Jump to content

Regenerare filtru particule


Recommended Posts

Rpm nu prea au relevanta asa mare, adica regenerarea se poate face si la 2200 si la 3500 rpm (mie asa mi l-a regenerat cand aveam eroare in bord si mergeam pe autostrada). Deci daca nu ai probleme cu tot ansamblul care tine de regenerare, aceasta o sa ti se faca si la turatii decente. Edited by DohoDragos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asta cu mersul turat e mit dezvoltat de toti Gigeii de pe la diverse service-uri, c-asa se duce zvonul la toate prostiile debitate de unii si altii. Regenerarea masinii se face periodic, c-asa e gandit softul, de indata ce nivelul de soot atinge un anumit nivel, masina se asigura ca ai cele necesare regenerarii, adica bujii functionale, temperatura motor optima si motorina in rezervor si porneste. N-ai idee cate regenerari a facut masina ta fara sa simti macar. Important e din momentul in care masina a inceput sa faca regenerare sa se mearga cu masina, preferabil inafara orasului pentru a permite evacuarii sa atinga temperaturile dorite (undeva peste 550-600 grade Celsius). De-asta eu recomand achizitionarea unei interfete in genul Carly cu care poti monitoriza foarte frumos si simplu momentele astea minunate in care masina-si curata DPF-ul :).

 

Bafta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

L-am curatat si urmeaza sa ii schimb sonda lambda, deoarece s-a mentionat ca nu merge in parametrii normali. De asemenea si bujiile trebuie schimbate. Pana la urma exista o anumita viteza la care se regenereaza? Am mai citit si pentru seria 5 se spune ca s-ar regenera la 110km/h in treapta 5.
Link to comment
Share on other sites

in rheingold iti scrie exact cum se face regenerarea. la unele modele vedeam aprox 3000 rpm, la altele nu era mentionat rpm in schimb era mentionat min 60km/h. la toate trebuie sa treaca apa de 75 grade insa. citeste in rheingold si aia e...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Salut, ma lamureste si pe mine cineva in legatura cu regenerarea dpf....dimineata am ajuns la servici dupa 17 km de condus,cand am ajuns m-i sa parut motorul un pic mai zgomotos decat in mod normal,cand colo pornise regenerarea.Aam mai lasat motorul pornit vreo 5 minute cu gandul sa continue procesul, toba dogorea f.tare,dupa 5 min. s-a mai domolit,acum intrebarea mea e daca a mai continuat regenerarea dupa ce eu am parcat masina sau trebuie sa fii in miscare .
Link to comment
Share on other sites

Salut, ma lamureste si pe mine cineva in legatura cu regenerarea dpf....dimineata am ajuns la servici dupa 17 km de condus,cand am ajuns m-i sa parut motorul un pic mai zgomotos decat in mod normal,cand colo pornise regenerarea.Aam mai lasat motorul pornit vreo 5 minute cu gandul sa continue procesul, toba dogorea f.tare,dupa 5 min. s-a mai domolit,acum intrebarea mea e daca a mai continuat regenerarea dupa ce eu am parcat masina sau trebuie sa fii in miscare .

Regenerarea reusita este insotita de fum alb pe teava de esapament.

Nu cred ca regenerarea a avut loc pana la capat daca nu a iesit acel fum.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Legat de bujii parerile sunt impartite, unii zic masina nu comanda regenerarea daca bujiile sunt arse, altii zic ca masina isi face regenerare dar nu eficienta fiindca bujiile stau aprinse in timpul regenerarii, altii zic ca bujiile nu au treaba decat cu pornirea motorului atunci cand temperatura este scazuta. Eu personal am bujiile arse si am peste 20000 de km decand stiu ca acestea sunt arse. Ma gandesc ca daca filtrul de particule nu isi facea regenerare deja era infundat, in concluzie eu tind sa cred ca bujiile nu au legatura in procesul de regenerare al filtrului de particule, o sa le schimb la toamna cand o sa scada temperaturile afara. :)

 

PS: Masina mea personal scoate putin fum alb cand e motorul rece si este frig afara (asta se datoreaza datorita vaporilor de apa stransi pe teava de esapament din cate stiu eu)

Edited by CiobyCBI
Link to comment
Share on other sites

Cred ca tot tie ti-am mai scris si acum cateva luni:

Tu nu ai filtru de particule pe E90 din 2005.Ai doar catalizator.

 

Legat de bujii parerile sunt impartite, unii zic masina nu comanda regenerarea daca bujiile sunt arse, altii zic ca masina isi face regenerare dar nu eficienta fiindca bujiile stau aprinse in timpul regenerarii, altii zic ca bujiile nu au treaba decat cu pornirea motorului atunci cand temperatura este scazuta. Eu personal am bujiile arse si am peste 20000 de km decand stiu ca acestea sunt arse. Ma gandesc ca daca filtrul de particule nu isi facea regenerare deja era infundat, in concluzie eu tind sa cred ca bujiile nu au legatura in procesul de regenerare al filtrului de particule, o sa le schimb la toamna cand o sa scada temperaturile afara. :)

 

PS: Masina mea personal scoate putin fum alb cand e motorul rece si este frig afara (asta se datoreaza datorita vaporilor de apa stransi pe teava de esapament din cate stiu eu)

Link to comment
Share on other sites

De ce de fiecare data unii dati sfaturi pentru eliminarea dpf, pe urma altii se tot plang dupa ce il elimina ca scoate fum, ca miroase urat langa masina, ca merge intrerupt si multe si nevrute, de ce nimeni nu achizitioneaza filtre dpf pe producator, nu o tine 200k dar 100k tot tine si e normal, nu vad de ce toata lumea inclina sa aleaga intotdeauna aceasta varianta, dc nu ne permitem la ce masini conducem sa dam pe un filtru am 2000 de lei, atunci vindem si cumparam dacia motor 1.4 ca e mai ok
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...
Salut.Am un BMW 318D din 2007 E91 iar azi in timp ce eram in trafic mi s-a aprins in bord eroarea filtru particule ( culoare galbena ) . Mentionez ca masina trage bine , nu se inneaca .Este putin mai zgomotoasa si ce am obs umblând in meniul ascuns , ca temperatura la lichidul de racire al motorului nu a depasit 72 grade C . Anu trecut am inlocuit termostatul de pe EGR Posibil sa cada asa repede? sau sa fie defect cel mare? Alte erori in bord nu am .Ce as putea face cu filtru de particule?
Link to comment
Share on other sites

Termostatul defect mai mult ca sigur, iar cu filtrul ti-ar trebuie o resetare si regenerare fortata din ISTA. Dupa asta verifici presiunea inainte de filtru ca sa vezi daca trebuie curatat / inlocuit

Cat ar trebui sa fie presiunea inainte de filtru si unde recomanzi sa fie curatat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.