Jump to content

F10 volan prea usor la viteza mare


cristiancc

Recommended Posts

Salutare. Am observat la masina ca volanul e foarte sensibil la viteza peste 130. Pot sa-l misc foarte usor (cu un deget) spre stanga sau dreapta si masina sa se duca catre marginile benzii. Pentru o rotiate mai mare (schimbarea benzii) e nevoie de mai multa forta. Ma asteptam ca volanul sa fie mai greu de rotit. Asa parca trebuie sa ma concentrez mereu sa fac corectii pentru ca se misca prea usor.

Ceva sfaturi? Cum este in cazul vostru?

Link to comment
Share on other sites

Asa le-au fĂŁcut acum, tot forumul bmw din america e plin de plângeri ca direcția e prea moale,,, au schimbat direcția hidraulicĂŁ exemplara de la e60 cu direcția electricĂŁ ,,, asa e si la seria 5 si la seria 3 si seria 1 chiar daca au chestia aia de Setare a suspensiei,,,in mod sport sa zici ca merge ceva mai decent dar pe normal si confort e jale ,,, ai emoții tot timpul sa nu te fure de pe o banda pe alta,,, mie nu-mi place deloc ce au fĂŁcut cu direcția , e un pas innapoi fata de seria precedenta
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176490-direcie-foarte-moale-la-viteza-mare/

 

Exact senzația asta am avut-o si eu acum câteva zile când am fost prima datĂŁ pe autostradĂŁ cu ea.

ĂncĂŁ nu am fost la mecanic cu ea, dar la telefon mi-a spus cĂŁ poate sĂŁ strângĂŁ puțin cutia de direcție (sper ca am ĂŽnțeles bine), dar cĂŁ volanul se va ĂŽnvârti mai greu si pe loc.

Cred cĂŁ am sĂŁ ĂŽncerc varianta asta, eventual aștept pĂŁreri pro sau contra.

Mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

Citiți forumurile bmw din america e plin de plângeri la adresa bmw cu privire la direcția de toatĂŁ jena pe care o are f10 f30 f20,,, am ĂŽnțeles ca au remediat ceva d-abia de la modelele de la 2014 in sus ,,, nu e posibil ca sa -ti fie frica si sa stai in garda tot timpul cand ai viteza pe autostrada sa nu-ti fuga mașina de pe o banda pe alta,,,n-am mers ĂŽntr-adevĂŁr cu adaptive drive dar de ce sa plĂŁtești in + pt ceva ce era normal de ex la e60 ca direcția sa fie cum trebuie

 

Oricât de mult imi place bmw am cam ĂŽnceput in ultmuk tinmp sa ma uit in curtea celor de la audi ai mercedes ,,,am avut A6 3.0tdi quattro 2012 deci are o ținuta de mers exemplara fata de f10 ,,,RUȘINE BMWWWW

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Au gresit rau cu directia prea-asistata electronic!

...CUM AU PUTUT GANDI CA PE AUTOSTRADA DE LA 80-90 km/h IN SUS TU CA PROIECTANT SA VREI SA DAI IMPRESIA CA EFORTUL SA FIE MINIM LA SCHIMBAREA BENZII SI NU MARE, CUM E NORMAL.

Si sa numesti asta imbunatatire a directiei..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am niciun fel de problema legata de directie nici macar pe ecopro/comfort, nici pe F10 nici pe F20. Sigur nu aveti alte probleme?

Am E90 si am condus o saptamana un F30 nou si stiu cum face pe autostrada diferit de E90 si m-am mirat de ce pe modul efficient directia e moale.

Sa ma explic de ce modul eficient TREBUIE sa fie ca modul sport!?

 

De aiuriti ce sunt crezand ca imbunatatesc ceva..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

regland geometria nu va mai trage stanga sau dreapta(daca ar fi cazul), dar senzatia de usurinta a volanului tot asa va ramane, nu are nicio legatura una cu alta...aici e vorba de senzatia pe care o transmite directia si nu de vreo problema, pur si simplu asa este gandita, si mie mi s-a parut mult prea usoara la F10 directia si pana te obisnuiesti cu ea, mai ales la drumuri lungi pe autostrada, stai stresat ca poate fuge volanul la denivelari, desi ma indoiesc ca s-ar intampla asta, e doar o senzatie, si da, e una de nesiguranta pe care nu ar trebui sa o ai intr-o asa masina.
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa contrazic, dar chiar nu ai de ce/cum sa "strangi" directia pentru ca aceste directii noi, cu siguranta sunt bine gandite.. dar sa o asisti electronic e prea mult...

Pentru ca de fapt o directie asistata electronic e prevazuta ca foarte probabil sa corecte ea insasi directia masinii, sa fie ca un fel de supraveghetor asupra a ceea ce faci tu cu directia.. si asta e si mai ..scary in situatii limita, la viteza!

 

..De ce ai vrea sa faci asta?

Probabil ca sa consideri incapabil soferul ... sa NU aiba tot controlul in situatii limita..

De aceea urasc technologia la nivelul asta. Pentru ca asta se (cam) intampla cu aceste directii moi..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

N-Are nici o legĂŁtura cu unghiul de fuga sau cu geometria roților ,,,, am mers cu 3 seria 520 f10, cu un 525d f10, cu seria 118d f20, cu seria 328i f30 ( asta o avea o idee mai tare direcția) cu 750d xdrive 2013,,, toate au o direcție sub orice critica !

 

Am avut in 2010 e60 525 pachet m deci avea o direcție de vis, pur si simplu te simțeai stĂŁpân pe Masina ca nu-ti face vreo problema si ca poti sa o stĂŁpânești oricând, oricât ai abuza de ea

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut E90 cu soft RBN 200 cp, imi aduc aminte cat de fixa era directia la viteze mari, chiar daca aveam putin joc la coloana de directie. Acum un an si jumatate mi-am luat X3 f25 din Germania, si intre alte neajunsuri pe care in mare le-am rezolvat, nu ma multumea deloc cum se aseza la drum , de la 100 km /h in sus, prea imi plimba volanul, dar nu ma tragea in anume parte .

Aveam si anvelope run flat pe 19,erau si tocite aiurea, dar intai i-am reglat geometria rotilor si s-a cunoscut clar cum s-a imbunatatit directia si cum era mai fixa si mai grea .

Care nu crede sa dea 100 lei sa isi faca unghiul si mai vedem dupa. Chiar daca masina e noua, credeti ca nu poate avea unghiurile deranjate ? Si unghiul trebuie facut la fiecare schimbare de anvelope de fapt .

Eu la X3 am avut unghiul nereglat, o roata din spate se vedea clar cum e inclinata, capota nereglata de tacaneau suruburile de reglaj, usile nereglate - stateau mai deeschise, inchiderea haionului nereglata de iti spargea urechile cand il inchideai , si altele. Si chiar nu a avut nicun eveniment masina. ..Lucru facut in SUA..

Link to comment
Share on other sites

@cornelb85 - eu stiu ca or fi ele facute in US, dar sincer ma indoiesc ca masinile alea pleaca din fabrica fara un QA similar cu cel din DE, plus ca liniile de productie/montaj sunt similare cu DE, totusi usi dereglate si capota si hayon care nu se inchid cum trebuie nu prea miroase a masina iesita aiurea din fabrica, ci a altceva...apoi iarasi, printre ultimele lucruri care se fac la o masina noua cand iese de pe "banda" sunt unghiurile, niciuna nu iese fara asa ceva facut ca la carte, sunt o gramada de filme pe youtube si documentare pe Discovery care arata procesul de productie in detaliu, la misto nu-s facute...
Link to comment
Share on other sites

Cornel si eu pot spune multe, dar sa vorbesc despre un E90 condus de mine zilnic; i-am schimbat de curand pe spate arcuri, amortizoare, o bucsa de pe fuzeta si inca una lata-din aluminiu de pe suportul grupului.., 3 brate din 4, totul schimbat pe ambele parti ale masinii; 300k km - 90k km facuti de mine; muuulta autostrada; "uzura" anvelopelor (Michelin 3 Xgreen) - o sa crezi ca mint - 80k km cu aceleasi "gume" pe spate, dar si pe fata .. singura uzura pe spate fiind pe centru/mijloc cauciucului iar pe fata recent (acum vreo 10k km.. in urma) dupa schimb de arcuri VOLANUL si-a modificat pozitia cam 10-15 grade(!) usor spre dreapta dar nu tragea lateral; in schimb a aparut UZURA pronuntata (!) PE EXTERIORUL gumelor-fata.

 

..Lucru neinteles dar adevarat s-a intamplat cand dupa ce am schimbat brate, arcuri si amortizoare pe spate directia sta/a revenit acum dreapta! Asta dupa ce am umblat la unghiurile de fuga pe spate (dar marcand pozitia excentricelor inainte) fara sa merg (inca) la refacut directia... (..tinuta masinii acum!? SUPERB - CA NOUA)

 

E90 directie tare afara din oras si normala (nu trag de volan pe loc ca nu e recomandabil, in caz ca nu se stie..), dar cu siguranta pe autostrada ma simt muult mai bine in vechiul meu E90 acum decat cu F30 avut o saptamana dupa ce m-a lovit altul (usor) in spate .. pe autostrada.

 

Ma gandesc serios, sa aleg in cunostinta de impresie traita (cand o fi sa renunt la E90..) deja la F30, si nu mai spune ca o masina noua poate sa iasa cu roti nealiniate corespunzator; te asigur ca nu am condus asa ceva (184cp biturbo).

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.