Jump to content

probleme motor


Recommended Posts

:blink: salutare ,veniti si voi cu ceva idei la bmw318i care nu mai are putere:am compresie 10bar pe fiecare cilindru(4cilindri) presiune in sistemul de injectie 2.5 relanti;2.2in sarcina(adica pe loc motorul se tureaza la 4-4500 ture),bujii champion dupa catalog,injectoare noi(2buc ca 2 erau bune),o inebunit ursu si ma face de rusine si nu mai stie nimeni ce sa spuna de unde e problema.......offffff!!!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

debitmetrul nu se regleaza. el se lasa sigilat.

daca totusi a fost umblat in el, reglajul se face cam asa: exista o roata dintata neagra, intr-o pozitie blocata cu un arc. se trage arcul intr-o parte, roata se poate misca. daca se stringe, amestecul devine mai sarac; daca se largeste, mai bogat. sensul de "strins" si "largit" este ca al unui surub.

Link to comment
Share on other sites

capc delcou pare ok,lulea noua----motorul mere bine la ralanti

debitmetru nu am umblat(l-am schimbat cu altul dar tot asa

injectoare doua dadeau bine-aveam bujiile ok,doua pisau si le-am schimbat cu doua noi,----motorul la ralanti mere bine(mai oscileaza putin)

Link to comment
Share on other sites

In situatia in care motorul este in stare buna si ai efectuat verificarile / inlocuirile de care spui, cred ca plafonarea la 4700 rpm poate avea cauze:

 

a. simple: amestec aer-benzina incorect. Aici ai putea verifica:

- primul pas: filtrul de aer, sa nu fie imbacsit (sufla-l; daca are mai mult de 8000Km, e bine chiar sa-l schimbi);

- fisele de bujii. Le-ai schimbat vreodata? Incearca cu un set de la o alta masina;

- pentru diagnosticare, roaga pe cineva sa mearga in spatele tau. Cand motorul ajunge la limita de turatie, scoate fum? Ce culoare (negru, alb/aburind, albastrui)?

 

b. mai dificile: distributie / aprindere incorecte. De regula, aprindere intarziata sau distributie avansata.

Poti delimita destul de exact momentul cand motorul a inceput sa nu mai dezvolte putere? Il poti asocia cu vreo modificare (umblat la distributie, sau aprindere, etc.)

 

Inainte de a se plafona motorul incepe sa tremure (sa mearga neregulat)? Sau merge rotund, dar puterea scade relativ constant, pe masura ce te apropii de turatia maxima pe care o mai accepta (4700rpm)?

Spune exact ce model de 318i ai? Ce an de fabricatie?

Link to comment
Share on other sites

Revin in legatura cu aprinderea. Pana acum pe bmw am avut probleme: cu fisele (pe 525i), bujiile (318i si 525i), si capacul de delcou (schimbat acum trei zile pe 318i)

Simptomele erau urmatoarele:

- pierdere de putere atunci cand apasam pedala de acceleratie mai mult de cca. un sfert de cursa (se ineca si mergea in 2-3 cilindri) trebuia sa accelerez treptat si sa urc in ture mai sus decat normal, sub 2000 mergea jalnic, imi venea sa ma-mpusc :blink: ;

- creste nivelul uleiului in baie, se combina cu benzina;

- relanti intrerupt - tremura (nu intotdeauna);

- din cauza rateurilor esapamentul duduie pur si simplu. Daca ai si tobele sparte atunci e balamuc mare pe timpanele tale.

 

@Luk: http://BMW.roadfly.org/e28/messages/arc...02w09/7437.html Ini tial nu am urmat instructiunile de aici intocmai iar motorul mergea acceptabil, tragea binisor consum putin mai mare decat normal, ceva miros de benzina pe esapament.

Dupa cateva luni m-am gandit sa slabesc acel arc si sa-i dau cata benzina doreste. A trebuit sa invart de roata dintata aproape o tura, nu doi trei dinti, era dereglat rau. Rezultatul: trage mai bine, consuma mai putin si nu mai da atata benzina pe esapament :)

Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

MULTUMESC MULT PTR SFATURI DAR REVIN:POMPA DE BENZINA BAGA 2.5BAR IN RAMPA DECI E CA PE CATALOG,FISELE SI BUJIILE?DAR ATUNCI NU AR TREBUI SA SE TUREZE IN GOL NU?EL IN GOL SE TUREAZA BINE SI MERGE ROTUND NUMAI IN SARCINA FACE PE-A NEBUNUL.DEBITMETRUL DE AER E SIGILAT SI L-AM SCHIMBAT ORICUM CU ALTUL DE PE ALTA MASINA SI LA FEL ;REGULATORUL DE PRESIUNE AAAAAA E ALA DIN CAPUL RAMPEI CU UN VACUM DIN ADMISIE?DACA E ALA IL SCHIMB SI PE ALA ACUSI(MAI AM UN PIC SI SCHIMB CAM TOT)

REPARATIE PRIN ELIMINARE ...... :blink:

Link to comment
Share on other sites

e un amarat de bmw318i din84 da pe mine m-o amarat si mai tare

24888[/snapback]

Ai verificat daca ai apa in ulei/ulei in apa poate fi si garnitura de chiulasa, motorul incalzeste?Delcoul si luleaua sunt de 318i?.Incearca sa aflii de unde ar trebui sa-ti limiteze turatia din ce zici tu ar trebui sa limiteze din delco turatia acolo e o piesa incearca sa o scoti si vezi ce se intampla.

Link to comment
Share on other sites

DAR ATUNCI NU AR TREBUI SA SE TUREZE IN GOL NU?EL IN GOL SE TUREAZA BINE SI MERGE ROTUND NUMAI IN SARCINA FACE PE-A NEBUNUL

 

Exact ce spuneam: cand aveam probleme cu cele 2 fise din 6 pe 525 respectiv cu capacul de delcou dus pe urs, se tura normal in gol, iar in sarcina trebuia sa am grija sa apas putin pedala, deci sa-l "insarcinez" cat mai putin. Daca depaseam un prag incepea sa se chinuie: scanteia fiind slaba nu mai reusea sa aprinda cantitatea mai mare de benzina.

Daca problema e atat de grava cum zici, pun pariu ca si in gol, daca apesi brusc acceleratia motorul nu raspunde prompt, intai huruie, tremura o clipa si apoi pleaca in ture.

 

Ma repet: FISELE (capacul de delcou zici ca-i ok).

 

P.S. Daca problema e intradevar de la fise s-ar putea sa ai nevoie de un schimb de ulei dupa ce rezolvi.

Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

La capac din cate am vazut la cel vechi, cele patru "contacte" metalice prin care pleaca scanteia erau arse, gaurite la mine. Trebuie sa fie plate. Contactele le gasesti in interiorul "borcanului", dar cred ca stii asta.

Din pacate fisele nu le verifica prea usor pentru ca la relanti inca iti merge bine... Daca facea figuri, scoteai pe rand cate o fisa si vedeai daca se schimba ceva in mersul motorului. Daca nu se schimba, fisa respectiva e dusa.

Link to comment
Share on other sites

huh ?! acum chiar ca m-ai bagat in ceata...

oricum vreau sa deschid un topic in care sa discutam despre fise :blink:

24910[/snapback]

 

Pai de fiecare data cand am avut probleme cu fisele, m-am trezit cu benzina in ulei. De la la cateva 1-2 sute de grame pana la cativa litri. Da, litri, in vechiul motor care nici compresie nu prea mai avea. Cel mai rapid se umple daca reusesti sa-l pornesti si merge in 2-3 vre-un minut-doua-trei pana se incalzeste. Se intampla mai ales iarna. In cazul asta cam trebuie sa tii acceleratia apasata ca sa nu moara (are nevoie de aer, ca benzina e, slava Domnului)

 

Teorema, axioma sau cum i-o fi numele:

pedala apasata+motor rece => computerul tine injectoarele deschise aproape non stop.

 

Iti dai seama cata benzina intra in cilindrii care nu lucreaza... Benzina spala uleiul, apoi se scurge pe langa segmenti s.a.m.d.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.