Jump to content

Mers neuniform la relanti e36 320i vanos M52


Recommended Posts

Salut,

Imi cer scuze daca mai exista un topic deschis ...pe tema asta dar am si eu o mare, problema

Am un e36 320i 1996 vanos(capac negru) m52 care, la relantiu (nu fluctueaza ) dar merge neuniform ca si cum o bujie nu ar functiona si miroase a clocit la toba ... dupa cateva search-uri am vazut ca este posibil sa fie din mai multe cauze asa ca am inceput sa le iau pe rand... pana acum

 

4 serviceuri 7 DIAGNOZE (unii spun ca e ceva de amestec, altii electric...altii vanos alti ca vanosul intra la peste 3000rpm ar trebui sa functioneze fara mufa de la solenoidul acela de la vanos etc )cativa mecanici si nimeni nu stie ce are masina .

 

Am schimbat: bujiile

filtru benzina

valva ccv

valva icv

senzor ax came

 

Verficat;curatat: injectoare

admisie data jos curatata verificata de crapaturi garnituri etc

furtune vacum

bobine

calculatorul masini de semne de umezeala etc

 

Verificat cu alte parti functionale de pe alte masini(acelasi motor etc): debitmetru de aer

pompa de benzina

Verificat compresia pe fiecare piston (plecat de la ideea ca distributie e sarita, supape cu probleme etc)...si am inteles ca e ok ceva 13.4 13.9 ceva asa(nu mai stiu exact valorile) daca nu ma insel

 

Fara debitmetru merge ceva mai turat dar tot neuniform

Fara sondele Lambda(mufele scoase) merge la fel

Fara mufa de la solenoid (vanos) nici o modificare la mers

 

Mentionez ca la peste 1500rpm nu se mai simte aproape insesizabil... masina a mai facut dar dupa ce am oprit-o si s-a racit 1 zi si-a revenit la mersul normal cand este ff frig isi revine relatiul la normal si merge f ok

Azi am inteles ca e posibil sa faca asa pt ca motorul nu are masa ...deci..

 

Tin sa spun ca pana acum am fost indrumat spre cativa mecanici care odata ce i-am contactat ...mi-au spus sictirit ca navete spatiale dintr-astea nu mai repara doar f10 f30 sub e90 deja... asa ca va intreb

 

Stie cineva ce ar putea sa aiba?.. de ce uneori isi revine si unde gasesc un mecanic care chiar se pricepe si sa reuseasca sa dea de cap acestei probleme ?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Bujiile au fost undeva la 180 ron...nu cred ca sunt NGk dar am inteles ca e posibil sa fie vanosul blocat la un tester mi-a aratat ceva de genul vanos mechanical jammed acum intrebarea ar fi cine si unde gasesc sa refac vanosul nu as vrea sa pun unul folosit ci sa il refac pe cel existent
Link to comment
Share on other sites

Daca ai eroare de vanos blocat, poti incerca sa schimbi solenoidul in prima faza.

Daca cumva nu rezolvi problema, eu mai am un vanos reparat cu garnituri de la beysan, fara joc. Da-mi un pm si discutam.

Toate unitatile vanos pierd etansare dupa un anume numar de kilometri.

Efectul se manifesta prin zgomot ca de lant, lipsa putere, consum marit, mers neregulat, pana la posibil "vanos jammed" fiindca pistonul poate intra descentrat in cilindru din cauza uzurii foarte mari a garniturii lui care actioneaza ca un segment.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.