Jump to content

E46 318i N42(143cp)


Recommended Posts

Salutare

 

Am de ceva vreme o problema cu masina (E46 318i N42 2002) si habar nu am de la ce ar putea fi! La pornire, uneori, se aude din partea motorului, a distributiei cred, un "clancanit", ca si cum ar lovi lantul de distributie in patine, iar motorul trepideaza, turatia scade la 600-700rpm(parca ar fi motor in 2 timpi) si la un momentdat motorul se opreste! Cand apare problema asta, daca il turez scurt undeva la 2500-3000, ralantiul se stabilizeaza la 800, motorul merge normal. Se mai intampla, din cauza aceleiasi probleme, ca in mers, daca las masina la ralanti pt cateva secunde si problema mentionata apare, motorul sa nu mai aiba "forta"! Se transforma intr-un 1.6 de 80cp ca sa fiu mai explicit!

Am schimbat recent distributia(patine,lant,etc.), senzorii de la axa cu came, garnituri, pompa de benzina, filtre, alti senzori pe la motor(in speranta ca voi remedia problema, dar inutil)... Mi-a mai ramas un singur lucru de schimbat, bobinele de inductie(am schimbat o singura bobina acum 5-6 ani) dar sincer nu cred ca se va rezolva in vre-un fel problema.

 

Mai exista cineva care a intalnit o problema asemanatoare? Am fost la 6 service-uri diferite si nici un rezultat, doar bani dati pe testere, senzori...fara nici o rezolvare.

Am ajuns si la MHS Motors Militari unde mi-au spus ca tb sa schimb motorul! Easy fix cum s-ar zice :))

 

Si mai este o problema! La 500-600km tb sa completez un litru de ulei! Nu sunt urme de scurgeri pe motor, nu scoate fum(este EURO5 si poate filtreaza mai mult decat este nevoie). Cineva mi-a spus sa shimb garniturile de la supape. Nu imi aduc aminte daca au fost cumva schimbate in trecut!

 

 

Multumesc!

Edited by M3-Addict
Link to comment
Share on other sites

Pe diagnoza ce a aparut? Un test de.compresie si un test al injectoarelor cu motorul rece ai facut? Ma tem ca ai mai multe probleme mecanice de rezolvat, daca uzura segmentilor e mare ( testul de compresie e relativ dar tot e ceva decat nimic) atunci apar si aceste probleme, sau cum se mai spune masina merge pe ulei. Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

In legatura cu mersul neregulat si opritul motorului brusc mergi la cineva priceput in motoarele astea sa iti puna distributia la punct cum trebuie. Apoi verifica si injectoarele daca problema persista.

Cu uleiul 1L la 600 km e exagerat. Daca nu ai pierderi vizibile 100% sunt simeringurile la supape sau valva pcv. In mod normal la asa consum de ulei trebuie sa ai fum,mult fum alb-albastrui in ture mari(poate nu ai observat).

Ps. Motorul in cauza este euro 4 si nu are voie sa "filtreze" mai mult ulei. Eu am acelasi motor doar ca 2004 si nu completez cu ulei deloc intre schimburi (10.000 km -castrol 5w30 edge fst titanium)

Edited by SB25GAS
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa te sperii, dar am aceeasi problema ca si tine. Eu m-am decis sa schimb motorul.

 

Cauzele la tine, pot fii:

1.Distributie sarita de la punct (sau nu a fost pusa bine de cand ai schimbat-o)

2.Un vanos defect(scoate mufa de la vvt, e sub capacul de la motor, cel din stanga) ... daca nu mai trepideaza si nu mai moare, e simplu.

3.Si una si cealalta :(

4.Pentru consumul ala exagerat de ulei "fara scurgeri" vizibile ... pregateste-te pentru supape simeringuri + multe garnituri noi.

 

Ne anunti si pe noi cand descoperi ;)

 

P.S: Cand mai mergi la mecanic cu ea il intrebi direct pe "diplomat": "Stii ce insaemna valvetronic? Ai cale pentru distributie?" Daca ezita, pleci.

Link to comment
Share on other sites

Pe diagnoza ce a aparut? Un test de.compresie si un test al injectoarelor cu motorul rece ai facut? Ma tem ca ai mai multe probleme mecanice de rezolvat, daca uzura segmentilor e mare ( testul de compresie e relativ dar tot e ceva decat nimic) atunci apar si aceste probleme, sau cum se mai spune masina merge pe ulei.

Pe diagnoza, acum 2-3luni mi-a aparut o eroare la unul din senzorii de la axa cu came. I-am schimbat pe amandoi! Testul de compresie nu l-am facut inca, ultimul mecanic mi-a sugerat sa facem o segmentare a motorului!

Multumesc pt info!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.