Jump to content

Jante e60 2.0d


55ZED

Recommended Posts

Salut, posed un e60 lci 2.0d an 2008 in clipa de fata am jante pe 16 si vreau sa trec la cele pe 19 mai exact style 172 (in principiu astea mi le-as dori). Acum vine problema ... vreau sa stiu daca sunt combatibile fara alte adaptari, din cate am inteles la e60 et trebuie sa fie de 20, style 172 are et fara 18 iar spate 32. Mai exact ce et si ce j-uri imi trebuie la jante pe 19 pentru e60 lci 2008 2.0d.
Link to comment
Share on other sites

19 este exagerat pentru e60. Parerea mea. Mai ales daca sunt rft le vei simti si mai rigide. Arata bine, cu siguranta, dar vei plati cu varf si indesat pentru asta. La 19 vei avea 35 fata si 30 spate talon daca sunt in 2 latimi.
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Cum adicĂŁ 19" sunt exagerate pt E60? DacĂŁ nemții au prevazut masina asta cu jante pe 19", noi spunem ca sunt exagerate?! WTF?!

PlĂŁtești ĂŽntr-adevĂŁr mai mult...jante mai scumpe, anvelope mai scumpe. Acum depinde ce vrei de la mașinĂŁ, dacĂŁ vrei confort maxim iei pe 16 max 17", dar dacĂŁ vrei frânare bunĂŁ, stabilitate bunĂŁ și aspect iei 19"

Style 172 sunt originale de E60, sunt f frumoase si usoare pentru dimensiunile lor (au specificații de ///M). Dimensiunile anvelopelor sunt 245/35/19 fata și 275/30/19 spate și trebuie sa fie anvelope cu specificația XL (extraload).

Edited by X M I
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sunt exagerate pt o tara bananiera ca Ro. Sunt exagerate dpdv al confortului, al riscului destul de mare sa distrugi rotile, cauciucurile, caseta de directie, suspensie. Repet, asta intr-o tara draga precum a noastra. La noi, mai mult de 17 nu se renteaza. Mda...stiu mergi cu grija, mergi ca si cand duci un carton cu oua-n brate. Dar unde mai e placerea...de a conduce.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Edited by RaYn3
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Daca nu pui rft poti merge si cu 19 . Nu e mare dif intre 18-19. La fel de atent esti si cu 18 , nu e ca si cum poti lua orice groapa , conteaZa mult si starea articulatiei , amortizoare , arcuri . Daca sunt f uzate de aici vine disconfortul real . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord cu RAyn3, avem drumuri ft proate in RO si iti cam faci praf articulatiile si amortizoarele pe drumurile noastre. Ca aspect si stabilitate evident ca sunt super ok, dar eu nu mi-as pune pe 19 niciodata la drumurile noastre. E alegerea fiecaruia ce-si doreste pe masina. Eu nu as pune mai mari de 17". Si alea de 17 arata bine si stau ok pe curbe.
Link to comment
Share on other sites

Sunt exagerate pt o tara bananiera ca Ro. Sunt exagerate dpdv al confortului, al riscului destul de mare sa distrugi rotile, cauciucurile, caseta de directie, suspensie. Repet, asta intr-o tara draga precum a noastra. La noi, mai mult de 17 nu se renteaza. Mda...stiu mergi cu grija, mergi ca si cand duci un carton cu oua-n brate. Dar unde mai e placerea...de a conduce.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Ai mers cu vreun E60 pe 18? eu am luato cu jante de 17 iarna si am pus style 135 vara.Diferenta? foarte mica intre ele!La fel de bine merg puse pe 19,la fel o sa fie o diferenta mica intre 18 si 19.Am mers si 5 oameni in masina la drum lung si merg prin oras de zi cu zi,nu mi-a zis nimeni ca este inconfortabila si am si suspensia de M pe ea.Normal ca nu dai in gropi ca plavanu sa distrugi articulatiile pe la ea.

 

Rotile,cauciucurile,caseta,suspensie,etc poti sa distrugi si cu roti pe 16 mai rau decat pe 18 pana la urma.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Terminati cu prostiile. 19 in romanica iti rupe masina in doua. Pe langa suspensie si articulatii, aduni si soriceii prin masina... Per ansamblu ca masina de zi cu zi ai 20% avantaje si 80% dezavantaje.

Daca intentionezi sa circuli doar pe autostrada sau drumuri ca-n palma, e ok.

Chiar si asa, pentru 2.0 sunt niste roti mult prea grele.

 

Dar... tre sa lasi omul sa dea cu capul, altfel nu crede.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E adevarat Cosmin,despre jantele pe 19 am aceeasi parere desi intre 18 si 19 tot o diferenta mica este.Logic ca se uzeaza mai repede articulatiile la aceste dimensiuni,dar in majoritatea cazurilor utilizatorii distrug masinile fie ca au ele 16-17-18-19.Avantajele sunt putine fata de dezavantaje,dar conteaza sa iti placa pana la urma,daca tu te simti bine in masina ta si iti e drag ca i-ai montat orice sau un set de jante mari,etc da-i inainte!

 

Eu dupa 4 luni cu 18 nu ma facut si nu ma face nimic sa renunt la ele pentru unele mai mici de vara.

 

 

Placerea face tot , de cand cumperi modelul de masina si i faci orice fel de lucru, daca nu, o sa te gandesti intotdeauna la acel lucru care ai fi vrut sa-l faci.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am renuntat dupa 3 saptamani. Oricat de mult mi-au placut rotile pe 19, nu am putut renunta la confortul ce l-am avut inainte. Drumurile aici sunt foarte bune in afara orasului, dar in oras mergeam cu 40 la ora. Simteam ca bat direct in mine rotile.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Daca ai 16" si nu te doare capul, de ce sa te legi? Eu am coborat de la 17 la 16. Am pierdut putin la sportivitate insa nu mai stau cu teama de a "termina" anvelopa la fiecare groapa din asfalt. Sfatul meu, investeste banii in altceva, nu in roti.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut ,

 

Mergi cu incredere pe 16" , ai consum bun , poti sa urci borduri , poti sa mergi pe linia de tramvai , poti sa iei unele gropi fara probleme ( off-road ) , poti sa tragi de articulatie mai mult datorita balonului mare , poti sa tragi de amortizoare mai mult , anvelopele sunt foarte ieftine , jantele nu se stramba sau daca e cazul indreptarea lor este foarte ieftina . Doar avantaje :thumbsup:

 

http://i228.photobucket.com/albums/ee11/peterworth500/525drear.jpg

Edited by Acero99
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca ai 16" si nu te doare capul, de ce sa te legi? Eu am coborat de la 17 la 16. Am pierdut putin la sportivitate insa nu mai stau cu teama de a "termina" anvelopa la fiecare groapa din asfalt. Sfatul meu, investeste banii in altceva, nu in roti.

 

Stiu ca fiecare dintre noi trebuie sa se auto consoleze cand face o schimbare la masina care de fapt nu-i convine,dar pentru consum si altele o face si incepi sa te gandesti "lasa ma ca e mai bine cu 16,mai mult confort,consum mai putin".

 

Intrebarea mea generala este:

 

Cand dai in gropi si ai jante 17+ pui frana mai mult decat la jantele de 15-16? daca da inseamna ca esti "un foarte bun sofer",eu la orice fel de groapa franez la fel indiferent de marimea jantei,nu trebuie sa mergi in functie de jante,trebuie sa mergi sa-ti intretii masina si sa nu o distrugi,franezi cat trebuie ca sa nu iti distrugi articulatii + suspensie!

 

Cosmin parca ai spus ca ai si suspensie M ,numai tin minte,eu nu pot sa spun acelasi lucru la jante 18 cu susp M,adica nu tremura masina sau sa tremuri tu in masina sau sa simti atat de rau denivelarile si gropile,se simt,dar nu sa observe cineva acest lucru,pana acu cate drumuri am facut si cata lume am avut in masina chiar si carcotasi,nu mi-a zis unul acest lucru. In oras drumurile sunt foarte ok, 1-2 strazi cred ca sunt in oras cu denivelari mai mari,restul e tipla,poate ai dreptate in Bucuresti sau alt oras cu cratere prin el si eu as face la fel..

Cine da cu jantele in gropi sau sa strice anvelopele,sau la masini de peste 10.000 euro Diesel se mai gandeste cineva la consum? mi se pare penibil ca la o masina diesel sa te gandesti la 1-2 l /100 km. Disconfortul il mai inteleg,defapt singurul,restul cu gropile,cu consumul nu le inteleg.

 

Acero nu stiu daca esti sarcastic sau nu sincer, dar tu ce jante ai pe masina,doar dimensiunea ma int daca poti sa spui.Mersi!

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Colegul cerea pareri cu privire la compatibilitatea unor roti pe 19,nicidecum daca sa isi ia 19 sau 16. Avantajele sau dezavantajele le stabileste fiecare pe propria piele,cand stii ce iti doresti. Eu unul prefer jante mari,aspect,in ciuda unui confort si consum sensibil scazut/crescut.

 

Iar celor care cred ca e greu sa fii atent la gropi, le transmit ca dupa parerea mea,placerea de a conduce pe care o invocau, nu vine nicidecum dintr-un condus fara stres,in care poti sa cotonogesti masina prin gropi si guri de canal adancite.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt deloc sarcastic ... daca vrei sa mergi fara stres trebuie jante cat mai mici ... eu merg doar pe drumuri cunoscute , merg foarte atent , nu urc niciodata pe borduri , nu merg niciodata pe liniile de tramvai , daca ma aventurez pe drumuri necunoscute merg incet

 

eu am avut asa :

 

E46 318i - 17" style 68

E46 325i - 19" BBS LM

E60 530i - 18" style 135 / 19" style 128

E93 335i - 19" style 199

F07 530d - 18" style 254 / 21" style 238

F10 M550d - 20" style 434M

Link to comment
Share on other sites

 

Intrebarea mea generala este:

 

Cand dai in gropi si ai jante 17+ pui frana mai mult decat la jantele de 15-16? daca da inseamna ca esti "un foarte bun sofer",eu la orice fel de groapa franez la fel indiferent de marimea jantei,nu trebuie sa mergi in functie de jante,trebuie sa mergi sa-ti intretii masina si sa nu o distrugi,franezi cat trebuie ca sa nu iti distrugi articulatii + suspensie!

 

 

 

La intrebarea ta generala ti-ai dat singur un raspuns extrem de prost. Daca tu consideri ca e totuna sa dai intr-o gropa cu 50 km la ora fie ca ai 16 fie ca ai 18 tinand cont ca cele din urma au implicit cauciuc cu talon mai mic si sunt sesizabil mai grele, ceea ce face ca masina sa resimta mult mai altfel lovitura, e problema ta. Dar nu semnaliza si nu da sfaturi de soferie cu aberatii dinastea. Pana la urma omul a intrebat daca se potrivesc jantele style 172 pe E60 si noi ajungem sa ne certam pe banii lui.

Raspund concret: da, se potrivesc, sunt jante de fabrica pentru E60.

Link to comment
Share on other sites

La intrebarea ta generala ti-ai dat singur un raspuns extrem de prost. Daca tu consideri ca e totuna sa dai intr-o gropa cu 50 km la ora fie ca ai 16 fie ca ai 18 tinand cont ca cele din urma au implicit cauciuc cu talon mai mic si sunt sesizabil mai grele, ceea ce face ca masina sa resimta mult mai altfel lovitura, e problema ta. Dar nu semnaliza si nu da sfaturi de soferie cu aberatii dinastea. Pana la urma omul a intrebat daca se potrivesc jantele style 172 pe E60 si noi ajungem sa ne certam pe banii lui.

Raspund concret: da, se potrivesc, sunt jante de fabrica pentru E60.

 

Nu e totuna,eu ma refeream ca trebuie sa pui frana orice jante ai avea,aceeasi frana trebuie sa o pui si pe 16 si pe 18,adica sa treci usor peste groapa respectiva.Poate ai interpretat tu gresit.Eu am spus ca esti cel mai bun sofer daca tu pui frana usor si treci ca plavanu peste groapa pentru ca ai jante de 16,fiind sarcastic.

 

P.S pentru ca nu dai in groapa aia cu 50 km/h,daca dai iarasi esti un foarte bun sofer!

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

Vreau sa cumpar un set style 128 replici pentru ca sunt mai concave si chiar arata mai bine ca originalul si evident...sunt mai ieftine.

Ce am gasit are ET 22 si 9J pe fata si ET 14 cu 10J spatele. Pe spate cred ca intra fara probleme insa voiam sa va intreb daca sunt sanse sa intre pe fata fara sa atinga in amortizor...nu vreau tiganie cu distantieri & shit.

 

Mersi.

Edited by gaby_wmw
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru pareri, am reusit sa achizitionez un model deosebit de placut...cel putin dpdv. Ce pot sa zic, nu se simt mari diferente de la 16 - 19, poate sunt eu prea "nesimtit". O zi buna va urez tuturor !

 

http://i.imgur.com/pgl7lpi.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.