Jump to content

Sfat achiziționare seria 3 e90


costyserbanescu

Recommended Posts

Uleiul in cutia de transfer e vreo 300 de lei si se schimba la 80 100 mii km. Intr-adevar e mai complexa, insa e si 4x4 si iti ofera destule avantaje, care pentru unii sunt mai importante decat posibilele dezavantaje. Ca accelereaza cu juma de secunda mai mult pana la 150 la ora, acum pe bune, pe cine intereseaza? Si ca e mai grea cu 50 de kg masina.. Din punctul meu de vedere daca gasesti o masina care iti place si e si xdrive, pai e bonus ala. Nu toti suntem piloti inchipuiti ca sa zicem ca vezi doamne isi pierde feelingul de masina cu propulsie. SA fim seriosi vorbim de masini normale nu de supercaruri. Eu zic sa iei masina daca iti place si e cinstita. Bafta!
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Uleiul in cutia de transfer e vreo 300 de lei si se schimba la 80 100 mii km. Intr-adevar e mai complexa, insa e si 4x4 si iti ofera destule avantaje, care pentru unii sunt mai importante decat posibilele dezavantaje. Ca accelereaza cu juma de secunda mai mult pana la 150 la ora, acum pe bune, pe cine intereseaza? Si ca e mai grea cu 50 de kg masina.. Din punctul meu de vedere daca gasesti o masina care iti place si e si xdrive, pai e bonus ala. Nu toti suntem piloti inchipuiti ca sa zicem ca vezi doamne isi pierde feelingul de masina cu propulsie. SA fim seriosi vorbim de masini normale nu de supercaruri. Eu zic sa iei masina daca iti place si e cinstita. Bafta!

 

Sunt constient ca sunt avantaje si dezavantaje, acum asta este, nu poti sa iesi doar pe plus, cum s-ar zice, dar pe mine m-a atras masina asta, imi place cum merge si chiar mi-o doresc. Multumesc pt. sustinere !

Oricum dupa ce o iau voi face si topic de prezentare aici pe forum :)

Link to comment
Share on other sites

Pai ce are fratiloĂ  x drive ul asta? Zici ca e bau bau. Orice se poate strica, insa din cate stiu eu, xdrive ul nu este printre punctele slabe ale bmw urilor. Sunt atatea junghiuri de e46 cu 3 4 5 sute de mii de km la care au picat o groaza de repere, dar nu xdrive ul. Eu stiu un 330xd cu 460 de mii abuzat saracul si cutia de transfer rezista cu stoicism.

Colegul vlad are dreptate in sensul ca sa fie omul atent la ce cumpara, dar daca a gasit masina asta ce ii place si e in stare ok, de ce sa prezentam cum ca fiind xdrive are dezavantaj.. adica 218 cai sa zici ca fiind 4x4 e lenta.. hai ma fiti seriosi ca nu suntem toti ayrton senna..

Link to comment
Share on other sites

Uleiul in cutia de transfer e vreo 300 de lei si se schimba la 80 100 mii km. Intr-adevar e mai complexa, insa e si 4x4 si iti ofera destule avantaje, care pentru unii sunt mai importante decat posibilele dezavantaje. Ca accelereaza cu juma de secunda mai mult pana la 150 la ora, acum pe bune, pe cine intereseaza? Si ca e mai grea cu 50 de kg masina.. Din punctul meu de vedere daca gasesti o masina care iti place si e si xdrive, pai e bonus ala. Nu toti suntem piloti inchipuiti ca sa zicem ca vezi doamne isi pierde feelingul de masina cu propulsie. SA fim seriosi vorbim de masini normale nu de supercaruri. Eu zic sa iei masina daca iti place si e cinstita. Bafta!

Strict uleiul din cutie costa 164 lei + tva.

Si intra 1 lt ĂŽn cutiile ATC 300, adicĂŁ cele de pe seria 3 x-drive.

Ideal este sa fie schimbat la 70 mii km.

Eu, am trecut de la E90 RWD la E90 x-drive si nu am niciun regret.

Din contra.

Link to comment
Share on other sites

Va salut, ca sa nu mai deschid un alt topic o sa postez aici.De curand m-am hotarat sa vand masina pe care o am Ford Focus 1.6TDCI 109CP 2007, cu un BMW seria 3 ( break ) sau Audi A4 b7 ( break ). Acum nu o sa intreb care recomanda Audi si care recomanda BMW pentru ca nu are rost.

Ma intereseaza un motor 2l diesel, 6 trepte. Ca buget nu este unul mare, aproximativ 6000-6500 euro. Ce sfaturi imi puteti da? Distributiile sunt pe lant sau pe curea la aceste BMW-uri ?

Am gasit un anunt pe internet care mi-ar placea BMW SERIA 3 320, cred ca este model e91 vad ca este de 150cp.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Sa va spun teoria mea despre e90:

 

Nu conteaza km foarte mult ci cate piese a schimbat/reconditionat fostul propietar, de aici si cat ghinion a avut sa zicem:

 

-sub 100 k km masina este fiabila,nu se vor schimba foarte multe piese, cel mult consumabile, poblema e ca nu vinde nimeni masina la km astia.

- intre 100-200 k km - nu se vor schimba foarte multe piese, o turbina cel mult, injectoarele sunt inca in stare buna de obicei la km astia, in rest sunt doar consumabile, gen brate, bucsi, releu bujii, bujii etc... oricum sunt foarte putine masini cu km sub 200 k km

-intre 200 k km si 300 k km- incep sa pice piese mai scumpe, gen dpf, injectoare(nu e o regula), caseta de directie, discurile, turbo daca nu s-a schimbat turbo pana acum, in plus mai sunt si piese mici care pica: macarale de la geamuri, incuietori usi, etc.

 

Deci ideea este sa gasiti o masina cu cat mai multe piese shimbate/reconditionare astfel incat sa nu se strice la voi.

Link to comment
Share on other sites

buna abordarea, si nu doar pentru e90.

dupa o anumita varsta a masinii nu prea mai conteaza varsta sau km, conteaza starea general si felul cum a fost intretinuta - de preferat sa o iei de la proprietar care a avut-o macar in ultimii 3-4 ani.

 

am observat ca preturile pt sh au crescut in ultimii 1-2 ani (mi se par cu 5~10% mai mari decat in 2013-14.

 

cu 5-6000 euro doar vreun e91 2005-2006;

probabil ca un e91 in stare buna cu 200-250k km, 2009-2010, dotari minimale, e in jur de 8-9000 euro.

Link to comment
Share on other sites

Da, sigur Audi gasesti la banii astia cu km reali . :)) Orice cumperi, eu zic sa fii un pic mai realist, la banii astia si din 2006 nu o sa gasesti ceva sub 300 de mii de km reali si cine stie ce cazane. Orice ai lua, verifica bine inainte si ia in calcul un buget suplimentar pentru eventuale reparatii, pentru ca inevitabil o sa mai pice diverse piese si nu sunt tocmai ieftine, daca nu intentionezi sa o repari din dezmembrari.( unde chiar si acolo nu sunt ieftine piesele ca baietii cu dezmembrarile stiu cat costa o piesa noua).
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt pe lant insa motorul acela este M47 cel cu distributia in fata care nu are "renumita" problema la distributie, insa nu inseamna ca nu trebuie schimbata si aia la un moment dat.

Ar trebui sa te documentezi mai mult inainte sa intrebi pe forum ce ar fi mai ok...in bugetul ala un A4 bun si ok gasesti, insa E90 nu stiu..sa inteleg ca nu te intereseaza optiuni nimic, doar sa fie de 2.0 diesel 6 trepte?

 

Documenteaza-te putin, stabileste-ti niste criterii si dupa o sa-ti dai seama singur daca se merita si atunci daca nu esti sigur poti sa intrebi:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.