Jump to content

Vreau sa polish-ez masina


Recommended Posts

Am achizitionat o masina neagra care a fost polishata pe toata partea stanga f f f prost!

Numai rotocoale se vad in soare sau lumina. Pe cine recomandati care sa stie ce face? Caut o firma sau un om profesionista/ profesionist. Astept recomandari

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dyc88 la recomandarea colegilor pt colegul deschizator de topic ti-am vizionat pagina de fb publica. Eu neavand profil de fb as fi interesat de preturile seviciilor tale si constient fiind de neajunsurile postarii preturilor online as dori preturile orientative. A nu se considera reclama ci mai degraba cerere de oferta. Multzam!
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pt interes, insa nu doresc sa dezvoltam aici discutia pt ca de ceva vreme sunt considerate reclama niste postari care nu au acest scop. Va raspund cu drag la mesaj privat sau la telefon ( 0728//16.36.87 Dan )
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Azi am luat masina de la "polishat"! Defapt nu e vorba de polishat, ci de pasiune si atentie la fiecare detaliu cat de mic. Am fost cu masina la recomandarea din acest topic adica la DYC garage. Foarte profesionisti, cu f mult bun simt, am primit multe sfaturi bune si nu in ultimul rand rezultatul este unul de nota 20!!!!

Bravo DYC Garage!!!!!!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nu e neaparat mult daca lacul era foarte praf si a necesitat mai multi pasi de corectie ( timp f mare de lucru , cantitate mare de produse folosita + munca fizica care nu este chiar usoara ) Edited by Acero99
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Important e ca omul e multumit de lucrare si a rezolvat problema. Daca el a considerat ca face 1500 de lei inseamna ca e ok.

O vopsire profi la o masina costa undeva la 1000 de euro. Faptul ca sunt ateliere care iti iau 2000 de lei asta nu inseamna ca sunt un etalon in vopsirea masinilor.

Cateodata un mester ieftin te costa mai scump.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Era cândva un tip care activa pe aici userul George- Brașov ceva de genul pe care-l lĂŁudau toți pentru detailingul pe care in face si lua in jur de 1000 lei dar ĂŽți ținea masina vreo 3 zile in Bv parca , apropo de preț mi se pare si mie 1500 lei cam scumpicel totuși,

Bafta!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Doresc sa fac niste lamuriri referitoare la ceea ce implica un pachet de detailing exterior, atat ca si volum de munca cat si al costurilor deoarece sunt sigur ca unii colegi confunda "Polisul profesional" efectuat in mai toate spalatoriile auto ( cu rezultate bine-cunoscute ) cu niste servicii oferite in atelierele dedicate; va reamintesc faptul ca tocmai o lucrare executata prost de catre fostul proprietar l-a determinat pe Underground sa caute o rezolvare la defectele provocate la prima "polisare".

 

Spalarea si uscarea inainte de corectie: TIMP : 1 - 1.5h in functie de gradul de murdarie initial

- prespalare spuma dedicata PT PRESPALARE

- curatare cu apa sub presiune caroserie + jante

- spalare cu sampon si burete microfibra a caroseriei

- spalare jante cu Full Efect si diverse perii/periute - durata intre 15 min si 60 de min , in functie de gradul de murdarie si accesul pe care il ofera janta catre partea din spate

- clatire

- uscare

 

Decontaminare: TIMP - 1-3h , am avut situatii de SUV-uri care aveau tot plafonul plin de puncte de seva care au trebuit indepartate individual inainte de polisare.

 

- Chimica - Iron Remover si Tar Remover ( solutii anti particule metalice si anti bitum ) , in general toate masinile au punctulete de bitum in partile inferiaore ale aripilor/barilor

- Mecanica - Argila + Lubrifiant

- degresare cu IPA

 

**Inainte de inceperea corectie se efectueaza masuratori ale stratului de vopsea + lac cu ajutorul unui elcometru pt. a se determina grosimea acestuia, daca exista elemente revopsite sau daca sunt zone care au fost polisate foarte agresiv in trecut pt a se evita strapungerea stratului de lac.**

 

CORECTIE LAC : TIMP 8h - 15h

 

 

Abraziv ( cu masina rotativa sau orbitala )

- in functie de stare si de duritatea lacului, pe fiecare sectiune a unui element ( in general o usa spre exemplu se imparte in 3-4 sectiuni ) se poate face de la o singura trecere pt corectie ( o trecere inseamna aplicarea pastei de polish si "lucrarea acesteia" pana devine translucida si aproape uscata , aprox 3 min , apoi pasta de polisat se sterge si se inspecteaza rezultatul ) pana la 5 treceri pe lacurile dure si zgariate mai profund ( toate modelele BMW din ultimii 8-10 ani vin cu niste lacuri foarte dure ).

 

Finisare sau anti-holograme ( in general cu masina orbitala, in anumite zone cu rotativa ) - la finisare se executa in general o singura trecere pe sectiune, ~ 3-4 min

 

Impartita pe sectiuni pt corectie, o berlina are aproximativ 30 de sectiuni ( capota 6, o usa 4, o bara 2 , o aripa 3 etc.. )

 

In pachetul exterior este inclusa si corectia lacului de pe faruri ( fara indepartarea lacului) si a lampilor spate.

 

Curatare si lustruire ornamente exterioare - TIMP - 1 - 2 h

 

-curatare tips-uri evacuare ( de la smirghel p2000-p3000 pana la Autosol si Mirror finish ) in functie de situatie

-lustruire ornamente cromate geamuri

- curatare detaliata a siglelor exterioare si a ornamentelor ( gen sigla X5, 4.0D etc.. )

 

Spalare dupa polisare pt indepartarea tuturor urmelor si a prafului rezultat in urma polisarii: - TIMP - 1h

 

- spuma pt prespalare

- clatire cu APA CALDA sub presiune

- spalare cu sampon + burete microfibra

- clatire

- uscare cu jet de aer + microfibre

 

Coating-uri si dressing-uri: 2.5 - 3h

 

- pt coating-ul de caroserie ( 1K Nano Koch Chemie ) caroseria este degresata din nou cu un Panel Wipe ( degresant profesional pt vopsitorie ) pt a se asigura ca lacul nu mai are nici o urma de grasime

- aplicare coating caroserie: se aplica, cu masina de polisat orbitala si pad de finish asemeni unui glaze, apoi se da buffindg ( cate 1 element pe rand ); la aplicare este obligatoie purtarea unei masti de protectie impotriva vaporilor

- aplicare coating jante

- aplicare dressing cauciucuri

- aplicare plastic restorer pe elementele exterioare care sunt albite / imbatranite si necesita "reimprospatare"

 

Trebuie tinut cont si de faptul ca aproape toate operatiunile descrise se realizeaza folosind un proiector led de 50W cu lupa, a carui lumina se oglindeste din caroserie in ochi, iar o masina de polisat nu este tocmai usoara sau usor de manevrat.

 

Referior la materialele folosite, trebuie tinut cont de urmatoarele aspecte:

 

- pad-uri de polisat ( aprox 2 bc pt corectia unei caroserii ) ~ 70-100 de lei

- pasta de polisat, coating-uri, dressing-uri ~ 150 de lei

- curent + apa + chirie 2-3 zile ( 2 zile un seria 3, 3 zile un 7 sau X5 ) ~ 200 de lei

La acestea, facand un rezumat , se adauga 20-30 de ore de munca calificata (zic eu) + aparatura folosita de peste 1000E.

 

Am facut acest "desfasurator" pt. acele persoane care nu cunosc ce implica un astfel de proces cu speranta ca pe viitor or sa inteleaga de ce apar niste diferente asa mari de costuri fata de o "polisare".

 

Atasez si o scurta filmare alaturi de un link catre albumul foto cu masina colegului, cu rugamintea ca daca vreun admin o sa considere ca fac reclama sa stearga doar link-ul, nu toata postarea, consider ca este utila.

 

https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/videos/1043054562429698/ - in comment este si filmarea "inainte"

 

https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/photos/?tab=album&album_id=1046607085407779

Edited by DYC88
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

poate intre timp lumea a devenit mai "educata" in ceea ce priveste domeniul asta , acum 2-3 ani daca stateam sa povestesc asta unui potential client raspunsul era - bine bine si care e ultimul pret ? --- de ce dureaza domne atat ca stiu eu pe unu care imi face in 6-7 ore maxim --- etc etc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Abia adusa masina de 6 saptamani(X3) deja are mici zgarieturi in cateva locuri,masina lasata in diterite parcari...tot apare cate una...

Intrebare,cum se pot repara aceste mici defecte,trebuie revopsite partile restective,sau zona respectiva?Zgarietura aia mica nu se poate acoperi cu ceva?Trebuie sa merg la o vopsitorie sau exista o alta metoda pe care as putea s-o foloseaasc eu?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.