Jump to content

Veste buna sau proasta?


BOASKA

Recommended Posts

Este vorba de eficienta maxima nu de temperatura optima de functionare a motorului, dieselul arde mult mai eficient combustibilul si are un randament mai bun, deci va elimina mai putine noxe , cred ca la asta se refera articolul

 

Pai da ,exact asta spune;diesel este mai eficient dar scoate oxizi de azot si microparticule care polueza .....dar odata cu introducerea DPF care reprezinta o mare inventie prin care se reduce poluarea ....diesel este mai prietenos cu mediul decat benzina.Motoarele moderne indiferent ca sunt disel sau benzina sunt gandite sa urce cat mai repede in temperatura pentru a functiona in parametrii optimi.Ma repet aici dar vorbesc doar de motoare moderne nu cum sunt in Paris ....e mica e buna chiar daca are 20 de ani si nu visa ea sa mearga cu ulei sintetic.

In incheiere o vorba pentru cei cu DPF OF : voi doar duce-ti o lupta inegala cu mediul....nu o sa castigati niciodata acesta batalie....doar mesteriti mai des la turbina si ambreiaj, asa ca .....gara (evit o cacofonie ).

Sa curga cu minus.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Acum este sistem auxiliar de incalzire la diesel si in 2-3 minute motorul diesel e cald, nu ca si la masinile vechi la care trebuie sa astepti ceva pana se incalzeste.

Ce sistem auxiliar? Am condus o masina diesel din 2014 si nu avea asemenea sistem..

Mi-l prezinti si mie ca eu nu am auzit asa ceva!

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

In incheiere o vorba pentru cei cu DPF OF : voi doar duce-ti o lupta inegala cu mediul....nu o sa castigati niciodata acesta batalie....doar mesteriti mai des la turbina si ambreiaj, asa ca .....gara (evit o cacofonie ).

Sa curga cu minus.

 

Nici nu stiti ce masina/motor o sa aveti/in ce stare (cei cu DPF-off) dupa ce legea UE o sa se implementze si la noi..

 

Cel mai sanatos (financiar) ar fi sa alegi constient in functie de unde conduci (oras predominant: benzina, sau cel mai mult afara: diesel) adica sa fii educat si INFORMAT.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca nu a fost dotata cu asa ceva.

 

Am condus un Efficient Dynamic..

Hai sa zicem altfel: tot ce s-a putut inventa motorelor clasice cu ardere interna si putere dorita... s-a pus pe ele pana acum.

Nu exista acel sistem. :console:

As fi aflat; toti ar fi vorbit; ar fi fost un avantaj (al motorinei..)de care s-ar fi auzit.

Motoarele cu ardere interna se incalzesc (relativ) la fel, de multi ani de zile; doua circuite de incalzire/racire a motorului.

 

Incalzirea diferita se datoreaza principiului diferit de functionare a motoarelor si mai mult nu se poate face! ( :sorcerer: poate daca i se pune rezistenta electrica blocului motor :sorcerer: )

 

Oricum inca astept sa inteleg noile inventii/eficientizari.

 

Am auzit ca

ar fi foarte eficient; pacat ca numai o valijoara intra in portbagaj! Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

La nemti nu vad o problema sa implementeze o asemenea lege atat din partea locuitorilor cat si a guvernului... cred ca la ei se pune problema astfel, daca prin aceasta masura noi si copiii nostri o sa respiram aer curat si nu o sa ajungem sa cumparam aer la punga ca chinezi atunci de ce sa nu o facem, e spre binele nostru. au muncit ei atatia ani gratis doar ca sa ridice tara si uite acum unde sunt...au in trecut mult prea multe decizii drastice dar cu efect maxim pe termen lung incat nu vad o problema luarea deciziei astia... sunt cu ani lumina inaintea Europei de est ca mentalitate
Link to comment
Share on other sites

La nemti nu vad o problema sa implementeze o asemenea lege atat din partea locuitorilor cat si a guvernului... cred ca la ei se pune problema astfel, daca prin aceasta masura noi si copiii nostri o sa respiram aer curat si nu o sa ajungem sa cumparam aer la punga ca chinezi atunci de ce sa nu o facem, e spre binele nostru. au muncit ei atatia ani gratis doar ca sa ridice tara si uite acum unde sunt...au in trecut mult prea multe decizii drastice dar cu efect maxim pe termen lung incat nu vad o problema luarea deciziei astia... sunt cu ani lumina inaintea Europei de est ca mentalitate

 

Care mentalitate?

Criza imigrantilor musulmani cu toate problemele aduse de ei?

Miliarde date la turci, ca sa avem ce ne ruga acum de 5 ori pe zi?

Scaderea la 0 a dobandei BCE si injectarea de bani tipariti la matrita la metru cub?

Distrugerea economiilor cetatenilor?

Marirea pensiilor si a alocatiilor, a asistatilor social?

Agravarea diferentei dintre bogati si saraci? Unul din cinci nemti in baiern este la limita saraciei(oficial)

Sistemul de pensii in prag de colaps?

Majorarea asigurarilor de sanatate?

Munca pana la epuizare , salariile reduse la jumatate? Ai auzit de burnout?

Preturi la carburanti cu 30% mai mari decat in austria?

Daca baga sistemul cu noile timbre de mediu nici 1 camion nu mai intra in centrul oraselor

A si sa nu uitam ca nu este decat pe locul 4-5 in topul exportului de arme in zone de conflict

Ridicarea partidelor extremiste in toate tarile din cauza politicii de bagare a pumnului in gura

Alt ex. Olandezii au votat impotriva asocierii EU cu ucraina? Si raspunsul nemtilor de a invalida voturile popoarelor din EU, considerand in aroganta lor ca, Comisia Europeana de la Bruxelles trebuie sa aiba puterea de decizie peste cea a tarilor EU

 

In fine dupa 6 ani de germania posibil sa ma fi dus putin cu capul veți spune.......

 

Eu doream sa cumpar un 520d f10 peste ceva timp si nu stiu cum vor evolua lucrurile pe viitor daca se aplica prostia asta de timbru, si nu vreau sa pierd iar mii de euro la revanzare.... :flowers:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Care mentalitate?

Criza imigrantilor musulmani cu toate problemele aduse de ei?

Miliarde date la turci, ca sa avem ce ne ruga acum de 5 ori pe zi?

Scaderea la 0 a dobandei BCE si injectarea de bani tipariti la matrita la metru cub?

Distrugerea economiilor cetatenilor?

Marirea pensiilor si a alocatiilor, a asistatilor social?

Agravarea diferentei dintre bogati si saraci? Unul din cinci nemti in baiern este la limita saraciei(oficial)

Sistemul de pensii in prag de colaps?

Majorarea asigurarilor de sanatate?

Munca pana la epuizare , salariile reduse la jumatate? Ai auzit de burnout?

Preturi la carburanti cu 30% mai mari decat in austria?

Daca baga sistemul cu noile timbre de mediu nici 1 camion nu mai intra in centrul oraselor

A si sa nu uitam ca nu este decat pe locul 4-5 in topul exportului de arme in zone de conflict

Ridicarea partidelor extremiste in toate tarile din cauza politicii de bagare a pumnului in gura

Alt ex. Olandezii au votat impotriva asocierii EU cu ucraina? Si raspunsul nemtilor de a invalida voturile popoarelor din EU, considerand in aroganta lor ca, Comisia Europeana de la Bruxelles trebuie sa aiba puterea de decizie peste cea a tarilor EU

 

In fine dupa 6 ani de germania posibil sa ma fi dus putin cu capul veți spune.......

 

Eu doream sa cumpar un 520d f10 peste ceva timp si nu stiu cum vor evolua lucrurile pe viitor daca se aplica prostia asta de timbru, si nu vreau sa pierd iar mii de euro la revanzare.... :flowers:

Atunci de ce nu vi inapoi in Romania daca in Germania e asa rau cum zici tu? daca un neamt din 5 este asa lipit de sarac atunci romanii din germania ar trebui sa fie pielea si osul nu ?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

In fine dupa 6 ani de germania posibil sa ma fi dus putin cu capul veți spune.......

 

Eu doream sa cumpar un 520d f10 peste ceva timp si nu stiu cum vor evolua lucrurile pe viitor daca se aplica prostia asta de timbru, si nu vreau sa pierd iar mii de euro la revanzare.... :flowers:

 

Nu esti cu, capul :purple: daca nu e absolut necesar, nu schimba masina si mai strange ca sa fii pregatit pentru atunci cand chiar nu mai ai ce sa faci.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Atunci de ce nu vi inapoi in Romania daca in Germania e asa rau cum zici tu? daca un neamt din 5 este asa lipit de sarac atunci romanii din germania ar trebui sa fie pielea si osul nu ?

 

Pai sincer ma gandesc serios sa ma intorc, romanii din germania ori sunt super calificati si castiga bine,

ori sunt nevoiti sa stea pentru ca acasa nu au nici o sansa.... aici primesti ajutoare, alocatii la copii, bani de locuinta.... :rolleyes: .......daca stai in cine stie ce sat in romania normal ca nu mai vrei acasa...

 

Man nu stiu daca intelegi bine, unul cu 800e din nord posibil sa traiasca mai bine decat unul din munchen care castiga 1800 si plateste chirie 1200e minim..... si asta se numeste tot saracie

 

Romanii care vin si raman in general in germania cauta un altfel de viata, au o mentalitate asemanatoare cu a nemtilor, vin din ardeal in general, adica din apropiere, au mai multe in comun.... nu vreau sa detaliez

Link to comment
Share on other sites

Ce sistem auxiliar? Am condus o masina diesel din 2014 si nu avea asemenea sistem..

Mi-l prezinti si mie ca eu nu am auzit asa ceva!

 

VW pune pe motoarele TDI fie sistem Webasto (pe care poti programa zilele si orele la care vrei sa porneasca singur pentru a preincalzi agentul termic si habitaclul, sau care se activeaza singur sub o anumita temperatura pentru a ajuta motorul sa se incalzeasca mai rapid oadata pornit) sau sistem auxiliar de incalzire, adica un sistem de bujii pe circuitul agentului termic.

 

Eu la Golf 6 am Webasto si sub 4 grade, porneste singur la cateva secunde dupa pornirea motorului. Odata Webasto pus in functiune dureaza 5-6-7 minute pana cand agentul termic e la 90 grade si cam 10-12 minute pana cand temperatura uleilui ajunge la 70-80 de grade, deci aproape de optim. Iarna il programez zilnic sa porneasca la 7 dimineata (atentie, nu porneste si motorul) si la 7:20 cand ma urc in masina, motorul si habitaclul sunt incalzite.

 

Problema sistemelor Webasto, care sunt in speta niste mici sobe, e ca se infunda cam usor si necesita mentenata cam exagerata momentan. Dar cu ceva efort se pot dezvolta niste sisteme mai eficiente. Trebuie doar sa existe interes. Sistemul Webasto pe care il am pe Golf (2010) il aveam si pe E39 (2002)...

 

LE: Webasto e compania ce le produce. Sistemul in sine se numeste siroco, aux heating sau stationary heating...am auzit diverse formulari.

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

După mintea lu' boască ,un f10 din 2015 o să fie cinci mii ,și toți nemții or să meargă cu smart-uri pe benzină..

 

Lol.

 

chiar ma gandeam la tine, nu mai aveam cu cine sa ma sfadesc pe aici

 

si dupa cum spuneam......

 

http://www.replicaonline.ro/masinile-vechi-amenintate-cu-un-impozit-nou-271144/

 

 

 

 

O idee care înfurie şoferii! Companiile de consultanţă propun Guvernului să introducă încă un impozit, stabilit în funcţie de gradul de poluare a maşinii. Taxa ar putea fi stabilită în funcţie de rezultatele Inspecţiei Tehnice Periodice şi s-ar adăuga celei de înmatriculare şi impozitului auto.

 

Timbrul de mediu, taxa de mediu sau de poluare introduse de Guvern începând din 2007 încoace nu au oprit intrarea de maşini second hand în România.

 

„Ar trebui ceva mai mult faţă de acest timbru. Îl plătesc o dată şi după aceea pot să merg cu maşina pentru zece ani. Ar trebui ca maşinile mai poluante să plătească mai mult”, spune Bogdan Belciu, partener într-o companie de consultanţă.

 

Taxarea suplimentară se poate face în funcţie de rezultatele ITP ului, spun fiscaliştii.

 

„S-a văzut la inspecţia tehnică care este nivelul de poluare şi s-a mers mai departe în fiecare an. Se pot folosi şi anumite praguri cheie pentru emisiile de dioxid de carbon”, este de părere Daniel Anghel, partener într-o companie de consultanţă.

 

Importatorii de maşini second-hand sunt evident revoltaţi.

 

„Dacă vrem să încurajăm producţia internă, adică producţia de maşini autohtonă, introducem un mecanism coerent cum se practică în toate ţările: plăteşti o taxă relativ simbolică un an, doi, trei, iar din al treilea an această taxă începe să se mărească, astfel încât tu să fii stimulat să vinzi maşina şi să iei o maşină nouă”, spune Florea Pârvu, director târg de maşini second-hand.

 

Începând cu anul 2008 numărul maşinilor aflate în circulaţie pe străzile din România, a crescut cu peste 21%, adică s-a apropiat de cinci milioane. Din păcate, peste 57% dintre acestea sunt mai vechi de zece ani.

 

Vârsta medie a maşinilor din România a crescut de la mai puţin de opt ani în 2008 la aproape 13 ani în prezent, potrivit Digi24.ro.

 

 

 

lol :flowers:

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

TIMBRUL DE MEDIU, ĂNLOCUIT CU O TAXĂ - VIGNETĂ DE INTRARE ĂN ORAÂŞ. MaÂşinile vechi vor plĂŁti o taxĂŁ mai mare

 

ÂŞtire online publicatĂŁ Joi, 23 Februarie 2017

 

Autoritatile vor sa introduca o vinieta speciala pentru masini in locul timbrului de mediu, eliminat de guvernul Grindeanu.

 

Va fi o taxa de acces cu masina in marile orase din Romania si, cu cat masina e mai poluanta, cu atat vinieta va costa mai mult.

 

Aceasta masura nu va rezolva insa problema noxelor si imbatranirii parcului auto. Dupa eliminarea timbrului de mediu, mii de romanii isi cumpara si inmatriculeaza masini vechi din Uniunea Europeana, iar autoritatile de mediu spun ca orasele vor fi mai sufocate si mai poluate, informeazĂŁ site-ul stirileprotv.ro.

 

Un grup de lucru de la Ministerului Mediului pregateste aceasta taxa speciala pe care o vor plati soferii care vor sa intre cu masinile in orasele aglomerate.

 

Responsabilii de la Ministerul Mediului se gandesc la un model similar taxei de congestie din Londra. Astfel, daca vreti sa intrati cu masina intr-o aglomerare urbana, cum ar fi centrul Bucurestiului, veti plati o taxa. Cuantumul acesteia nu a fost stabilit inca. Insa daca masina polueaza mai mult, veti plati respectiv o taxa mai mare.

 

Astfel, pentru o masina cu norma de poluare Euro 2 sau Euro 3, titularul va plati mai mult fata de o masina Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Iar masinile electrice nu vor fi taxate. Primariile urmeaza sa delimiteze zonele unde se va aplica vinieta.

 

Surse din cadrul Ministerului Mediului propun ca taxa de intrare in aglomerarile urbane sa fie platita pe internet sau pe sms. Politistii de la politia locala ar urma sa-i identifice pe soferii care nu au facut-o si sa ii amendeze.

 

Autoritatile de mediu cred ca poluarea din orase va creste si mai mult, dupa ce a fost eliminata taxa de mediu de la 1 februarie. Mii de de romani s-au grabit sa aduca deja vehicule din strainatate. La Iasi, de pilda, coada de la serviciul de inmatriculari este atat de mare, incat cel care se programeaza azi va fi chemat peste o luna.

 

Vinieta nu se va aplica pentru zonele mai putin aglomerate din marile orase sau pentru drumurile nationale si autostrazi. Nu se stie deocamdata nici daca o vor plati si cei care au domiciliul in zonele centrale.

 

Ministrul Mediului promite sa explice saptamana viitoare in detaliu cum va functiona vinieta. Intre timp, Asociatia Producatorilor si Importatorilor de autoturisme atrage atentia ca eliminarea timbrului de mediu va avea efecte negative majore asupra mediului.

Link to comment
Share on other sites

Acum se incearca sa se corecteze fortat o greseala facuta cu ani in urma, si anume faptul ca masinile diesel au fost puse clasificate incorect ca putin poluante, deoarece se luau in calcul doar emisiile de CO2, iar restul de SO2, particule, etc, erau trecute cu vederea; companiile au simtit acest lucru si au umplut piata cu masini diesel, care sunt mult mai poluante decat se credea.Iar acum guvernele incearca, fortat, sa corecteze o scapare de acum cativa ani.SI in Paris din 2019 parca nu vor mai avea voie sa circule masinile diesel.....

din 2020 :popcorn:

 

doar pe timpul zilei si numai daca au nivel de poluare mai mare decat valoarea de 120 gr.CO2/km

 

plus semineele (pe bune!)

 

la ideea primarului din Paris se adauga si cele ale edililor din Mexico City, Madrid si Atena care vor sa impuna aceleasi restrictii pana in 2025

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.