Jump to content

Turbo rectificat/ nu mai trage


Recommended Posts

Buna ziua, sunt fericitul posesor al unui Bmw 320d 2002 150cai. Am avut o problema cu turbina(imi consuma ulei, cam 3 litri intre schimburi) si am hotarat sa o rectific(una noua e mai greu) la TurboCar Brasov(din cate am auzit baietii de acolo sunt foarte buni in ceea ce fac) dar dupa ce am montat-o inapoi pe masina surpriza, automobilul mai sus mentionat nu mai trage asa cum tragea anterior. Abia in treapta a doua dupa 3500 turatii incepe sa traga cat de cat. Antreior acestei operatiuni masina tragea puternic/smuncea/te baga in scaun in toate treptele si la toate turatiile, mai exact imi intra DSC mai mereu daca acceleram in forta la trepte inferioare, acum deloc. Are o acceleratie lina si deloc placuta. Pur si simplu e closca. Mentionez ca toate operatiuniile la masina au fost facute in service si cei de acolo mi-au zis ca "masina trage foarte bine", probabil din dorinta de a scapa cat mai repede de mine. Am schimbat si debitmetrul cu unul original nou, dar nu se simte mai nimic. Am schimbat o turbina care consuma ulei si scotea putin fum la pornire in sezonul rece cu una care nu mai trage deloc :(.

Multumesc pentru anticipat pentru orice parere/sfat care m-ar putea ajuta.

Link to comment
Share on other sites

Degeaba modifici turbina daca nu o si resoftezi. S ar putea sa trebuiasca si un intercooler mai mare.

 

Degeaba modifici turbina daca nu o si resoftezi. Trebuie sa ai un debit mai mare pe evacuare. De aceea ai si lagul asta mare. S ar putea sa trebuiasca si un intercooler mai mare.

 

Degeaba modifici turbina daca nu o si resoftezi. S ar putea sa trebuiasca si un intercooler mai mare.

 

[quote name='marius011970' timestamp='1466870585'

Link to comment
Share on other sites

Degeaba modifici turbina daca nu o si resoftezi. S ar putea sa trebuiasca si un intercooler mai mare.

 

 

Omul si-a reconditionat turbina nu a upgradat-o deci nu are ce resofta / schimba intercooler , etc. Problema poate fi de la vacuum ( electrovalva , furtune , actuator vacuumatic ,reglaj cursa actuator geometrie ).

Link to comment
Share on other sites

E facuta de kkt mai pe romaneste. O turbina reconditionata n-o sa fie niciodata aceeasi cu una noua, facuta in fabrica. De unde crezi ca vine totusi acea diferenta mare de pret intre una noua si alta reconditionata?!?! In caz ca miezul a fost schimbat bine, posibil ca turbina sa nu fie sincronizata cu actuatorul. Aici e marea problema a multor asa zisi experti in turbine. Nu au scula pt sincronizare, altii chiar nici nu stiu ca trebuie sincronizata. Buni rau baietii aia, ce sa zic :p Eu zic sa mergi la altii sa vezi ce-au facut expertii aia pe acolo. Pe forum daca vei cauta, au fost destul de multi ce si-au reconditionat turbinele la AVD Turbo in Buc.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Probabil nu lucreaza actuatorul in concordanÞã cu turbina. Nu a fost reglat corect. Du-te inapoi la ei. Nu trebuia sa iei masina de la ei daca ai vazut ca nu trage. Si este la fel de important ca turbina sa fie bine echilibrata. Si eu pot sa reconditionez turbine in fata blocului daca am piesele, insa mai importanta este echilibrarea pe banc. Degeaba schimbi piesele daca echilibrarea nu s-a facut cum trebuie. Am reconditionat si eu turbina la un e46 320d din 2003 in Bucuresti la Auto Total pe langa IMGB cu piese Meyle HD si pana acum sunt foarte multumit, merge mai bine decat inainte. 1000 lei a fost toata treaba, turbina am montat-o eu.
Link to comment
Share on other sites

Probabil nu lucreaza actuatorul in concordanÞã cu turbina. Nu a fost reglat corect. Du-te inapoi la ei. Nu trebuia sa iei masina de la ei daca ai vazut ca nu trage. Si este la fel de important ca turbina sa fie bine echilibrata. Si eu pot sa reconditionez turbine in fata blocului daca am piesele, insa mai importanta este echilibrarea pe banc. Degeaba schimbi piesele daca echilibrarea nu s-a facut cum trebuie. Am reconditionat si eu turbina la un e46 320d din 2003 in Bucuresti la Auto Total pe langa IMGB cu piese Meyle HD si pana acum sunt foarte multumit, merge mai bine decat inainte. 1000 lei a fost toata treaba, turbina am montat-o eu.

Nu stiu ce sa zic. Am inteles ca doar ei si cei de la Bucuresti au banc cu senzor laser de reglaj. Rectificarea a costat 1600 lei. Si de retrimis am trimis-o inapoi la turbocar si mi-au spus ca turbina este rectificata in parametrii, cand am primit-o a doua oara tragea la fel ca prima data. De montat am montat-o la service aici la mine in zona. Chestia e ca e aceeasi turbina, nu am schimbat-o, ar trebui sa traga la fel, poate au facut cei de la service ceva gresit :-??

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Turbina noua auzi... si alea pe care cumperi de la bmw sunt rmfd în fabrici aftermarket. Eu am turbina rectificata și modificata de un om care știe ce face și trage mult mai bine decât cea originala ... a fost reparata și modificata de cineva care lucrat în fabrica de turbine în Germania și are toată aparatura necesara. De la 2.1 bari scoate 2.5 bari si functioneaza de peste 100000 de km.Mai gasesti turbine noi nouțe dar doar pentru modele relativ noi. Turbina se echilibrează pe banc special și este testata apoi în parametri de funcționare.. acum totul sa folosești un chra original nu vrro chinezărie de 2 lei

PS de ce credeți voi ca bmw cere turbina veche la schimb ? Le colecționează?

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Turbina stock lucreaza la 2.1 bari? What? Esti sigur?

 

Depinde de motor , dar in special depinde daca e diesel sau benzina ... Un 2.0d merge cu 1.6 bari , iar in 3.5i undeva la 0.6 bari ... Asa ca nu e de mirare daca un 3.0d functioneaza intre 2.0 si 2,5 bari.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de motor , dar in special depinde daca e diesel sau benzina ... Un 2.0d merge cu 1.6 bari , iar in 3.5i undeva la 0.6 bari ... Asa ca nu e de mirare daca un 3.0d functioneaza intre 2.0 si 2,5 bari.

M5.7 are presiune maxima pe admisie stock 2.1 bari. Senzorul din păcate citește maxim 2.5 și zic din păcate pentru ca m a a încurcat mult la un turbo modificat pe un e39 530da. Turbina aia scoate 2.7 2.8

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Ca sa aiba toata aparatura necesara ar fi trebuit sa investeasca in banc si restul celor necesare undeva in jur de 400.000 euro. Nu mai scrieti prostii despre tot felul de guru.

poti te rog explica de unde ai scos suma asta si ce inseamna toate cele necesare? ca sa nu vorbim prostii

asta costa 400000 de euro?

 

costa intre 40000 si 50000 de euro aparatul de echilibrat nemtesc plus aparatul de testat geometria variabila. totul nou si de calitate dar noua la romani ne place sa credem ca doar nemti stiu ca doar ei pot repara turbinele.

cu jumatate de milion cred ca poti sa te apuci sa faci turbine :)

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Am fost la autototal si am vazut scula lor de banc prr turbine pe care o au la scoala de instruire. Cam atat a costat tot de acolo ptr a reconditiona p turbina cap-coada. 400.000 euro. Si eu credeam inainte se asta ca sunt multi priceputi. Sunt dar limitati si nu fac treaba 100% profesional.
Link to comment
Share on other sites

Am fost la autototal si am vazut scula lor de banc prr turbine pe care o au la scoala de instruire. Cam atat a costat tot de acolo ptr a reconditiona p turbina cap-coada. 400.000 euro. Si eu credeam inainte se asta ca sunt multi priceputi. Sunt dar limitati si nu fac treaba 100% profesional.

a deci este o informatie auzita de la ei si tu ai crezut informatia

 

 

asta folosesc in fabrica de reparat dar poate autotal aia fac turbine pentru avioane

un aparat bun este turbotehnics vsr300 si costa 30000 de dolari

http://www.turbotechnics.com

 

numai credeti ma tot ce va zic unii cu ateliere minune de aia exista google

 

daca ar costa toata aparatura 400000 de euro si ar scoate bani la sfantul asteapta in Romania sau i a costat 400000 de euro cu tot cu teren constructie dotare service si ce au mai jucat la cazino

 

uite ca sa intelegi tot ce inseamna

 

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Nu avea nimeni niciun interes sa ma minta. Din auzite si de pe net vorbesti tu. Ma retrag din discutie.

eu ti am aratat ce iti trebuie de unde poti sa le cumperi si cum functioneaza... si daca urmareai filmul vedeai ca explica cineva de la turbotehnics firma aprobata de garret, firma ce rectificat pentru ei turbine. tu o tii pe a ta ca ti au zis aia si ca aia stiu si punct. asta inseamna sa te informezi? si unde tocmai in domeniul asta unde meseriasi mint de ingheata oceanul. de zic nu zice nici unul ca ei cumpara chra uri din china si de aia pica turbinele imediat. un CHRA ai idee ce este? apropo de informare

si da au interes sa te minta ca sa ti se para ca trebuie sa platesti mult si ca ei stiu sa repare si turbina lui apollo 1 si ca doar la ei poti sa iti faci turbina bine. unde mai pui ca este un gest reflex al patronului roman care spune costa enorm sa faci afacerea asta si oricum nu merge numai numai sa nu aiba concurenta. am mai intalnit din astia si cu injectoare si cu cutii de viteza automate. daca era cineva dispus sa investeasca o suta de mii de euro cumpara naibi un aparat de sudat si echilibrat convertizoare de cutii automate si facea mult mai multi bani

ps asta imi aminteste de acum vreo 10 ani cand un mecanic mi a demontat cutia de viteze ca sa imi schimbe flansa elastica de la cardan, mi a explicat ca altfel nu merge... eu l am crezut era unul din cei mai buni mecanici din constanta... dupa ani si ani am aflat ca nu era nevoie... atunci puteam sa ma si bat cu tine ca doar asa merge si asta de ce? pentru ca nu eram informat

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.