Jump to content

Pedestrian protection system?


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
sterge eroarea , daca reapare, ai fibra optica rupta si trebuie inlocuita(vine cu tot cu senzor) e in jur de 5-6 milioane cu tot cu senzor, eu am inlocuit grilele si cand au desfacut bara au rupt fibra optica(e in spuma de protectie care sta pe trager) si a trebuit inlocuita ... eu zic ca pana il schimbi sa scoti mufa de la senzor ca poate o sa mai ai nevoie sa deschizi capota si din ghinion sa nu iti sara capsele ... sau , posibil sa fii uitat aia care ti-au inlocuit bara sa fii uitat sa iti puna mufa la senzor si scapi usor ! bafta !
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Eu am lovit un caine intr-o seara, l-am vazut aproape din timp cat sa franez dar nu destul incat l-am lovit cu bara din fata. Cainele a fost putin a ametit dar si-a continuat trecerea drumului in schimb eu m-am trezit cu capota sarita in sus fiind activat sistemul Pedestrian Protection System.

De la impact acea fibra optica a sesizat deformarea, probabil a dat comanda de au sarit capsele si a impins capota in sus aprox. 6 centimetri.

Urmarind documentatia am reusit sa imping inapoi sistemul odata cu ridicarea progresiva a capotei. Atentie ca este nevoie de 2 persoane, pentru deblocarea capotei o persoana tine tras levierul din interior si a doua persoana deblocheaza levierul dedesubtul capotei.

Se ridica capota treptat si se urmareste ca cele 2 sisteme actor cum li se spune in engleza sa intre inapoi (sa coboare).

De asemenea este necesar de deblocat si de impins in jos si mecanismele din fata pe ambele parti care tine inchisa capota.

 

Ulterior a ramas mesajul de avertisment pe display-urile din interior referitor la Pedestrian Protection System, de fiecare data la pornire.

Avand in vedere costul de inlocuire al celor 2 sisteme pe ambele parti (1635 LEI/buc ) si a senzorului optic nu vreau sa le inlocuiesc pentru ca din cate am citit riscul este sa sara si iarna la abordarea suprafetelor cu strat de zapada mare, sau la damburi, nu doar animale.

 

Cunoasteti pe cineva care are putea dezactiva aceasta functie din parametrii software?

Edited by X X L
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu mai bine iti cumperi o masina mai ieftina? Daca are sistem de protectie pentru pietoni, de ce sa-l dezactivezi?

 

Tocmai ca l-ai "stricat" lovind ceva, nu din senin sau de la denivelari etc. Data viitoare cand mai lovesti ceva poate e chiar o persoana.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu mai bine iti cumperi o masina mai ieftina? Daca are sistem de protectie pentru pietoni, de ce sa-l dezactivezi?

 

Tocmai ca l-ai "stricat" lovind ceva, nu din senin sau de la denivelari etc. Data viitoare cand mai lovesti ceva poate e chiar o persoana.

 

Colegu Bala,

Comentariul tau nu ajuta deloc pentru tematica acestui subiect, de asemenea nu cred ca e nimeni curios de ce consideri tu vis a vis de dezactivarea acestui sistem.

 

Aceasta inovatie, Pedestrian Protection System a fost implementat la brandurile auto premium in diferite variante, fiind impus prin legislatia europeana in ceea ce priveste siguranta pietonilor.

 

Problema este ca acesta ACTOR se poate activa la socuri usoare, strat de zapada mare, bordura inalta de trotuar.

 

Sistemul la BMW nu este gandit practic, este gandit financiar, sa-i puna pe oameni sa scoata o suma de bani semnificativa din buzunar daca vor sa-l readuca in functiune.

  • Like 6
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Nu mai bine iti cumperi o masina mai ieftina? Daca are sistem de protectie pentru pietoni, de ce sa-l dezactivezi?

 

Tocmai ca l-ai "stricat" lovind ceva, nu din senin sau de la denivelari etc. Data viitoare cand mai lovesti ceva poate e chiar o persoana.

Daca e sa o luam asa, cati dintre cei cu bmw au inlocuit filtrul de particule ca sa dau un exemplu, cati au facut DPF off dar la aia nu le zice nimeni nimic ca ii o masina cu un cost ridicat de intretinere! Sau eu unul, nu am vazut pe nimeni sa spuna, nene nu face asta , schimba-l cu unu nou!

Multi cu masini "scumpe" se gandesc la tunning, jante, chipuri dar la treburi vitale pentru masina nu prea, vad un plin de carburant o data la an!

 

 

 

 

Iph7

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Colegu Bala,

Comentariul tau nu ajuta deloc pentru tematica acestui subiect, de asemenea nu cred ca e nimeni curios de ce consideri tu vis a vis de dezactivarea acestui sistem.

 

Aceasta inovatie, Pedestrian Protection System a fost implementat la brandurile auto premium in diferite variante, fiind impus prin legislatia europeana in ceea ce priveste siguranta pietonilor.

 

Problema este ca acesta ACTOR se poate activa la socuri usoare, strat de zapada mare, bordura inalta de trotuar.

 

Sistemul la BMW nu este gandit practic, este gandit financiar, sa-i puna pe oameni sa scoata o suma de bani semnificativa din buzunar daca vor sa-l readuca in functiune.

 

Vezi ca esti in eroare cu multe. Inclusiv cu legislatia.

 

BMW nu a facut acest sistem cu gandul la bani. Putea sa nu-l faca deloc. Astea sunt romanisme.

 

In al doilea rand, vezi cu atitudinea. S-ar putea sa nu stai prea mult pe aici. Sa nu zici ca nu ai fost avertizat.

 

Daca e sa o luam asa, cati dintre cei cu bmw au inlocuit filtrul de particule ca sa dau un exemplu, cati au facut DPF off dar la aia nu le zice nimeni nimic ca ii o masina cu un cost ridicat de intretinere!

 

Am spus-o de multe ori. Evident insa ca lumea va face ce vrea. Va fi vesnica explicatie cu: nu din cauza masinii mele mor delfinii. Sunt fabrici si uzine care polueaza etc.

Link to comment
Share on other sites

Imi poate explica si mie cineva, va rog, cum functioneaza sistemul asta de fapt? Cu ce ma ajuta si cum protejeaza pietonii? Eu inteleg din cele scrie aici ca se activeaza dupa ce lovesc ceva, deci cum m-ar ajuta sa previn?

in momentul detectarii unui impact, capota se ridica cativa centimetri pentru a crea o ,,zona´´ tampon/de amortizare pentru corpul si mai ales capul ,,pedestrianului´´. sa ma corecteze cineva daca nu e asa...

Link to comment
Share on other sites

Imi poate explica si mie cineva, va rog, cum functioneaza sistemul asta de fapt? Cu ce ma ajuta si cum protejeaza pietonii? Eu inteleg din cele scrie aici ca se activeaza dupa ce lovesc ceva, deci cum m-ar ajuta sa previn?

 

Exista doua variante de protectie: activa si pasiva.

 

Prima, previne prin faptul ca masina "se uita" dupa pietoni si iti semnalizeaza daca exista riscul de a lovi pe cineva. De exemplu te ajuta daca este vizibilitate scazuta noaptea. Sau e trafic aglomerat si cineva se arunca/apare brusc in fata masinii.

 

in cea de-a doua varianta (aici de fata), daca lovesti pe cineva, se incearca minimizarea riscurilor pentru pieton. BMW a stat foarte rau la capitolul asta si a fost criticat de cei de la euroncap.

 

Au mai luat pe ici pe colo masuri. Un motiv pentru distributia motorului in spate la N47 era lipsa deformarii la impact a capotei motorului asa ca l-au mai coborat putin. Inainte pietonul parea ca e lovit de un zid.

 

Rolul acestor sisteme e sa reduca numarul mortilor in trafic. Desigur, trebuie si soferii sa fie educati in acest sens (sa le cunoasca, sa le cumpere, sa nu le dezactive pentru ca stiu ei mai bine ce si cum etc.)

Link to comment
Share on other sites

Nu prea conteaza cate au fost cumparate de noi. Si daca iti cumperi F10-le "full", "tzipla" cu doar "140k km" si "nerulata in Romania", e aiurea sa ii dezactivezi sistemele de protectie, chiar daca majoritatea masinilor din trafic nu au asa ceva.

 

Sincer, ma bag si eu in seama ca sunt la lucru si ma plictisesc ...

Consider ca dezactivarea DSC-ului este mult mai periculoasa decat Pedestrian ... mai ales pe modele mai vechi gen e36, e46 :(

 

Oricum, una peste alta ai si tu dreptate (Bala) ... e pacat sa ai ceva (in plus, mai bun,util,etc) si sa anulezi in loc sa folosesti indiferent cat de inutil considera unu' si altu'.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea conteaza cate au fost cumparate de noi. Si daca iti cumperi F10-le "full", "tzipla" cu doar "140k km" si "nerulata in Romania", e aiurea sa ii dezactivezi sistemele de protectie, chiar daca majoritatea masinilor din trafic nu au asa ceva.

 

 

Nu conteaza daca o iei noua sau nu, important sa iti permiti sa intretii ca la carte ce iti cumperi. Daca nu-ti permiti sa o achizitionezi noua, macar piesele ei sa le poti schimba cand pica. Ma rog, stiu ca la noi ft RAR omul care-si cumpara masina isi permite sa o si intretina. Eu din considerente materiale nu mi-am luat F10 ci F30 pt ca stiam ca piesele si intretinerea in general era mai scumpa la 5-ar.

Link to comment
Share on other sites

Toti aveti dreptate intr un fel insa ro este o piata de sh si oamenii se asteapta sa aiba costuri de intretinere la un bmw de 18k exact ca la o masina noua de 18k.

Nici eu nu sunt de accord cu dezactivarea din soft a sistemelor,ma gandesc ca si atunci cand o vinzi masina aceste improvizatii se vad la o testare.

In cazul meu eroarea a aparut de fara o afectare activa a sistemului si s-a rezolvat prin schimbarea senzorului defect,ca tot n am raspuns pe topicul creat de mine.

Link to comment
Share on other sites

Win60, cum zici tu ;) eu chiar am stat sa fac calcule cand am luat F30-ul pe care nu am dat putin. La banii aia puteam lua un F10 mai mult decat decent. Costurile anuale de intretinere + asig + rata leasing la F10 fata de F30 = 1 vacanta de ski in Austria la care nu eram dispus sa renunt pt tabla din fata casei. Spre ex: Aveam oferta de la Autotransilvania CLuj pt F30 la 780 euro lunar cu totul inclus= rata, casco, tva si pt F10 vroiau 1023 euro cu aceleasi chestii incluse. Daca faci diferenta raman vreo 243 euro lunar care ii dadeam pt utilaj si nu am considerat ca merita pt ca nu-mi permiteam ;) Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Nu te supĂŁra dar rata Casco nu se pune la ĂŽntreținerea unei mașini! Aia nici nu trebuie sa o faci daca nu vrei.. noi vorbeam strict de ĂŽntreținerea electricĂŁ si mecanica a mașinii. Eu dau 5400 lei pe an pe un e60 din 2008 in acte, nu cred ca dai mult deloc la Casco pt un f30 care spui ca a fost scump...normal ca e mai scump ca un e60 fĂŁrĂŁ Casco sau cu Casco mai prost, dar la piese este exact același lucru. Mașina ai luat-o noua? la fel si rata pt mașina.. nu poate fi catalogata ca "ĂŽntreținere" la mașina, nu am nimic cu tine dar ai spus ceva foarte greșit sau te-ai exprimat gresit
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Masina am luat-o cu 12000 de km in bord de la reprezentanta si eu am gandit achizitia doar in bani si am vrut neaparat sa am casco si full service 200 000 de km. Poate m-am exprimat gresit. Am prieteni cu F10 si F10 e clar cu 20-30% mai scump ca F30 la intretinere si alte servicii. Pt mine era prea mult si nu se justifica. Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salutare!!! Am si eu o problema to cu pedestrian...am luat un caine mi sa aprins senzorul, am fost la bmw mi-au spus ca nu e nici o problema doar a fost deranjat de la locul lui...si acum brusc mi sa aprin iara..imi puteti da o idee unde sa merg cu masina un service bun pentru ca la bmw am platit 11 mil pentru deranj.

Multumesc aniticipat!!!

 

P.S. sunt din bucuresti eu

Edited by kido24
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.