Jump to content

Consum 640i foarte mare


cumhur

Recommended Posts

Eu cu un plin am facut 337km.. mie sincer nu mi se pare normal deloc.. la prietenu meu cu 640i tobe stock consuma mult mai putin si la mine consuma 20.. nu stiu ce sa zic aia de la bavaria au zis ca nu are nimic dar nu e normal.. nici ei nu stiu.. dar chiar asa cu un plin sa fac 337km?

 

eu zic ca sunt de la tobe.. alta chestie nu stiu ce poate sa aiba.. nici nu ma pricep de aia si am intrebat aici dar alta chestie nu mi vine in cap..

 

 

oricum vad ca nu rezolv nimic aica.. mai mult ne certam dar totusi multumesc pentru raspunsuri..

 

din cate stiu tobele originale au niste valve care se inchid si se deschid in functie de difereti parametrii. esti si cazul tobelor care le ai acum ?

poti sa incerci sa faci un software remap la ECU. ( in termen populari chip tuning , cu toate ca nu e foarte corect termenul ) . asta nu o face dealerul , si teoretic pierzi garantia daca o faci, dar nu este o metoda specifica prin care isi pot da seama ca ai facut asta ( in caz ca mai ai garantie ) . poti cere un remap nu foarte agresiv , teoretic sa-ti pastreze parametrii de performanta actuali si doar sa optimizeze consumul. doar trebuie sa gaseasca "remapul" potrivit pentru nevoile tale.

Edited by nyhctrip
Link to comment
Share on other sites

ia zi acum.. cum e? ce replica mai ai in fata evidentului? 5 minute am cautat topicul unde postas poza si indivizii care se contraziceau n-au mai raspuns.

Adica un screen capture e mai credibil decat un (nu unul, de fapt trei..)clip video??

Sau ...poate ai motorul resoftat si ai uitat sa ne spui; sau poate conduci avion si ... :flowers:

 

Cavaliere, am 320d din 2005 si nu ma poti contrazice. I-am dat azi dimineata 140km/h si erau aproape 2500rpm in bord, ce naiba.. la 160 o ia inapoi turatia?

Inca o data, nu poti avea 160km/h si 2300rpm la un E90 320d.

Oricum suntem cam preaa mult :offtopic:

:rolleyes:

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Adica un screen capture e mai credibil decat un (nu unul, de fapt trei..)clip video??

Sau ...poate ai motorul resoftat si ai uitat sa ne spui; sau poate conduci avion si ... :flowers:

 

Cavaliere, am 320d din 2005 si nu ma poti contrazice. I-am dat azi dimineata 140km/h si erau aproape 2500rpm in bord, ce naiba.. la 160 o ia inapoi turatia?

Inca o data, nu poti avea 160km/h si 2300rpm la un E90 320d.

Oricum suntem cam preaa mult :offtopic:

:rolleyes:

 

:))) doamne fereste.. adica am photoshopat poza cu turele?

E90 ul tau din 2005 are alta cutie de viteze. Demultiplicarea treptei 6 e 2.13, iar la lci eff dynamic e 1.84. In schimb un 320d lci are 2.08, adica va avea o turatie apropiata de cea pe care o ai si tu.

 

 

Eu la 1000 rpm in treapta 6 am 65km/h, iar tu 56km/h.

 

http://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php

 

http://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php

Daca ti se pare incredibil, te astept intr-o zi sa iti fac si un demo live. Dar dai o bere ca sa nu ma deplasez degeaba. :))

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

e bine ca totusi se mai iau in calcul si cutiile de viteze cu, care sunt echipate masinile, am intrebat intr-un post anterior ce cutie are pe acel e90 eff, sa documentat domnu si acuma a venit cu raspunsul

toata lumea vorbeste de cilindree si de putere, nu se ia in calcul si cutia de viteze care e un factor important in toata povestea asta a consumului, am doua masini cu aproximativ aceiasi cilindree, una are cutie automata in 4 rapoarte cealalta are automata in 8 rapoarte, e diferenta enorma in ceea ce priveste consumul

Edited by arabu09
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Demultiplicarea treptei 6 e 2.13, iar la lci eff dynamic e 1.84. In schimb un 320d lci are 2.08 (...)

 

Pai asta se intampla daca nu spui tot; ai E90 eff.dyn. Evident ca fie cutia e diferita, si chiar motorul retunat - "readaptat" de producator...

De cenu zici si anul in postarile tale cand vorbesti de economie, ture, viteza..?

Evident ca in decursul anilor eficienta oricarui motor ii se v-a creste, asta nu intra in discutie, DAR cand vorbim de tipuri de motoare prin insasi capacitate cilindrica, consumul difera/ creste cu capacitatea, caci asta tine de fizica elementara... corelat cu artificii in vederea eficientizarii, de gen... hai sa taiem alimentarea a doi cilindri pentru a micsoara consumul... dar asta tine de ce vrea si de autorul postarii sa zica tot, sau nu despre modelul masinii sale.

 

(sau trebuia sa ma uit in bara postarilor tale sa inteleg.. :nea: )

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1466585311[/url]' post='2352965']

Pai asta se intampla daca nu spui tot; ai E90 eff.dyn. Evident ca fie cutia e diferita, si chiar motorul retunat de producator...

De cenu zici si anul in postarile tale cand vorbesti de economie, ture, viteza..?

Evident ca in decursul anilor eficienta oricarui motor ii se v-a creste, asta nu intra in discutie, DAR cand vorbim de tipuri de motoare prin insasi capacitate cilindrica, consumul difera/ creste cu capacitatea, caci asta tine de fizica elementara... corelat cu artificii in vederea eficientizarii, de gen... hai sa taiem alimentarea a doi cilindri pentru a micsoara consumul... dar asta tine de ce vrea si de autorul postarii sa zica tot, sau nu despre modelul masinii sale.

 

cum? reciteste postul 266. ma pui sa imi pierd timpul ca sa iti demonstrez evidentul si tu nici nu esti atent.. un motor retunat/ resoftat sau cum vrei sa zici, nu influenteaza turatia intr-o anumita treapta la o anumita viteza. cu alte cuvinte daca ii pui inca 50 de cai tu tot 140 vei avea la 3000 rpm.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cum? reciteste postul 266. ma pui sa imi pierd timpul ca sa iti demonstrez (...)

 

De #266 zici sa fie atent?

Aceea postare dubla si ridicola.. sa o iau in seama?

Eu te intreb de anul fabricatiei si tu vrei sa bati pariuri, e jenant pentru un forum unde SE DISCUTA!..

 

Ca sa nu ne mai contrazicem, mai bine ne oprim aici.

Admit ca data viitoare o sa fiu mai atent.

 

Restul sunt povesti.

Link to comment
Share on other sites

Nenea vezi ca au uitat aia sa spuna in ce treapta sunt.......poate erau la a patra ,ultima de la scoala primara.

:offtopic:

Probabil in a 6-a, ultima de la E90, nu?

 

Observ ca si tu conduci o masina ultra economica, cu, cutie imbunatatita in transmisie.. asa ca "sari" din a mai comenta eu fata de sustinerile tale aici. :Devil:

 

:offtopic:

ps. Vezi ca ai cateva topicuri in care te intreb sa aflu mai multe ... intr-un schimb de cunostinte de colegi forum. :poke:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Pai asta se intampla daca nu spui tot; ai E90 eff.dyn. Evident ca fie cutia e diferita, si chiar motorul retunat - "readaptat" de producator...

De cenu zici si anul in postarile tale cand vorbesti de economie, ture, viteza..?

Evident ca in decursul anilor eficienta oricarui motor ii se v-a creste, asta nu intra in discutie, DAR cand vorbim de tipuri de motoare prin insasi capacitate cilindrica, consumul difera/ creste cu capacitatea, caci asta tine de fizica elementara... corelat cu artificii in vederea eficientizarii, de gen... hai sa taiem alimentarea a doi cilindri pentru a micsoara consumul... dar asta tine de ce vrea si de autorul postarii sa zica tot, sau nu despre modelul masinii sale.

 

(sau trebuia sa ma uit in bara postarilor tale sa inteleg.. :nea: )

 

Esti departe de adevar, difera altceva la modelul respectiv.... si nu ma refer la cutia de viteze

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da , se poate ,doar sa mergi batraneste.si sa te depaseasca toti.Pana in 90/h se poate obtine un 6% cu benzina de 95. Dar in acest caz devine un old bmw de epoca.

Merg foarte multi in modul mentionat de tine mai sus si dupa ceva timp, apar pe forum si intreaba de ce nu mai trage masina, are lag, merge infundata,etc.

  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Da , se poate ,doar sa mergi batraneste.si sa te depaseasca toti.Pana in 90/h se poate obtine un 6% cu benzina de 95. Dar in acest caz devine un old bmw de epoca.

 

Nu vad rostul sa compari un motor de 1.6 si de generatie veche, de care mai si tragi in ultimul hal cu un motor de 3.0.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Merg foarte multi in modul mentionat de tine mai sus si dupa ceva timp, apar pe forum si (...)

E interesant ce spui... As intreba, de unde stii(?) ai fost cu "foarte multi" in masinile lor?

 

..cristianro a zis ce a dorit sa spuna din alta perspectiva; lui nu-i vine sa creada ca un motor cu cilindree mai mare ca a lui POATE sa obtina un consum MAI MIC (mai ales daca e de generatie mai recenta) pe autostrada!

Link to comment
Share on other sites

Ma refer la prieteni, cunoscuti, care sunt usor obsedati de consum si recunosc treaba asta fara retineri.

Ce-i drept am generalizat referidu-ma la persoane de pe forum, greseala mea.

 

Una peste alta, cei cu "minusu", am gresit cu ceva sau ?

 

E ok sa mergi cu un motor de 2.0i de exemplu in treapta 5/6 avand 80 km/h sau in treapta 4 avand 50-60 km/h in oras? (crede-ti ca e benefic ansamblului total, numit masina, treaba asta?)

 

Cand te mai uiti ca suntem pe forum dedicat BMW ... deja e dubios.

 

:rolleyes:

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

E ok sa mergi cu un motor de 2.0i de exemplu in treapta 5/6 avand 80 km/h sau in treapta 4 avand 50-60 km/h in oras? (crede-ti ca e benefic ansamblului total, numit masina, treaba asta?)

 

 

O masina de ultima generatie echipata cu o cutie de ultima generatie, la un regim de mers normal va incerca sa tina motorul in ture cat mai joase. Cu alte cuvinte,in oras, vei vedea destul de rar acul turometrului la mai mult de 2000-2200rpm, de benzinar vorbesc.

Edited by ionut_marius
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

(...) vei vedea destul de rar acul turometrului la mai mult de 2000-2200rpm, de benzinar vorbesc.

 

:good:

Si de concluzie cine se ocupa? :pardon:

... ti-e teama sa nu fii judecat? :ermm:

 

Sigur ca mi se pare cat se poate de normal (si pentru o "manuala") sa fie tinut motorul la aceea turatie (peste 2000) pentru economie si chiar fiabilitate.

 

Foarte multor motoare (marci) pe benzina le "place" aceea turatie, nu ca in BMW ul ar fi ceva special sau :alien:

 

A, si NU cred ca doar motoarele de ultima generatie fac oarecum economie acolo unde ai zis tu ci aproape orice motor pe benzina..

 

( :poke: ..sa te tii, cati or sa-mi sara in cap, zicand ca economia de fapt o face cutia moderna... /eu zic ca o face SI piciorul cu mana care schimba vitezele CAND TREBUIE!) :drinks:

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa schimbi vitezele la 2000rpm ( cutie 5+1 si motor mic aspirat), ai sa vezi ca motorul va protesta de fiecare data.

 

tehnolgia a avansat f mult, sunt motoare care dezactiveaza 2/4 cilndri pe modul eco, exista start/stop, exista mai multe moduri de condus , care modifica raspunsul motorului si al cutiei, se folosesc motoare mici insa turbo din care rezulta cuplu mare pe o plaja f larga de turatie, cutiile au multe trepte insa etajate scurt din care rezulta diferente de turatie mici intre trepte, exista energeie care se recupereaza la franare, se folosesc materiale mai usoare, coeficientul de aerodinamica scade de la generatie la generatie etc.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa schimbi vitezele la 2000rpm ( cutie 5+1 si motor mic aspirat), ai sa vezi ca motorul va protesta de fiecare data.

 

tehnolgia a avansat f mult, sunt motoare care dezactiveaza 2/4 cilndri pe modul eco, exista start/stop, exista mai multe moduri de condus , care modifica raspunsul motorului si al cutiei, se folosesc motoare mici insa turbo din care rezulta cuplu mare pe o plaja f larga de turatie, cutiile au multe trepte insa etajate scurt din care rezulta diferente de turatie mici intre trepte, exista energeie care se recupereaza la franare, se folosesc materiale mai usoare, coeficientul de aerodinamica scade de la generatie la generatie etc.

Noroc cu de-ai ca tine, ca altfel noi nicicare n-am stii nimic. C'mon, mai usor cu ifose din astea de 2 bani. Bravo tie ca ai motor de 5Litri si-ti consuma la fel ca un amarat de 1.5 Felicitari ce sa-ti zic. :p

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

:good:

Si de concluzie cine se ocupa? :pardon:

... ti-e teama sa nu fii judecat? :ermm:

 

Sigur ca mi se pare cat se poate de normal (si pentru o "manuala") sa fie tinut motorul la aceea turatie (peste 2000) pentru economie si chiar fiabilitate.

 

Foarte multor motoare (marci) pe benzina le "place" aceea turatie, nu ca in BMW ul ar fi ceva special sau :alien:

 

A, si NU cred ca doar motoarele de ultima generatie fac oarecum economie acolo unde ai zis tu ci aproape orice motor pe benzina..

 

( :poke: ..sa te tii, cati or sa-mi sara in cap, zicand ca economia de fapt o face cutia moderna... /eu zic ca o face SI piciorul cu mana care schimba vitezele CAND TREBUIE!) :drinks:

Exact!

Economia o fac doar cmc + stilul de condus.

Poti sa ai 1.2i si sa consume 15 sau 2.0i care sa consume 12...clar nu conteaza cutia sau tehnologia, garantez.(cutia o exploatezi tu cum vrei, inclusiv cea automata, deci pilotul conteaza cam 70% zic eu).

Referitor la benzinarele noi care va scot ochii cu "turbo"...chiar nu vreau sa mai discutam vorbe si iluzii. (fac pariu ca un om de rand care isi cumpara un 1.2tsi de ex. merge subturat "la consum" ca doar de aia si-au luat motor mic...pacat ca investesc saracii o groaza de bani din cauza ca nu stiu sa exploateze masina)

 

Si mai On topic asa...colegul cu consumul mare, @cumhur, ai mai rezolvat ceva sau ai lasat-o balta ?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E interesant ce spui... As intreba, de unde stii(?) ai fost cu "foarte multi" in masinile lor?

 

..cristianro a zis ce a dorit sa spuna din alta perspectiva; lui nu-i vine sa creada ca un motor cu cilindree mai mare ca a lui POATE sa obtina un consum MAI MIC (mai ales daca e de generatie mai recenta) pe autostrada!

 

Real nu se poate, legile mecanicii nu se pot modifica de loc, decat doar sa modifici ceace apare ca consum pe bord, asta da se poate modifica , au modificat ei nemtii la noxe , daramite la consum

chiar si cei de la Mitsubishi au reportat consumuri mult mai mici ale masinilor vezi link: http://www.agerpres.ro/economie/2016/05/18/presedintele-mitsubishi-si-a-anuntat-demisia-in-urma-scandalului-manipularii-testelor-de-consum-14-42-19

Asa ca la o masina sh ce incredere poti avea?

Link to comment
Share on other sites

Real nu se poate, legile mecanicii nu se pot modifica de loc, decat doar sa modifici ceace apare ca consum pe bord, asta da se poate modifica , au modificat ei nemtii la noxe , daramite la consum

chiar si cei de la Mitsubishi au reportat consumuri mult mai mici ale masinilor vezi link: http://www.agerpres.ro/economie/2016/05/18/presedintele-mitsubishi-si-a-anuntat-demisia-in-urma-scandalului-manipularii-testelor-de-consum-14-42-19

Asa ca la o masina sh ce incredere poti avea?

Cred ca astia de la BMW sunt printre cei mai sinceri referitor la consum serios acum.

Nu de alta, dar daca calci ca ciobanu iti arata 30-40-50% fara retineri :))

Edited by hf_now
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa schimbi vitezele la 2000rpm ( cutie 5+1 si motor mic aspirat), ai sa vezi ca motorul va protesta de fiecare data.

 

tehnolgia a avansat f mult, sunt motoare care dezactiveaza 2/4 cilndri pe modul eco, exista start/stop, exista mai multe moduri de condus , care modifica raspunsul motorului si al cutiei, se folosesc motoare mici insa turbo din care rezulta cuplu mare pe o plaja f larga de turatie, cutiile au multe trepte insa etajate scurt din care rezulta diferente de turatie mici intre trepte, exista energeie care se recupereaza la franare, se folosesc materiale mai usoare, coeficientul de aerodinamica scade de la generatie la generatie etc.

 

Da e adevarat, dar energia mecanica consumata este aproape aceeasi, pentru a impinge in mod accelerat aceeasi masa,pana la o anumita viteza , si pentru un motor clasic cat si pentru un motor ultramodern. Diferenta consta doar in faptul ca un motor mai usor va consuma mai putin, si o cutie optimizata cu alte rapoarte ,da poate obtine economie la benzina, Principiul este foarte asemanator cu cel de la bicicletele semicursiere. Consumul depinde foarte mult precum spuneau si colegii mai sus, si de talpa soferului, si de stilul de condus.Daca ar exista un model de masina cu cilindree mare si consum mic, nu credeti ca doar acel model s-ar vinde , si celelalte firme ar da faliment? Dece nu e asa in realitate?

Edited by cristianro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.