Jump to content

320i sau 318i e90


motanu_rau17

Recommended Posts

Salut

 

Daca ati fi in locul meu ce ati alege dintre un:

318i masina cumparata de la Bavaria din Romania cu 100k Km taxa neplatita(plus diagnoza bavaria)

320i masina pe care o voi cumpara personal de germania insa cu rulajul de aprox 150-160k(fara testare la service probabil)

 

Mentionez ca ambele sunt din acelasi an ,ca dotari aproape la fel si indifernet de alegere voi scoate din buzunar cam aceeasi suma de bani.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

daca iti este de ajuns puterea lui 318, l-as lua pe acesta.

aici e toata cheia. ce varianta de 318 este vorba? 129 sau 143 cp?

cel de 129 e cam la limita dar aici totul depinde de pretentiile tale. pentru unii si 100cp sunt arhisuficienti! dar sa nu fi nici vreunul care te astepti ca masina sa rupa asfaltul doar pentru ca este bmw :))

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Daca ati fi in locul meu ce ati alege dintre un:

318i masina cumparata de la Bavaria din Romania cu 100k Km taxa neplatita(plus diagnoza bavaria)

320i masina pe care o voi cumpara personal de germania insa cu rulajul de aprox 150-160k(fara testare la service probabil)

 

Mentionez ca ambele sunt din acelasi an ,ca dotari aproape la fel si indifernet de alegere voi scoate din buzunar cam aceeasi suma de bani.

 

Multumesc

 

Complicat..

Intamplator le-am condus aman2, ce-i drept nu mult dar cat sa-mi fac o idee dar la tine se pune altfel problema. Ce iti pot spune:

- 320i - Se simte puterea in plus si consumul este insesiabil mai mare ca la 318i in mod normal eu m-as duce pe 320. 318i are si el vlaga dar pentru consumul infirm cred ca e o alegere mai buna 320, cum pui tu problema ce pot sa spun, Pentru 318i ai o "garantie" ceva mai mare ca masina este OK, daca o cumperi din Germania 320i de obicei ori prinzi una buna ( ori un elev linistit care a folosit-o, ori cineva care iubea marca si avea nevoie de putina putere pt autostrada dar umbla preponderent in oras..) ori prinzi una mai "forjata" (de un nemtuc la vreo 18 ani). Apoi sa fim seriosi 150-160k km la un asemenea motor e cum se spune "pistol cu apa".

 

* nu cred ca te-ar costa foarte mult o inspectie in mare la reprezentanta in Germania ca sa fii mai sigur inainte de achizitie. Din cate am auzit au si un asemene 'pachet' prin care iti verifica masina (directie, partea electrica, motorul, conductele, etc) undeva la 150E. ( nu iti pot spune sigur, asta e doar din auzite! )

Link to comment
Share on other sites

daca iti este de ajuns puterea lui 318, l-as lua pe acesta.

aici e toata cheia. ce varianta de 318 este vorba? 129 sau 143 cp?

cel de 129 e cam la limita dar aici totul depinde de pretentiile tale. pentru unii si 100cp sunt arhisuficienti! dar sa nu fi nici vreunul care te astepti ca masina sa rupa asfaltul doar pentru ca este bmw :))

 

 

Este cea de 129 cu multipoint injection.M-ar incanta cea de 143 cu direct injection insa nu se prea gasesc sau poate nu am gasit eu.

va fi prima masina practic .Nici nu cred ca ar fi recomandat sa am una care sa rupa asfaltul.

Oricum am inteles ca practic au aceleasi motor si cu o remapare o put duce pana in 145 inn cazul in care am nevoie de mai mult.

 

Complicat..

Intamplator le-am condus aman2, ce-i drept nu mult dar cat sa-mi fac o idee dar la tine se pune altfel problema. Ce iti pot spune:

- 320i - Se simte puterea in plus si consumul este insesiabil mai mare ca la 318i in mod normal eu m-as duce pe 320. 318i are si el vlaga dar pentru consumul infirm cred ca e o alegere mai buna 320, cum pui tu problema ce pot sa spun, Pentru 318i ai o "garantie" ceva mai mare ca masina este OK, daca o cumperi din Germania 320i de obicei ori prinzi una buna ( ori un elev linistit care a folosit-o, ori cineva care iubea marca si avea nevoie de putina putere pt autostrada dar umbla preponderent in oras..) ori prinzi una mai "forjata" (de un nemtuc la vreo 18 ani). Apoi sa fim seriosi 150-160k km la un asemenea motor e cum se spune "pistol cu apa".

 

* nu cred ca te-ar costa foarte mult o inspectie in mare la reprezentanta in Germania ca sa fii mai sigur inainte de achizitie. Din cate am auzit au si un asemene 'pachet' prin care iti verifica masina (directie, partea electrica, motorul, conductele, etc) undeva la 150E. ( nu iti pot spune sigur, asta e doar din auzite! )

 

Da si asta e o varianta dar cam depinde de costuri si de disponibilitatea clientului.Oricum ce am gasit in germania are TUV-ul la Alliantz facut si din ce am citit itp-ul in germania nu se ia daca masina este ok.

 

Ma gandesc totusi ca 318i are acelasi motor ca 320i si cu o remapare as mai putea sa scot 15 hp.

 

Oricum maine plec in Germania si ar fi bine sa reuseste sa vb cu cineva sa o duca la service pe cea din romania cat timp sunt in germania ca sa stiu daca am alternative.

Link to comment
Share on other sites

Ca fost proprietar de e90 318i 129cp nu pot sa iti recomand modelul.

 

Experienta mea cu masina in cauza a fost dezamagitoare: eu am cumparat-o la 28.000km, cu garantie si am tinut-o fix 7 luni. Ca putere e ok pentru un trafic urban, chiar si extraurban nu pot sa afirm ca te faci de ras cu ea. Nu este o masina de GT, dar isi face treaba.

 

Problema intampinata de mine insa, a fost consumul de ulei. Completam cam 1 litru la 1000-1500km.

A fost servisata in garantie in Germania, umblat la vanos, supape, etc. Rezulatatul a fost acelasi.

 

Dpdv consum, cum spuneau si colegii mai sus, diferentele intre cele doua enumerate de tine sunt aproape inexistente. Ca o concluzie, as merge pe 320.

 

Drumuri bune!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ca fost proprietar de e90 318i 129cp nu pot sa iti recomand modelul.

 

Experienta mea cu masina in cauza a fost dezamagitoare: eu am cumparat-o la 28.000km, cu garantie si am tinut-o fix 7 luni. Ca putere e ok pentru un trafic urban, chiar si extraurban nu pot sa afirm ca te faci de ras cu ea. Nu este o masina de GT, dar isi face treaba.

 

Problema intampinata de mine insa, a fost consumul de ulei. Completam cam 1 litru la 1000-1500km.

A fost servisata in garantie in Germania, umblat la vanos, supape, etc. Rezulatatul a fost acelasi.

 

Dpdv consum, cum spuneau si colegii mai sus, diferentele intre cele doua enumerate de tine sunt aproape inexistente. Ca o concluzie, as merge pe 320.

 

Drumuri bune!

Merci ptr sfat.Proprietarul ei mi-a spus ca i-a schimbat anul trecut valvetronic-ul...mai multe detalii nu stiu si sincer habar nu am daca are legatura asta cu papatul uleiului

Ai ideea daca si motoarele de pe 320i au aceeleasi probleme?

Link to comment
Share on other sites

Problema consumului de ulei se datoreaza simeringurilor supape, similar motorului N42(cauta topicul dedicat si vezi cum poti verifica) ; cat despre masini, parerile sunt subiective, asa incat ar fi util sa le conduci pe amandoua, sau masini cu motorizari similare, sa iti faci o idee proprie.

 

Eu cred ca este de preferat o masina cu mai putini km si rulaj mai mic in detrimentul unei masini mai puternice/dotate...dar si aici , sunt banii tai si alegerea ta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am citit putin legat de treaba asta cu uleiul insa din ce vad parerile sunt impartite unii zic ca au pierderi mari de ulei(1L la 1000 lei) altii sustin ca nu este nimic iesit din comun.(500 ml la 10K)

Sa presupunem ca ar avea problema asta viitoarea masina, aveti idee daca se poate repara si cam cat ar costa reparatia ?

In functie de neregulile care pot exista eu cred ca as putea sa negociez pretul in favoarea mea.

Link to comment
Share on other sites

Problema consumului de ulei se datoreaza simeringurilor supape, similar motorului N42(cauta topicul dedicat si vezi cum poti verifica) ; cat despre masini, parerile sunt subiective, asa incat ar fi util sa le conduci pe amandoua, sau masini cu motorizari similare, sa iti faci o idee proprie.

 

Eu cred ca este de preferat o masina cu mai putini km si rulaj mai mic in detrimentul unei masini mai puternice/dotate...dar si aici , sunt banii tai si alegerea ta.

 

Parerea mea; ca ~150k km la un motor de 2L este aproape o nimica toata avand in vedere ca daca doreste sa isi achizitioneze benzina nu va circula foarte mult(sau poate da)?? de unde rezulta ca este posibil sa ajunga la 200k in cativa ani.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea; ca ~150k km la un motor de 2L este aproape o nimica toata avand in vedere ca daca doreste sa isi achizitioneze benzina nu va circula foarte mult(sau poate da)?? de unde rezulta ca este posibil sa ajunga la 200k in cativa ani.

Nu vreu sa te judec, dar vad ca ai la avatar o honda civic, si poate privesti lucrurile din prisma unor experiente cu masinile japoneze, dar este total deplasat sa afirmi ca o masina cu vreo 8-9 ani si rulaj 150.000 km este nimica toata, in acceptiunea mea este deja o masina uzata,aflata deja in momentul in care va necesita o oarecare mentenanta si anume investitii.

 

cred ca sunt colegi mai in masura, care detin modelul respectiv sa ii dea sfaturi mai pertinente, insa noi avem in familie un 318i, 2006, cumparat din reprezentanta si care in jurul rulajului de 90.000 km a necesitat schimbarea garniturii capa culbutori, garnitura pompa vaccum, garnitura filtru ulei si bineinteles celebrele simeringuri supape(explicatia a fost ca aceste motoare se incalzesc destul de mult si in general tot ce inseamna cauciuc imbatraneste repede-cred ca anul trecut toate acestea a costat in jur de 2500 ron.....probabil exista niste marje plus sau minus in functie de provenienta pieselor, manopera service, etc.). masina condusa de o persoana de sex feminin, deci fara liniute si alte curse(nu ca ai avea cu ce).

 

cat despre masina, am mai condus-o ocazional, este decenta ca si performante(pentru mine), in bucuresti consuma in jur de 11-13%(aglomeratie, anotimp, distante, in exterior ajungi la 6.5-7.5 %.

 

 

tot ca si parere personala, exista o tendinta pe forum de a recomanda masini cat mai puternice, cat mai dotate, de a aprecia de exemplu aspectele estetice(jante, pachete aerodinamice) in detrimentul unor masini cu rulaj mai mic sau mai putin dotate, de a investi in diverse artificii de a mari puterea recurgand la solutii chiar la limita legalitatii (eliminare filtre particule, etc). eu in ultimii 8 ani am schimbat 6 masini, 3 de ocazie si 3 noi(alte marci, nu bmw), mai detin si acum masina din semnatura(de ocazie) , dar in prezent circul zi de zi cu o masina cumparata noua(o alta marca, nu are relevanta) si pot spune ca o vechime cat mai mica, un rulaj mic intotdeauna se vor dovedi mai fiabile si sigure ca niste vehicule uzate.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt masini cu 400 mii de km care sunt ca noi. Dar romanul e invatat de pe timpul lui raposatu sa si cumpere masina noua cheala la care sa piarda 70 la suta din valoare dupa 3 ani decat sa ia una cu 200 mii de km cu optiuni si care sa tina cu casa la vanzare. Tipic romaneste.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu vreu sa te judec, dar vad ca ai la avatar o honda civic, si poate privesti lucrurile din prisma unor experiente cu masinile japoneze, dar este total deplasat sa afirmi ca o masina cu vreo 8-9 ani si rulaj 150.000 km este nimica toata, in acceptiunea mea este deja o masina uzata,aflata deja in momentul in care va necesita o oarecare mentenanta si anume investitii.

 

cred ca sunt colegi mai in masura, care detin modelul respectiv sa ii dea sfaturi mai pertinente, insa noi avem in familie un 318i, 2006, cumparat din reprezentanta si care in jurul rulajului de 90.000 km a necesitat schimbarea garniturii capa culbutori, garnitura pompa vaccum, garnitura filtru ulei si bineinteles celebrele simeringuri supape(explicatia a fost ca aceste motoare se incalzesc destul de mult si in general tot ce inseamna cauciuc imbatraneste repede-cred ca anul trecut toate acestea a costat in jur de 2500 ron.....probabil exista niste marje plus sau minus in functie de provenienta pieselor, manopera service, etc.). masina condusa de o persoana de sex feminin, deci fara liniute si alte curse(nu ca ai avea cu ce).

 

cat despre masina, am mai condus-o ocazional, este decenta ca si performante(pentru mine), in bucuresti consuma in jur de 11-13%(aglomeratie, anotimp, distante, in exterior ajungi la 6.5-7.5 %.

 

 

tot ca si parere personala, exista o tendinta pe forum de a recomanda masini cat mai puternice, cat mai dotate, de a aprecia de exemplu aspectele estetice(jante, pachete aerodinamice) in detrimentul unor masini cu rulaj mai mic sau mai putin dotate, de a investi in diverse artificii de a mari puterea recurgand la solutii chiar la limita legalitatii (eliminare filtre particule, etc). eu in ultimii 8 ani am schimbat 6 masini, 3 de ocazie si 3 noi(alte marci, nu bmw), mai detin si acum masina din semnatura(de ocazie) , dar in prezent circul zi de zi cu o masina cumparata noua(o alta marca, nu are relevanta) si pot spune ca o vechime cat mai mica, un rulaj mic intotdeauna se vor dovedi mai fiabile si sigure ca niste vehicule uzate.

 

Personal eu detin un Civic 5d 1.8 benzina si o Corolla e12 hatch 1.6 benzina (care o foloseste restul familiei) la care pot sa spun ca la un kilometraj de 177k.(civic) , 154k (corolla) nu am schimbat absolut nici o piesa pe partea de motor decat consumabilele la nici una din ele. Nu vreau sa intru in polemici; adevarul este ca Japonezi se pricep la motoarele pe benzina (sau cel putin pe mine intotdeauna m-au satisfacut) dar si aici in cazul de fata vorbim despre o marca premium de renume caruia ii sunt si eu fan.

 

* Ai perfecta dreptate derivand doar din logica facand referinta la "o vechime cat mai mica, un rulaj mic intotdeauna se vor dovedi mai fiabile si sigure ca niste vehicule uzate."

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca la 40.000 km (sa zicem) are probleme cu semeringurile de la supape.

 

Asa am zis si eu, mi-a venit greu sa cred ca am probleme de genul cu o masina aproape noua dpdv al rulajului.

Ma rog, poate am fost eu ghinionist. Se intampla in 2010, iar masina era fabricata in 2007.

 

Departe de mine sa recomand motoare mari si pachete "M" in detrimentul unei masini curate, intretinute corect, chiar de o putere mai mica. Depinde de cerintele si nevoile fiecaruia si chiar daca noi, majoritatea celor de aici suntem pasionati de auto, consider ca putem fi si cerebrali si putem alege o masina adaptata nevoilor si buzunarului, sau ma rog, asa ar trebui.

 

Asta a fost experienta mea cu una din masinile despre care intreaba initiatorul. 320i nu am condus si nu pot sa-mi dau cu parerea in ce priveste fiabilitatea decat din citite.

Subiectiv vorbind insa, cred ca as prefera a doua varianta.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Eu detin un 320i E90, varianta de 170cp. Masina a fost achizitionata in 2013 la 150.000KM si pana in momentul de fata (195.000KM) nu am schimbat nimic la motor, doar consumabile. In ceea ce priveste consumul de ulei, completez cu 1L de ulei dupa aproximativ 8.000 de km. Consumul de benzina este 12-14% in Timisoara, exterior 6,5-7,5%. Problema cea mai mare la acest motor este faptul ca injectoarele cedeaza. Pana acum nu am avut problema asta, dar, am citit despre multe astfel de cazuri. In schimb, am avut ceva probleme cu partea electrica (plasa de airbag la pasagerul din dreapta, sensor unghi volan).

Edited by LUCPO
Link to comment
Share on other sites

Multumesc baieti .Astazi merge cineva cu cea din romania la Bavaria sa ii scoata istoricul de service iar apoi la un alt service ptr o diagnoza(nu am reusit sa o programez la bavaria sunt full baietii).Masina a fost cumparata in leasing deci trebuie sa aiba un istoric la reprezentanta destul de generos.Cea de romania este echipata frumos(trapa,semipiele,comenzi pe volan climatronic xenon,incalzire scoane etc).Ref la prob cu uleiul tipul a zis ca ii consuma 500 ML la 10K .

In functie de rezultat ma orientez in germania.

Recunosc ca as prefera sincer 320i dar totusi prefer sa fiu rational si sa aleg cea mai buna varianta.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc baieti .Astazi merge cineva cu cea din romania la Bavaria sa ii scoata istoricul de service iar apoi la un alt service ptr o diagnoza(nu am reusit sa o programez la bavaria sunt full baietii).Masina a fost cumparata in leasing deci trebuie sa aiba un istoric la reprezentanta destul de generos.Cea de romania este echipata frumos(trapa,semipiele,comenzi pe volan climatronic xenon,incalzire scoane etc).Ref la prob cu uleiul tipul a zis ca ii consuma 500 ML la 10K .

In functie de rezultat ma orientez in germania.

Recunosc ca as prefera sincer 320i dar totusi prefer sa fiu rational si sa aleg cea mai buna varianta.

 

Niciodata sa nu te grabesti oricat de tare te "mananca". Vorba aceea din popor "Graba strica treaba". Daca nu esti multumit de niciuna mai asteapta pana la urma iti garantez eu ca o sa iti gasesti una pe placul si gustul tau la bani buni.

Edited by Japanese
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.