Jump to content

Sfat Achiziție bmw 520d 163 cp


Recommended Posts

Salutare bĂŁieți , sunt nou pe aici . Vreau sa achiziționez un 520d din 2007 eventual Facelift dar cu motorul M47 , am avut seria 3 cu motorul N47 si sincer in ciuda consumului mic si al elasticitĂŁți sale foarte bune ..nu e un motor prea reușit , cel putin din punctul meu de vedere .Initial m-am orientat spre un 320 d cu M47 dar pe ele s-au folosit turbine Mitzubishi ..care nu se preteazĂŁ chiar fiabile , iar sa o schimbi e cam același cost ca la o distribuție la N47 . Am observat ĂŽnsĂŁ ca pe seria 5 e60 cu motor M47 s-au folosit turbine garret care sunt mai trainice , si câteva persoane mi-au recomandat varianta asta , acum as dori câte o pĂŁrere de la posesori daca au avut probleme majore cu acest tip de mașina ..si eventual la ce sa ma aștept . Va mulțumesc frumos , si imi cer scuze daca am deschis un topic care a mai fost . Am citit respectivele ..dar discuția a deviat mereu de la subiect . Cu respect !
Link to comment
Share on other sites

520 cu m47 lci nu stiu daca s-au produs,m47 a fost pana in 2006 inceputul lui 2007 dar oricum a fost un motor net superior n47-ului si vorbesc din experienta proprie.fost posesor de 520 lci 2007 cu n47 o mizerie de motor,schimbat 2[doua] motoare pe aceeasi masina a treia oara doar refacuta distributia si vanduta.in schimb tatal socru are un x3 cu motorul m47 2006 in afara unui senzor de presiune turbo rupt nu a avut alte probleme.
Link to comment
Share on other sites

. Schimbat distribuție .. Pierderi ulei , consum ulei , zgomot metalic si dupa schimbul de distribuție . + altele , fum albastru pornire si uneori in sarcina .

 

prima data a aparut stop engine dupa desfacere cuzinetii au plecat taras pe arborele cotit si bloc motor ovalizat din cauza temperaturii.a doilea motor sh nu nou dupa cca 20k a inceput cu acelasi sunet metalic iar engine foult pinionul din capatul arborelui cotit ca e acceasi piesa nu se poate schimba separat avea dintii tociti ,sarita distributia de la punct strambat cateva supape.

Link to comment
Share on other sites

520 cu m47 lci nu stiu daca s-au produs,m47 a fost pana in 2006 inceputul lui 2007 dar oricum a fost un motor net superior n47-ului si vorbesc din experienta proprie.fost posesor de 520 lci 2007 cu n47 o mizerie de motor,schimbat 2[doua] motoare pe aceeasi masina a treia oara doar refacuta distributia si vanduta.in schimb tatal socru are un x3 cu motorul m47 2006 in afara unui senzor de presiune turbo rupt nu a avut alte probleme.

Mulțumesc de rĂŁspuns .. Ăntr-adevĂŁr e un motor slab , prost calculat la distribuție . Problema este ca daca o schimbi manopera e colosala dat motor jos schimbat garnitura la _chiulasa_ ..+ o Gramada de piese , la mine s-au rupt si niște șuruburi in _chiulasa_ .. Doar bĂŁtĂŁi de cap . Mașini bune sau fĂŁcut pana in 2007 , ĂŽnainte de criza , dupa s-au schimbat strategiile . E inadmisibil la un motor cu distribuție pe lanț de bmw la 80 de mii de km de exemplu sa pice distribtia , sau sa stai cu frica ca poate crapa oricând având in vedere procentul foarte mare de defectare . Dupa urechea mea pana si zgomotul motorului m47 pare mai strong mai sĂŁnĂŁtos ... Poate e doar o apreciere subiectiva...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

destul de rar LCI cu M47 , s-au produs doar cateva luni apoi a aparut minunatia de motor . Poate sa prinzi una ca a mea care are conversie lci si e 2006, din ce am obs prin anunturi daca au CIC au si N47 , daca e CCC atunci sunt sanse sa fie M47 Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

destul de rar LCI cu M47 , s-au produs doar cateva luni apoi a aparut minunatia de motor . Poate sa prinzi una ca a mea care are conversie lci si e 2006

Exact sunt rare produse intr-un interval de câteva luni de prin 05.2007 pana in 10.2007 ceva de genul . Aștept pĂŁreri de la posesori , daca se poate , referitor la fiabilitate Per ansamblu la e60 (nu neaparat Lci). Ca de N47 eu unul nici nu vreau sa mai aud . As renunța la marca asta dar imi place prea mult feelingul la volan , si cum se comporta dinamic mașinile astea .

Link to comment
Share on other sites

Aștept pĂŁreri de la posesori , daca se poate , referitor la fiabilitate Per ansamblu la e60 (nu neaparat Lci). Ca de N47 eu unul nici nu vreau sa mai aud . As renunța la marca asta dar imi place prea mult feelingul la volan , si cum se comporta dinamic mașinile astea .

 

ca fiabilitate e suficient sa citesti topicurile de la masina mea cu cei care au E60 . Tot ce pot sa spun e ca in momentul asta E60 e in posesia mea de 2 ani si eu schimbam utilajul cu roti la max 1 an . Chiar nu m-am plictisit de ea :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Exact, este pe forum un LCI M47 M Packet la vanzare pe forum. Costul unei distributii de pe N47+manopera este mult mai ridicat decat schimbul de turbina de pe M47. Plus ca exista in tara si service-uri foarte bune de reconditionat turbine. Nu stiu daca are rost sa comparam motoarele intre ele, unul a aparut in 1998 si a fost exploatat mult mai mult, inca "se trage de el" si stim cu totii cazuri de M47 cu multe sute de mii de km fara reparatii. Si daca iti iei e60 facelift cu n47 poti sa dormi linistit, acum depinde, daca spui ca ai avut 3 astfel de motoare si ti-ai facut o parere proasta despre ele,tine si de norocul tau. Ce mi se pare "nasol" e sa ai E90 non facelift n47 :)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut si eu am E60 lci cu m47 nu am avut mari probleme cu el , destul de multumit dsr e cel de 150 de cai parca cu 3-4 persoane in masina ai simti nevoia de inca ceva cai dar cu soferul in masina e destul de echilibrata per ansamblu recomand motorul acesta...doar putin galagios pana in 2000 de ture ...ca probleme manca ceva ulei dupa cumparare dar numai pe autostrada la turatii mari dar s-a rezolvat...recomand

 

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.