BMWClub: PowerTech vs Completechip - BMWClub

Jump to content

  • 9 Pages +
  • « First
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

PowerTech vs Completechip Rate Topic: ***** 1 Votes

#141 User is offline   tirese66 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 112
  • Joined: 26-April 14
  • Gender:Male

Posted 24 February 2018 - 05:52

Am fost si eu de curand la Dragos pentru optimizarea softului, sunt foarte multumit.
Principalul motiv pentru care am mers, a fost faptul (stiut deja de multi) ca motoarele N57 nu scot puterea declarata de producator.
Diferenta este notabila intre ce a scos masina stock (346 hp din 381 si 716 nm din 740) si rezultatul final (407 hp si 828 nm).
Pot spune ca eram multumit de cum tragea si inainte de a merge la Dragos, dar dupa optimizarea facuta de el, am redescoperit-o a doua oara, fara nici o exagerare.
Recomand serviciile lui fara nici cea mai mica retinere, super profi si foarte sociabil, mi-a raspuns la toate intrebarile, un om de nota 10.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#142 User is offline   SebastianLR 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 87
  • Joined: 03-June 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 08 March 2018 - 12:52

Cine a castigat duelul asta? E un fel de Moldova vs Moldova !
-4

#143 User is offline   emilmaxer 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 04-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 08 March 2018 - 14:19

Si cum ai situat tu Buzaul in Moldova? Dupa care harta?
0

#144 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2681
  • Joined: 26-March 16

Posted 08 March 2018 - 14:23

Hopa, s-a atacat emil:))...e acolo la granita emil.
0

#145 User is offline   SebastianLR 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 87
  • Joined: 03-June 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 08 March 2018 - 14:37

View Postemilmaxer, on 08 March 2018 - 14:19, said:

Si cum ai situat tu Buzaul in Moldova? Dupa care harta?

Da, ai dreptate granita e pe la Galati..., dar nu e asa departe sunt oarece influente in zona.
Glumeam, dar eram curios ce rol are versusul asta sidaca a avut vre un deznodamant.

This post has been edited by SebastianLR: 08 March 2018 - 14:38

-3

#146 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2681
  • Joined: 26-March 16

Posted 26 April 2018 - 20:44

+1 pentru domnul Dragos. Am facut update de soft la motor la mine in oras (163 cp cu power reduction) pentru a putea face softul cum trebuie, masina a scos 156cp si 330 NM pe dyno din 163cp si 340 NM, s-a mirat si domnul Dragos deoarece a zis ca de obicei E60 scot cat au declarat. Clapete anulate, dpf-ul l-am anulat (downpipe) tot ieri la Pitesti inainte de soft, motiv? dupa ce ma intelesesem cu domnul Dragos ca nu dau DPF jos pentru ca este foarte ok pe rheingold (presiune 5-20 mbar la relanti si 16-20 g soot-ash mass), mi-a aparut dupa programare "filter particle" in bord, fara sa ma limiteze sau ceva, am incercat sa-i fac regenerare si statea continuu activa insa nu trecea de 450 grade si nu putea sa-mi regenereze (viata lui), dupa aceea am fost la Bucuresti sa facem softul, nu a iesit incredibil, are peste 200+, nu am cerut putere oricat de mult, l-am lasat pe domnul Dragos sa faca softul cum stie el, a zis ca l-a facut cum trebuie. Diferenta intre softul facut de Dragos si Bogdan Codorean (Kenbobo) este de o diferenta inimaginabila, pe langa faptul ca pe softul vechi avema presiune 2960 pe turbina si aveam spike-uri in sarcina care se vedeau si pe LOG, soft care mi-a omorat turbina, acest soft este impecabil, adica masina trage foarte brutal, trage de la turatii mici, pleaca de la 1800 rpm in forta, iar cand schimbi 1-2-3 pur si simplu zici ca este un turbo-benzina, te arunca in scaun cum nu am mai vazut diesel sa faca sa (cutie manuala).
Omul a facut un efort pentru aceste 2 softuri (a mai venit un prieten), deoarece dupa cum stiti unii din voi a fost la Arad la etapa de Drag, dupa sa intors la Iasi, iar in ziua respectiva a venit strict pentru noi de la Iasi sa facem softurile.
Sa zicem ca domnii care fac softuri prin OBD fara dyno promit undea la 210-225 cp, daca anulezi si softul promit clar peste 215-220 si un cuplu de 430-460 NM, destul de mult fata de ce mi-a iesit mie acum, insa diferenta dintre acel soft de 215-220cp cu 2960 presiune in turbina si acesta facut la completechip este enorma.

A mai fost un prieten cu F10 2.0D 184cp 2011, puterea scoasa stock a fost de 168 cp si 360 NM, el are filtrul infundat aproape, am facut soft+ dpf off(nu a vrut initial domnul Dragos sa-i faca si dpf off fara sa-l dam si jos fizic, dar am mers cu 90-100 la intoarcere inclusiv pe autostrada ca nu cumva sa avem probleme, insa dpf-ul se va anula fizic sapt viitoare cand mergem din nou la Pitesti.

This post has been edited by WIN60: 26 April 2018 - 20:51

0

#147 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1063
  • Joined: 17-July 16

Posted 26 April 2018 - 20:57

Unde le faceti in Pitesti, sunt curios?

This post has been edited by calinus68: 26 April 2018 - 20:57

0

#148 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2681
  • Joined: 26-March 16

Posted 26 April 2018 - 21:12

La Pilot

Edit: eu m-am dus initial pentru evacuare Quad cu dpf on, asa era programarea facuta, dupa ce am patit treaba cu DPF ca dupa 3-4 km sa apara in bord l-am sunat si i-am spus ca vreau si dpf off cu downpipe.

This post has been edited by WIN60: 26 April 2018 - 21:14

0

#149 User is offline   HotGrill 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 06-September 17
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 24 May 2018 - 01:49

Tot la Completechip am fost și eu. Mașina este un 120d 2006 de 163cp și am cumpărat o cu un soft necunoscut. După ce i am recondiționat turbina care făcea ca o ambulanță și la relanti, pentru liniștea mea am mers la Completechip sa i fac soft, iar după spusele lui Dragoș avea mărită cantitatea de motorina băgată de injectoare. Cu softul vechi mașina dădea cu fum la turații înalte dar după softul lui Dragoș mașina nu mai da pic de fum .179cp 394Nm cu soft necunoscut , 152cp 335Nm soft original , 195cp 396Nm soft Completechip.
0

#150 User is offline   HotGrill 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 06-September 17
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 24 May 2018 - 17:00

View PostHotGrill, on 24 May 2018 - 01:49, said:

Tot la Completechip am fost și eu. Mașina este un 120d 2006 de 163cp și am cumpărat o cu un soft necunoscut. După ce i am recondiționat turbina care făcea ca o ambulanță și la relanti, pentru liniștea mea am mers la Completechip sa i fac soft, iar după spusele lui Dragoș avea mărită cantitatea de motorina băgată de injectoare. Cu softul vechi mașina dădea cu fum la turații înalte dar după softul lui Dragoș mașina nu mai da pic de fum .179cp 394Nm cu soft necunoscut , 152cp 335Nm soft original , 195cp 396Nm soft Completechip.

Attached File(s)


This post has been edited by HotGrill: 24 May 2018 - 17:02

0

#151 User is offline   Bimmerauu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 08-October 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Tunning auto

Posted 06 July 2018 - 01:02

Pt mine Completechip si WPP sunt cei mai tari din tara , restul sunt si ei pe acolo...
Eu am stage 2 la Wpp si sunt f multumit cu soft care a durat 4 h cca 6 dyno si totul impins la limita rezultand din 232 cai stock 323 cai si 720 Nm iar cu meth 350 cu 750Nm.Dupa 10k km masina merge perfect automata fiind si nu de putine ori scoasa la liniute,alergatura plus carat la firma si totodata masina de zi cu zi)

This post has been edited by Bimmerauu: 06 July 2018 - 01:10

0

#152 User is offline   Gabriel.V 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 617
  • Joined: 22-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 31 July 2018 - 15:08

Dupa ce am facut softul la e60 535d bineinteles in parcare, ca era mai comod... dupa o vreme au inceput diverse mici probleme iar pe toate am dat vina pe varsta si km masinii pt ca o plimb cam mult. Dupa o vreme cand aproape tot era schimbat si comportamentul masinii nu se imbunatatea orice as fi schimbat nu se rezolva asa ca am ajuns la Dragos si pe langa cresterea e putere am scapat de multe alte mici probleme printre care:
- clapeta de aer se inchidea si deschidea intermitent
- anularea dpf incorecta a anulat si alte chestii
- momente cand masina chiar nu mergea cum trebuie si scotea ditamai fumul
- iar fumul... inclusiv la viteze foarte mici, destul de vizibil pe evacuare
si multe alte mici detalii la felul in care se simtea motorul

Pe drumul spre casa am observat schimbarea totala in comportamentul masinii,iar fumul in accelerarile in care inainte aveam norul in spate este doar de forma

Ultima picatura care m-a facut sa ma indrept spre Dragos a fost faptul ca in timpul concediului din Grecia eram in D si cand am apasat ceva mai tare acceleratia a iesit un mare nor in spate(o si merita cel care a incasat fumul dar totusi), am stat in concediu sa verific o gramada de chestii la masina si mi-au dat cu virguala, inclusiv toate injectoarele noi, galerie noua, clapera aer noua, turbine verificate in 3 locuri, in mintile lor si multe alte chestii puse noi si degeaba.

EDIT: acum are doar 345cp/679nm, cu softul de fabrica scoate 287.5cp pe dyno, inainte avea 318cp si undeva sub 600nm cuplu dar parca erau degeaba deoarece nu puteam sa fac un Golf R de 310cp de nici un fel(poate aveam asteptari prea mari)

This post has been edited by Gabriel.V: 31 July 2018 - 15:10

-1

#153 User is offline   ryoraul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1074
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 31 July 2018 - 16:51

Lasa liniutele ca nu sunt bune, la cine ai facut softul in parcare?
0

#154 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2681
  • Joined: 26-March 16

Posted 31 July 2018 - 16:59

Aveai asteptari prea mari, s-ar putea sa nu -l faci nici acum de niciun fel, da si eu sunt curios la cine ai facut softul, ar fi bine sa spui cu amanunte.

This post has been edited by WIN60: 31 July 2018 - 16:59

0

#155 User is offline   Gabriel.V 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 617
  • Joined: 22-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 August 2018 - 23:31

Este vorba despre Dragos, doar are topic dedicat pt chip tiuning cu o gramada de oameni multumiti.
Multumit eram si eu pana am realizat ca nu sta chiar asa treaba, iar vizita CompleteChip tot Dragos, coincidenta de nume... probabil majoritatea il confunda si au parte de surprize.

@ryoraul liniute nu am facut niciodata, dar iti explic inca odata situatia de mai devreme: - mergi pe autostrada iar un bou sta pe banda 3 si chiar nu se grabeste sa depaseasca, chiar iti face semn sa o lasi asa ca nu il intereseaza, iar dupa cateva blitzuri de la telefon s-a razgandit brusc, am accelerat sa depasesc iar dupa o perioada mi s-a parut ca nu vrea sa accelereze si am apasat pedala la maxim, coincidenta ca fix atunci doar ce il depasisem pe bou, care bineinteles umbla cu geamurile deschise( tipic prin grecia)
Daca la 110km/h sa ii dai blana la masina ti se pare ca inseamna sa faci liniute atunci ai ceva probleme.

@WIN60 stai linistit ca acel GolfR il faceam, doar ca dupa 120-140km/h dar era viteza prea mare pt circulat prin oras si deja franam, acum masina aia nu mai are nici o sansa, poate doar la 0-100, dar din mers nici o sansa.
De cand sunt in concediu am avut ocazia sa observ diferenta intre softuri si pot spune ca E46 M3 ramane lejer in urma pe autostrada.
M-am distrat cu multe masini scumpe, unele mult mai potente si pot spune ca a devenit distractiv, e frumos cand ii vezi cu masinile lor de sute de mii raman in urma pt ca nu sunt in stare sa le conduca.
-3

#156 User is offline   ryoraul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1074
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 05 August 2018 - 23:42

Cred ca sa faci soft in parcare trebuie sa ai probleme.
0

#157 User is offline   Gabriel.V 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 617
  • Joined: 22-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 August 2018 - 00:05

Pe vreme cand am facut eu treaba asta nu stiam de wpp iar de ceilalti nici atat, dar daca te uiti pe topicul domnului o sa vezi ca nimeni nu se plange, in rest ... orice parere ai tine-o pt tine, nu de alta dar nu ne-ai lamurit cum e cu liniutele alea de care te plangi.
0

#158 User is offline   crazyboy 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 327
  • Joined: 01-December 13
  • Gender:Male

Posted 06 August 2018 - 03:32

View PostGabriel.V, on 05 August 2018 - 23:31, said:

pot spune ca E46 M3 ramane lejer in urma pe autostrada.


In your dreams !
0

#159 User is offline   Gabriel.V 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 617
  • Joined: 22-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 August 2018 - 08:31

@crazyboy, no comment ... ia de aici dovezi, facute de altii:
https://www.youtube....h?v=KSwVGkjbshQ fix asa a patit dorel pe autoban pe langa Munchen
https://www.youtube....h?v=P49_EKeDrHg
Daca o sa cauti pe youtube o sa mai gasesti si pe altii care sa iti dea peste nas , nu de alta dar nu stiu ce modificari ai facut la a ta pana sa se intample faza cu cauciucul dar ar fi trebuit sa stii cum sta treaba cu motorizarea asta.
0

#160 User is offline   aditza12 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 17-May 08

Posted 28 August 2018 - 14:43

Niste date de contact?
0

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • « First
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro