Jump to content

Consum 640i foarte mare


cumhur

Recommended Posts

Corect, si sa vedem ce spun cei care conduc o masina cu acelasi motor sau apropiat ca cilindree, varsta si echipare, pentru ca ce deduce colegul facand comparatie cat consuma un 1.6 sau un 5.7 e egal cu zero

 

Pai au fost unii care au zis ca au 640i si le consuma 11 in oras...

Chiar nu cred ca se poate asa ceva la o viteza medie de 20-30km/h.

Sincer, cred ca topicul a cam luat-o razna si am devenit unii usor penibili.

Pacat ca nu intervine un coleg care sa inspire incredere, cu o dovada clara cu un model identic sau macar pe aproape. :(

Edited by hf_now
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Referitor la calitatea carburantului...care e data de cifra octanica...la mine la buson scrie ca trebuie sa bag de 95.

 

Din cate am intrebat in stanga si in dreapta nu mi-a recomandat nimeni sa bag 98 sau 100 in mod constant, ci doar odata la 3-4 plinuri. ( motivele au fost ca daca recomandat e 95, 95 bagi sa nu arzi garnituri si treburi de genu')

Nu stiu cat e de plauzibila treaba cu garnitura, dar diferenta de la Mol 95 si Evo 100 sau petrom 98 chiar se simte.

..se simte cum motorul raspunde mai prompt acceleratiei, dar se vede si acul de la benzina care coboara mult mai repede..

 

 

Imi permiti sa raportez(?) :hairy: aici si pentru altii ca o cunostinta buna conduce o Fabia(benzina)si a observat personal (si nu are carnet decat de un an.. pentru ca a invatat sa menajeze acceleratia cand se apropie de un semafor inca pe rosu, ca exemplu :thumbsup: de situatie- nu moment edificator..) ca daca merge cu rezervorul aproape gol e altfel decat daca rezervorul e mai plin decat jumatate (la recomandare).

De ce? Cel mai probabil datorita vaporilor de benzina care cresc/amplifica (in volumul lasat liber in urma golirii) prin evaporare.. in reactia mai putin prompta a motorului la accelerare.

..Inca un lucru demn de retinut?

Deci benzina se simte mai "slaba" in reactia motorului avand rezervor aproape de gol, fata de rezervorul (mentinut) pe jumatate plin.

:hairy: and :sweat:

 

Voi cum mergeti/aveti cu rezervorul?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Referitor la calitatea carburantului...care e data de cifra octanica...la mine la buson scrie ca trebuie sa bag de 95.

 

Din cate am intrebat in stanga si in dreapta nu mi-a recomandat nimeni sa bag 98 sau 100 in mod constant, ci doar odata la 3-4 plinuri. ( motivele au fost ca daca recomandat e 95, 95 bagi sa nu arzi garnituri si treburi de genu')

Nu stiu cat e de plauzibila treaba cu garnitura, dar diferenta de la Mol 95 si Evo 100 sau petrom 98 chiar se simte.

..se simte cum motorul raspunde mai prompt acceleratiei, dar se vede si acul de la benzina care coboara mult mai repede..

 

Se recomanda benzina cu cifra octanica mai mare ,doar cine isi permite, este gresit mitul care spune ca benzina cu cifra octanica mai mare arde garniturile, nu arde nimic.Doar la buzunar.

Cu cat benzina e mai buna cu atat se aprinde si detoneaza mai repede, asadar ajuta un motor uzat mai mult iarna si la turatii mari.

Cea de 100 te ajuta doar la turatii inalte ( pentru depasiri), pentru vitezomani.

Arde mai repede si mai complet fata de cea de 95, si nu duce la supraincalzirea motorului.

Acum fiecare pune ce vrea in motorul lui.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

@bimmer

Deci vrei sa spui ca...placebo si la faza cu cifra octanica si la faza cu rezervorul pe rosu ?

 

*Intreb...nu sustin nimic din cele doua "mit-uri".

 

Daca te stii ca, conduci in acelasi stil, acelasi drum, de multe ori (cum o face cunostinta mea) te invit sa incerci si sa observi/testezi personal acest lucru. Nu pierzi nimic.

Nu e placebo, pentru ca aceasta cunostinta a invatat sa trateze masina corespunzator in functie de situatie, si cum am zis mai sus, strabate acelasi drum de multe ori.

Ai pe privat alte idei, sugestii. :offtopic:

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Se recomanda benzina cu cifra octanica mai mare ,doar cine isi permite, este gresit mitul care spune ca benzina cu cifra octanica mai mare arde garniturile, nu arde nimic.Doar la buzunar.

Cu cat benzina e mai buna cu atat se aprinde si detoneaza mai repede, asadar ajuta un motor uzat mai mult iarna si la turatii mari.

Cea de 100 te ajuta doar la turatii inalte ( pentru depasiri), pentru vitezomani.

Arde mai repede si mai complet fata de cea de 95, si nu duce la supraincalzirea motorului.

Acum fiecare pune ce vrea in motorul lui.

 

O sa incerc sa fac 2 plinuri cu 98 sau 100 si sa calculez consumul la acelasi stil de mers(desi e greu...cum spuneam, masina se simte mult mai bine si automat devine tentant sa apesi mai mult).

App. daca ard ceva macar am pe cine da vina :))

 

@bimmer

Astept cu interes orice idee constructiva sau macar interesanta.

 

Treaba cu Off Topic e de cateva pagini bune ...

Edited by hf_now
Link to comment
Share on other sites

O sa incerc sa fac 2 plinuri cu 98 sau 100 si sa calculez consumul la acelasi stil de mers(desi e greu...cum spuneam, masina se simte mult mai bine si automat devine tentant sa apesi mai mult).

App. daca ard ceva macar am pe cine da vina :))

 

Nu arzi decat buzunarul, altceva nimic, e un mit gresit, ca si cel cu rezervorul pe jumatate ( cel putin), incercat pe propriul motor, forja la maxim cu cea de 100, benzina de la Mol mi s-a parut cea mai ok,

desfacutmotor ,dat jos chiuoasa, nu s-a ars nimic,

Link to comment
Share on other sites

Nu arzi decat buzunarul, altceva nimic, e un mit gresit, ca si cel cu rezervorul pe jumatate ( cel putin), incercat pe propriul motor, forja la maxim cu cea de 100, benzina de la Mol mi s-a parut cea mai ok,

desfacutmotor ,dat jos chiuoasa, nu s-a ars nimic,

Astept sa se aprinde rosu si incerc si eu.

Totusi, e ciudat ca o arde mai repede.

Teoretic ar trebuii sa consume mai putin, cea de 100 fiind mai concentrata, din cate stiu masina calculeaza cantitatea necesara detonarii, nu suge ca inecata.

Ramane de vazut...

O seara faina.

Link to comment
Share on other sites

Se recomanda benzina cu cifra octanica mai mare ,doar cine isi permite, este gresit mitul care spune ca benzina cu cifra octanica mai mare arde garniturile, nu arde nimic.Doar la buzunar.

Cu cat benzina e mai buna cu atat se aprinde si detoneaza mai repede, asadar ajuta un motor uzat mai mult iarna si la turatii mari.

(...)

cristianro,

te rog nu mai spune lucruri care nu le intelegi.

Iata, daca vrei sa intelegi (cu adevarat) ce efect negativ are cifra octanica diferita a benzinei in motor!

 

Nu trebuie sa te superi; cu totii invatam.

 

Te rog, nu incerca sa "demontezi" ceva din rationamentul celor doi de mai sus (indeosebi al doilea; daca nu e rabdare, intelege ce se spune de la minutul 5:20, (cu cat cifra octanica e mai mare cu atat benzina "refuza" sa arda); sunt foarte buni in ceea ce stiu! ..Detonand prea repede/curand nu inseamna ca e in lucru bun motorului; asta e pre-detonarea care dauneaza..

 

Se recomanda cifra octanica (cea mai superioara, pentru ca pot fi doua variante.. pe capacul rezervorului) data de producator pentru vehicolul care il conduci.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Astept sa se aprinde rosu si incerc si eu.

Totusi, e ciudat ca o arde mai repede.

Teoretic ar trebuii sa consume mai putin, cea de 100 fiind mai concentrata, din cate stiu masina calculeaza cantitatea necesara detonarii, nu suge ca inecata.

Ramane de vazut...

O seara faina.

Mai sus am specificat ca te ajuta la turatii mari,.mai ales pentru motoarele uzate, masina nu calculeaza nimic,cantitatea de benzina e aproape aceeasi pentru o anumita turatie, singura variabila (cu motorul cald), e talpa conducatorului, care in final se reflecta in consumul de benzina, indiferent care ar fi ea de 95 sau 100. Singurul element pe care nu-l stie calculatorul masinii e avansul, care trebuie modificat in functie de calitatea benzinei. Cu cea de 100, vei obtine la relanti aproape acelasi efect ca un motor pe motorina, daca ai avea posibilitatea de a modifica avansul in functie de turatie si masa masinii si cat de tàre accelerezie,..prin software atunci da, ai observa ca benzina cu cifra octanica 100 ,e mult mai buna decat cea de 95.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Sunt motivele principale ale zgarcitilor.(majoritatea dintre voi astia care sperati la consum 5... a-ti fii in stare sa va pune-ti gaz pe X6 cred).

Sunt pregatit sa ascult motivele principale pentru care pica turbinele si injectoarele !

fi* puneti* ati*

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cristianro,

te rog nu mai spune lucruri care nu le intelegi.

Iata, daca vrei sa intelegi (cu adevarat) ce efect negativ are cifra octanica diferita a benzinei in motor!

 

Nu trebuie sa te superi; cu totii invatam.

 

Te rog, nu incerca sa "demontezi" ceva din rationamentul celor doi de mai sus (indeosebi al doilea; daca nu e rabdare, intelege ce se spune de la minutul 5:20, (cu cat cifra octanica e mai mare cu atat benzina "refuza" sa arda); sunt foarte buni in ceea ce stiu! ..Detonand prea repede/curand nu inseamna ca e in lucru bun motorului; asta e pre-detonarea care dauneaza..

 

Se recomanda cifra octanica (cea mai superioara, pentru ca pot fi doua variante.. pe capacul rezervorului) data de producator pentru vehicolul care il conduci.

 

Eu am incercat pe 2 motoare ,si am specificat ca mitul cu arderea supapelor nu este adevarata, am folosit o perioada chiar si ALTO 101, de ceva vreme vad ca nu se mai comercializeaza, si am monitorizat tot timpul temperatura motorului, puterea, cat de repede porneste, cum se comporta la turatii mari , in depasiri mai ales, si la demaraje scurte cu plecare de pe loc. Vreau sa spun ca diferenta se cunoaste, eu mi-am modificat mecanic foarte putin avansul, chiar si acum cand folosesc benzina de 95 . Te ajuta mai mult la turatii inalte si pentru un motor vechi si uzat, este ca o gura de aer proaspata. Adevarul este ca fiind mai scumpa nu ne da mana sa o cumparam intotdeauna, dar preferabil macar o data la 3-4 plinuri sa punem si unul de 98. Benzina de calitate mai buna se comporta mult mai bine mai ales pe motoare mari.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai au fost unii care au zis ca au 640i si le consuma 11 in oras...

Chiar nu cred ca se poate asa ceva la o viteza medie de 20-30km/h.

Sincer, cred ca topicul a cam luat-o razna si am devenit unii usor penibili.

Pacat ca nu intervine un coleg care sa inspire incredere, cu o dovada clara cu un model identic sau macar pe aproape. :(

 

Intre timp 340i-ul a mai facut 750km.... detalii in imaginea atasata.

Cu imagini poate devine putin mai clar/credibil...

 

IMG_3416.jpg

 

IMG_3417.jpg

 

Din punct de vedere al greutatii diferentele ar fi cam asa:

340i X-Drive - Masa la gol (UE), în kg 1,675

640i - Masa la gol (UE), în kg 1.760

Edited by teodors
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nuuuu, este stricat, daca ai benzinar cu peste 3xx cp sigur trebuie sa consume 25 in oras si de la 10-11 in sus ex. urban.

 

Felicitari pt masina si motorizare, consumul este fff bun.

 

La 640d am 8.2 mixt pe 24xx km.

Edited by ionut_marius
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai fratilor, reveniti cu picioarele pe pamant si treziti-va din visul frumos :rolleyes:

 

Ce tot puneti poze cu consulul afisat pe bord. Voi va pacaliti singuri. De cand consumul pe bord, reflecta realitatea :frantics:

 

Mai vad pe aici, ca unii spun ca in exterior consuma 11, iar in oras consuma 12. Cred ca ori va place sa mintiti cu nonsalanta, ori nu stiti sa va faceti consumul real.

 

Orice masina care consuma X km. in exterior, va consuma cu 80-90% mai mult in interior, asa ca lasati bascaliile. :thumbsup:

 

La cate masini am avut, la toate a fost la fel diferenta dintre exterior si interior. Inseamna ca le-am avut stricate pe toate, NU??? :download:

 

Si da 20/100KM. in oras la 300 cp. este consum normal. Nu mai credeti voi minuni care nu exista.

 

Mai vad pe unii ca pun poza cu km. din bord, NERESETATI DE 2-3.000 KM. ATENTIE LA MAI MULTE ALIMENTARI. Pai cum vrei sa faca calculul calculatorul la consum??, cand voi nu resetati km. la fiecare alimentare, Iar dupa aceea va laudati ca VAI CE PUTIN CONSUMA MASINA. TOTAL FALS.

 

Un consum se face la 5-600 km. nu dand o tura in oras sau exterior si inregistrand consumul.

 

I-a resetativa toti Bc-ul cand alimentati, sa vedeti ca veti avea o surpriza.

 

In concluzie, consumul real il vezi cand scoti banul din buzunar si platesti, nu ce vezi pe bord. :thumbsup:

 

Si imi place, majoritatea vor masini de 300 c.p. si dupa aceea vor consum de 15-16 :LMAO: :LMAO: :laugh: :laugh:

  • Like 5
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Oo o dam pe smardoiala? Vezi ca nu stii cine e prin spatele monitorului mucos mic ce esti.

 

 

Stimati colegi, haideti sa vorbim de consum, lasati polemicile :rolleyes: :rolleyes: , nu-si au rostul.

 

Imi place sa vad ca exista colegi cu motor de 3000, 300 cai si BENZINA, care la consuma 15-16/ 100 KM. :LMAO: :LMAO: EU NU AM INTALNIT INCA ASA CEVA.

Stau asa si ma gandesc ce ghinion am avut sa gasesc numai masini de 3000 benzina si sa-mi consume 20-25/100km. in oras.

 

De aceea le-am si vandut, mi -am luat motor de 2.0 tdi cutie automata, am zis, lasa ca asta consuma 7-8 in oras,nu ca benzinarul si surpriza imi consuma 11-12 in oras, asa ca nu am intalnit masina care sa consume cat da fabricantul. :rolleyes:, sau cat iti arata pe bord.

 

Cand aud ca motor de 2.5-3000 benzina sau diesel consuma 9-10 in oras, ma prapadesc de ras. Eu nu stiu de ce mint unii !!, asta asa cred... ca sa se afle in treaba, sa discute si ei pe forum. :rolleyes:

Edited by florin1967
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Intre timp 340i-ul a mai facut 750km.... detalii in imaginea atasata.

Cu imagini poate devine putin mai clar/credibil...

 

IMG_3416.jpg

 

IMG_3417.jpg

 

Din punct de vedere al greutatii diferentele ar fi cam asa:

340i X-Drive - Masa la gol (UE), în kg 1,675

640i - Masa la gol (UE), în kg 1.760

 

 

Prietene , coboara cu picioarele pe pamant :rolleyes: Ceea ce arati tu acolo este o iluzie frumoasa :frantics: Tu nu ai mai resetat calculatorul de vre-o 3700 km. asa ca.... ce vorbim. :thumbsup:

 

Deci nu e nimic credibil, ce arati tu acolo :rolleyes: Mai bine iti faci calculul cati bani scoti din buzunar cand alimentezi, nu ce vezi tu pe bord

 

Reseteaza calculatorul ( KM.ORE,etc) ORI DE CATE ORI ALIMENTEZI si iti spun eu ca vei avea o surpriza ( horor) , cand o sa vezi consumul afisat. :thumbsup:

 

Cum vrei sa calculeze real calculatorul masinii, cand tu alimentezi peste calculul vechi :LMAO: Nu o sa faca niciodata calculul corect, la consum.

Doar scrie si in cartea masinii, la fiecare alimentare resetati BC-ul.

 

Ia bifeaza tu reset automatically, sa vezi ca dupa aceea o sa spui ca s-a stricat masina si a inceput sa consume mult. :thumbsup: Oricum si cu consumul mixt de 11 care ti-l arata, real ai vre-o 18 consum in oras, pentru ca la tine calculatorul nu mai stie sa faca consumul, deoarece tu alimentezi peste si nu resetezi BC-ul. <_<

Edited by florin1967
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Nuuuu, este stricat, daca ai benzinar cu peste 3xx cp sigur trebuie sa consume 25 in oras si de la 10-11 in sus ex. urban.

 

Felicitari pt masina si motorizare, consumul este fff bun. DAR OARE ESTE REAL ??? Iti spun ca NU ! :thumbsup:

 

La 640d am 8.2 mixt pe 24xx km.

 

 

Eronat, aceeasi greseala si la tine. :thumbsup: Calculatorul iti face eroare de calcul la consum, daca nu resetezi la fiecare alimentare :frantics: Aveti masini frumoase, dar cititi cu putina atentie cartea masinii si tot, nu printre randuri :rolleyes:

 

Si daca tot vorbeau unii colegi de tehnologie, uite noul BMW I8, spune fabricantul ca are un consum de max. 2.8/100km. Uite ca unii sub 4.8 ( deci aproape dublu), nu au scos consum, asa ca.... ce vorbim. :rolleyes: ca sa nu mai vorbim, ca incarcarea bateriilor, nu tine atatea km. cat spune fabricantul, tine mult mai putin.

 

BMw-ul este fruntas la mintitul consumului dat, sunt date oficiale facute de specialisti, nu vorbe pe forum.

http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-20456984-raport-arata-exista-masini-care-consumul-real-este-50-mai-mare-decat-cel-comunicat-constructor.htm

http://www.automarket.ro/stiri/scandal-diferentele-intre-consumul-real-si-cel-declarat-8555.html

 

Iar aici arata diferenta de 43-47%, la masini pana in 2.0d, va dati seama la cele de capacitate mare, ce diferenta este :thumbsup:

Edited by florin1967
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cand aveam e46, pe CB aveam numai 8-8.5 in oras, la pompa iesea numai 10-11%, l-am resoftat, consumul a scazut pe Cb dar la pompa s-a marit.

 

Vremurile s-au mai schimbat, Cb-urile din ziua de azi sunt exacte.

 

La 640d producatorul se lauda cu 6% in oras, mie imi consuma 10-11, nu-i tot aproape dublu ?

 

La 340i-ul colegului de mai sus, producatorul se lauda cu 6.5 in regim mixt, el are 11, nu este aproape dublu ?

Edited by ionut_marius
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Prietene , coboara cu picioarele pe pamant :rolleyes: Ceea ce arati tu acolo este o iluzie frumoasa :frantics: Tu nu ai mai resetat calculatorul de vre-o 3700 km. asa ca.... ce vorbim. :thumbsup:

 

Deci nu e nimic credibil, ce arati tu acolo :rolleyes: Mai bine iti faci calculul cati bani scoti din buzunar cand alimentezi, nu ce vezi tu pe bord

 

Reseteaza calculatorul ( KM.ORE,etc) ORI DE CATE ORI ALIMENTEZI si iti spun eu ca vei avea o surpriza ( horor) , cand o sa vezi consumul afisat. :thumbsup:

 

Cum vrei sa calculeze real calculatorul masinii, cand tu alimentezi peste calculul vechi :LMAO: Nu o sa faca niciodata calculul corect, la consum.

Doar scrie si in cartea masinii, la fiecare alimentare resetati BC-ul.

 

Ia bifeaza tu reset automatically, sa vezi ca dupa aceea o sa spui ca s-a stricat masina si a inceput sa consume mult. :thumbsup: Oricum si cu consumul mixt de 11 care ti-l arata, real ai vre-o 18 consum in oras, pentru ca la tine calculatorul nu mai stie sa faca consumul, deoarece tu alimentezi peste si nu resetezi BC-ul. <_<

 

 

Stimabile, nu stiu in ce manual ai gasit tu datele acestea dar la 340i eu nu am gasit asta, apare doar atat:

Average fuel consumption

The average fuel consumption is calculated for

the period while the engine is running.

The average fuel consumption is calculated for

the distance traveled since the last reset by the

on-board comupter.

Gasesti manualul masinii aici: http://www.bmwusa.com/Standard/Content/Owner/OwnersManualVideos.aspx?namodelcode=163Z

 

In coditiile in care masina este utilizata 60/40 extraurban /urban si cu o talpa destul de usoara consumul acela este departe de a fi o lauda sau aproape de ce spune producatorul referitor la consumul mixt.

Din pacate se pare ca nu poti intelege un simplu concept, consumul mediu din viata reala este un mix dintre viteza medie, distanta parcursa si stilul de mers.

 

Oricum este amuzant ca iti permiti sa afirmi "Deci nu e nimic credibil, ce arati tu acolo :rolleyes: Mai bine iti faci calculul cati bani scoti din buzunar cand alimentezi, nu ce vezi tu pe bord"

 

Nu fi asa de sigur ca in cei 3750 km ai masinii am bagat mai multa benzina decat ce indica masina.

Edited by teodors
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Asta cu ce se lauda producatorul are relevanta infima. Producatorul declara consum extraurban 4 la 100 la ora. Daca mergi cu 140 consuma dublu. Vorbim de drum drept, fara vant, fara persoane pasageri si bagaje. Vorbim de mers constant. Vorbim de niste conditii ideale.

Eu in viata mea nu am stat cu ochii pe vitezometru ca sa obtin consum minim. Poate ca altii au rabdare.

Asa si prin oras, pai despre ce vorbim ca daca ai 20 de plecari de pe loc pana la 60 70 la ora cat atingi in trafic urban, pai cum sa consume putin?

Aa ca poate unii dintre voi pleaca mai lent decat bicicleta, s-o fi putand si asa daca tii mortis sa scazi 1 maxim 2 litri din consum. Dar chiar si asa un 3 litri 6 cilindri fie el modern nu are cum sa consume cat un 2 litri.

Sunt 6 gurițe de hranit, nu 4.

Folosite fix in aceleasi conditii va consuma mai mult cu minim 3 4 litri motorul mai mare.

La viteza mare la fel, fie ca va convine sau nu. Un 2 litri diesel oricat tragi de el nu sare de 7, pe cand un 3 litri daca ii dai goneta consuma 10. Daca mergi cu 100 constant este evident ca va consuma si 3litri-ul probabil 5 la suta. Dar vorbim de trafic real nu de teste de consum irelevante.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.