Jump to content

mananca ulei e 46


Recommended Posts

salutari.

sant nou pe acest forum si un fericit posesor de 318i din 2004 de 143 hp. am cuparato si ca orice cumparator am schimbat uleiul si filtrul de ulei si de benzina . problema este ca dupa nici 500 km cu ea i sa aprins becul de ulei ( galben). am verificat uleiul si nu mai era la nivel.

antrebare?

cauze? ce pot schimba sau ce trebuie sai fac ?

andrumari spre un service an bucuresti ? vreau sa o pun si pe tester .

Link to comment
Share on other sites

salutari.

sant nou pe acest forum si un fericit posesor de 318i din 2004 de 143 hp. am cuparato si ca orice cumparator am schimbat uleiul si filtrul de ulei si de benzina . problema este ca dupa nici 500 km cu ea i sa aprins becul de ulei ( galben). am verificat uleiul si nu mai era la nivel.

antrebare?

cauze? ce pot schimba sau ce trebuie sai fac ?

andrumari spre un service an bucuresti ? vreau sa o pun si pe tester .

Problema arhi-discutata pe forum: fa un search motor N42 si ai sa vezi ca sunt diverse cauze pentru pierderile de ulei, dar in principal sunt simeringurile supape.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1466452520[/url]' post='2352693']

salutari.

sant nou pe acest forum si un fericit posesor de 318i din 2004 de 143 hp. am cuparato si ca orice cumparator am schimbat uleiul si filtrul de ulei si de benzina . problema este ca dupa nici 500 km cu ea i sa aprins becul de ulei ( galben). am verificat uleiul si nu mai era la nivel.

antrebare?

cauze? ce pot schimba sau ce trebuie sai fac ?

andrumari spre un service an bucuresti ? vreau sa o pun si pe tester .

 

Nu te speria, e ceva normal (vorba vine) In primul rand,vezi daca ai pierderi de ulei, n42-ul e renumit ptr pierderi de ulei pe la pompa vaccum(in spatele motorul ;sub filtru polen)Daca nu ai pierderi de ulei ,atunci consuma ulei si anume Simeringurile de la supape schimbate si nu mai ai treaba. Si pune-i 0w40 ca ulei. Si schimba-i si intinzatorul de la distributie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu te speria, e ceva normal (vorba vine) In primul rand,vezi daca ai pierderi de ulei, n42-ul e renumit ptr pierderi de ulei pe la pompa vaccum(in spatele motorul ;sub filtru polen)Daca nu ai pierderi de ulei ,atunci consuma ulei si anume Simeringurile de la supape schimbate si nu mai ai treaba. Si pune-i 0w40 ca ulei. Si schimba-i si intinzatorul de la distributie.

uleiul este 0/40 recomandat de servisul unde am facut schimbul .

recomandari de un servis dedicat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.