Jump to content

Vibratii puternice caroserie e46 320d fl


Recommended Posts

Salutare,

Dupa cum scrie si in titlu , am un E46 , 320D , Facelift si am o problema destul de veche care deja imi dai foarte multe batai de cap.

 

Problema este ca atunci cand masina sta la relanti , vibreaza caroseria foarte puternic ... parca e tractor. Trebuie sa mentionez ca turometrul nu oscileaza (sta constant la 800rpm).

Masina trage normal , nu se opreste si nu mai vibreaza de la 1300-1500 rpm in sus .

Am verificat pana acum tot felul de chestii auzite de la mai multe persoana dar nu am avut noroc:

-schimbat tampoane motor si verificat cele de la cutia de viteze

-mi-a spus cineva ca poate sa fie de la acele placute din galeria de admisie care pot fi rupte (sau se pot rupe la un moment dat) si pica prin admisie in jos , asa ca le-am verificat si pe alea si erau acolo toate ... le-am dat jos .

-am verificat toba sa nu fie lipita de caroserie (deoarece am auzit din diverse parti ca poate vibra din cauza asta , desi nu cred ca ar ajunge la intensitatea asta)

-am schimbat fulia de la vibrochen (asta era dusa de tot si am fost nevoit sa o schimb oricum)

 

Am observat ca EGR-ul nu lucreaza normal ... mai exact este o valva cu un furtunas ce vine la EGR si am inteles ca pe acel furtunas ar trebui sa traga aer ca sa deschida si sa inchida EGR-ul , dar nu trage aproape deloc (sau chiar deloc cateodata) ... deci presupun ca acea valva nu functioneaza cum trebuie , dar nu cred ca vibratiile sunt de acolo.

 

Aveti vreo idee , parere ? Deja sunt la capata , nu stiu ce sa-i mai fac :| ... Am cautat peste tot si nu am gasit o rezolvare ...

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand dute la un mic service si cere sa iti faca doar verificarea compresiei pe fiecare piston, ca sa fi sigur ca toate pistoanele au cam aceeasi compresie.

Egr-ul strict doar pentru scurt timp, doar cat incerci, astupa-l foarte bine cu o carpa. Foarte posibil e sa ai vre-un injector care sa nu lucreze in parametrii normali, o diagnoza ti-ar spune sigur ce probleme ai, dar asta e valabila doar daca compresia pe fiecare piston e cam aceeasi, altfel arunci banii pe diagnoza degeaba si o sa ajungi acasa si mai dezamagit. Nu te descuraja pentru ca tot ce se numeste fier se poate inlocui cu ceva mai bun.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

In primul rand dute la un mic service si cere sa iti faca doar verificarea compresiei pe fiecare piston, ca sa fi sigur ca toate pistoanele au cam aceeasi compresie.

Egr-ul strict doar pentru scurt timp, doar cat incerci, astupa-l foarte bine cu o carpa. Foarte posibil e sa ai vre-un injector care sa nu lucreze in parametrii normali, o diagnoza ti-ar spune sigur ce probleme ai, dar asta e valabila doar daca compresia pe fiecare piston e cam aceeasi, altfel arunci banii pe diagnoza degeaba si o sa ajungi acasa si mai dezamagit. Nu te descuraja pentru ca tot ce se numeste fier se poate inlocui cu ceva mai bun.

 

Multumesc pentru reply. O sa verific si astea si o sa revin cu un update cand pot ...

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi probleme la EGR nu ar mai merge masina bine, nu ar mai trage, ar scoate fum. Totusi, daca ai egr cu actionare vacuumatica, scoate furtunelul care vine la EGR si infunda-l cu ceva, pune-i un surub in capul furtunului si fa o proba asa. Asta inseamna ca acea parte din gazele arse care intrau in motor, acum nu mai intra. Teoretic, ar trebuie ca masina sa mearga mai bine fara egr. Eu am un 320d din 2003 si de cand am luat masina, vara anulez EGR-ul. Iarna conectez iar furtunul, pentru ca se incalzeste motorul mai greu fara EGR. CU sau fara EGR nu am sezizat nici o diferenta in comportament.

Ai zis ca ai verificat tampoanele la motor si cutie. Cele de la motor au un lichid in ele care amortizeaza vibratiile. Eu le-am schimbat, pentru ca si a mea tremura foarte rau. Problema este ca nu pareau ca trebuiesc schimbate, nu se vedea lichid curs din ele, insa cand le-am dat jos, aveau mici fisuri pe ele si nu mai aveau lichid deloc in ele, le-am taiat sa vad ce e in ele. Cele de la cutie nu au lichid in ele.

Apoi du-te la un tester sa iti verifice injectoarele, se masoara doza pe ciclu. Aceasta cantitate trebuie sa fie intre anumite limite. O cauza a tremuratului poate fi unul sau mai multe injectoare, desi masina in sarcina merge bine. Spun asta pentru ca am mai vazut BMW-uri la care injectoarele aveau valori la limita, spre rosu, desi ele mergeau relativ bine.

Link to comment
Share on other sites

Si nu stiu ce fel de vibratii apar, dar eu cand aveam tampoanele de la motor distruse, motorul nu vibra foarte tare, insa sistemul de evacuare de la racordul flexibil pana la toba finala vibra foarte tare, ca si cum nu ar fi fost prins in nimic. Prima data verifica injectoarele, apoi mai verifica tampoanele de la motor.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Salut ! Am un Bmw e46 320d, modelul de 136cp. La vreo luna dupa ce am luat-o a inceput sa vibreze toata masina, la inceput am spus ca sunt tampoanele, le-am schimbat+alea de la cutie si tot la fel face. Am fost la cateva service-uri mi-au schimbat toate furtumele de vaccum si ce au mai schimbat ei dar tot nimic. la genul ca in mers e foarte ok, trage etc dar cum ma-am oprit incepe masajul. Poate stie cineva care a patit-o si cum a rezolvat! Mersi !
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.