Jump to content

Valva EGR e46


Recommended Posts

Salut pe toata lumea.

Detin un bmw e46 1999 320d.

La sfatul vostru acum 1 an am eliminat catalizatorul,fara a avea vreo marire de consum sau alte probleme tehnice cum se discuta pe internet.

Acum doresc sa fac o alta imbunatarire( daca chiar este benefica)...insa la fel...se discuta mult pe net ca ar fi benefica..sau poate Nu ar fi benefica etc,si anume:

Eliminare/blocare/curatare Valva EGR.

Blocarea fiind facuta cu acest dispozitiv:

http://www.ebay.de/itm/53-AGR-Verschlussplatte-Dichtung-BMW-E53-E38-E39-E46-3-5-7-X5-/181484300179?hash=item2a414ea793:g:z-AAAOSw-W5Uykuh

 

http://i.ebayimg.com/t/53-AGR-Verschlussplatte-Dichtung-BMW-E53-E38-E39-E46-3-5-7-X5-/00/s/MTAwMFgxMDAw/z/z-AAAOSw-W5Uykuh/$_57.JPG

Nu ma intereseaza poluarea si etc,si asa birocratii ne maresc taxele indiferent ca poluam sau nu.

 

Am gasit la cunoscatori informatia ca dupa eliminare EGR vor aparea urmatoarele probleme:

 

 

"""

Alt lucru care sigur te intereseaza pe tine mai mult decat poluarea va fi faptul ca vei avea mai putin oxigen in camera de ardere iar din cauza asta combustibilul nu va arde complet de aici rezulta:

- putere scazuta

- consumul creste

- fum la evacuare

- emisii mari de HC si CO

 

"""

 

Si asa am ceva probleme de putere la masina,

Si mai mult cu minus la acest capitol nu as dori.

Vreau doar ce este mai bine pentru masina,atat.

 

Cunoaste cineva ,ceva concret?

Va salut cu respect.

Edited by X X L
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am gasit la cunoscatori informatia ca dupa eliminare EGR vor aparea urmatoarele probleme:

 

 

"""

Alt lucru care sigur te intereseaza pe tine mai mult decat poluarea va fi faptul ca vei avea mai putin oxigen in camera de ardere iar din cauza asta combustibilul nu va arde complet de aici rezulta:

- putere scazuta

- consumul creste

- fum la evacuare

- emisii mari de HC si CO

 

 

Interesant,eliminand EGR-ul va intra doar aer curat,cum poate respectivul afirma ca va fi mai putin oxigen in camera de ardere? Eu il am anulat de cand am luat masina si nu vad nimic negativ,poate doar emisiile de care nu-mi pasa

Edited by meltean
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Merge blocat fara probleme. Si nu ai nevoie de sistemul ala la 13 euro. Iti faci o tablita dupa forma flansei, 2 gauri si asta e. Sau blochezi furtunasul care intra in EGR astfel incat inainte de ITP sa ai cat mai putin de lucru.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut!Am EGR-ul anulat de ceva timp.masina este un 320d din 2004,am anulat EGR din soft,nu numai prin blocarea furtunului ce face vacuum.Daca doar blocam acel furtun ami aparea eroare in bord,asa ca am recurs la varianta anularii EGR din soft.Asa este cel mai bine,deoarece si injectia de motorina este diferita atunci cand softul EGR est activ.Prin modificarea softului se modifica si timpii de injecti,adica fara EGR.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Va salut baieti.

Va multumesc frumos pentru ajutorul dat si informatiile utile.

Informatiile voastre pentru mine sunt foarte pretioase.

Valva mea EGR este impecabila din punct de vedere estetic,asa ca astazi am zis sa desfac si eu sa vad cum arata pe interior.

Din pacate am avut o surpriza neplacuta....

Vreau sa va intreb:

1.Cu ce se pot curata acele depuneri de carbon? sau trebuie un spray profesional?

2.Pe ce sta atasata Valva EGR?,sau ce anume este in poza numarul 5?Vad ca ,""contaminarea"" continua si in poza 5.Este posibil sa demontez si acea piesa/ansamblu ca sa o/il curat?

Va multumesc frumos.

Pozele sunt urmatoarele:

http://i.imgur.com/XmrcMUk.jpg

http://i.imgur.com/zfVfMOI.jpg

http://i.imgur.com/eCdMfZX.jpg

http://i.imgur.com/0RQLGca.jpg

http://i.imgur.com/HIhRbfj.jpg

 

Va salut cu respect.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Recunoscator

Cel mai rapid o cureti mecanic , adica cu un burete de vase din metal si nitro-diluant, dar... o sa ai cam mult de frecat la ea. Oricum tot ce urmeaza dupa valva arata cam la fel. Atata timp cat motorul mananca ulei , nu ai ce-i face. Valva e o pacoste pentru motoarele uzate. Ar trebui eliminata cauza si apoi repusa in functiune, pana atunci tot ce poti sa faci e sa o tot cureti mereu. Asta iti doresti?

Edited by X X L
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Recunoscator

Cel mai rapid o cureti mecanic , adica cu un burete de vase din metal si nitro-diluant, dar... o sa ai cam mult de frecat la ea. Oricum tot ce urmeaza dupa valva arata cam la fel. Atata timp cat motorul mananca ulei , nu ai ce-i face. Valva e o pacoste pentru motoarele uzate. Ar trebui eliminata cauza si apoi repusa in functiune, pana atunci tot ce poti sa faci e sa o tot cureti mereu. Asta iti doresti?

 

@CristianRO,maine o sa merg sa cumpar o foarfeca de taiat tabla,si am sa fac dintr-o tabla o piulita sa blochez valva.

Am zis ca daca tot o sa desfac si maine,chiar daca valva nu o sa mai functioneze,macar sa fie totul curat.

Iti multumesc.

 

Edit:

Azi cand am desfacut,din conducata aia ieasea aer cald cu presiune destul de mare.

Daca acolo o sa vina saiba....conductele o sa se descurce cu presiunea aia permanenta?

Te salut

http://i.imgur.com/Addt6cE.jpg

Edited by Recunoscator
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Normal ca presiunea nu are unde sa se duca, furtunul care intra in valva va trebui sa-l prelungesti si sa-l redirectionezi undeva sub motor, sau rezolvi problema cu uleiul pe care motorul il papa. Un.alt aspect ar fi ca la iarna motorul va merge un pic mai rau pana cand se va incalzi. Ai grija ca sa pui totul.la loc inainte sa faci ITP-ul. Gazele nearse din interiorul motorului vor trece prin valva catre galeria de admisie acesta este rolul valvei . Acum depinde doar de tine ce vrei sa faci mai departe.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca o cureti cu nitrodiluant sa nu care cumva sa o lasi la muiat intrun vas cu nitrodiluanthappy.png In capsula EGR ai o membrana din cauciuc care in contact cu nitrodiluantul sau benzina se face praf. Eu am curatat acel EGR cu spray de curatat discurile de frana. Asta in faza finala pentru ca depunerea grosiera o iei cu o spatula de plastic sau lemn.

Admisia o dai jos si o duci la o spalatorie auto sa o curete.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Normal ca presiunea nu are unde sa se duca, furtunul care intra in valva va trebui sa-l prelungesti si sa-l redirectionezi undeva sub motor, sau rezolvi problema cu uleiul pe care motorul il papa. Un.alt aspect ar fi ca la iarna motorul va merge un pic mai rau pana cand se va incalzi. Ai grija ca sa pui totul.la loc inainte sa faci ITP-ul. Gazele nearse din interiorul motorului vor trece prin valva catre galeria de admisie acesta este rolul valvei . Acum depinde doar de tine ce vrei sa faci mai departe.

Ce dracu` zici acolo ? Cum sa prelungeasca teava si s-o scoata pe sub motor ... Pai teava respectiva vine din galeria de evacuare,obturand teava egr , gazele vor iesi pe evacuare,nu se face nici o presiune ...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Baieti am fost la Bauhaus sa cumpar materiale necesare .....tabla+ o foarfeca de taiat tabla ....dar ma ajungea pe undeva pe la 20 de euro.

Am gasit pe ebay asta la 4.80 euro....sper ca este ce trebuie.

http://www.ebay.de/itm/AGR-Verschlussplatte-Blinddichtung-BMW-E46-E39-EDELSTAHL-EGR-Blanking-Plate/162056901434?_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20131017132637%26meid%3D39afbba34073491fa42f8c8c41ed5392%26pid%3D100033%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D162056901434

Va multumesc tuturor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Baieti am fost la Bauhaus sa cumpar materiale necesare .....tabla+ o foarfeca de taiat tabla ....dar ma ajungea pe undeva pe la 20 de euro.

Am gasit pe ebay asta la 4.80 euro....sper ca este ce trebuie.

http://www.ebay.de/i...%3D162056901434

Va multumesc tuturor.

 

Bea o bere la doza, decupeaza cu un foarfece obisnuit exact cata tabla ai nevoie, dai 2 gauri cu o surubelnita si te apuci de montaj. Tablita o ajustezi pe margini pe masina si cam asta este istoria. Nu ai nevoie de cine stie ce produs special pentru a blinda acest EGR.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bea o bere la doza, decupeaza cu un foarfece obisnuit exact cata tabla ai nevoie, dai 2 gauri cu o surubelnita si te apuci de montaj. Tablita o ajustezi pe margini pe masina si cam asta este istoria. Nu ai nevoie de cine stie ce produs special pentru a blinda acest EGR.

 

@nt98adu..sincer....nu m-am gandit la asta niciodata.

Am vazut ca pe teava care vreau sa o astup....iese aer cald cu presiune foarte mare...Din acest motiv automat m-am gandit la o tabla groasa..sa nu se rupa..etc...avioane.

Daca tot am facut comanda pe ebay..astept cateva zile sa imi vina si am sa postez aici rezultatele.

1 intrebare totusi....am vazut ca a zis colegul....ca dupa ce astup teava...trebuie modificat si din software..anulata valva..etc...ca sa se schimbe injectia..

Stie cineva ceva mai detaliat despre asta?

Edited by Recunoscator
Link to comment
Share on other sites

Nu este presiune atat de mare incat sa rupa tablita de acolo. Eu merg cu o tablita de genul de 1 an si inca rezista.rolleyes.gif

 

Da, poate fi anulat si din soft. Chiar este indicat. Altfel, vei avea eroare de EGR la diagnoza.

Le: un tuner stie ce trebuie sa faca pe problema asta. Doar ca trebuie sa cauti unul acolo sau cand vii in Ro, o rezolvi.

Edited by nt98adu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.