Jump to content

E36 - s-a oprit brusc, nu mai porneste


Recommended Posts

Eu azi sunt pe capul electricianului, el zice ca imobilizatorul e bun ca altfel nu ar ma da la automat, am incercat sa ii zic sa incercam sa scoatem bujiile cu fisele si sa invartim cu o cheie de axul motor sa vedem rezultatul, mi-a zis sa pun contactul sa dau la automat, bujiile nu primeau curent (eu intreb este aceeasi treaba ce a facut el si tot acelasi lucru s-ar fi intamplat daca procedam cu i-am zis. Acum zice ca sunt cablajele, va rog sa imi spuneti ce ar mai putea fi poate in final o scot la capat , azi vreau sa stau cu el poate rezolvam pana la urma .

 

Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk

 

Senzorii nu sunt , imobilizatorul nu este , ECU nu , nu stiu ce sa mai zic si unde este problema acum .....?

 

Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Electricianul nu se dezminte...

Imobilizatorul, cel putin in cazul masinii de fata - spun din experienta directa - , nu controleaza demarorul.

Pai acum nu stiu cum sa ii explic, zice ca nu e de acolo.....ca imobilizatorul functioneaza, se poate ca el sa nu dea curent la bujii, si in plus am vazut video-ul pe youtube si ca sa anuleze imobilizatorul ii mai trebuie un cip ceva la ECU ....

 

Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Din ce oras esti?

Bacau

 

Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk

 

Bacau

 

Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk

Daca esti amabil da-mi numarul tau de telefon poate la telefon poti sa imi explici mai multe daca nu te deranjeaza si asa pot sa ii explic si eu electricianului mai concret , poate isi da seama totusi. Am incercat sa iti dau PM dar nu merge.

 

Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ca sa fii sigur de imobilizator, mergi si fa o copie dupa cheie, nu costa mult, si incearca sa pornsti cu copia fara cip. iti ramane si de rezerva pt mai tarziu. Sau daac poti scoate cipul din cheie, scoateĂl si incearca sa pornesti fara. Din ce stiu eu, in principiu imobilizatoru iti taie alimentarea, dar nu si demarorul.
Link to comment
Share on other sites

ca sa fii sigur de imobilizator, mergi si fa o copie dupa cheie, nu costa mult, si incearca sa pornsti cu copia fara cip. iti ramane si de rezerva pt mai tarziu. Sau daac poti scoate cipul din cheie, scoateĂl si incearca sa pornesti fara. Din ce stiu eu, in principiu imobilizatoru iti taie alimentarea, dar nu si demarorul.

I-am scos cipul , si nu se intampla nimic, nici la automat nu mai da, cand ii pun cipul da la automat dar nu dau scanteie bujiile , pompa e pusa pe direct de electrician ...

 

Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk

 

Daca vrei iti dau nr cuiva din Bucuresti care se pricepe, uneori daca are timp poate sa ajute si prin telefon.

Chiar te rog , paoate acel domn reuseste sa ma lamureasca cu ceva , dar sa imi zici si numele dansului. Multumesc mult pentru ajutor

 

Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eu o sa las numarul si daca aveti posibilitatea si sunteti binevoitori sa ma puteti ajuta sau propune pe cineva cu care as putea dicuta mai amanuntit aceasta problema, va rog dati doar un beep sa pot suna inapoi sau un mesaj cu numarul si numele persoanei care ma poate ajuta. Va multumesc anticipat. Nr tel 0748330686

 

Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160621/a262c6903447bf7e35b193784818a108.jpg

 

Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk

 

Acum mi-a zis ca e calculatorul.... Si ca ce am cumparat eu la spusele celuilalt electrician nu se potriveste ca sunt seriile diferite , dar si de la vanzator cand am luat am intrebat si a zis ca doar seria cea scrisa cu cifre mici trebuie sa fie identica, acum nu mai inteleg nimic .....

 

Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa mai zic, a primit calculatorul cu seria cea buna si nici asa nu a dat niciun rezultat, acum el zice ca incearca sa imi scoata cipul. Poate sa fie si asta o optiune sa reuseasca sa imi porneasca masina? M-am cam saturat , nu stiu ce mai e de facut .... Acum sper ca daca scoate cipul sa rezolve problema...

 

Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

De unde stii ca nu va gasi rezolvarea pe forum?

se pare ca dupa aproape o luna nu a gasit-o :thumbsup:

 

Pe blogul meu gasesti principiul de functionare al motorului : http://bmw-roads.blogspot.ro/p/principiul-functionare.html

aici gasesti aproape cam tot ce iti trebuie sa afli despre cum functioneaza un motor.

fara suparare dar in timp ce tu postezi pe blog cum functioneaza motoarele eu in timpul asta le repar(si la servici si acasa cam din 1996) :thumbsup:.si nu vreau sa cred ca pe blog ai dat copy paste :)

Edited by alexwrc
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc foarte mult, cred ca ati fost de mare ajutor, dar se pare ca problema nu e masina, e electricianul, acum imi zice ca are ceva din distributie si calculatorul e bun acum... M-am cam saturat si m-am gandit sa o duc la reprezentanta la BMW , acolo pot fi sigur ca mi-ar gasi problema dar aveti idee daca s-ar merita ?Ma refer la preturi avand in vedere ca piesele sa nu ajunga mai scumpe ca masina...

 

Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

O sa iti spun povestea mea cu masina care a avut simptome identice, poate ti se pare relevanta.

De la inceput precizez ca motorul meu era altul (m42b20) , astfel incat se aplica doar principiile.

 

Ca si tine, s-a oprit la un moment dat si nu a mai vrut sa porneasca. Electromotorul invartea, dar nu dadea scantee si nici nu ajungea benzina in cilindri.

Fiind mecanic de weekend am verificat pe rand releu pompa benzina, pompa in sine, bujii, imobilizator, senzor de turatie - crankshaft senzor (nu de turometru) - toate mergand ok.

Intr-un final am abandonat sa cercetez eu incat trebuia sa plec cu masina intr-o tura in Europa si am dus-o la electrician - La Filaret.

 

Problema descoperita a fost un fir ce ducea la un injector care se frecase de ceva metalic, avea izolatia dusa, si prin urmase face scurt si ardea o siguranta. Problema nu este comuna la acest tip de motor.

 

Principiul mi se pare ca poate fi aplicat si la motorul tau si poate fi verificat si de tine sau la instructiunile tale de catre electrician - prin verificarea sigurantelor motorului. Cred ca orice masina are sigurante si pentru cablajul de la motor (eu am in acest moment e34 si are). Procedura de lucru a electricianului a fost urmatoarea: a verificat sigurantele, a identificat siguranta arsa, a inlocuit-o, a vazut sa se arde si a urmarit firul sa vada daca e in scurt - ceea ce era.

 

Sper ca te ajuta

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O sa iti spun povestea mea cu masina care a avut simptome identice, poate ti se pare relevanta.

De la inceput precizez ca motorul meu era altul (m42b20) , astfel incat se aplica doar principiile.

 

Ca si tine, s-a oprit la un moment dat si nu a mai vrut sa porneasca. Electromotorul invartea, dar nu dadea scantee si nici nu ajungea benzina in cilindri.

Fiind mecanic de weekend am verificat pe rand releu pompa benzina, pompa in sine, bujii, imobilizator, senzor de turatie - crankshaft senzor (nu de turometru) - toate mergand ok.

Intr-un final am abandonat sa cercetez eu incat trebuia sa plec cu masina intr-o tura in Europa si am dus-o la electrician - La Filaret.

 

Problema descoperita a fost un fir ce ducea la un injector care se frecase de ceva metalic, avea izolatia dusa, si prin urmase face scurt si ardea o siguranta. Problema nu este comuna la acest tip de motor.

 

Principiul mi se pare ca poate fi aplicat si la motorul tau si poate fi verificat si de tine sau la instructiunile tale de catre electrician - prin verificarea sigurantelor motorului. Cred ca orice masina are sigurante si pentru cablajul de la motor (eu am in acest moment e34 si are). Procedura de lucru a electricianului a fost urmatoarea: a verificat sigurantele, a identificat siguranta arsa, a inlocuit-o, a vazut sa se arde si a urmarit firul sa vada daca e in scurt - ceea ce era.

 

Sper ca te ajuta

Asta e problema ca la mine nu da in scurt , nu arde sigurantele....

 

 

Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.