Jump to content

PowerTech vs Completechip


lucianWRC

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Am fost in weekend la Powertech Buzau pentru DPF OFF, EGR OFF si Soft, sunt foarte multumit de rezultat, Ginel a fost foarte rabdator si mi-a explicat cum se fac modificarile si care sunt benficiile:

 

Before: 150 cp si 335 Nm(din 163 si 340 Nm oficial)

 

 

before.png

 

 

After: 184 cp si 405 Nm (putere limitata pentru a proteja cutia automata)

after.jpg

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/cb7909ced53fda22928cb60d7d584535.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/05fc5198623aec504c3d57214d38a6bd.jpg

Edited by chitsro
  • Like 4
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

a mai apelat de curand vreun coleg la serviciile celor 2 tuneri?

Pareri?sfaturi?

 

inteleg ca recomandarea este 50-50, ambii fiind f ok pe ceea ce fac.

 

din ce am inteles, Powertech nu are dyno in bucuresti. iar Completechip ar avea.

 

btw - daca sunt doritori, poate ne strangem 3-4 si obtinem un pret preferential.

Link to comment
Share on other sites

E masina familiei sa zic asa. Nu este doar a mea sa-mi fac de cap, insa ma mananca de un cuplu mai bun si ceva hp chiar si asa. Personal, din cele 7 pagini citite, as merge pe Completchip, si cred ca daca ar vedea Dragos ceva nelalocul lui si unsafe pt masina, banuiesc ca mi-ar spune sau m-ar atentiona privitor la anumite riscuri. A facut cineva la el un F31 de 184 cp? La cat i l-a dus, are un dyno facut? Eu vreau sa pastrez dpf-ul. Sunt eco friendly. :))
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Tu stii...

 

Eu vreau sa pastrez dpf-ul ca nu vreau sa fumege dupa mine ca un tractor...totusi este Euro 5. Nu ma intereseaza de Eco, cand o sa dispara diesel nu o sa mai fie si gata.

 

Daca cauti pe forum gasesti colegi care au facut la F30 parca, nu stiu sigur de F31.

Edited by WIN60
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am fost si eu de curand la Dragos pentru optimizarea softului, sunt foarte multumit.

Principalul motiv pentru care am mers, a fost faptul (stiut deja de multi) ca motoarele N57 nu scot puterea declarata de producator.

Diferenta este notabila intre ce a scos masina stock (346 hp din 381 si 716 nm din 740) si rezultatul final (407 hp si 828 nm).

Pot spune ca eram multumit de cum tragea si inainte de a merge la Dragos, dar dupa optimizarea facuta de el, am redescoperit-o a doua oara, fara nici o exagerare.

Recomand serviciile lui fara nici cea mai mica retinere, super profi si foarte sociabil, mi-a raspuns la toate intrebarile, un om de nota 10.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si cum ai situat tu Buzaul in Moldova? Dupa care harta?

Da, ai dreptate granita e pe la Galati..., dar nu e asa departe sunt oarece influente in zona.

Glumeam, dar eram curios ce rol are versusul asta sidaca a avut vre un deznodamant.

Edited by SebastianLR
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

+1 pentru domnul Dragos. Am facut update de soft la motor la mine in oras (163 cp cu power reduction) pentru a putea face softul cum trebuie, masina a scos 156cp si 330 NM pe dyno din 163cp si 340 NM, s-a mirat si domnul Dragos deoarece a zis ca de obicei E60 scot cat au declarat. Clapete anulate, dpf-ul l-am anulat (downpipe) tot ieri la Pitesti inainte de soft, motiv? dupa ce ma intelesesem cu domnul Dragos ca nu dau DPF jos pentru ca este foarte ok pe rheingold (presiune 5-20 mbar la relanti si 16-20 g soot-ash mass), mi-a aparut dupa programare "filter particle" in bord, fara sa ma limiteze sau ceva, am incercat sa-i fac regenerare si statea continuu activa insa nu trecea de 450 grade si nu putea sa-mi regenereze (viata lui), dupa aceea am fost la Bucuresti sa facem softul, nu a iesit incredibil, are peste 200+, nu am cerut putere oricat de mult, l-am lasat pe domnul Dragos sa faca softul cum stie el, a zis ca l-a facut cum trebuie. Diferenta intre softul facut de Dragos si Bogdan Codorean (Kenbobo) este de o diferenta inimaginabila, pe langa faptul ca pe softul vechi avema presiune 2960 pe turbina si aveam spike-uri in sarcina care se vedeau si pe LOG, soft care mi-a omorat turbina, acest soft este impecabil, adica masina trage foarte brutal, trage de la turatii mici, pleaca de la 1800 rpm in forta, iar cand schimbi 1-2-3 pur si simplu zici ca este un turbo-benzina, te arunca in scaun cum nu am mai vazut diesel sa faca sa (cutie manuala).

Omul a facut un efort pentru aceste 2 softuri (a mai venit un prieten), deoarece dupa cum stiti unii din voi a fost la Arad la etapa de Drag, dupa sa intors la Iasi, iar in ziua respectiva a venit strict pentru noi de la Iasi sa facem softurile.

Sa zicem ca domnii care fac softuri prin OBD fara dyno promit undea la 210-225 cp, daca anulezi si softul promit clar peste 215-220 si un cuplu de 430-460 NM, destul de mult fata de ce mi-a iesit mie acum, insa diferenta dintre acel soft de 215-220cp cu 2960 presiune in turbina si acesta facut la completechip este enorma.

 

A mai fost un prieten cu F10 2.0D 184cp 2011, puterea scoasa stock a fost de 168 cp si 360 NM, el are filtrul infundat aproape, am facut soft+ dpf off(nu a vrut initial domnul Dragos sa-i faca si dpf off fara sa-l dam si jos fizic, dar am mers cu 90-100 la intoarcere inclusiv pe autostrada ca nu cumva sa avem probleme, insa dpf-ul se va anula fizic sapt viitoare cand mergem din nou la Pitesti.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La Pilot

 

Edit: eu m-am dus initial pentru evacuare Quad cu dpf on, asa era programarea facuta, dupa ce am patit treaba cu DPF ca dupa 3-4 km sa apara in bord l-am sunat si i-am spus ca vreau si dpf off cu downpipe.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Tot la Completechip am fost și eu. Mașina este un 120d 2006 de 163cp și am cumpĂŁrat o cu un soft necunoscut. DupĂŁ ce i am recondiționat turbina care fĂŁcea ca o ambulanțĂŁ și la relanti, pentru liniștea mea am mers la Completechip sa i fac soft, iar dupĂŁ spusele lui Dragoș avea mĂŁritĂŁ cantitatea de motorina bĂŁgatĂŁ de injectoare. Cu softul vechi mașina dĂŁdea cu fum la turații ĂŽnalte dar dupĂŁ softul lui Dragoș mașina nu mai da pic de fum .179cp 394Nm cu soft necunoscut , 152cp 335Nm soft original , 195cp 396Nm soft Completechip.
Link to comment
Share on other sites

Tot la Completechip am fost și eu. Mașina este un 120d 2006 de 163cp și am cumpĂŁrat o cu un soft necunoscut. DupĂŁ ce i am recondiționat turbina care fĂŁcea ca o ambulanțĂŁ și la relanti, pentru liniștea mea am mers la Completechip sa i fac soft, iar dupĂŁ spusele lui Dragoș avea mĂŁritĂŁ cantitatea de motorina bĂŁgatĂŁ de injectoare. Cu softul vechi mașina dĂŁdea cu fum la turații ĂŽnalte dar dupĂŁ softul lui Dragoș mașina nu mai da pic de fum .179cp 394Nm cu soft necunoscut , 152cp 335Nm soft original , 195cp 396Nm soft Completechip.

post-84572-0-81658400-1527174133_thumb.jpeg

post-84572-0-01564700-1527174139_thumb.jpeg

post-84572-0-12556400-1527174144_thumb.jpeg

Edited by HotGrill
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pt mine Completechip si WPP sunt cei mai tari din tara , restul sunt si ei pe acolo...

Eu am stage 2 la Wpp si sunt f multumit cu soft care a durat 4 h cca 6 dyno si totul impins la limita rezultand din 232 cai stock 323 cai si 720 Nm iar cu meth 350 cu 750Nm.Dupa 10k km masina merge perfect automata fiind si nu de putine ori scoasa la liniute,alergatura plus carat la firma si totodata masina de zi cu zi)

Edited by Bimmerauu
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Dupa ce am facut softul la e60 535d bineinteles in parcare, ca era mai comod... dupa o vreme au inceput diverse mici probleme iar pe toate am dat vina pe varsta si km masinii pt ca o plimb cam mult. Dupa o vreme cand aproape tot era schimbat si comportamentul masinii nu se imbunatatea orice as fi schimbat nu se rezolva asa ca am ajuns la Dragos si pe langa cresterea e putere am scapat de multe alte mici probleme printre care:

- clapeta de aer se inchidea si deschidea intermitent

- anularea dpf incorecta a anulat si alte chestii

- momente cand masina chiar nu mergea cum trebuie si scotea ditamai fumul

- iar fumul... inclusiv la viteze foarte mici, destul de vizibil pe evacuare

si multe alte mici detalii la felul in care se simtea motorul

 

Pe drumul spre casa am observat schimbarea totala in comportamentul masinii,iar fumul in accelerarile in care inainte aveam norul in spate este doar de forma

 

Ultima picatura care m-a facut sa ma indrept spre Dragos a fost faptul ca in timpul concediului din Grecia eram in D si cand am apasat ceva mai tare acceleratia a iesit un mare nor in spate(o si merita cel care a incasat fumul dar totusi), am stat in concediu sa verific o gramada de chestii la masina si mi-au dat cu virguala, inclusiv toate injectoarele noi, galerie noua, clapera aer noua, turbine verificate in 3 locuri, in mintile lor si multe alte chestii puse noi si degeaba.

 

EDIT: acum are doar 345cp/679nm, cu softul de fabrica scoate 287.5cp pe dyno, inainte avea 318cp si undeva sub 600nm cuplu dar parca erau degeaba deoarece nu puteam sa fac un Golf R de 310cp de nici un fel(poate aveam asteptari prea mari)

Edited by Gabriel.V
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.