau confort nici macar pro kit, ci b4 toate si arcurile oem( asta in vazul in care nu e vreunul rupt)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
salutare tuturor. am si eu o nelamurire in legatura cu arcurile de pe masina mea. pe fara am arcurile cu 3 buline rosii si pe spate am arcuri standard de la Sachs cu buline albe(2 cred). masina nu sta rau dar nu imi dau seama de ce este echipa asa.

post-69698-0-83809200-1474647930_thumb.jpg

Edited by Cosmin Andrei
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Am un an de când am schimbat suspensia fata :amortizoare bilstein b4, arcuri kyb, flanse. Problema este ca nici acum, dupa 20k km masina nu a revenit la linia ei normalã, faÞa fiind mai ridicatã decât spatele.

Credeți cĂŁ dacĂŁ schimb acum toate cele 4 arcuri cu unele eibach pro kit s-ar mai lĂŁsa faĂža?

Este vb de e87 ,fĂŁrĂŁ M-technics.

 

 

Apropos, strângerea finalĂŁ a șuruburilor din partea de sus al ansamblului arc -amortizor se face cu mașina ridicatĂŁ pe elevator sau cu ea lĂŁsatĂŁ jos?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut colegi,

 

As vrea sa schimb amortizoarele la al meu cabrio e46 FL din 2003 cu suspensie M Technics de fabrica.(S338 M Sports package II, S226 Sports suspension settings)

 

Am vazut ca in primul topic omul a cumparat

 

Amortizor BILSTEIN 22-139931

Amortizor BILSTEIN 22-139948

 

Sunt un pic derutat de pret, pentru ca pe site-uri gen autokarma sau epiesa, si chiar la serviceurile auto locale, cand fac cerere de oferta, si le zic ca am suspensie sport, nu au nimic sub 500 de lei bucata (Sachs). Iar aceste Bilstein vad ca sunt undeva la 200 de lei.

Chiar sunt pentru M-Technics aceste amortizoare, nu modifica cu nimic geometria suspensiei ?

 

Nu ma intelegeti gresit, daca atat costa, le cumpar, dar as prefera de difereta de pret sa schimb alte lucruri la masina.

 

Multumesc.

Edited by Dev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.