Jump to content

Bmw e46 320d din 2000 face presiune in furtunele de apa


Recommended Posts

Buna tuturor! Detin si eu un e46 diesel din 2000 si are cateva probleme . Voi incepe cu presiunea din furtunele de apa .asa am cumparat masina iar de la cine am cumparat mia spus sa nu merg cu ea foarte mult pt ca as putea sa o stric mai rau. Mai exact daca merg in continuu 2 ore a zis ca vor pusca furtunele de apa . Intradevar se intaresc dupa un timp indelungat. Plus pe langa asta masina nu trage adica trage pana la 2500 rpm iar apoi gata scoate fum negru dak ii dau peste . Pana la 2500 rpm se aude daca i deschis geamul se aude zic eu turbo e ca ub fluierat usor printre buze . Nu stiu ce sa zic mecanicul mia zis ca trebuie sa desfaca _chiulasa_ ca nu stie iar eu nu prea am incredere si nu vreau sa merg pe ghicite si sa imi schimbe toate piesele pana gaseste el problema. Sper ca aici sa gasesc raspunsuri. Astept cu nerabdare parerile voastre
Link to comment
Share on other sites

Foarte probabil apa fierbe in motor, daca spui ca furtunele se intaresc,daca pretul reparatiei e prea mare, o alta solutie ar fi un motor sh.

dar la bord acul ramane pe normal si a fost zi cand am mers toata ziua cu ea si nu mi sa intarit furtunele ....dar ma dispera si faptul ca dupa 2500rpm nu mai trage scoate doar fum negru azi de ex iam dat tare si pe la 140km/h a cazut in bot a stat asa nu a mai tras am incetinit iam dat pana in a 3a si apoi iar a tras pana la 140km/h dar pana la 2500rpm trage bine se aude turbo insa dupa 2500 cand ar ttrebui sa se simta cel mai tare pauza nimik

Link to comment
Share on other sites

chiar si temperatura exterioara cred eu ca e imi arata jos in bord 40 grade

sunt asa de suparat ca nici nu ma pricep asa bine plus ca mecanicii imi spun sa las masina la ei si o sa se uite ca nu stie asa , dar mie frica pt ca ei o sa mearga pe ghicite si o sa tot schimb pe piese pana ii da de capat

Edited by emilu7zu
Link to comment
Share on other sites

Fumul negru ,in general inseamna cantitate prea mare de motorina nearsa in totalitate, si cantitate prwa mica de aer, e ca si cum turbina de aer baga prea putin aer, decitrebuie cum spunea si colegul mai sus, d verificat furtunele de aer care duc catre admisie, daca are joc axul turbinei, etc.
Link to comment
Share on other sites

am verificat furtunul care vine din dreapta jos si intra in egr e foarte gros cred din intercooler iese daca nu ma insel. si cand se accelereaza furtunul se intareste . asta inseamna ca lucreaza turbina ?

verifica furtunele de vacuum care duc spre turbo.ai 4 furtunase groase de 5-6mm :intre turbo si convertorul de presiune,intre convertorul de presiune si butelia de vacuum,intre butelia de vacuum si clapeta egr.

http://www.etk.cc/bmw/EN/search/selectCar/E46/Lim/BMW+320d+M47/ECE/11/11_2230/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.