Jump to content

BMW 318d F30 consum ulei exagerat


Recommended Posts

Si eu schimb la 2500-3000 cu motorul cald si cu motorul rece la 2000-2200 si nu consuma chiar deloc ulei.Ajung imediat la al 3-lea schimb de ulei si nu am completat niciodata.M47 2.0d 329.000km momentan, ulei Ravenol VMP USVO 5w30.Uneori am si momente cand o turez intr-a 3-a sau a 2-a si pana la 4000-4500 pentru fun. Edited by Exilong999999
Link to comment
Share on other sites

Si eu schimb la 2500-3000 cu motorul cald si cu motorul rece la 2000-2200 si nu consuma chiar deloc ulei.M47 2.0d 329.000km momentan, ulei Ravenol VMP USVO 5w30.Uneori am si momente cand o turez intr-a 3-a sau a 2-a si pana la 4000-4500 pentru fun.

Tu trebuie neaparat sa faci aceleasi masuratori facute de "samsungaer". Sa vada diferenta si sa repare, nu?

Link to comment
Share on other sites

Eu faceam referinta la faptul ca nu e neaparat sa schimbi vitezele doar la 2000rpm ca sa nu-ti consume masina ulei.Raspunsul meu era pentru tine.

Cum asa?

Eu nu caut raspunsuri.

Stii, nu e topicul meu..

 

..deci sugestia mea nu merita luata in consideratie?

Omu' cauta un raspuns. Are un motor foarte bun si totusi consuma.

El merita raspunsurile cele mai bune, nu eu.

 

Deci?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cum asa?

Eu nu caut raspunsuri.

Stii, nu e topicul meu..

 

..deci sugestia mea nu merita luata in consideratie?

Omu' cauta un raspuns. Are un motor foarte bun si totusi consuma.

El merita raspunsurile cele mai bune, nu eu.

 

Deci?

Nu o lua ca pe-un raspuns atunci, ia-o ca pe-o observatie.Tu chiar crezi ca ii consuma 1l ulei la 1000km din cauza ca schimba vitezele la 2500-3000rpm? E clar ca e vreo problema prin motor nicidecum vorba de stilul de mers.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nu o lua ca pe-un raspuns atunci, ia-o ca pe-o observatie.Tu chiar crezi ca ii consuma 1l ulei la 1000km din cauza ca schimba vitezele la 2500-3000rpm? E clar ca e vreo problema prin motor nicidecum vorba de stilul de mers.

Pot sa o iau ca pe o minciuna ce ai spus mai sus? (..la 350k km nu consuma la 2500-3000?) Hai sa nu mai dam mari aiurea..

 

Nu conteaza stilul de condus???

.. de-ar fi amuzant as rade, dar tot aiurea si anormal suna.

 

(Stii cum e? Nu ai solutii problemei lui si alegi ALTE dezbateri..)

 

Ce alte probleme are la motor?

 

Pe topic, eu i-am sugerat sa conduca mai decent dieselul.

Tu ce alta sugestie ai?

 

Va lungiti cu vorba, tu bimmer, vorba lui Cristian, incearca sa schimbi pe la 1500 sau chiar mai jos, ca bine i faci, revenind la subiect, motorul acela necesita investitii in segmanti sau chiar set motor!

Luca, nu sunt eu subiectul.

 

Lui Criatian si tie: va e ciuda, sau mila?

 

Reveniti pe subiect.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Pot sa o iau ca pe o minciuna ce ai spus mai sus? (..la 350k km nu consuma la 2500-3000?) Hai sa nu mai dam mari aiurea..

 

Nu conteaza stilul de condus?

.. de-ar fi amuzant as rade, dar tot aiurea si anormal suna.

 

(Stii cum e? Nu ai solutii problemei lui si alegi ALTE dezbateri..)

 

Ce alte probleme are la motor?

 

Pe topic, eu i-am sugerat sa conduca mai decent dieselul.

Tu ce alta sugestie ai?

 

Nu esti tu cel care avea la semnatura ceva gen ca trebuie sa respectam parerea altor persoane chiar daca nu sunt de acord cu ele?!

Da dovada de maturitate... macar o data. Nu mai raspunde la orice... doar ca sa te afli in taina.

Inveti oamenii sa schimbe subturat, sa bage ulei 2T in motorina si multe, multe altele.

Nu ma intelege gresit, poti face ce vrei cu masina ta dar totusi, nu-i mai invata pe toti sa faca ce faci tu.

Am avut m47 si am facut peste 450.000 km cu el, schimbam doar in jur de 3.000 si nu am schimbat niciodata turbina. Si nici ulei nu consuma.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

DJ Allexinno,

Ai un raspuns la problema din topic sau nu?

 

Vezi ca te iei personal de parerile mele.. esti cu totul offtopic!

 

Primesc parerile personale pe privat.

 

Cred ca se intelege clar ce insinuam... problema lui nu se trage de la schimbatul la 2500-3000 de ture! Altundeva este buba...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ce-ti mai place sa faci din tantat armasar..aoleu.Nu stiu ce te-ai face fara forumul asta..am impresia ca e o parte din viata ta.

Si totusi care e treaba ta, ca sa pui aceste intrebari?

Pun eu atunci aici ce gasesc, poate intelegem toti:

https://mechanics.stackexchange.com/questions/26591/optimal-rpm-range-for-manual-transmission

 

https://www.team-bhp.com/forum/technical-stuff/92827-when-do-you-shift-gears.html

 

Ca tot vorbesti de subturatii (fara rost) ai observat din intamplare un acelasi motor (pe doua masini, una cu, cutie automata si una manuala. In ce ture trece in viteza superioara cutia automata? Cumva pe la 2000 si peste?

Sau la 2500rpm si peste?

Oare de ce in ture mici?

Ca sa strice motorul.. subturat, nu?

(sau o fi stricata..)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Inveti oamenii sa schimbe subturat, sa bage ulei 2T in motorina si multe, multe altele.

Nu ma intelege gresit, poti face ce vrei cu masina ta dar totusi, nu-i mai invata pe toti sa faca ce faci tu.

Am avut m47 si am facut peste 450.000 km cu el, schimbam doar in jur de 3.000 si nu am schimbat niciodata turbina. Si nici ulei nu consuma.

 

Tu sa nu vii cu experiente de pe tractoare (m47) de acum 15 ani sa dai sfaturi de genul la ce turatie se schimba vitezele.

 

In primul rand viteza se schimba atunci cand simti ca trebuie, nu este un prag obligatoriu. Ideea este ca atunci cand schimbi viteza turometrul sa cada in plaja de cuplu maxim, care la BMW-urile astea se afla undeva la 1800rpm deci la 2500 e mai mult decat suficient ca sa schimbi viteza.

 

Vitezele se schimba cand simti ca trebuie schimbate, iti repet, in functie de drum daca este drept/panta/rampa daca este uscat/neted de incarcatura masinii etc. Luati-va frate transmisii automate ca mi-e mila de masinile pe care le conduceti, noroc cu alea automate ca isi fac singure treaba.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tu sa nu vii cu experiente de pe tractoare (m47) de acum 15 ani sa dai sfaturi de genul la ce turatie se schimba vitezele.

 

In primul rand viteza se schimba atunci cand simti ca trebuie, nu este un prag obligatoriu. Ideea este ca atunci cand schimbi viteza turometrul sa cada in plaja de cuplu maxim, care la BMW-urile astea se afla undeva la 1800rpm deci la 2500 e mai mult decat suficient ca sa schimbi viteza.

 

Vitezele se schimba cand simti ca trebuie schimbate, iti repet, in functie de drum daca este drept/panta/rampa daca este uscat/neted de incarcatura masinii etc. Luati-va frate transmisii automate ca mi-e mila de masinile pe care le conduceti, noroc cu alea automate ca isi fac singure treaba.

 

Stai ca a aparut alt destept.

Tu asa faci depasiri?! Maxim in 2500 schimbi?!

Automata conduc de multi, multi ani. Pur si simplu am impartasit din experienta mea cu una din fostele masini, NU am dat sfaturi. Nu era tractor m47 in 2006. Si nu se strica motorul daca schimbi la 3000 de rotatii. Am zis schimbi... nu stai la 3000 rot 16 ore la rand!

Ideea era alta, omul nu are consumul acela fabulos de mare de ulei din cauza ca schimba putin mai sus.

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stai ca a aparut alt destept.

Tu asa faci depasiri?! Maxim in 2500 schimbi?!

Automata conduc de multi, multi ani. Pur si simplu am impartasit din experienta mea cu una din fostele masini, NU am dat sfaturi. Nu era tractor m47 in 2006. Si nu se strica motorul daca schimbi la 3000 de rotatii. Am zis schimbi... nu stai la 3000 rot 16 ore la rand!

Ideea era alta, omul nu are consumul acela fabulos de mare de ulei din cauza ca schimba putin mai sus.

 

Eu nu am spus nimic de depasiri, cand incepi o depasire normal ca treci peste 3000rpm. Nu am zis nici ca se strica motorul daca schimbi la 3000 dar nu e normal din punctul meu de vedere sa mergi asa turat pentru ca supui motorul la niste presiuni foarte mari mai ales in cazurile de fata cand e vorba de diesel, la benzina e alt ceva.

 

Consumul ala fabulos de ulei de care vorbesti ma indoiesc ca are ca si cauza princilala numarul de rpm dar cu siguranta daca schimba vitezele la 3000-3500 ajuta la cresterea consumului de ulei pentru ca revin, supune internele la niste presiuni foarte mari + cu cat are mai multe rotatii pistonul cu atat ii va arde mai mult ulei, e logic. Parerea mea.

 

Sfatul meu este sa schimbi segmentii de pe pistoane pt ca este cea mai populara cauza si vad ca nu ai facut-o inca. Este suficient sa fie un singur segment uzat ca sa iti arda asa mult ulei. Verifica si egr-ul. Nu strica sa te uiti nici la baia de ulei garnituri/imbinari pt ca din ce am inteles nu iti scoate fum pe esapament, ar putea fi chiar asta cauza.

Edited by bmwiosif
Link to comment
Share on other sites

Nu va mai certati ca nu are rost. E clar ca masina nu consuma ulei din cauza turatilor putin mai ridicate. Dupa cum am zis, am mers pe autostrada constant 140 km/h si in 1000 km mi-a luat un litru de ulei. Am avut inainte alt diesel(300 000km) si schimbam si mai sus de atat si nu a mancat niciodata mai mult de 500ml la 15 000 km. Cel mai probabil e o problema la motor, dar nu mai vreau sa bag bani in ea, merg asa pana crapa. Masina avea distributia schimbata cand am luat-o(am luat-o la 147000 km) si ma gandesc ca poate s-a rupt distributia de a fost schimbata si au reparat partial motorul(e doar o banuiala). Egr-ul l-am verificat, nu se blocheaza, e curat. Iar la baia de ulei as fi avut ulei pe scut la cantitatea aia Edited by samsungaer
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare!

 

Am un F30 316D, motor 2.0 diesel, 2012, N47

Am acelasi consum mare de ulei intre schimburi.

Am adus masina la 185 000 km din Germania si am confirmarea ca uleiul era neschimbat de cca 20 mii km. Pe drumul spre casa am completat cu mai mult de 1L ulei, punand totul pe seama uzurii acestuia.

 

Ajuns in tara, am schimbat distributia si uleiul, insa dupa cca 2000 km imi cerea sa completez ulei, si dupa, odata cu uzura uleiului, tot mai des.

 

Am incercat de atunci schimburi cu mai multe tipuri de ulei, toate 5W30: bmw, castrol, motul, mobil - toate cu acelasi rezultat.

Acum masina are 215 000 km.

 

Ce am observat: masina are uneori un mic ââŹĹtremuratââŹÂ, in special daca se intampla sa o accelerez mai brusc sub 2000 rot/min. De cele mai multe ori eroarea cu nivelul de ulei imi apare concomitent cu acest tremurat.

 

Este exclus sa pun consumul de 5L de ulei la 15 mii km pe seama condusului agresiv. Turbina este verificata si ok. Nu am gasit scurgeri in scut. Masina porneste si ruleaza foarte bine.

 

E vreunul dintre voi ce a rezolvat vreo problema asemanatoare?

 

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.