Jump to content

Bmw 320d vs Golf 4


.Ionut

Recommended Posts

Salut, peste 2 luni o sa ma apuc de scoala de soferi si inca nu am decis inca ce masina sa-mi achizitionez....

As opta pentru un bmw 320d 1.9 TDI sau un golf 4 1.6 benzina, care ar fi mai bun pentru un incepator

Buget pentru masina 2500 euro, Astept pareriile dumneavoastra....chiar daca am gresit subforumu sunt incepator pe site..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut! 320d Facelift are 150 CP, cred eu putin cam mult, avand in vedere ca o sa fii proaspat sofer, dar pana la urma ramane la alegerea ta!

La 2500 E nu cred ca o sa gasesti un FL in stare foarte buna...Ar mai fi varianta nonfacelift de 136 CP, care nu e asa nervoasa...d.p.m.d.v. ar fi mai ok pentru inceput.

De cumparat o masina e usor, cu intretinerea e mai greu..trebuie sa ai si asta in vedere, in functie de bugetul pe care vrei sa-l aloci sau il ai disponibil.

La Golf revizia e 250 Ron, la BMW mergi premium, platesti premium! adica 650 Ron revizia.. si plus celelalte piese, care sunt triple la pret.

mai e si timbrul de mediu foarte mare la diesel...depinde cati km faci cu masina pe an.

 

Te avertizam ca daca alegi BMW, s-ar putea sa nu mai vrei altceva!

Edited by wizzardx
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 motoare total diferite... vrei benzinar sa-ti consume fara sa traga cu intretinere mai ieftina sau vrei diesel puternic fata de 1.6 de la golf cu consum mai mic si cu intretinere mai scumpa? oricum la banii aia... ai mai multe sanse sa iei un Golf mult mai ok ca un E46 , nu stiu ce cazan poti gasi la banii aia..nu cred ca exista "care ar fi mai bun pentru un incepator?" exista doar ce ai putea sa cumperi cu banii care i ai si sa poti sa o intretii corespunzator.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites