Jump to content

Povestea unui E39


bl00r

Recommended Posts

Se vede ca are km putini dupa cum arata volanul, scaunul de la sofer si farurile, care sunt clare, curate, nu sunt ingalbenite. S-o stapanesti sanatos si fara incidente ! Un E39 cu km putini, chiar si pe benzina, gasesti in Germania de la 5000 euro in sus. De fapt dieseluri nu prea sunt cu km putini la E39
Link to comment
Share on other sites

Dotata si arata foarte bine! De existat existe aceste masini nerulate mai deloc in comparatie cu altele ,numai ca sunt foarte rare,mai ales cele la vanzare .

 

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente,tine-o mult timp si ai putea din cand in cand sa-i faci intrari la bmw,pentru o verificare,pentru o citire cheie,ca sa aiba un istoric care curge frumos!

Link to comment
Share on other sites

Se vede ca are km putini dupa cum arata volanul, scaunul de la sofer si farurile, care sunt clare, curate, nu sunt ingalbenite. S-o stapanesti sanatos si fara incidente ! Un E39 cu km putini, chiar si pe benzina, gasesti in Germania de la 5000 euro in sus. De fapt dieseluri nu prea sunt cu km putini la E39

Mersi. Initial dupa sugestia data de mobile, am inceput sa ma uit dupa 525i si 530d, dar nu am gasit nici unul intretinut cum as fii vrut eu la un pret acceptabil. Dieselurile de la E39, au o singura problema. Majoritatea au discul galben in loc de verde si nu as fii putut sa merg cu ea prin centrul orasului.

 

Dotata si arata foarte bine! De existat existe aceste masini nerulate mai deloc in comparatie cu altele ,numai ca sunt foarte rare,mai ales cele la vanzare .

 

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente,tine-o mult timp si ai putea din cand in cand sa-i faci intrari la bmw,pentru o verificare,pentru o citire cheie,ca sa aiba un istoric care curge frumos!

Mersi. Nici mie nu mi-a venit sa cred cand am vazut-o. Varsta nu si-a spus cuvantul decat asupra pixelilor din bord si MID :).

Are istoric complet pana acum si intentionez sa-l mentin. Peste doua saptamani, o duc la BMW sa-mi zica ca trebuie sa schimb juma de masina :)

 

Intr-adevar e impecabila! S-o stapanesti sanatos! Mai ales ca se vede dupa numere ca e masina proprietarului. Un pret?

Daca te iei de mine cauza cadrelor de numere, acum le-am vazut si eu. Din fericire, masina asta l-a cunoscut doar pe mosul asta. Pretul a fost de dumping din punctul meu vedere pentru masina asta din cauza "varstei". Pot sa zic ca n-a fost ieftina

 

Arata bine, cred ca ai cumparat-o de pe stock de la BMW si nu vrei sa spui.

Mersi de aprecieri, dar cred ca era mai scumpa la BMW decat la "bunicul" Wilhelm :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Daca te iei de mine cauza cadrelor de numere, acum le-am vazut si eu. Din fericire, masina asta l-a cunoscut doar pe mosul asta. Pretul a fost de dumping din punctul meu vedere pentru masina asta din cauza "varstei". Pot sa zic ca n-a fost ieftina

 

Nooo, atat doar ca alea cu "povestea mosului" nereala nu prea vin cu numere definitive, cum ai tu, numarul proprietarului. "Povestile" vin cu numere de tranzit (rosii/galbene in dreapta), iar alea cumparate de la private cu numere cum ai tu. :). De pret te-am intrebat ca eram curios pe cat l-a lasat inima sa ti-o dea, oricum cred ca s-a apropiat de e60 2003-2004 benzina.

Link to comment
Share on other sites

Si E90 are problema cu pixelii. De obicei astea care se incadreaza cu adevarat in povesti cu batranei si duminici au un pret corect,pe masura. La noi masinile din categoria "batranica, mergea doar la piata sambata" se vand mai ieftin ca alea rulate normal in alte tari. Si in doua saptamani injuri bunica ca ti-a picat turbina :))

Foarte faina masina :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de aprecieri.

Mai am cam vreo 6000 de kilometrii pana la urmatoarea revizie dar as vrea sa ma indepartez din timp pentru ea.

Drept urmare m-am apucat de citit si s-ar parea ca 5W40 este uleiul recomandat pentru motorul meu. Sunt un pic confuz, avand in vedere ca unele firme recomanda 5W30.

Care e adevarul pana la urma, in afara faputlui ca trebuie sa fie sintetic?

Totodata, ce mentenanta preventiva as mai putea sa-i fac, ca sa evit niste probleme in viitor.

 

Posesori/fosti posesori de E39, va rog uniti-va pe topicul meu cu idei si pareri :)

Link to comment
Share on other sites

arata bine, iar povestile cu masini conduse de pensionari sunt adevarate dar rare. In ultimii doi ani m-am tot uitat de e46 si e39 sub 100 de mii de km si apar constant dar la preturi mari. De obicei le vand copii sau nepotii proprietarilor dupa ce acestia ori nu le mai conduc ori decedeaza. Partea proasta este ca acestia au impresia ca masina buncuui e comoara si cer foarte mult pe ele, de la 7-8000 mii in sus. La pretul ala deja mai pui 1500 si te uiti la un e60 bine intretinut.

In fine, genul asta de masini ajung la pasionati, sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos, am votat 5*!

 

Ca posesor de e39 ce sa-ti zic, majoritatea fac retrofituri, dar la tine, avand in vedere ca e in stare impecabila, nu stiu daca merita deocamdata sa desfaci la ea. Scaune incalzite ai putea, sunt kituri ce se monteaza si iti iei o bagheta cu butoane de incalzire. Volan de facelift ar mai fi. De ulei nu stiu, ca am diesel. Schimb ulei cutie, poate ar fi indicat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu iti zic ce mi-a zis un mecanic de la reprezentanta din Timisoara candva, cand l-am intrebat ce e recomandabil, 5w30 sau 5w40. Mi-a zis ca 5w30 ar fi bun pana la un rulaj de pana in 150/160.000 km parca si 5w40 pt. un rulaj mai mare de atata.Acelasi tip de motor ca al tau a fost subiectul intrebarii si anume M54.

Imi place masina ta,ai putea sa postezi mai multe poze cu ea.

Edited by crtir
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O sa fac niste poze intr-un alt pesiaj, momentan am asteptat programarea la inmatriculari.

Ieri d-abia am reusit sa "mergem" un pic pe autostrada sa o trezesc din somn.

Primul lucru care l-am facut, a fost sa-i montez un sistem de genul http://www.ebay.de/itm/Yatour-USB-MP3-Adapter-BMW-E46-E39-E38-E53-Z4-fuer-16-9-Professional-Navigation-/261435796299. Am luat aceasta hotarare din cauza pretului si utilitatii unei navigatii originale. Ma gandesc la una after-market intr-un viitor apropiat poate.

Luna viitoare este programata la schimbatul aproape tuturor "lichidelor" si cred ca borcanasului de servo. Se pare ca e o mica cu lichidul, care se scurge, incet dar sigur :)

Link to comment
Share on other sites

Nu merge linkul pe care l-ai pus. Legat de navi aftermarket, eu zic ca merita, daca e sa ma gandesc la a mea. Practic aduci masina in sec. XXI cu harti 3D de rezolutie buna, mp3, flac, USB-uri, miniSD-uri, navigare de pe stick 3G, ma rog, touch si altele. E mai greu cu alegerea ei, pt ca se pare ca nu toate comunica cu BC-ul. Din cate am inteles Dynavin N6 comunica pana si cu PDC-ul original, numai ca nu e pe android: http://www.dynavin.com/products/n6_e46.php
Link to comment
Share on other sites

Mersi de aprecieri, intradevar, acum cred si eu ca am avut noroc.

@P.I.M.P uite o chestie de genul asta pentru drumuri mai lungi de 10-20 de minute, din cauza muzicii proaste si programelor proaste care se gasesc pe meleagurile unde ma aflu.

Edited by bl00r
Link to comment
Share on other sites

Revin cu impresii despre cum se simte masina la drum lung.

Weekendul ce a tocmai a trecut am facut vreo 300 de km pe autostrazile de aici. Nu am decat cuvinte de lauda pentru inginerii care au creat masina asta, cand vine vorba de confort si tinuta de drum la viteze de peste 180km/h.

Nu vreau sa va plictisesc cu consumul de carburant, stiti deja ca e mare :)

Poze noi nu pot sa fac din cauza vremii destul de gri, pacat ca nu am fost pe faza Duminica, sa-i fac poze sub zapada(da, a nins pe aici).

 

Din cate observ, va mai dura pana voi vedea soarele pe aici.

Pana atunci, o sa apuc sa fac revizia si probabil sa mai fac plinul de vreo 10 ori :).

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Revin cu impresii despre cum se simte masina la drum lung.

Weekendul ce a tocmai a trecut am facut vreo 300 de km pe autostrazile de aici. Nu am decat cuvinte de lauda pentru inginerii care au creat masina asta, cand vine vorba de confort si tinuta de drum la viteze de peste 180km/h.

Nu vreau sa va plictisesc cu consumul de carburant, stiti deja ca e mare :)

Poze noi nu pot sa fac din cauza vremii destul de gri, pacat ca nu am fost pe faza Duminica, sa-i fac poze sub zapada(da, a nins pe aici).

 

Din cate observ, va mai dura pana voi vedea soarele pe aici.

Pana atunci, o sa apuc sa fac revizia si probabil sa mai fac plinul de vreo 10 ori :).

daca ai nevoie de un "pixel-doktor" iti pot recomanda pe cel mai bun din club bmw e 31 germania. profi si pret corect.

Link to comment
Share on other sites

daca ai nevoie de un "pixel-doktor" iti pot recomanda pe cel mai bun din club bmw e 31 germania. profi si pret corect.

 

Mersi mult. Momentan sunt ok, vad toate cifrele corect la bord, lipsesc 1-2 puncte pe ici-colo, dar nimic ilizibil.

Cum ar decurge operatiunea? Ma duc eu cu masina la el sau trimit bordul?

Edited by bl00r
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.