Jump to content

E60 vs E92 - Sfat achizitionare


Liviu95

Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

Sunt fost posesor de E46 Coupe 318Ci (prima masina), E46 Coupe 330Ci si actual posesor de E46 320D, multumit am fost de toate 3. Acum a venit momentul sa trec la ceva putin mai nou, bugetul meu fiind undeva la 10000 - 12000 euro maxim... iar singurele modele care ma atrag mult (incadrandu-ma in acest buget) sunt E60 si E92. De cateva saptamani incoace urmaresc piata mai ales pe mobile.ro pt ca vreau sa imi iau 2 saptamani concediu si sa ma duc in Germania la neamuri si sa caut ceva pe gustul meu, dar problema e ca nu vreau sa fac o greseala in ceea ce priveste motorizarea si anul la oricare din acest model si de aceea vreau sa va cer sfatul celor care ati avut/cunoasteti mai bine decat mine despre motorizarile puse pe aceste modele.

 

La inceput m-am gandit la E60/E92 cu motorizarea de 2.0D (motorul N47 de 177 cai) dar dupa ce am rasfoit tot internetul am aflat de marea problema cu distributia care m-a demoralizat pt ca vreau un motor fiabil similar cu cele puse pe generatile E46, apoi mi-a trecut gandul la 3.0D dar din pacate nu as mai vrea sa platesc peste 20 de milioane pe impozit, bani aruncati aiurea in buzunarele la niste injositi care ne conduc, asa ca am ales varianta de mijloc 2.5 Diesel sau 2.5 Benzina, la care impozitul de 9 milioane este acceptabil, plus de asta sunt motoare 6 cilindri ceea ce ma bucura mai mult, dar dupa aia am citit numai lucruri nasoale si despre aceste motoare, cum ca ar fi problematice si ele... deci pur si simplu am luat-o umopic razna pt ca vreau sa raman fidel marcii BMW in continuare dar vreau o masina buna, fiabila si fara probleme, in care sa bag bani in motor aiurea...

 

As aprecia enorm sa ma ajutati cu niste sfaturi pentru a face alegerea cea mai potrivita... la ceea ce m-am gandit eu ar fi E60 cu motorul 2.5 diesel de 197 CP (facelift dupa 2007), E92 2.5 benzina 218 CP, sau in ultimul rand E60 2.5 benzina (190 CP)... cu sufletul as alege variantele pe benzina, pt ca stiu ca un BMW 6 cilindrii benzina ma va face iar fericit cand il voi conduce, dar cu creierul as alege 2.5 diesel pt consumul mai mic, desi nu voi mai avea aceel feeling placut de a conduce o benzinara... sunt foarte indecis, va rog sa ma ajutati cu niste argumente pentru a face alegerea potrivita si de care motorizari ar trebui sa ma feresc, care sunt problematice si care sunt fiabile... VA MULTUMESC FRUMOS !!!

Link to comment
Share on other sites

Mersi de raspuns dar din pacate nu m-ai ajutat cu prea multe...eu caut niste raspunsuri in legatura cu motorizarea pe care sa o aleg, iar de cabrio nu sunt prea interesat si nici nu cred ca m-as incadra in bani, prefer coupe-ul... Edited by Liviu95
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De ce nu iti iei e60 535 ? Super motor si super putere! Acum stiu ca te gandesti la taxa aia jegoasa de enspe milioane pe an,dar iti dau un sfat. De ce nu pe bulgari? Eu sunt in aceaias dilema ca si tine,dar la o gandire logica la rece mi-am pus intrebarea : Chiar ma ajuta ca scrie acolo gen : ''TM 23 BOU '' ? Asa ca decat sa nu te bucuri de placerea de a conduce si a economisii enorm de multi bani,recomand bulgari.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asa e, iti dau dreptate, chiar daca multi ii catalogheaza pe cei cu masini pe Bulgaria ca fiind "tarani", mai sunt si unii care chiar isi iau masini cu motoare mari nu pisicute 318i si le trec pe Bulgaria din cauza taxelor enorme care nici de-al dracu nu le-as baga in buzunaru la escrocii astia care ne conduc, dar totusi ideea nu e asta, eu ma multumesc cu o putere in juru a 200 de cai, cum e 325 de 218 cai, ceea ce e ok pt Sibiu care e un oras destul de aglomerat si eu zic ca e un feeling destul de fun si cu un 325, pt mine suficient si la 9 milioane impozitul pt mine este ok, problema nu prea e asta, problema e ca motorul sa fie unul fiabil, sa fac o alegere buna...
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, motorul perfect fara probleme nu exista. Am avut E60 525d de 177 de cai care a mers mult si bine fara probleme. I-am inlocuit doar cablul de la IBS (900 de ron) si galeria de admisie. In rest masina a fost brici. Recomand cu caldura motorul N47, eu am avut 2 E90-uri cu acest motor si nu mi-a facut probleme niciunul. Este un pic mai zgomotos ca M47 (163 de cai) dar ca performante, consum, taxe, asigurare, este cel mai bun de pe piata. 2,5i nu am avut pe BMW. Am avut E90 335i si masina aia era spectacol, cand o calcam parca statea timpul in loc, dar asta nu se incadreaza in cerintele tale. Pe un coupe, mi-as lua doar benzinar sa traga cum trebuie si sa fuga, sa te simti sportiv ca doar de aia aia ai coupe si nu 5-ar combi :D Cred ca un 2,5i pe un coupe e vis si s-ar potrivi de minune. Daca vrei ceva mai sportiv ia coupe, daca vrei confort si spatiu, ia E60. Sunt 2 masini total diferite. Spor la cautare!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@six in line: mersi mult de raspuns, pareri ca aceasta asteptam si de la restul, opinii de genul. Poate a avut careva motorul de 2.5 benzina de 218 cai si imi poate spune experienta lui cu acest motor, fiabilitate, cam la ce consum sa ma astept etc.

 

Si intradevar pe un coupe cel mai bine un benzinar s-ar potrivi, iti da feelingul ca chiar este o masina cat de cat sportiva, mai ales dupa sunetul de 6 cilindrii si modul in care toarce cand urca in ture, acest feeling nu se poate compara cu un diesel, fiind fost posesor de E46 Coupe benzina imi lipseste acest feeling frumos care imi dadea o placere enorma cand conduceam masina :D

Edited by Liviu95
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Este si N52B25 care are 2500 cmc si s-a facut pana la sfarsitul lui 2007 cred, dupa aia au pus N53B30 care e tot 325i, tot cu 218 cai dar are 3000 cmc...

da exact, asa este pana in 2007 .. te incadrezi perfect cu suma respectiva dar gandeste-te totusi ca sunt aproape 10 ani si 10-12000€ nu e chiar o suma mica , apoi mai e taxa de timbru

Link to comment
Share on other sites

Din cauza taxelor. Diferenta de la 2.5 benzina la 2.0 este APROAPE insesizabila la motoarele aspirate. Aceiasi dilema am avut-o si eu cand am luat E60-ul. diferenta de 800-1000 RON la impozit nu este justificata de alea 0.2 0.3 secunde in care 2.5 este mai rapid ca un 2.0. A si spus baiatu' ca nu ii convin taxele,toti am vrea macar un 3.0 dar in tara asta...

 

525i dupa anul 2007 nu mai are motor de 2.5. Devine un 3.0 detunat. la fel si 525d.

 

325i ala cu 218 cai e un 3000 nu un 2.5

Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Din cauza taxelor. Diferenta de la 2.5 benzina la 2.0 este APROAPE insesizabila la motoarele aspirate. Aceiasi dilema am avut-o si eu cand am luat E60-ul. diferenta de 800-1000 RON la impozit nu este justificata de alea 0.2 0.3 secunde in care 2.5 este mai rapid ca un 2.0. A si spus baiatu' ca nu ii convin taxele,toti am vrea macar un 3.0 dar in tara asta...

 

525i dupa anul 2007 nu mai are motor de 2.5. Devine un 3.0 detunat. la fel si 525d.

 

325i ala cu 218 cai e un 3000 nu un 2.5

sa confirmat ! 325 ala cu 218 cai e un 3000 nu un 2.5 (dar asta pana in 2007), pana in 2007 325 ala cu 218 cai e un 2.5 (2497 cmc).. din 2007 au iesit 325 cu motoare de 3.0

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am un e92 2.5i automat din 2007, motorul de 2500. Ce pot sa iti zic, masina e senzatie, eu o folosesc 90% in afara orasului. In oras( Timisoara) nu prea mai e senzatie...semafoare multe, gropi ( am suspense M si nu o recomand daca rulezi mult in oras) si consumul 15+.

In afara orasului e alta masina, e foarte bine atifonata, zgomotele de rulare incep sa se auda de la 120km/h in sus.E o placere sa asculti motorul asta turat de la 3000 rpm +.

In alta ordine de idei, nu e un motor conceput pentru economie, in afara orasului, pe cutie automata ar trebui sa te astepti la un consum de minim 8,5%. In regim autostrada 140+ consumul urca undeva la 9,5-10.

NU detin masina de foarte mult timp, dar ca si sensibilitati ale motorului sunt:

- garniturile de la motor - in timp scapa ulei pe la majoritatea

- senzorul de pozitie ax cu came - cu timpul intra ulei in el si nu mai functioneaza in parametrii ( pret 1000 lei+ 5-6 ore manopera. CU ocazia schimarii senzorului se schimba si garnitura motorului valvetronic 60 de lei, garnitura senzorului 40 de lei si garnitura capac supape 100-120 de lei).

- mai sunt ceva probleme cu ungerea si supraincalzirea dar la mine nu au aparut deocamdata cele 2 probleme.

 

Motorul acesta are un tacanit foarte subtil care apare dupa aproximativ 50-60k km datorita ungerii care se remediaza numai prin inlocuirea tachetilor + altele, nu ma pricep, din ce am citit pe forumuri, dar nu cred ca merita operatiunea asta. NU e deranjant, plus ca problema asta nu poate fi indepartata 100% ea reaparand dupa un numar de km.

Spor la cumparare. SI eu am luat mototrul asta tot din cauza taxelor pentru motoare de 3000cmc

Edited by MariusKpM
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu am un e92 2.5i automat din 2007, motorul de 2500. Ce pot sa iti zic, masina e senzatie, eu o folosesc 90% in afara orasului. In oras( Timisoara) nu prea mai e senzatie...semafoare multe, gropi ( am suspense M si nu o recomand daca rulezi mult in oras) si consumul 15+.

In afara orasului e alta masina, e foarte bine atifonata, zgomotele de rulare incep sa se auda de la 120km/h in sus.E o placere sa asculti motorul asta turat de la 3000 rpm +.

In alta ordine de idei, nu e un motor conceput pentru economie, in afara orasului, pe cutie automata ar trebui sa te astepti la un consum de minim 8,5%. In regim autostrada 140+ consumul urca undeva la 9,5-10.

NU detin masina de foarte mult timp, dar ca si sensibilitati ale motorului sunt:

- garniturile de la motor - in timp scapa ulei pe la majoritatea

- senzorul de pozitie ax cu came - cu timpul intra ulei in el si nu mai functioneaza in parametrii ( pret 1000 lei+ 5-6 ore manopera. CU ocazia schimarii senzorului se schimba si garnitura motorului valvetronic 60 de lei, garnitura senzorului 40 de lei si garnitura capac supape 100-120 de lei).

- mai sunt ceva probleme cu ungerea si supraincalzirea dar la mine nu au aparut deocamdata cele 2 probleme.

 

Motorul acesta are un tacanit foarte subtil care apare dupa aproximativ 50-60k km datorita ungerii care se remediaza numai prin inlocuirea tachetilor + altele, nu ma pricep, din ce am citit pe forumuri, dar nu cred ca merita operatiunea asta. NU e deranjant, plus ca problema asta nu poate fi indepartata 100% ea reaparand dupa un numar de km.

Spor la cumparare. SI eu am luat mototrul asta tot din cauza taxelor pentru motoare de 3000cmc

 

Insfarsit un raspuns la subiect care ma ajuta mult, mersi frumos!! Mai astept si alte pareri. Banuiesc ca la 325i manual in oras ar trebui sa fie un consum cu 1-2% mai mic, probabil undeva la 13 14 la un mers normal (ceea ce ar fi acceptabil pt mine), is curios sa aud parerea la cineva cu transmisia manuala...

Link to comment
Share on other sites

Din cauza taxelor. Diferenta de la 2.5 benzina la 2.0 este APROAPE insesizabila la motoarele aspirate. Aceiasi dilema am avut-o si eu cand am luat E60-ul. diferenta de 800-1000 RON la impozit nu este justificata de alea 0.2 0.3 secunde in care 2.5 este mai rapid ca un 2.0. A si spus baiatu' ca nu ii convin taxele,toti am vrea macar un 3.0 dar in tara asta...

 

525i dupa anul 2007 nu mai are motor de 2.5. Devine un 3.0 detunat. la fel si 525d.

 

325i ala cu 218 cai e un 3000 nu un 2.5

Diferenta intre 2.0i si 2.5i e de vreo 1,2 secunde la 100km/h. De la 100 km/h in susn nu mai e cazul sa comparam...

Edited by MariusKpM
Link to comment
Share on other sites

Totusi m-as orienta catre un motor in 6 cilindri, chiar daca cel de 2.0 e poate putin mai economic si taxele sunt mai mici, parca feelingul unui 6 cilindri compenseaza banii cheltuiti in plus, plus de asta am verificat umpic piata la modele 2.0 benzina si mi se pare greu de gasit unul dotat, cam toate is chele, nici macar piele si navigatie nu au, navigatia fiind absolut necesara in cazul in care iau e92, pt ca mi se pare urat bordul fara navi...

 

M-am uitat si la 330i-uri dar se pare ca acestea nu se incadreaza in bugetul meu, cam toate pornesc de la 12000 de euro in sus, 325i-urile se gasesc cat de cat dotate pe la 10-11 mii

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic să-ți iei un 325i, decât un e60.. puterea motorului se va simți mult mai bine pe coupe. Chiar așa, cum ai în vedere ori e60, care e o limuzină în toată regula, ori e92 care este cu totul altceva? Personal, dacă n-ai familie cu copii, nu prea are rost e60-ul, doar dacă e 535i.

 

Aporop, uite click

Pare puțin suspectă, dar nu pierzi mare lucru dacă trimiți pe cineva să o vadă și dacă te interesezi puțin de ea.

Edited by Keepa
Link to comment
Share on other sites

Totusi m-as orienta catre un motor in 6 cilindri, chiar daca cel de 2.0 e poate putin mai economic si taxele sunt mai mici, parca feelingul unui 6 cilindri compenseaza banii cheltuiti in plus, plus de asta am verificat umpic piata la modele 2.0 benzina si mi se pare greu de gasit unul dotat, cam toate is chele, nici macar piele si navigatie nu au, navigatia fiind absolut necesara in cazul in care iau e92, pt ca mi se pare urat bordul fara navi...

 

M-am uitat si la 330i-uri dar se pare ca acestea nu se incadreaza in bugetul meu, cam toate pornesc de la 12000 de euro in sus, 325i-urile se gasesc cat de cat dotate pe la 10-11 mii

 

 

Daca vrei sa stai mai linistit,ia-ti un E60 cu motorul M54B25 si 192 CP. Eu am avut 6 ani motorul asta pe un e46 si a fost ok.Mai recent mi-am luat un 325i e90 N52B25 manual de cateva luni si desi provine dintr-o reprezentanta si are putini km, am o oarecare teama vizavi de potentialele probleme care pot aparea la motorul asta.

Daca-ti iei E60, la 10-12.000 euro gasesti destule exemplare si prin reprezentante BMW din Germania sau Austria.

Link to comment
Share on other sites

@crtir: Mersi de sfat, o sa iau in considerare si E60-urile cu M54B25

 

@Keepa: Stiu ca suna aiurea dar ambele imi plac chiar daca sunt de clase diferite, si sunt indecis intre a alege o limuzina, si un coupe, la E60 imi place spatiul si confortul care il ofera, totodata si aspectul este unu foarte frumos dar parca toata lumea are E60-uri, pe toate strazile vezi cate un exemplar, pe cand coupe-ul este umpic mai deosebit pt ca nu vezi prea multe E92-uri in fiecare zi, iar ca aspect cu niste jante frumoase, eu zic ca e o masina care va arata deosebit :) Faza e ca E92-ul ar fi alegerea facuta cu sufletul, pt ca si inainte cand am avut E46 Coupe am fost foarte fericit cu masina, parca avea ceva mai special decat restul masinilor in 4 usi...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.