Jump to content

Faimoasele Eleroane M (AJUTOR)


WIN60

Recommended Posts

Eu as renunta definitiv la porcaria aia chinezeasca. La 535 am avut original montat cu ce a venit in kit, nu cu aiureli de parbriz si e bine mersi la locul lui si intact si acum, dupa 5 ani.

 

Cat despre umplut cu chit imbinarile si facut sa para un intreg, ce sa zic, o sa iasa o tiganie care nu va rezista oricum.

Edited by Cookie
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tiganie nu iasa stati linistiti, ca poate sa crape si intr-o luna e altceva, dar valuri/tiganii/defecte eu zic ca nu iasa.

 

Qwerty frumosule! m-am referit ca valuri ies decat daca lucrezi la o baraca numita vopsitorie sau daca iti repari masina acolo cu 150 lei elementul.

Nu au cum sa iasa valuri daca treaba este bine facuta, logic nu?

 

Lucian...am spus clar in mai multe locuri ca masina vreau sa o tin permanent! Adica vreau sa o tin cat mai mult, planuri mai am destule cu ea care vreau sa le termin la un moment dat si dupa doar intretinere pana....vrea sa ma tina si ea!

Nu cred sa fie aia o problema nici la revanzare, pana la urma ala pot sa-l scot de acolo sa finisez toata capota din nou + o revopsire si aia este daca chiar este cineva interesat de masina si printre altele mai exista si problema cu eleronul.

 

Clar nu ar trebui ca la un eleron OE sa se intample asta, dar chiar si acela se lipeste cu banda dubla-adeziva de fabrica...ceea ce inseamna un risc pentru dezlipire, stiu ca altii spun ca de ani intregi e lipit cu banda dubla adeziva, insa eu am incercat chiar si cu surplus de banda (erau doar 2 benzi pe ea si eu am pus 4 sau 6 numai tin minte) si mi sa dezlipit in 1-2 saptamani numai tin minte sau o luna ceva de genul..

 

O sa revin cu impresii, vedem ce se intampla, macar imi scot din cap chestia asta si sper sa fi ajutat pe cineva sa nu faca la fel ca mine daca chiar este o idee proasta.

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Deci...nu sa mai facut cum am vorbit eleronul + capota, adica sa facut decat eleronul...sa bagat masina luni si credeam ca asta seara o iau, a iesit perfect cu chit cu apret, iar dupa ce a dat cu vopsea si a stat in cabina la caldura sa zic maxim 2 ore cand am scoso a crapat imediat la fel pana jos in plastic...am fugit la dedeman am luat niste silicon puternic, am bagat la greu in crapaturi acolo si am lasato asa pana maine ca sa o luam iara la finisat pentru revopsire...oricum de una sau de alta joi seara trebuie sa o iau ca ma duc la Timisoara insa sper sa numai fie probleme, daca nu, comand alt eleron, il scot pe cel vechi cu sarma (sa tai chit-ul de parbriz), revopsesc capota si dupa pun si eleronul cel nou (insa de data asta vad cum fac sa-l pun doar cu banda dubla adeziva), deoarece daca nu cumva mi la spart cineva,cauza sparturii a fost frigul-gheata implicit masticul de parbriz care nu la lasat sa lucreze la cald-rece.

 

Va tin la curent...

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

:| ce frustrati!

 

Plasticul respectiv lucreaza la rece-cald, nu e din plastic casant, este flexibil pentru cunostintele tale qwerty.

 

Este doar o idee, este doar un test pe banii mei, este chit acrilic care se poate finisa (special pt asa ceva cel putin asa scrie pe el). Mai aveam solutia sa pun plasa+ cauciuc pentru lipire (folosit la barile de la masina), dar ala trebuie pus pe spate, prin urmare ar fi trebuit sa dau jos eleronul ceea ce imi e groaza.

Este o simpla idee care vreau sa o incerc inainte sa cumpar alt eleron, sa dau chitul jos si sa revopsesc capota, ma repet, pe banii mei (vopsea, chit,apret + restul de materiale).

 

Cred ca unii ar fi interesati de "experimentele" astea...pe atat de rau cat suna poate merge ceva.

 

O sa postez in continuare de dragul topicului care l-am facut si qwerty...pentru cunostintele tale, plasticul de oricare este el lucreaza la temperaturi de 30 Grade diferenta sau mai mult.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Daca "lucreaza" si nu e casant atunci de ce s-a spart? ;)

ai inteles ce am vrut sa spun, dar el, am observat ca de fiecare data cand e obligatorie cratima n-o foloseste deci nu am pretentia sa inteleaga ce am vrut sa spun.

Si nu vrea nimeni sa stie daca functioneaza improvizatia aia ieftina, care de fapt pt tine nu e ieftina deloc daca faci un calcul....cred ca luai eleron M original.

Spor la chituit si tuning.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pacat de masina, el cred ca e bine intentionat dar nu a luar deciziile corecte. De la eleron AM la sudat planetare si tot felul de chitibusarii ...

Multi dintre noi se agita mai mult decat trebuie, orice scartait, orice vb pe internet se ia in serios si se ajunge la niste discutii ...

Sunt unele lucruri care trebuiesc puse OE si altele care pot suferi AM ... dar fiecare face ce vrea cu masina si banii lui.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nu are rost sa bagi in discutie planetarele care de fapt nu aveau nimic, aia a fost cea mai buna solutie posibila in orice moment, daca ar fi avut vreun joc/zgomot ceva nici numai stateam pe ganduri...oricum toata lumea de peste tot unde am ridicat masina ma intrebat si ma intreaba daca am pus planetare noi :)).

 

Niste poze din ziua de azi...maine seara incerc sa o iau...

 

Pana la urma am zi sa pun si plasa speciala de lipit plasticul, peste este dat cu chit de fibra, maine se curata, se da cu apret+vopsea si sper sa fie ce trebuie. In interior s-a bagat mult chit/silicon cum vreti sa-l numiti.

post-77153-0-67509100-1484755371_thumb.jpg

post-77153-0-83817700-1484755375_thumb.jpg

post-77153-0-03353000-1484755385_thumb.jpg

Edited by WIN60
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Da bogdan... Mersi insa chiar numai am chef de "experimente" sa zic asa, in ultimul caz daca nu tine, se va da jos, se va revopsi capota, o sa iau alt eleron si de data aceasta o sa ma chinui cu banda dubla-adeziva pana stiu ca se lipeste acolo...

 

Asta e...sa fie asta ultima problema la masina si o sa fiu cel mai multumit detinator de BMW :))!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ieri A fost gata. La caldura au ĂŽnceput sa se vadĂŁ liniile de la crĂŁpĂŁturi ĂŽnsĂŁ cum am scos-o afara și-a revenit si nu se mai vede nimic. Am ajuns la Timișoara, am gĂŁsit-o ĂŽnghețatĂŁ bocnĂŁ de dimineata ĂŽnsĂŁ se pare ca rezista ce sa fĂŁcut. O sa pun si poze de acasa când ajung.
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Mersi qwerty, esti un frustrat dragut!:)

 

In final a iesit ce trebuie, dupa un drum de timisoara cu diferite temperaturi de pana la -10 grade si cu spalare la Lukoil seara la -5 Grade unde a inghetat masinuta, eleronul rezista ok deocamdata.

 

Multumesc de gandurile bune, pe scurt, in caz de se sparge luati altul nou! Si nu-l mai lipiti cu altceva decat cu banda dubla adeziva sau cum a spus un coleg mai sus, sikaflex care am vazut ca are o elasticitate de 15 % dupa intarire (cel putin asa scrie)

post-77153-0-88624700-1485112055_thumb.jpg

post-77153-0-79956200-1485112060_thumb.jpg

post-77153-0-58080600-1485112069_thumb.jpg

post-77153-0-35783600-1485112075_thumb.jpg

post-77153-0-79420900-1485112080_thumb.jpg

post-77153-0-56431900-1485112085_thumb.jpg

Edited by WIN60
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.