Jump to content

Masina mea, sa o pastrez sau nu?


Hightlink

Recommended Posts

Salut, sunt de ceva vreme mebru aici dar inca am apucat sa prezint si masina mea, astazi chiar daca ploua am zis sa fac cateva poze si sa o prezint pe forum cat am putin timp liber.

 

Un simplu e46 316ti, 1.8 benzina, 116 cai, computer de bord, pilot automat, clima, senzor de ploaie, senzori de lumini.

 

Nu am nici o mie de km de cand am reconstruit motorul aproape complet, am apucat sa fac si cateva poze in timpul procesului. Doar baia de ulei nu a fost desfacuta, in schimb am schimbat cam tot ce inseamna garnituri, oringuri etc + pompa de vacum. Aproximativ 1.000e investitie, din fericire tachetii/segmentii si intinzatorul lantului de distributie, toate erau ok. Nu mai mentionez toate filtrele si uleiu original BMW 5w40 parca.

 

Imi pare rau ca nu am gasit un 2.2... mi se pare cam slab motorul de 1.8 insa macar nu consuma asa mult.

 

Voi ce ziceti? sa pastrez masina si sa incep sa o modific incet incet sau sa strang banii si sa ma indrept catre un e92 coupe motor de 2.2xi sau 2.5xi? (nu stiu cat de reusite sunt motorizarile)

 

PS: nu ma lasa sa urc pozele aici asa ca am folosit alt website.

IMG_20161011_180422_copy.jpg

IMG_20161011_182435_copy.jpg

IMG_20161011_182459.jpg

IMG_20161011_182517.jpg

post-77375-0-15060800-1476203283_thumb.jpg

post-77375-0-38011100-1476203287_thumb.jpg

post-77375-0-42163800-1476203294_thumb.jpg

post-77375-0-65463600-1476203298_thumb.jpg

post-77375-0-00775900-1476203304_thumb.jpg

Edited by Hightlink
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cand am luat masina ca sa fiu sincer, ma gandeam la consum destul de mult + stiam ca 316 dinainte de facelift este un motor destul de fiabil, pe langa asta nu gasisem pe moment un 2.0, iar de dizel nu ma incanta nici atunci si nici acum, mereu am avut benzinare.

 

Ideea e ca oricum nu vand masina pentru inca un an pe putin, insa nu stiu daca sa strang banii si in timp sa pun ca diferenta pt un e92 sau sa o modific pe asta, gandu ma duce pana la un kit de turbo, dar cred ca in final as iesi mai castigat cu un e92 motor de 2.2 decat un 1.8 cu turbo desi vorba aia, "built not bought"

Link to comment
Share on other sites

Pe e92 nu exista motor de 2.2.

 

 

Adevarat, insa am de unde alege.

316i, 318i, 320i, 323i, 325i, 325xi, 328i, 328xi, 330i, 330xi, 335i, 335is, 335xi, 320d, 320xd, 325d, 330d, 330xd, 335d, M3, M3 GTS.

 

Ma bate gandu si la un seria 1 coupe sau hatchback dar in 2 portiere, desi considerata tot o masina "urata" imi place mult bordul.

Nici nu mi-am luat bine o masina ca deja ma bate gandu la alta :laugh: dar ma uit la portofel si ma linistesc.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce i ai cam dublat valoarea reparand motorul (spui ca ai bagat 1000eur) ptr ce te gandesti sa o vinzi sau schimbi motorul? Pe de alta parte daca ai bani de e92 la ce te mai incurci cu asta? Nu inteleg prea multe din acest topic :)

Masina a fost 2830 + 1000e motorul + filtre/ulei etc + rar-u care l-am facut acum + inmatriculatul zilele astea... se aduna.

Inca nu am bani dar nici nu o sa strang daca ma apuc sa o modific, aici e dilema :laugh:

 

 

@Alin KIR Sunt printre cele mai urate stopuri care imi vin in minte, incerc sa gasesc cele de m rosii la un pret decent.

Edited by Hightlink
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce intrebi tu are si o latura subiectiva unde nimeni nu te va putea lamuri. Preferintele despre un model sau altul sunt personale.

 

Referitor la daca merita sa investesti in aceasta masina sa ii upgradezi motorul/estetica, depinde de ce sume/upgradeuri vorbesti.

 

Ai mentionat turbo, pe toate topicurile citite de mine cu acest subiect se spune ca dpdv al banilor este mult mai ieftin sa cumperi o masina cu motor mai puternic decat sa incerci sa "tunezi" una existenta cu motor mai putin puternic. Daca ai pasiuni de genul nu sunt relevanti banii. Daca alegi upgrade-ul motorului actual ai inceput bine, cu punerea acestuia la punct.

 

Estetic orice ai face la masina iti va adauga tie un plus de placere. La e46, fiind o masina mai veche deja, nu vei recupera niciodata investitia.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Masina a fost 2830 + 1000e motorul + filtre/ulei etc + rar-u care l-am facut acum + inmatriculatul zilele astea... se aduna.

Inca nu am bani dar nici nu o sa strang daca ma apuc sa o modific, aici e dilema :laugh:

 

 

@Alin KIR Sunt printre cele mai urate stopuri care imi vin in minte, incerc sa gasesc cele de m rosii la un pret decent.

 

Te cam duci in 5k cu cheltuiala!

Nu crezi ca puteai lua aproape orice de la e46 cu banii astia?

Daca iti place compact si vrei putere, o pastrezi si ii schimbi motorul!

 

Cu cei 1000 bagati in motor, il puteai schimba.....!

Masina este frumoasa!

Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere e foarte simplu, pastreaza masina, mergi cu ea un an, nu baga bani in kit M, jante, ca oricum nu iei banii pe ele, o sa mai bagi ceva bani in reparatie ca sigur mai pica una alta.

Ai timp sa te gandesti ce masina ti-ai dori sau ti s-ar potrivi, oricum nu prea inteleg rostul topicul.

Link to comment
Share on other sites

masina e foarte frumoasa, pare ca la motor s-a lucrat responsabil, chiar n-are sens s-o dai.

eu zic s-o tii cat te duce si cat merita - daca incepe peste x ani sa ceara odata la 3 luni cate 500 de euro deja nu mai merita - si in acelasi timp sa pui de-o parte pentru un e92 sau un 1 coupe.

masina de fata ar ramane optiunea fiabila si economica (relativ) pentru oras/navete in timp ce coupe-ul ar fi pentru serpentine / circuit / alte drumuri frumoase / dus prietena la un restaurant misto / etc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

masina e foarte frumoasa, pare ca la motor s-a lucrat responsabil, chiar n-are sens s-o dai.

eu zic s-o tii cat te duce si cat merita - daca incepe peste x ani sa ceara odata la 3 luni cate 500 de euro deja nu mai merita - si in acelasi timp sa pui de-o parte pentru un e92 sau un 1 coupe.

masina de fata ar ramane optiunea fiabila si economica (relativ) pentru oras/navete in timp ce coupe-ul ar fi pentru serpentine / circuit / alte drumuri frumoase / dus prietena la un restaurant misto / etc

 

Mersi, la motor chiar am schimbat orice a fost nevoie, fac destul de multi km cu ea si am vrut siguranta ca nu am sa am probleme.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dupa o iarna in care doar a fost pornita ocazional, luna asta a primit ceva mai multa atentie.

-Discuri si placute noi pe fata Brembo

-Brate lemforder (cred :twitch: ) + inca 2 bucse, tot pe fata.

-O noua garnitura de capac, din nou. Incepuse sa curga de la un mason de la bobina (sper ca nu zic vreo prostie, nu stiu exact numele) si uite asa am dat iar aproape 250 lei pe o garnitura de la victor reinz.

 

Am dat jos si stergatorul pe spate care nu imi placea cum arata. Atasez cateva poze, imi cer scuze ca nu am apucat sa spal masina, insa de 2 zile ploua aici si imd o murdaresc iar.

 

Inca ma "lupt" cu radioul, aparent nu pot conecta o mufa AUX pt. ca functioneaza doar pt cele fabricate dupa 9.2002 iar al meu e din 12.2001. Poate gasesc pe cineva care are un model mai nou si e dispus sa faca un schimb + o diferenta din partea mea.

post-77375-0-37788500-1489222189_thumb.jpg

post-77375-0-21014300-1489222199_thumb.jpg

post-77375-0-70606500-1489222204_thumb.jpg

post-77375-0-43649800-1489222212_thumb.jpg

Edited by Hightlink
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 7 months later...

Revin cu un update, sunt multe de povestit de cand nu am mai postat.

Am ajuns la a 4-a garnitura la capac si in sfarsit nu mai curge ulei. (5w30 BMW)

Am schimbat garnitura la baia de ulei.

Am schimbat distributia.

Schmbul de ulei + toate filtrele.

Am schimbat vasul de expansiune

Becuri noi de la Philips pt. faza scurta. (130% sau ceva de genu)

Schimbat carenajele la rotile din fata.

 

Si pentru iarna, un set nou de cauciucuri de la Michelin.

 

Partea proasta este ca intre timp a plouat cu gheata si mi s.a fisurat parblizul + cateva denivelari pe cupola/capota + cateva zgarieturi cand parcam rpea aproape de tufisuri. Probabil o voi folia. + cand bag benzina se opreste popma ca si cum ar fi full, cred ca nu se mai aeriseste rezervorul... la service mi s.a spus sa nu bag de tot teava de la pompa in rezervor cand alimentez :LMAO: ma poate ajuta cineva cu o solutie reala? Poate pe la vara se creaza presiune si mai face poc.

 

Joi are din nou programare in service pentru a schimba pe fata cateva elemente (bielete si inca ceva, nu mai tin minte), sunt intepenite si nu pot face geometria la roti.

 

Atasez doar doua poze, nu mi-a mai ars de facut poze cand am auzit cat am de plata. Pot spune ca deja am dublat valoarea masinii, undeva la 5500e cu totul.

post-77375-0-64288700-1511273483_thumb.jpg

post-77375-0-24405000-1511273487_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.