Jump to content

M54 tremura la rece - prima cheie


Recommended Posts

E vorba de un M54 325xi care la rece,intotdeauna, primele 30-40secunde tremura la relanti si cateodata se aprinde si becul de check engine.

 

eroare am decat una, de missfire pe cilindrul3. cat este la rece in INPA la rough, pe clindrul 3 corectiile (ca am impresia ca asta indica in meniul ala) sunt pe la 3-4-5 (adica f mult) fata de restul cilindrilor. Cand se incalzeste merge perfect, trage cum trebuie, nu intrerupe nu se intampla nimic. Deci problema se manifesta doar cat motorul este rece.

am schimbat bobina de pe acel cilindru cu alta dar degeaba.

 

 

 

Ce sa mai verific? Urmeaza sa schimb bujiile (fostul propr a pus din alea cu iridium acum 15.000km f mici sansele sa fie de acolo dar probabil ca le voi schimba).

Sa fie o problema mecanica pe cilindrul ala sau ce ar mai putea fi? Stiu ca mai erau niste baieti de pe aici care aveau cu m54 ceva probleme la pornire dar nu mai gasesc exact...

 

Multumesc frumos.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

al meu este din 2003 luna a 2a.

 

din ce am citit pe acolo rezolvarile nu sunt decat 2, adica 2 baieti care au postat si rezolvari:

- un baiat care pare ca are simptome identice cu ale mele a rezolvat schimband calculatorul;

- un baiat a rezolvat schimband 2 injectoare (dar aici nu a descris in amanunt, e posibil ca simptomele sa fie diferite)

+ o rezolvare preluata de pe un site de afara in care spunea ca ar fi vorba de tacheti parca, adica cei de la pistonul respectiv nu isi fac treaba de la inceput ci o iau cand se mai incalzeste masina.

 

par plauzibile ultimele 2 variante pentru ca la mine cel putin e extrem de vizibil cum deodata masina isi revine si se linisteste totul, asa dintr-o data.

 

multumesc, o sa incerc sa schimb 2 injectoare intre ele si mai vad. mai astept si alte pareri intre timp :).

 

a schimbat cineva calculatorul? ce presupune? e mult de munca, trebuie ceva scris si in alte module ale masinii sau doar il montezi si pornesti masina? ca as putea sa iau un calculator de proba de pe la dezmembrari.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

se accelereaza masina, doar cand revine la relanti are asa un mers neregulat si tremura motorul ba chiar toata masina. si cum spuneam cateodata imi aprinde si check engine, intotdeauna aceeasi eroare missfire pe cilindrul3. Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Din ce am vazut in INPA daca tu ai peste 3 la corectii pt. cilindrul respectiv nu e prea OK. Daca bobina ai schimbat-o ramane sa schimbi temporar injectoarele intre ele. La rece datorita socului automat, amestecul este mai bogat si corectiile fiind peste limita probabil nu compenseaza suficient cauzand missfire-ul respectiv. Edited by Viitor sofer de autobuz
Link to comment
Share on other sites

da, pe cilindrul 3 urca mult de tot corectiile parca spre 4-5... pe restul stau f jos, sub 1. odata ce problema dispare (adica dupa 30s) corectiile vin si ele f jos si pe cilindrul3.

pana la urma nu e un capat de tara dar na, e o masina care chiar merge f ok si merita sa imi bat capul putin. asta urmeaza sa fac, sa schimb injectoarele si revin zilele viitoare cu un mesaj.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

din ce am citit pe acolo rezolvarile nu sunt decat 2, adica 2 baieti care au postat si rezolvari:

- un baiat care pare ca are simptome identice cu ale mele a rezolvat schimband calculatorul;

 

--eu am schimbat motorul,pastrand calculatorul,iar doar la al doilea motor are simptome ca nu sta la relanti...-am schimbat si regulatorul de la relanti si valva regulator de presiune,si tot nimica...tachetul de pe cil.5 insa bate la rece destul de urat si incepe sa bata si cel de pe cil.2...

 

----saptamana viitoare am sa schimb toti tachetii iar daca mai fluctueaza relantiul voi schimba si injectorul de pe 5 ..Am sa revin cu un raspuns...

 

a schimbat cineva calculatorul? ce presupune? e mult de munca, trebuie ceva scris si in alte module ale masinii sau doar il montezi si pornesti masina? ca as putea sa iau un calculator de proba de pe la dezmembrari.

 

daca schimbi dme-ul,ca sa porneasca masina, va trebui sa rescrii isn-ul sau sa faci immo off....

Link to comment
Share on other sites

revino cu detalii te rog dupa ce schimbi tachetii si injectorul. tachetii nu ma bag sa ii schimb niciodata, dar injectorul l-as schimba daca e de acolo problema.

 

la tine cum se manifesta? tot asa, tremurat cateva zeci de secunde la rece? iti aprinde si tie cateodata check engine? pe tester ce eroare da, ai urmarit cumva si corectiile injectoarelor pe inpa? face ca la mine, adica creste f tare corectia pe cilindrul cu problema?

multumesc.

 

eu inca nu i-am facut nimic, am scos bujiile in ideea sa vad cum arata cea de pe cilindrul cu probleme comparativ cu celelalte dar am depistat alta problema. tot locasul in care sta bujia este plin de ulei.si bujiile erau "scufundate" in ulei.lucru valabil la toti cilindri. aproape sigur este din garnitura de la capac (de fapt sunt mai multe garnituri) - le voi schimba in perioada urmatoare.

Link to comment
Share on other sites

Pe tester imi ma misfire pe cil 5 si cateodata misfire several cilidre,adica si pe ceilalti cilindri.Se aprinde si check engine si imi opreste injectia pe cil 5.

 

Arderile insa sunt mari doar pe 5 si uneori pe 5 si 2.

Am observat ca daca doar tin atinsa pedala de acceleratie merge normal si la rece.

 

La cald pe cil 5 arderile ajung pana pe la maxim 0.8 dar si scad la 0.1.Ceva nu e ok acolo deoarece pe ceilalti nu variaza atata.

 

Am marit relantiul la 700 rpm iar la cald fluctuaza in zona 690-710 rpm.insesizabil.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

revino cu detalii te rog dupa ce schimbi tachetii si injectorul. tachetii nu ma bag sa ii schimb niciodata, dar injectorul l-as schimba daca e de acolo problema.

 

la tine cum se manifesta? tot asa, tremurat cateva zeci de secunde la rece? iti aprinde si tie cateodata check engine? pe tester ce eroare da, ai urmarit cumva si corectiile injectoarelor pe inpa? face ca la mine, adica creste f tare corectia pe cilindrul cu problema?

multumesc.

 

salut;

in sfarsit am schimbat tachetii,semerigurile de la supape, si garniturile de la vanos.Toate erorile legate de misfire au disparut.Nu mai trepideaza la rece nimic.Corectiile pe injectoare nu trec de 0,7 nici la rece.Totul pare ok.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.