BMWClub: Veste buna sau proasta? - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Veste buna sau proasta? Timbru pentru mediu albastru max 80mg/km co2 Rate Topic: **--- 1 Votes

#1 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4226
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 09 April 2016 - 11:17

Veste proasta, apare timbrul albastru adica max. 80mg/km co2 in orase si orice diesel care trece peste aceste valori sau are peste 1 an vechime nu mai poate circula in oras


http://www.bild.de/p...80092.bild.html

Plus ca vor sa egaleze pretul la motorina cu cel la benzina....

Asta va duce la scaderea drastica a masinilor diesel de pe piata

Rablele pe benzina euro 4 plaketa verde primesc automat albastru.... si uite asa un e36 316i are dreptul sa circule in continuare iar un bmw euro 4-5 diesel nu

Asa acopera nemtii rahatul facut de VW :thumbsup:
-7

#2 User is offline   Andrei_VUV 

  • .....
  • Group: Members
  • Posts: 4751
  • Joined: 14-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Posted 09 April 2016 - 11:27

Pai asta o fi la ei acolo in Germania, nu in RO.
0

#3 User is offline   CNT 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 156
  • Joined: 29-August 15
  • Gender:Male
  • Location:Berlin

Posted 09 April 2016 - 11:59

Si uite asa se vor ieftini masinile sh :p
0

#4 User is offline   costel78 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 89
  • Joined: 11-August 15

Posted 09 April 2016 - 12:07

Incepe usor, usor. Oricum motoarele cu ardere interna sunt la final de cariera, poluante si ineficente.
Vezi succesul celor de la Tesla. Daca nu se trezesc marii constructori o sa ajunga precum Nokia cand a venit peste ea tavalugul smartphone-urilor cu display touch. Dar de, e greu sa renunti la profitul sigur si usor.

This post has been edited by costel78: 09 April 2016 - 12:08

-3

#5 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4226
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 09 April 2016 - 13:07

View PostCNT, on 09 April 2016 - 11:59, said:

Si uite asa se vor ieftini masinile sh :p


Mda, asa cred si eu, in prima faza banuiesc o scadere masiva de preturi la sh-uri, pe urma vor dispare motorizarile diesel de pe piata si parca il vad pe vuv ca-si zmulge parul din cap pentru ca nu mai exista nici un bmw diesel de combinat

Vuv mai vrei 550d? Cred ca o sa il iei la jumatate de pret daca intra legea asta in aplicare

Si daca se scumpeste aici motorina or sa oblige si pe ceilalti din ue sa creasca preturile la carburanti

Eu sper sa nu faca idiotenia asta dar din experienta avuta pana acum aici ii cred in stare de orice pe astia

This post has been edited by BOASKA: 09 April 2016 - 13:08

2

#6 User is offline   Paleonte 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 475
  • Joined: 15-July 12
  • Gender:Male
  • Location:CJ - Munchen
  • Interests:A better life !

Posted 09 April 2016 - 13:15

Deocamdata e doar o discutie. Si daca si Germania ti se pare tara cu decizii de idioti, nu pot sa mai spun mare lucru.
Eventual da niste exemple , asa de curios , din experienta ta cu "astia de aici".
-2

#7 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4226
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 09 April 2016 - 13:26

View PostPaleonte, on 09 April 2016 - 13:15, said:

Deocamdata e doar o discutie. Si daca si Germania ti se pare tara cu decizii de idioti, nu pot sa mai spun mare lucru.
Eventual da niste exemple , asa de curios , din experienta ta cu "astia de aici".


De curiozitate de cat timp cauti un better life in germania?

Daca dai drumul la tv ce canale vizionezi? Sai ai satan pus pe rcs?
0

#8 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1650
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 April 2016 - 13:59

View Postcostel78, on 09 April 2016 - 12:07, said:

Incepe usor, usor. Oricum motoarele cu ardere interna sunt la final de cariera, poluante si ineficente.
Vezi succesul celor de la Tesla. Daca nu se trezesc marii constructori o sa ajunga precum Nokia cand a venit peste ea tavalugul smartphone-urilor cu display touch. Dar de, e greu sa renunti la profitul sigur si usor.


Cum sa fie la final de cariera motoarele cu ardere interna? Deocamdata Tesla e doar un pistol cu apa. Autonomiile alea declarate sunt nerealiste. Plus de asta, nici macar in America nu este infrastructura suficient de dezvoltata, ce sa mai zici in Europa. Si sa nu uitam aspectul pecuniar, ca altfel cred ca ne-am fi luat toti Tesle daca erau la pret de Logan. Dar pana una alta, cea mai ieftina Tesla va fi la pret de sedan premium chel, deci oricum o masina inaccesibila maselor.
Asa ca hai sa fim realisti, ca nu exista deocamdata solutii. Si chiar daca ar exista, cineva trebuia sa vanda petrol, nu? ;)
9

#9 User is offline   Paleonte 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 475
  • Joined: 15-July 12
  • Gender:Male
  • Location:CJ - Munchen
  • Interests:A better life !

Posted 09 April 2016 - 14:11

View PostBOASKA, on 09 April 2016 - 13:26, said:

De curiozitate de cat timp cauti un better life in germania?

Daca dai drumul la tv ce canale vizionezi? Sai ai satan pus pe rcs?


Multumesc de raspunsul la obiect. E tocmai ce asteptam pentru a ma lamuri.
Better life nu are legatura cu Germania, nici cu banii, cum probabil fals ai dedus.

La TV nu prea ma uit, desi platesc mai mult decat ARD, si nu ma refer la ce ai mentionat tu mai sus.

Cum spuneam, raspunsul tau e exact la ce ma asteptam. Nu se putea mai mult, si el face discutia din start, inutila.

Toate bune !
-6

#10 User is offline   thegame 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 19-October 11
  • Gender:Male

Posted 09 April 2016 - 14:15

Pai orice masina si diesel si benzina care depaseste 80mg/km co2 vor sa interzica sau doar diesel ? sub 120 nu prea scoate niciuna dar 80...
0

#11 User is offline   costel78 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 89
  • Joined: 11-August 15

Posted 09 April 2016 - 14:40

View Postcavaliere, on 09 April 2016 - 13:59, said:

Cum sa fie la final de cariera motoarele cu ardere interna?


Cat vrei sa mai mergi cu soba pe 4 roti? :) Da, cred ca scandalul VW Č™i efectul Tesla vor accelera introducerea în masa a tehnologiilor alternative. Deocamdata toČ›i încearcă sa mai amâne momentul cu tehnologiile hibrid dar eu cred ca ar trebui sa treacă urgent la studiu. 350km autonomie la Tesla cu acumulatori de laptop, de la o companie fără nici o experienta în auto demonstrează ca se poate dar nu se vrea.
-5

#12 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4226
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 09 April 2016 - 15:40

View Postthegame, on 09 April 2016 - 14:15, said:

Pai orice masina si diesel si benzina care depaseste 80mg/km co2 vor sa interzica sau doar diesel ? sub 120 nu prea scoate niciuna dar 80...


Doar motorizarile diesel sunt afectate, masinile pe benzina cu grüne plakette vor primi automat albastre ceea ce mie personal nu mi se pare ok, pentru ca orice rabla dupa '90 pe benzina are plaketa verde, nu zic ca nu sunt bune masinile pe benzina dar consumul te baga in boala cateodata....
-5

#13 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4226
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 09 April 2016 - 16:16

View Postcostel78, on 09 April 2016 - 14:40, said:

Cat vrei sa mai mergi cu soba pe 4 roti? :) Da, cred ca scandalul VW Č™i efectul Tesla vor accelera introducerea în masa a tehnologiilor alternative. Deocamdata toČ›i încearcă sa mai amâne momentul cu tehnologiile hibrid dar eu cred ca ar trebui sa treacă urgent la studiu. 350km autonomie la Tesla cu acumulatori de laptop, de la o companie fără nici o experienta în auto demonstrează ca se poate dar nu se vrea.


Masinile pe benzina+electric nu sunt rele deloc, am condus toata gama toyota si de ex. yaris hibrid chiar consuma 3.5% real motor de 1.5i

Insa vrajeala cu bateriile nu tine, nu ai puncte de incarcare suficienta, dureaza mult si se consuma extrem de repede, pleci pe autobanda 50 km si ramai fara baterii, opresti in prima statie de incarcare si stai 6 ore sa se incarce si pleci inapoi 50 km cu inima stransa, sau sare siguranta la tablou si de dimineata pleci cu taxiul la munca

Si hai sa fim seriosi, bateriile sunt eco dar la 300km o centrala pe carbuni produce curent pentru masina ta electrica.....
4

#14 User is offline   costel78 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 89
  • Joined: 11-August 15

Posted 09 April 2016 - 18:04

Pai nu e deloc vrajeala. Autonomia a ajuns la 300 km nu 50 cum zici tu iar dacă băieČ›ii mergeau pe ideea celor de la Renault cu staČ›ii de schimbare a acumulatorilor ( cum ai schimba butelia) Č™i standardizau acumulatorii Č™i problema reîncărcări era rezolvata.

În fine, chestia cu timbrul ala era de aČ™teptat sa apară mai devreme sau mai târziu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
-4

#15 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4226
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 09 April 2016 - 21:43

Pe principiul asta au mers si VW si au construit motoare beton cu consumuri exceptionale facute in mediu vid, realitatea arata fara dubii contrariul.... la fel si cu masinile pe baterii cu o autonomie de 300km pe care daca le duci putin pe autobanda pe banda 3 se descarca in 20km max.....

Nu stiu de ce am luat minus doar pentru ca am adus la cunostinta o stire.... pe care o cred destul de reala si neplacuta, am mai spus odata ca dieselul se taxeaza dublu in germania si a aparut si la noi taxa diferentiata de inmatriculare, am mai spus ca vor dispare motoarele mari si vor fi inlocuite cu motoare mici pe benzina supraalimentate....uite ca nu mai dureaza mult
2

#16 User is offline   Andrei_VUV 

  • .....
  • Group: Members
  • Posts: 4751
  • Joined: 14-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Posted 09 April 2016 - 22:04

View PostBOASKA, on 09 April 2016 - 15:40, said:

pentru ca orice rabla dupa '90 pe benzina are plaketa verde

La alea nici nu le mai da TUV.
-2

#17 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3522
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 09 April 2016 - 22:40

View PostBOASKA, on 09 April 2016 - 11:17, said:

Veste proasta, apare timbrul albastru adica max. 80mg/km co2 in orase si orice diesel care trece peste aceste valori sau are peste 1 an vechime nu mai poate circula in oras




E vorba de introducerea normei Euro 6 si mai restrictive care a fost immplementata din 2015 si a intrat in vigoare (forta) din 2016.

Sa fim realisti, greu de crezut ca toti nemtii sa poate sa accepte/sa-si permita sa cumpere masini noi numai pentru ca guvernul ar vota o lege..

Probabil accesul va fi restrictionat printr-o taxa de poluare pusa pe masina ta cea veche, fapt care sa te determine sa lasi masina in afara centrului, sau poate in afara orasului.

O schimbare se va petrece dar asta se masoara in ani.
Sa ne pregatim dupa cum ne permitem.

http://www.autoexpre...ey-mean-for-you

http://www.telegraph...gners-warn.html

http://www.dailymail...green-fuel.html

http://www.airqualit...esel-free-zone/

This post has been edited by bimmer90f30: 09 April 2016 - 22:29

-1

#18 User is offline   Eugen B 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1214
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 09 April 2016 - 22:54

Acum se incearca sa se corecteze fortat o greseala facuta cu ani in urma, si anume faptul ca masinile diesel au fost puse clasificate incorect ca putin poluante, deoarece se luau in calcul doar emisiile de CO2, iar restul de SO2, particule, etc, erau trecute cu vederea; companiile au simtit acest lucru si au umplut piata cu masini diesel, care sunt mult mai poluante decat se credea.Iar acum guvernele incearca, fortat, sa corecteze o scapare de acum cativa ani.SI in Paris din 2019 parca nu vor mai avea voie sa circule masinile diesel.....

CAt despre electrice, deocamdata veniturile bugetare obtinute din accizarea combustibilior fosili reprezinta o parte foarte importanta, si renuntarea la acestea, cat si o lovitura data companiilor petroliere ar destabiliza economia si ar aduce o criza grava , asa ca deoamdata sa stam linistiti o perioada.Doar nu stiu care tara nordica isi facuse calculele si parca erau pregatiti sa absoarba socul bugetar parca in 10 ani...restul....cum le-o fi norocul.

Cat despre comentariile pozitive legate de o eventuala ieftinire a masinilor second hand diesel, fara sa se supere colegii, reflecta o mentalitate necastigatoare tipic romaneasca, sa ne multumim cu putin....deoarece probabil aceeasi colegi vor invidia viata lipsita de emisii si noxe din orasele europene peste 30 de ani, in timp ce la noi praful, particulele si noxele vor face viata amara tuturor cetatenilor.

Din pacate nu vad nici un primar sau un consiliu local in romania sa fie capabil sa dea o hotarare in aceasta directie, prin care macar sa incerce sa limiteze accesul autovehiculelor poluante in centre, sau macar sa isi utilizeze influenta sa sensibilizeze statiile RAR sa fie corecte in masurarea noxelor.
5

#19 User is offline   dorubimotoru 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 484
  • Joined: 23-January 15

Posted 09 April 2016 - 23:30

sunt inca multe masini diesel care ciecula si nu au filtru de particule si acestea sunt cele care polueaza....masinile moderne polueza mai putin ....este clar ca viitorul apartine masinilor electrice,anul trecut una din 10 masini vandute in Olanda a fost electrica,este adevarat ca au fost facilitati foarte bune la achizitionarea lor.
Producatorii au know how-ul necesar sa faca motoare mai putin poluante dar asta costa si nu mai bine fac ei profit mai mare ca doar ce treaba au ei cu mediul? Cand am cumparat masina din Germania in anunt era specificat ceva de Blue Performance dar nu am dat importanta ,cautam 320 D LCI care stiam sigur ca este euro 5 si automat taxa va fi sub 100 euro.Spre surprinderea mea la RAR masina este euro 6 ,ma uit si pe actele de Germania si acolo era incadrata tot la euro 6.........masina fabricata in iunie 2010 cu mult hulitul motor N47.Deci BMW probabil ca acum stie si euro 7 dar o tine doar pentru el.

This post has been edited by dorubimotoru: 09 April 2016 - 23:30

-4

#20 User is offline   sbircris 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 967
  • Joined: 10-December 11
  • Gender:Male
  • Location:B

Posted 09 April 2016 - 23:30

După mintea lu' boască ,un f10 din 2015 o să fie cinci mii ,și toți nemții or să meargă cu smart-uri pe benzină..

Lol.
0

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro