Jump to content

Regenerare filtru particule


Recommended Posts

Salutare,

Am valorile astea la un counterpressure test:

 

Idle speed:21,9

Maximum:35

 

2000rpm:75,9

Maximum:75

 

Precizez ca masina functioneaza impecabil si are teava alba!!!

Ce recomandati sa fac??

E91/m47 motor

Ps:ultima regenerare acum aproximativ 200km imi arata!!

Edited by Marius318
Link to comment
Share on other sites

Sau poate raman pe motorina, dar trec la Audi, unde stii exact ce si cand se intampla cu masina ta...

La a mea imi pot da seama cand se regeneraza, daca sunt in oras - cutia va tine motorul ceva mai turat (ca si cum ar fi in sport, in jur de 2000rpm) versus cum merge normal, ca o tine si la 1300rpm daca mergi incet.

Daca vrei si mai profi, stai cu diagnoza pe ea si vezi :laugh:

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

In 120.000 km cu dieseluri Bmw cu DPF nu am stiut niciodata cand isi face regenerare. Si nici nu ma intereseaza.

Nu este treaba mea, este a masinii, nu ma intereseaza ce face ea sub capota atata timp cat nu-mi da batai de cap.

 

Merge? La revedere si un praz verde, ne auzim la urmatoarea revizie.

Link to comment
Share on other sites

In 120.000 km cu dieseluri Bmw cu DPF nu am stiut niciodata cand isi face regenerare. Si nici nu ma intereseaza.

Nu este treaba mea, este a masinii, nu ma intereseaza ce face ea sub capota atata timp cat nu-mi da batai de cap.

 

Merge? La revedere si un praz verde, ne auzim la urmatoarea revizie.

 

 

Tu ai dreptate in cazul in care ai masina nou,cand ai un cazan cu sute de km cam vreau sa inlatur viitoare problema care cam bate la usa !

Link to comment
Share on other sites

 

Apropo inca o data, regenerarea nu consta in turatie de 3000-4000 rpm cum probabil spun majoritatea, consta in menținerea unei viteze constante si ma repet, conform ista in treapta 3 sau 5 la 60-100 km/h unde turația va fi aprox 2300 rpm

Sa inteleg ca daca merg constant cu 1.900-2.100 rpm nu isi mai face regenerarea?

 

Sau merg subturat ?

Edited by ingineru'
Link to comment
Share on other sites

Alea sunt niste conditii ideale. Regenerare isi face inclusiv in oras.

La ambele masini, in special la e60 e motorul mult mai "elastic" cand intra dpf in regenerare si schimba o idee mai sus. Masina se comporta altfel, daca iti cunosti masina n-ai cum sa nu-ti dai seama cand incepe regenerarea...

Link to comment
Share on other sites

Este cum a spus si Alexandru, ĂŽși face la orice turatie, alea sunt condițiile ideale pentru regenerare.

 

In condițiile alea pornește regenerarea mult mai repede si ĂŽși face mult mai repede. Ideea e ca odatĂŁ ce incepe nu prea se opreste ca totul e in regula chiar daca mai frânezi/accelerezi.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

 

Merge? La revedere si un praz verde, ne auzim la urmatoarea revizie.

 

Zici bine cum zici in prima parte.

 

Partea a doua e "interesanta".

Da-mi, mie cel putin, un plan de revizie pe, sa zicem, 5 ani.

Ce trebuie trebuie facut ca revizie la un BMW ca sa tina inca 5 (cinci) ani ca in ultimii 5?

 

Daca vrei, poti sa fii specific doar sistemului antipoluare.

Sau in general, daca ti-e mai usor.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca daca merg constant cu 1.900-2.100 rpm nu isi mai face regenerarea?

 

Sau merg subturat ?

 

Pot sa raspund in locul lui WIN60, care sunt aproape sigur ca va aproba/intelege ce zic.

 

Un lucru/fapt se intampla cu acelasi efect in doua situatii diferite la un BMW cu DPF.

Si anume, Regenerarea PASIVA ca si cea ACTIVA (cand e cazul..) au loc in jurul turatiei de 2000rmp! (Desigur pe langa alte conditii din motor indeplinite, bine stiute de cei mai "batrani" aici)

Regenerarile loc cu success, ideal cu zice WIN60 .."natural" si firesc dupa planul conceput, dupa proiect.. in jurul turatiei de 2000rpm.

De subturat nu se spune nimic.

Tine de alt subiect.

(Nu ma intreba pe mine inginer, suna la BMW si intreaba daca nu ma crezi)

Edited by X X L
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Da, asa este.

 

Subturat la Bmw este sub 1600 rpm.. mașina se comporta bine si la 1700 rpm, deci 1900-2100 este ideal daca mergi cu mașina, este pregĂŁtitĂŁ sa plece cum apeși accelerația. ĂnsĂŁ gândiți va la automate cum merg la 1500-1600 rpm când merg normal prin oras, schimba la 2000 rpm si cade in 1600, iar daca nu bagi piciorul acolo o tine. In multe curbe de exemplu nu mai bag a doua, o las puțin in frâna de motor in a 3-a la 1500 rpm si dupĂŁ accelerez progresiv normal, nu bag piciorul sa o omor turbina, e normal ca o forțezi daca apeși blana de la 1600 rpm si fĂŁrĂŁ sa schimbi ( pentru manuale).

 

Ingineru, deci poți merge liniștit fĂŁrĂŁ sa ti faci griji, ideea este ca daca va pica dpf ul, aia va fi, nu poți controla lucrul asta pentru ca nu ĂŽți poți schimba viața dupĂŁ un dpf, adicĂŁ sa te apuci sa ieși o data la 3 zile intr un drum de exterior doar ca sa si facĂŁ el regenerate cum trebuie,nici nu trebuie sa o omori când ieși in exterior pentru ca un dpf ok 100% ĂŽși va face regenerare si la 1900 rpm.

Link to comment
Share on other sites

Ingineru, deci poți merge liniștit fără sa ti faci griji, ideea este ca daca va pica dpf ul, aia va fi, nu poți controla lucrul asta pentru ca nu îți poți schimba viața după un dpf, adică sa te apuci sa ieși o data la 3 zile intr un drum de exterior doar ca sa si facă el regenerate cum trebuie,nici nu trebuie sa o omori când ieși in exterior pentru ca un dpf ok 100% își va face regenerare si la 1900 rpm.

Ideal asa este, sa mergi la drum intins, de exemplu autostrada, din Militari catre A1.

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Cum spui tu. Eu ĂŽți spun ca nu e asa, pana ĂŽndeplinește din nou condițiile nu pornește de unde a rĂŁmas, pornește de la capĂŁt.

 

Logic ca trebuie sa indeplineasca iar conditiile (temperatura motor,viteza...etc) si ca ,pana se intampla asta,se mai aduna niste cenusa . Daca opresti motorul si pleci iar in 5 minute ,sa zicem,o ia instant de unde a ramas.

Daca pleci a doua zi,o ia de la capat.

Nu vad unde e problema ,

nu il afecteaza cu nimic!

Link to comment
Share on other sites

Pai este o problema,pentru ca dacĂŁ nu termina regenerarea,cenusa aia topita se ĂŽntĂŁrește ĂŽn filtru,altfel nu se ĂŽnfundau la 300mii,nu?

 

Daca se "topea" cenusa ,asa cum zici ,nu tinea DPF-ul nici cat garantia .

Daca trebuia sa nu opresti masina in timpul regenerarii,te anunta in bord sa nu faci asta!

BMW-ul functioneaza putin altfel decat alte masini .

Crezi ca intamplator nu te anunta in niciun fel ca face regenerarea ? Crezi ca intamplator nu iti arata ,de exemplu,temperatura lichidului de racire in bord ?

Nu ,nu e intamplator .

Tu nu ai nevoie sa stii asta ,trebuie doar sa iti vezi de drum .Daca e vreo problema ,primesti eroare si atat .

Sunt convins ca se gaseau o gramada de soferi sa opreasca masina cand vedeau antigelul la 103° .

De aia au preferat sa nu o arate .

Tot de aia nu te atentioneaza ca se face regenerare,nu e ceva care trebuie sa te preocupe !

 

BMW e o masina desteapta ,mult mai desteapta decat o credem noi !

Link to comment
Share on other sites

Zici bine cum zici in prima parte.

 

Partea a doua e "interesanta".

Da-mi, mie cel putin, un plan de revizie pe, sa zicem, 5 ani.

Ce trebuie trebuie facut ca revizie la un BMW ca sa tina inca 5 (cinci) ani ca in ultimii 5?

 

Daca vrei, poti sa fii specific doar sistemului antipoluare.

Sau in general, daca ti-e mai usor.

 

Nimic deosebit.

Revizie normala cu citit erorile. Atat.

Dar, totusi, o revizie nu inseamna doar schimbat ulei si filtre, inseamna si verificarea masinii.

 

Bine, mecanicul este acelasi de 20 ani, stie ce are de facut, primesc lista cu ce trebuie sa schimb si in cati kilometri (estimativ) trebuie sa schimb dupa fiecare revizie sau atunci cand este in service. Niciodata nu comentez, schimb ce am de schimbat.

Cu dpf-ul, recunosc, nu am avut niciodata probleme sau erori. Poate sunt eu mai norocos ...

Edited by Graveworm
Link to comment
Share on other sites

 

Dar, totusi, o revizie nu inseamna doar schimbat ulei si filtre, inseamna si verificarea masinii.

 

Bine, mecanicul este acelasi de 20 ani, stie ce are de facut, primesc lista cu ce trebuie sa schimb si in cati kilometri (estimativ) trebuie sa schimb dupa fiecare revizie sau atunci cand este in service.

 

Cu dpf-ul, recunosc, nu am avut niciodata probleme sau erori. Poate sunt eu mai norocos ...

 

Ai un mecanic bun. Merita un bonus cu un client multumit ca tine.

 

Multi stim, un dpf va tine mult si bine daca i se dau drumuri lungi.

 

Dar.. iata ca, cineva stie mai multe:

 

"Ține " exact pana o iei tu,la 150 de mii.

 

E calculata treaba.

Vreau sa stiu ce stii si tu.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.