Jump to content

Increased Battery Discharge!


Recommended Posts

Salutare tuturor!

 

In primul rand as vrea sa mentionez ca sunt un novice in ceea ce priveste experienta legata de aceasta marca, BMW, facand trecerea de la o Skoda Octavia 2.

Masina care m-a facut sa fiu membru al acestui club este un BMW 520D, 120 kw, fabricat la 10.12.2005, 246400km (154000 mile),display mic, volan pe dreapta (locuiesc in Londra) cu Seria:WBANC32040CP67342

 

Am achizitionat aceasta masina in 03.01.2016 si de atunci experienta de a o conduce a fost ireprosabila, exceptie facand cateva situatii pe care am ajuns sa le ignor deoarece nu au avut repercursiuni de niciun fel si nu m-au deranjat, respectiv:

1.CD playerul sare din CD in radio si uneori revine de unul singur la CD...si cateodata trebuie sa realeg eu din meniu manual. O alta chestie la hardware-ul audio dezamagitor ar fi ca chiar daca teoretic citeste si mp3-uri, dupa 45-60 minute de functionare mai ales in mers....nu mai citeste nimic (nici cd-uri originale). M-am obisnuit sa nu-l folosesc si nu ma afecteaza.

2. Intr-o zi la putin timp dupa ce am cumparat-o stateam in masina cu motorul oprit si muzica pornita, in timp ce navigam prin meniu pentru a ma obisnui cu optiunile si diferentele fata de meniurile VW. Dupa aproximativ 30 minute am primit mesajul 'High Rate Battery Discharge' si s-au resetat data, ora si memoriile de la oglinzi, scaune si volan. Am pornit motorul si am setat toate datele si de atunci nu am mai avut probleme.

 

Pana weekendul acesta, cand:

 

Sambata dimineata dupa un drum scurt am parcat masina si am lipsit aproximativ 3 ore. La intoarcere cand am vrut sa plec nu a mai pornit. Avea curent(lumini, radio, etc.), nu au existat erori de niciun fel dar dupa apasarea ambreiajului cand apasam butonul Start/Stop pentru a porni nu se intampla efectiv nimic...niciun Tzac, nicio invartire...nimic.

Dupa aproximativ 5 minute dupa ce m-am invartit pe langa ea mirat...fara sa ii fac ceva anume... am mai incercat o data sa o pornesc si a pornit la sfert de cheie - la fel nicio eroare.

 

Seara am facut un drum lung de 200km si am ramas peste noapte in acel oras. Dimineata la ora 11 (8 grade afara) cand am vrut sa ma intorc in Londra, masina doar s-a deschis iar cand am pus contactul mi-a aparut eroarea 'Increased Battery Discharge!' abia avea lumina la plafon, displayul s-a inchis iar cand am incercat sa o pornesc doar se auzea cum cupla dar nu putea sa invarta deloc(am atasat un link cu poze si cu filmarea momentului).

Am chemat o echipa de recovery care mi-a gasit bateria descarcata complet(cum s-a exprimat tehnicianul) - mi-a dat curent si mi-a a scos la imprimanta de pe Voltmetru datele dupa 10 minute de incarcare - ajunsese la 504mAh din 640...si omul mi-a spus ca bateria trebuie sa fie buna si ca am avut un consumator ceva(eu stiind ca nu am lasat nimic care sa consume)(Bateria este originala de 80 cu 640 iar pe 'ochiul magic' apare negru).

 

Am plecat iar cand am ajuns in Londra am oprit motorul in fata unui magazin de langa casa pentru 5 minute si acolo a ramas iar - fara erori, cu lumini, radio si restul de consumatorilor alimentati, cand apasam pe buton nu cupla, nu invartea, nu facea absolut nimic.

 

Am lasat-o acolo 2 ore si inainte de inserat am zis sa mai incerc odata. Masina era deja cu eroare 'Increased Battery Discharge!' si cu toate datele resetate...dar a pornit.

 

Am citit intre timp de meniul ascuns pe forum si am iesit in 2 ore sa verific. Rezultate: motor oprit 12.6, motor pornit 14.5-14.6.

Am trecut la ideea ca nu mai intra in sleep mode - si am lasat-o inchisa pentru 4 ore iar cand am verificat-o iar, beculetele de la blocare geamuri spate si butonul de start stop erau inca pornite. Evident cand am bagat cheia in contact iarasi eroare 'Increased Battery Discharge! si totul resetat...dar a pornit. Mentionez ca ajunsese bateria la 11.2 in 4 ore.

 

Azi dimineata dupa mai mult de 4 ore am gasit beculetele mentionate mai sus stinse(deci banuiesc ca intrase in sleep mode) dar aceeasi poveste 'Increased Battery Discharge! si totul resetat.

 

Am pus filmulet si cu pornirea de dimineata in care am activat Lock ON pe meniul 9 in prealabil.

 

Orice parere este binevenita - maine sunt programat la diagnoza cu aparat dedicat BMW si nu multimarca. Ce sa mai verific in caz ca nu are nicio eroare?

 

Link cu poze si video cu erori si pornire aici:

 

https://transfer.pcloud.com/download.html?code=5Zg2dQZDHaJPBlQ9QBZ9l50ZMsp8fJ5ONd7YgjF5IqPkQj2zD5eV

Link to comment
Share on other sites

bla bla bla ... e60 din 2005, nimic anormal, deconecteaza cablu IBS, o sa vezi niste fire subtiri pe cablurile de la baterie.

Daca nu te descurci atunci ii dai cu search pe youtube/google

Dupa ce deconectezi cablul mergi cu masina o vreme si apoi daca nu se mai descarca peste noapte ai scapat de o grija.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Culoarea neagra de pe "ochiul magic" arata ca bateria este descarcata. Incearca sa o incarci pe redresor, verifica daca se schimba culoarea in verde. Totusi, bateria are 11 ani; ar trebui schimbata. Daca o vei schimba, nu uita ca trebuie inregistrata in computerul masinii.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.