Jump to content

Vand BMW E46 320D Facelift M Tech II


Kenbobo

Recommended Posts

Defapt pretul este justificat... daca iei un e46 chel... si incepi sa ii faci atatea modificari ajungi la suma mult mai mare + timpul pierdut... deci concluzia este ca mai usor este sa dai suma mai mare si te bucuri de masina..
  • Like 4
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Defapt pretul este justificat... daca iei un e46 chel... si incepi sa ii faci atatea modificari ajungi la suma mult mai mare + timpul pierdut... deci concluzia este ca mai usor este sa dai suma mai mare si te bucuri de masina..

 

 

oricat ar fi de chel la suma aia tot nu ajungi:))....masina e trecuta in carte fara serie la motor sau apare?

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Are serie in carte, daca e nevoie inainte de vanzare merg eu sa trec noul motor :) , o programare + taxa carte si gata (codul motor e identic cu cel actual).

 

 

Iar legat de dotari, se vad mai sus, poti calcula singur cat iese sa le pui pe toate plus ca, cine iti mai vinde o masina cu atatea piese schimbate unele care trebuiau si multe altele preventiv (gen ultimele piese: ambreiaj nou, jante + anvelope noi pe 18" si nu anvelope low-cost, frane 330d cu discuri perforate, placute ceramice, etrieri reconditionati, sa nu mai spun de intercooler mare cu traseu refacut, turbina hibrid noua, injectoare reconditionate si altele care mai pot pica la diesel).

Edited by Kenbobo
  • Like 6
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Masina arata bine si cu siguranta merita insa doar pt cineva care chiar cauta e46 si e pasionat.

Din pacate pe la noi mai greu cu vanzarile, incearca sa o pui pe mobile.de si pe autoscout ca sigur ai sanse mai mari acolo.

Vecinul meu are de 5 luni la vanzare un c klass din 2009 diesel biturbo cu 12000. Asta ca fapt divers si totusi e mertz si nu reuseste sa il dea.

Sa nu mi-o iei in nume de rau, insa banii bagati in retofituri si tuning poti sa le faci cruce ca sunt aruncati. Astea le facem pt noi si pasiunea noastra, ca e aproape imposibil sa gasesti un om care sa plateasca pt ele.

Mentalitatea este " pai de banii astia iti iei X masina". E trist insa trebuie constientizat de la bun inceput.

Bafta la vanzare!

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pt un e46 din 2002 arata intr-un mare fel, presupun ca se si comporta asemenea. Legat de pret, e o apreciere pur subiectiva a vanzatorului, eventualii cumparatori si cei casca-gura vor avea mereu de comentat pro/contra.

Oricum, pentru masina :thumbsup:

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu mi se pare deloc extrem de ridicat pretul.

viseaza multi pe unele e46 7000-8000 fara sa fie in starea masinii de fata.

 

da, asa e, la banii astia iti iei masina mai noua dar eu spun ca va fi departe de starea masinii din topicul de aici. numai cand te gandesti ca e revopsita, aratati-mi mie un e90 sau e60 la banii astia, sigur are mult mai multe urme de uzura decat masina asta. iar o revopsire profi cat costa?! mai punem pe langa revopsire jantele, anvelopele si pretul se apropie vertiginos de pretul unui e46 320d cu mpack si ceva dotari (vreo 5500).

 

toata treaba e ca trebuie sa gasesti pe cineva care sa prefere o masina mai veche dar foarte intretinuta, cu uzura minima... asta e principala problema lumea in general, poate pe buna dreptate, accepta unele mici defecte dar opteaza pentru o generatie mai noua la banii astia.

Edited by CosminE46
  • Like 7
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Pai este simplu, tastezi: modelul, anul, km, culoare, dotari si gasesti pretul minim-maxim ptr o masina de genul.....

 

Urme de uzura au toate masinile, mai multe sau mai putine, totusi sa nu comparam mere cu pere, e46 vs e90 sau e46 vs e60

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am un prieten cu un e46 330d 2004 care a facut exact ca tine, l-a pus la vanzare la 7000-8000 euro si acum il are la 5500 euro. Masina respectiva e touring, dar crede-ma ca este la fel de intretinuta ca a ta si s-au bagat incredibil de multi bani in ea. Iar modelul respectiv are foarte multe dotari/investitii(pachet sport, interior piele,navi mare, incalzire in scaune, traseu evacuare, intercooler, resoftare la 265hp si 610nm cuplu-dovada dyno, etc.). Ti-as arata si anuntul, dar nu vreau sa fac reclama. Il are la vanzare de cateva luni si tot nu l-a dat.

 

Eu zic sa mai scazi pretul, pentru ca nu il vei vinde niciodata cu atat. In cel mai bun caz gasesti pe cineva chiar pasionat si cu bani si il dai cu 5500-6000. Nu zic ca masina nu merita, dar am avut ocazia sa cunosc si eu destul de multe persoane in vederea vanzarii masinii mele (am dat un e46 318i 2004 acum 3 saptamani). Am ramas complet dezamagit de atitudinea clientilor si de cerintele acestora (mai degraba interesati de aspect, majoritatea nu au fost interesati deloc sa conduca masina sau sa faca o testare tehnica, complet neinteresati de cheltuielile suportate de mine pe intretinere). Omul vrea sa fie cat mai ieftina, majoritatea nu dau doi bani pe cat ai cheltuit pe masina. Oricum banii aia nu o sa ti`i scoti niciodata. Daca tot ai facut atatea la ea, mai bine o pastrezi. Ca cele mai mari sanse(daca nu ti`o cumpara un pasionat sau vreun prieten) sunt sa o dai sub 5000 euro. Mai sunt pe forum e46 la vanzare de aproape un an, poti sa te uiti sa vezi ca nu zic prostii. Si nu e niciunul mai scump de 5000-5500.

  • Like 6
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Hai ma bisnitarule, las-o mai moale cu parerile tale. La cate masini ai tot postat pe aici la vanzare in ultimii 2 ani...

Parca te si gasisera cu kilometrii dati inapoi la una dintre ele...

 

Treaba lui cat cere, cert e ca m-as simti mai ok asa, decat sa stiu ca-i burdusesc unui bisnitar buzunarul, pentru o "rapciuga" proaspat adusa si "cosmetizata" indata ce a ajuns in tara.

  • Like 8
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Hai ma bisnitarule, las-o mai moale cu parerile tale. La cate masini ai tot postat pe aici la vanzare in ultimii 2 ani...

Parca te si gasisera cu kilometrii dati inapoi la una dintre ele...

 

Treaba lui cat cere, cert e ca m-as simti mai ok asa, decat sa stiu ca-i burdusesc unui bisnitar buzunarul, pentru o "rapciuga" proaspat adusa si "cosmetizata" indata ce a ajuns in tara.

 

Nici motorul asta nu stie nimeni cati km are de fapt. Poate sa aiba 500k km. Si masina in mod evident nu a fost luata pentru plimbari de duminica. Un motor de 320d nu se schimba la 285k degeaba si faptul ca este resoftata spune destul de multe despre modul in care s-a mers cu ea.

Edited by All
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

daca scadem pretul unei revopsiri complete (sa zic 1000euro) + costul jantelor + 4 anvelope NOI 2016(anvelope premium nu vrajeli) pe 18 eu cred ca pretul este perfect comparabil cu majoritatea 320d m-pack cu dotari asemanatoare (dar f probabil in minus fata de acesta).

 

spun vreun neadevar?

Edited by CosminE46
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

omul nu vrea sa vanda masina, c nu intelegeti? ...cine credeti ca vrea o masina supraevaluata cu motorul modificat, in caz ca se strica ceva sa nu mai stie nici un mecanic cum sa i dea de cap. Din prisma mea asta le scade valoarea, nu o urca...poate sunt eu nebun.

Imi explici si mie din ce are modificat masina de ce nu ii poate da de cap mecanicul daca se strica ceva: turbina cu palete mai mari, traseu turbo inox+silicon, injectoare facute, ambreaj nou etc.

 

Daca te uiti sub capota arata tot stock atat ca vezi un intercooler mare si furtune din silicon noi nu cele vechi si coapte de ceva ani.

 

Pt All: daca masina e modificata nu inseamna ca e alergata maxim inseamna ca am vrut sa mearga mai bine. Te invit sa vezi masina, sa asculti motorul, sa faci diagnoza unde doresti tu, etc.

 

Legat de schimbarea motorului daca citeai pe topic vedeai exact despre ce e vorba. Inainte sa cumpar eu masina a avut 2 clapete aspirate in motor iar vechiul proprietar a scos bucatile de clapeta afara si mi-a vandut-o mie fara sa schimbe nimic. Dupa ce am luat-o eu s-a blocat un injector pe deschis iar pistonul 2 fiind lovit anterior de clapeta a crapat. Toate acestea le-am aflat dupa ce a crapat pistonul..

 

Dupa asta, am cumparat motor fara anexe de la Materom cu 850e iar atunci am hotarat sa fac turbina cu palete putin mai mari, mai eficiente, injectoarele in germania, fulie originala, role noi, curele noi, pompa apa noua, suporti motor, etc.

Edited by Kenbobo
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Hai ma bisnitarule, las-o mai moale cu parerile tale. La cate masini ai tot postat pe aici la vanzare in ultimii 2 ani...

Parca te si gasisera cu kilometrii dati inapoi la una dintre ele...

 

Treaba lui cat cere, cert e ca m-as simti mai ok asa, decat sa stiu ca-i burdusesc unui bisnitar buzunarul, pentru o "rapciuga" proaspat adusa si "cosmetizata" indata ce a ajuns in tara.

 

 

frustartule, daca te ai simti mai bine..du te sparge o banca si cumpara masina, cat de ingrijita poate fi o masina la care s-a schimbat deja odata motoru, care dealtfel e cunoscut ca "greu de ucis"?

 

targetul pentru masini de genu e foarte rastrans, nici nu conteaza pretul, poate fi 5000 ca tot nu o cumpara...doar daca are noroc omul si nimereste un copil ca tine :thumbsup:

  • Like 3
  • Downvote 20
Link to comment
Share on other sites

Ideea e alta, ti-ai zis parerea o data, gata, iti vezi de treaba ta. Tu, din contra, continui apoi cu ironii...ca nu vrea s-o vanda, ca nici daca aduni tot, nu da atat...

Si cine esti tu? Un bisnitar cu 4 bmw-uri la vanzare, in ultimii 2 ani? Dintre care unul cu km dati inapoi?

In locul tau as tacea din gura.

  • Like 8
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.