Jump to content

CIC mort dupa update soft la BMW


Recommended Posts

astazi am fost la reprezentanta(nu dau nume deocamdata) pt un update complet la un E60 LCI 2009. dupa aprox 6 ore de asteptari mi-au spus ca a picat CIC-ul . in prealabil s-a facut o diagoza si mi-au spus ca masina nu are nici o problema.

in prezent CIC-ul nu mai porneste deloc doar merge ventilatorul.

ca sa nu termine bateria am scos siguranta 18 dar nu mai merg multe lucruri. aveti alta idee?

credeti ca am sanse sa primesc alta unitate de la BMW? ei au zis ca incearca sa ma ajute.

se poate repara aceasta unitate?

 

ps: eu zic ca nu merita sa riscati sa faceti update la masina. mai bine lasati-o asa cum e...

Link to comment
Share on other sites

Ba esti nebun ? Daca operatiunea s-a facut in reprezentanta sa iti dea unitatea noua sau in cel mai rau caz sa ti-o repare pe cea existenta. Cat timp lucrarea s-a facut la ei stiu ca intra sub incidenta garantiei (lucrarea).

 

P.S. Urata faza

Edited by bim_artemis
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Hmm, nasol moment.

Update la masina faci numai daca ai ceva probleme.

Ai avut motive sa faci acel update?

Imi pare rau pentru ce ai patit.

 

L.E: la reprezentanta te pune sa semnezi ca ai luat la cunostinta faptul ca exista riscul sa pice anumite module si ca ei nu au nicio responsabilitate...

Edited by mase
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

nu am avut nici un fel de probleme, dar cum nu a fost facut update niciodata am zis ca ar fi un lucru bun... se pare ca nu a fost.

 

ai dreptate m-au pus sa semnez . inainte insa am platit o diagnoza completa pt ca mi au zis ca daca cumva un modul are probleme exista sanse sa pice.

dupa diagnoza mi-au spus ca e totul ok si ca au pornit update-ul

Edited by hateganradu
Link to comment
Share on other sites

Într-adevăr te pun sa semnezi ca update-ul se face pe răspunderea clientului ca ei sa fie protejați in caz ca ceva nu va decurge precum se dorește.

Încerca sa negociezi prin dialog cu ei măcar repararea unității, foarte probabil sa poată fi "resuscitată", in ultima instanța o rezolvi pe socoteala ta din păcate.

Edited by cornel
Link to comment
Share on other sites

Deci parca ma vad pe mine cand vroiam sa fac acelasi lucru acum 1-2 luni la craiova. Am sunat acolo si am spus ca vreau sa fac update la unitate CIC ca sa pot face update de pe stick in viitor la harti,domnul de acolo mi-a spus ca ei pot sa-mi faca update la toata masina si costa undeva la 350 lei si l-am intrebat ca nu exista vreun risc sa pice ceva? si mi-a spus asa "pai..va punem sa semnati inainte ca de unde stim noi ca nu s-a umblat in trecut la masina si cine stie ce module are schimbate care poate sa pice" ,la randul meu i-am spus "pai de aia vin la reprezentanta presupun ca sunteti in stare sa-mi spuneti daca e vreun modul vechi pe masina sau am vreo problema ca sa nu existe niciun risc pentru ca eu nu semnez nimic.A zis ca da,ca daca nu sunt probleme pe vreun modul si nu e nimic schimbat imi fac update fara semnatura ceea ce mi se pare normal asta dupa ce imi zisesera ca pe unitatea mea nu pot sa instalez hartile de 2016...am sters cu ei putin prin telefon ca sa-mi ceara sute de scuze ca baiatul de pe magazie nu stie aceste detalii si a gresit si etc si dupa nu stiu ce cadouri mi-au zis ca mai imi fac printre care imi instaleaza gratis cu codul meu FSC luat de pe ebay.

 

Deci daca totul a fost in regula te-au pacalit sa semnezi hartia respectiva ,dar daca totul a fost in regula pana la urma inainte sa faca softul ar trebui sa-l repare sau schimbe chiar si cu hartia respectiva ,aici intervine datoria morala,daca sunt nesimtiti ei sunt scosi cu hartia respectiva,dar iti zic eu ca daca faci tam-tam o sa te rezolve intr-un fel sau altul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zeronooo lucrezi la BMW? cum sa spui asta?sau esti sarcastic si nu-mi dau seama? adica daca vrei sa vezi ce probleme ai la masina apuca-te sa faci soft sa vezi ca daca pica 5 module inseamna ca nu mergeau cum trebuie si picau intr-un final? Daca tu reprezentanta spui la om "facem o verificare inainte sa fim siguri ca nu exista nicio problema cu vreun modul si daca e totul ok dam drumu la update ,da il pui sa si semneze,asta inseamna ca habar n-ai de ce anume faci si nu iti asumi nicio responsabilitate pentru greselile facute,daca e sa apara vreo eroare pe vreun modul si tu zici "NU MA INTERESEAZA FA-MI UPDATE" atunci e logic sa te puna sa semnezi pe riscul tau.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Zeronooo lucrezi la BMW? cum sa spui asta?

NU

 

sau esti sarcastic si nu-mi dau seama?

NU
adica daca vrei sa vezi ce probleme ai la masina apuca-te sa faci soft

Cine spune ineptia asta???

 

sa vezi ca daca pica 5 module inseamna ca nu mergeau cum trebuie si picau intr-un final?

EXACT
Daca tu reprezentanta spui la om "facem o verificare inainte sa fim siguri ca nu exista nicio problema cu vreun modul si daca e totul ok dam drumu la update

Daca a spus asta, a mintit

 

,da il pui sa si semneze,asta

Asa se face la BMW si nu numai...

 

inseamna ca habar n-ai de ce anume faci si nu iti asumi nicio responsabilitate pentru greselile facute

Vorbesti despre lucruri pe care nu le cuosti din pacate...din nou: Nu greseste nimeni!

 

daca e sa apara vreo eroare pe vreun modul si tu zici "NU MA INTERESEAZA FA-MI UPDATE" atunci e logic sa te puna sa semnezi pe riscul tau.

No comment... Edited by X X L
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

De ce sa fie pe raspunderea clientului, ce vine clientul cu softul lui de-acasa, si vrea uite-asa sa incerce si el daca-i merge sau nu? BMW-ul face softuri pe-incercate? Nu e adevarat, cei care au facut update-ul sunt incepatori, pentru ca orice update- nereusit se raporteaza fabricii pentru remediere.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mintit,nemintit asa mi-a spus la telefon si asa as fi facut daca ajungeam acolo,adica nu semnam nimic si daca era sa gaseasca vreo "problema" numai faceam update,deoarece stiu niste lucruri,dar nu le spun aici.Daca esti nou in problema cu reprezentantele "o musti" foarte usor,dar la fel de usor daca ai niste cunostinte poti sa te asiguri de niste lucruri si anume in caz de ceva sa plateasca reprezentanta si nu tu,sa-i faci sa-si asume.

 

Asa se face la toate reprezentantele treaba cu semnatul,dar daca i iei la intrebari cum sa pice modulele si le spui ca platesc si o verificare pe tester a modulelor si daca sunt bune de ce sa mai semnez eu vreo hartie "in caz daca pica ceva",asa se poate intampla atunci cand consilierul BMW se urca pe scaun (chiar si cu protectiile aferente) sa crape pielea si sa apara o ruptura,eu cand am aduso nu era nici-o ruptura ,cand ati scos masina din service si dau sa ma urc in ea am gasit pielea rupta,iar daca la fisa tur a vehiculului pielea este in stare buna si la iesirea din atelier facuta tot de consilierul BMW unde nu se mai face alta fisa tur apare ruptura?o sa-ti zica "la inspectia masinii nu era pielea rupta" ,pai si acuma de ce e rupta daca eu nici nu m-am urcat in ea? sunt niste lucruri care se intampla des exact in cele mai inoportune momente atunci cand reprezentanta este buna de plata deoarece a avut ghinionul sa se intample ceva la masina cand sa o scoata din service si atunci numai exista nicio semnatura in care sa zica "proprietarul isi asuma toate problemele aparute la masina in timpul verificarii,reviziei,etc"

 

 

nu, vine cu masina defecta de acasa, repet: nu softul sau procedura face sa pice modulul, modulul respectiv nu mai accepta scriere intr-o anumita zona de memorie = defect

 

Atunci sa faca cumva sa afle asta inainte sa se apuce de update sau sa numai faca update deloc la masinile iesite din garantie.

Edited by WIN60
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

toate reprezentantele din romania fac tot felul de "nefacute" si cu siguranta incearca sa incaseze cat mai multi bani in timp ce isi asuma cat mai putine lucruri...din pacate...insa la treaba cu update de soft...nu pt fi acuzati

 

"Atunci sa faca cumva sa afle asta inainte sa se apuce de update sau sa numai faca update deloc la masinile iesite din garantie. "

Asta nu se poate...

Edited by zeronoo
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu, vine cu masina defecta de acasa, repet: nu softul sau procedura face sa pice modulul, modulul respectiv nu mai accepta scriere intr-o anumita zona de memorie = defect

 

Nu e adevarat, orice unitate, indiferent de tip si varianta, mai veche sau mai noua are anumite date tehnice stricte cu privire la tipul procesorului , memoriei ram si al memoriei flash, oricare din aceste jucarii se pot testa.

Orice soft are o amprenta se poate afla cum il cheama si ce versiune e, ca la Andoid ver 4.4.5 sau Windows 8.1 sau orice altceva ce iti trece prin minte, sau softuri proprietare, limbajul de programare este D.si este oarecum asemanator cu C, asa ca.......

Link to comment
Share on other sites

toate reprezentantele din romania fac tot felul de "nefacute" si cu siguranta incearca sa incaseze cat mai multi bani in timp ce isi asuma cat mai putine lucruri...din pacate...insa la treaba cu update de soft...nu pt fi acuzati

 

"Atunci sa faca cumva sa afle asta inainte sa se apuce de update sau sa numai faca update deloc la masinile iesite din garantie. "

Asta nu se poate...

+1

 

un modul nu poate fi testat daca pica la scriere decat daca il scrii propriu zis, adica atunci cand ii faci update.......deci nu are cum sa ti dea nimeni garantia ca daca va incerca sa l scrie, nu pica

 

restul e cancan

din pacate sunt unii pe aici care nu inteleg asta si ar vrea ca reprezentanta sa ii plateasca si crapaturile din pielea de pe scaune ca doar cand a adus-o el nu existau si au aparut cand a dat mecanicul drumul la ulei :laugh:

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

un modul nu poate fi testat daca pica la scriere decat daca il scrii propriu zis, adica atunci cand ii faci update.......deci nu are cum sa ti dea nimeni garantia ca daca va incerca sa l scrie, nu pica

 

restul e cancan

Nu este adevarat, atata timp cat acel modul a functionat, iar dupa update nu mai functioneaza ,doar una din 2 e de vina, ori partea hardware ori softul e de vina, cei care fac update daca sunt incompetenti, normal ca merg pe bajbaite pentru ca nu cunosc detaliile tehnice fiecarui modul, intotdeauna trebuie sa stiti ca orice parte hardware la vremea ei a avut un soft care a a functionat doar pe acea parte hardware si nu pe alta, si intotdeauna considerentele au fost si sunt doar de a fi legati doar de ei, si cu soft licentiat nu de furaciune, dar ca cei care fac update nu cunosc detaliile tehnice, e vina celui de la reprezentanta, si nu a clientului.Eu ca si client ma duc sa cumpar un produs, nu sa fac experimente pe masina mea, pe banii mei, pe timpul meu pierdut, pe incompetenta altora care nu au ce cauta acolo, care nu au idee cu ce se mananca limbajul de programare D, nu sunt capabili sa-si caute de lucru in alta parte, la o vulcanizare, la o spalatorie, la orice tine de masini care au 4 roti.

Edited by cristianro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si softul utilizat care ar trebui sa faca update la toate modulele, nu le interogheaza ? Sau face update in mod ""blind"" Tehnicianul trebuie sa stie cati bani sa ceara? Pentru el ce este mai important banii sau serviciul oferit catre client? Hai sa ne dam cu parerea fiecare, sa vedem cine are dreptate, clientul sau reprezentanta? Edited by cristianro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@mas2 - exact.

 

dorel nu stie si nici nu trebuie sa stie fisa tehnica a modulului, aia o stiu doar aia din germania. dorel pune ista, da click si porneste update ul. totul e automat, daca modulul pica la scriere, e bun de schimbat

 

politica bmw ( si probabil a tuturor). romanul e Gica contra.....intotdeauna! cei cu gura mare, sa se duca cu OPC ul peste ei daca le pica calculatoarele la update, dar inainte sa sune la OPC sa se gandeasca bine unde si au pus semnatura :thumbsup:

Edited by SKW
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Adevarul e undeva la mijloc, insa decât sa strici ceva chiar daca ai semnĂŁtura clientului mai bine refuzi sa prestezi acel serviciu cand consideri ca riscul e "prea mare". Eu ĂŽncĂŁ beneficiez de garanție si in consecințĂŁ am semnat ca "primarul" insa as zice ca e o practica "nelegala" atâta timp cât tu ca si client nu ai modificat nimic dpdv hardware/software.

 

http://i.imgur.com/BxbkE3H.jpg

 

Revenind la necazul colegului propun sa dezbatem cum anume am putea sa il ajutam sau sfĂŁtui ce sa facĂŁ. Eu cand am ĂŽntrebat in service care e procedura cand in caz ca update-ul la unul din calculatoare se sfârșește cu insucces, mi s-a zis in primul rând ca se ĂŽntâmpla destul de rar sa dea fail si in caz de, se restarteaza resoftarea.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.