Jump to content

E60 LCI centura pretensionare eroare


Recommended Posts

Buna,

 

Masina in cauza e un BMW 530i LCI fabricatie 08. 2007 cu volanul pe partea dreapta ( locuiesc in Anglia)

Masina era echipata cu interior textil si incalzit fata , scaun fata sofer cu centura cu dubla pretensionare sau pretensionare pe partea stanga .

Am schimbat tot interiorul cu unul de m-sport, plafonul negru , fetele de usi cu piele crem si scaunele toate crem. Problema este ca scaunul de la sofer nu mai are dubla pretensionare , e diferit . Cel vechi avea un extra cablu carew intra intr-un tub cu gaz conectat la centura si cel nou nu are. Seria modului de pe scaune pare la fel diferita si la fel mufele scaunelor pareau diferite dar se potrivesc amandoua in cele ale masinii.

Desigur ca in acest moment am eroarea de airbag si centura pe bord iar eroarea data pe tester este 0093F8 ACSM/MRS: Anchor fitting tensioner, driver.

Am fost la un service care are autologic si i-am intrebat daca exista vreo optiune de codare pentru modulele noi , au incerca si au zis ca nu pot face nimic. Dupa aceea am fost la o un tip ce face codari si a folosit ICOM NCS expert . Mi-a codat toate modulele pe masina dar din pacate eroarea persista .

Codul modulului de airbag de pe masina este 65 77 9172018. Am vazut ca sunt mai multe versiuni dar cea mai apropiata este 65 77 9172019.

Modulul vechi de pe scaun are seria 9159166 iar cel nou are 9215888. Cel vechi il pot gasi pe real oem dar cel nou nu .

Ma gandeam sa schimb ecu airbag cu cel cu 9172019 impreuna cu cablurile aferente pentru scaunele fata.

Daca s-a mai lovit cinve de problema asta sau are alte sugestii sunt bine venite.

 

Va multumesc,

Adrian

post-69618-0-49375700-1460546739_thumb.jpg

post-69618-0-28328100-1460546741_thumb.jpg

post-69618-0-70917200-1460546741_thumb.jpg

post-69618-0-73988500-1460546940_thumb.jpg

post-69618-0-75231100-1460546991_thumb.jpg

post-69618-0-74774900-1460546996_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Probabil unul are fir pentru pretensioner la impact, plus inca unul pt contact de centura nepusa. Iti merge indicatorul cand pui centura si cand o scoti ?

Cel mai probabil cauti pe net WDS (wiring scheme diagram) si te uiti care sunt diferentele, e posibil sa fie nevoie sa schimbi si modulul din scaun.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.