Jump to content

E60 530i probleme la relanti


Recommended Posts

Salutare

 

Am un 530i LCI cu motor N52B30 O de 268 cp si la rece am ceva probleme in sensul ca relantiul tremura , incepe de la 1000 rpm, sta acolo apoi cade brusc la 700, iar urca.

Chestia asta o face pana ce motorul ajunge normal la turatia de 600rpm. Daca merg cu ea 1 km, la oprire totul este normal.

 

Comportamentul asta il are doar dimineata (azi de exemplu a facut si erau afara 24 de grade la 7 dimineata). Daca plec de la munca dupa ce o las 8 ore in parcare, porneste normal. Nici dimineata nu face mereu.

 

Pana acum am schimbat asa:

 

- capacul de la valve, cu CCV integrat, nou nout de la BMW (avea garnitura nasoala, am banuit ca e rupta diafragma de la CCV)

- bujii NGK originale BMW noi

- bobine BREMI, noi

 

Acum vad ca nu mai face misfire , o singura data i-am dat vreo 4500 rpm si a inceput sa imi mearga in vreo 4 pistoane sau chiar 3, tremura rau de tot. De cand am schimbat piesele de mai sus, nu a mai facut niciodata.

 

Erori ce sunt in DME (nu le-am mai resetat de cand am schimbat piesele)

 

2c2d - Precat 02 thrust control, Bank 1

2c3d - Precat 02 sensor lines/wires, Bank 1

29d0 - Misfire cylinder 4

29d1 - Misfire cylinder 5

29cc - Misfire, several cylinders

 

 

Intrebarea vine asa: sonda lambda poate influenta la rece functionarea motorului ? Eu stiam ca functioneaza doar la cald, dar cineva care a avut doar BMW pana acum mi-a spus ca daca sonda are 4 fire ,are si regim de functionare cand motorul este rece.

 

Ce e ciudat, ca pe bank 1 sunt pistoanele 1 2 si 3, iar eu am avut misfire pe 4,5 care sunt pe bank 2. O sa mai ma uit odata la erori.

 

Daca tot nu isi revine, o sa schimb si sondele lambda + solenoizii de VANOS. Din ce stiu, motorul asta nu are ICV, iar relantiul e dat de valvetronic, nu stiu daca functioneaza in tandem cu VANOS, astfel incat sa fie o probleme de solenoizi obositi. Pe senzorul eccentric nu am nicio eroare, am curatat mufe, tot.

 

 

Daca prindea aer fals pe undeva, aveam problema nonstop.

 

PS: nu am niciun check engine, nimic in bord.

 

Cam asa face relantiul, aici nu l-am prins de la inceput, a facut si mai rau de atat:

 

Edited by tox
Link to comment
Share on other sites

pai "rece" e si dupa 8 ore cat stau la birou si nu face asa ... de tras trage bine, nu mai am misfire de cand am schimbat piesele specificate in primul post, doar relanti-ul instabil ma enerveaza, care se manifesta cel mai des dimineata (cand repet, nu sunt -5 grade sau ceva, sunt minim 20) si cateodata pe la ora 16:00 (mult mai putin decat dimineata).

 

multumesc de raspunsuri, o sa incerc sa schimb sondele ca sa scap de erori, schimb si solenoizii de vanos si dupa aia ma apuc de injectoare in caz ca mai face. Din ce am citit pe forumuri injectoarele de la m54 aveau probleme la numarul asta de km, la n52 nu prea am auzit, in conditiile in care masina are 99000 km din 2008 incoace, si are inca service extins la BMW, toata istoria si tot service-ul e facut la ei.

Link to comment
Share on other sites

Incearca si cu solenoizii dar cred ca injectoarele sunt daca face la rece...cad in draci, americanii se plang de ele si la cateva zeci de mii de km..ai schimbat si vreun furtun de la valva pcv ? s-a simtit vreo imbunatatire dupa ce l-ai schimbat ? iti manca si ulei inainte sa il schimbi ? si eu sunt cam in aceasi situatie ca a ta, poate ma ajuta cu ceva raspunsurile tale, ms
Link to comment
Share on other sites

Eu as merge pe injectoare, daca era problema de solenoizi primeai 2A82 sau 2A83 si iti tremura la cald. Daca stergi erorile dupa ce ai schimbat bobinele/bujiile iti reapar? Incearca sa cureti si debitmetrul cu un spray special si eventual un test de injectoare sa vezi daca curg.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nu s-a schimbat nimic de la inlocuirea capacului de la "tacheti" . Furtunul care duce in intake il am nou dar nu l-am schimbat, insemna sa dau jos si admisia, dar am lucrat vreo 4 ore la schimbat capacul si mi-a ajuns.

 

Am schimbat asa:

 

- toate bobinele, noi de la Bremi

- toate bujiile, NGK originale BMW

- capacul de la valve

 

Din pacate , simptomele nu au disparut dupa operatiunea asta, ci doar cand mergea motorul normal, se simtea mai "smooth" , desi bujiile vechi nu erau foarte duse si aratau bine (nu negre, nu ude)

 

Ieri, am schimbat ulei + filtru, am pus Mobil 1 0W40 , si vreau sa spun ca : SURPRIZA !

 

Motorul merge ca uns, nu mai am nici tremurat la rece, si nici nu mai scoate un nor de fum cand ii dau kickdown.

 

Presupun ca intortocheate sunt caile valvetronicului ....

 

PS: nu cunosc ce ulei a avut inainte, era schimbat la BMW aici, si inca era in limita de schimb (in Service imi mai arata si acum 3500km pana la schimb).

 

 

Mai am de schimbat garnitura de la baia de ulei, are putine pierderi dar nu grave, si intre timp am insistat pe ceva la design : grile vopsite cu plasti dip, si angel eyes LED de 25W

 

http://s32.postimg.org/490ir87ed/Whats_App_Image_20160513.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.