Jump to content

Problema tremurat acceleratie brusca E46 316i 1.8l 2003


Recommended Posts

Salutare tuturor. Detin un e46 316i 1.8 litri Valvetronic din 2003 si intampin ceva probleme. Masina a fost adusa din Austria (nu ma asteptam sa-mi iau asa teapa).

Problema este urmatoarea: daca apas acceleratia mai agresiv, motorul da sa moara. La relanti masina nu tremura, ci doar cand apas brusc acceleratia tremura si abia dupa 1500 rpm merge rotund. Problema apare la plecare de pe loc, la apasarea brusca a acceleratiei cand este pe liber si in mers cand ii dau treapta 2, 3, la o turatie de 2000-2500 rmp. Cu alte cuvinte trage cam greu, si chiar si pe autostrada viteza urca foarte greu (urca dar treptat)

Am fost in service cu ea si am pus bujii noi de cea mai buna calitate, pe urma sa vad ca nu era din bujii ci din 2 bobine de inductie. Le-am schimbat si pe acelea insa problema persista. Am pus-o si pe testere, vreo 3, si nu da nici o eroare. Ce am observat insa, nu stiu daca este normal, temperatura la vanos-uri este una de 120 grade C si alta de 80 grade C. Respectivul din service a spus sa intreb la alt service, ca el nu stie sa imi spuna daca este normal sa existe o diferenta de 40 grade C intre vanosuri. Si ca sa imi demonstreze ca sunt mecanici de weekend, au inceput sa isi dea cu presupusul ca tremuratul la apasarea brusca a acceleratie poate sa fie din clapeta de acceleratie, valva pcv, debitmetru, posibil supape sau injector infundat.

:excl: Daca ati mai intalnit asa situatie si ati rezolvat-o va rog sa imi lasati un raspuns.

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

cauta un mecanic care a tot reparat motoare de N42 si stie sa verifice daca distributia si vanosurile sunt ok.

isi va da seama rapid ce problema ai.

 

Distributia cred ca trebuie schimbata, motorul se aude la fel ca si cum ar fi unul diesel. 2 mecanici au auzit clantanitul de lant. Posibil ca intinzatorul sa fie slab din cauza ca nu s-a facut schimbul de ulei la timp (cand au scos baietii filtrul e ulei, era parca strans in mana si rupt). In schimb cred ca am gasit solutia. Am scos astazi mufa de la debitmetru si turatia urca acum foarte repede si nu mai tremura cand ii dai talba agresiv. Maine am sa caut un spray pentru curatat senzorul de la debitmetru. Masina fiind neingrijita si plina de pamant, nu praf, cred ca s-a depus multa murdarie pe senzor. (se pare ca fostul prorietar a tras pe ea in ultimul hal). Am sa revin cu un update.

Link to comment
Share on other sites

Ceea ce vezi tu la vanos cred ca sunt grade ce indica rotatia, si nu temperatura; curatatul debitmetru este fix 0, daca este defect, il schimbi(pui bosch, altele am inteles ca sunt degeaba)-faptul ca ai deconectat debitmetrul face ca masina sa functioneze intr-un limp mode, adica nu mai tine cont neaparat de debitul de aer masurat pentru a calcula amestecul, ci funtioneaza pe niste harti prestabilite, tu pe langa debitmetru poti avea un furtun fisurat(aer fals);odata cu intinzatorul, mai mult ca sigur vei schimba patine/lant, in general cand incepe sa faca galagie nu este numai celebrul intinzator in cauza.

 

Cauta pe forum, sunt numeroase topicuri legate de motorul N42 si problemele specifice, vei afla informatii utile.

 

Succes !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.