Jump to content

Masina mea, sa o pastrez sau nu?


Hightlink

Recommended Posts

Banii nu ii mai recuperezi, si nici unul dintre noi, sunt o gramada de colegi cu masini tipla, care nu isi iau banii pe ele, piata dicteaza pretul, tot felul de cazane aduse pregatite de vanzare care prostesc cumparatorul. Daca ceri cat crezi tu ca valoreaza iti sar 100 in cap, incearca si pune anunt pe forum sa vezi reactie.

 

Asta clar, daca scot jumatate, sunt fericit. Era la vanzare anul trecut si am primit doar oferte de schimb. Pana la urma, decat sa o dau pe 2000e sau cate costa pe olx, mai bine o fac masina de competitie sau o convertesc la masina electrica, nu stiu... ceva interesant.

Link to comment
Share on other sites

Sambata am facut un Polish la faruri, urmeaza sa le dau cu lac cand se incalzeste afara.

Am schimbat senzorul de la axul cu came si pe intake, deci masina are amandoua sonde Lambda noi si amandoi senzori de la axele cu came (daca asa se zice corect :laugh: ). Se simte diferenta la consum si e putin mai vioaie in ture joase.

Pe spate au inceput placutele sa prinda pe toata suprafata discului, deci totul este ok.

Am schimbat si o boxa deoarece ce.a veche era arsa, nu se aude la fel de tare insa este ok.

post-77375-0-20153600-1521462080_thumb.jpg

post-77375-0-98793900-1521462084_thumb.jpg

post-77375-0-82753200-1521462090_thumb.jpg

Edited by Hightlink
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Astazi am reparat macaraua pe partea din dreapta care facea figuri si cu ocazia asta am inlocuit si butonul care actioneaza geamul. Daca mai are cineva nevoie de buton, eu l-am gasit pe OLX cu 25 de lei + transport si se schimba in maxim 5 minute. Pana cand se va vinde (daca se va vinde :laugh:) voi avea in continuare grija de ea.

post-77375-0-77880300-1523656263_thumb.jpg

post-77375-0-83795700-1523656269_thumb.jpg

Edited by Hightlink
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zilele trecute am observat ca a inceput sa troncane destul de urat pe spate stanga, m-am uitat pe sub ea si ce sa vezi... un amortizor spart, la drumurile din romania nici nu ma mir. <_<

Asa ca urata mea s-a ales cu amortizoare noi Sachs pe spate. Par putin mai confortabile fata de cele vechi desii sunt destul de rigide daca te apesi pe masina.

 

Am fost nevoit sa achizitionez si o cameră de bord cusenzori de miscare deoarece am un vecin foarte de treaba care face japca de locurile de parcare.

Partea proasta e ca nu reusesc sa inteleg cum sa setez camera pt ca mereu pare ca se opreste din filmat dupa cateva secunde daca nu este miscata.. daca ma poate ajuta cineva? Nextbase 4061 este modelul.

 

Astazi am facut si un calcul la consum, cu sondele si zenzorii schimbati am scos 830km cu 57.5 litri, dupa calculele mele un 6.9% mixt la un mers normal. In bord arata 6.8.

 

Inca este de vanzare :)

Edited by Hightlink
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Momentan nu se mai vinde, voi incepe modificarile.

Astzi am foliat trimurile si geamurile pe spate. Am atasat poze :frantics:

Urmeaza luna care vine sa imbrac volanul in piele perforata cusuta cu fir in aceiasi culoare ca si trimurile, momentan nu pot scoate trimul de pe volan ca sa il pot da jos... suruburile care il tin au capul dus.

post-77375-0-37323300-1531948258_thumb.jpeg

post-77375-0-07335200-1531948262_thumb.jpeg

post-77375-0-82748400-1531948265_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A trecut ceva timp si mai mai facut cateva mi de km cu masina, am alergat cu ea si pe transfagarasan + multe alte drumuri, se comporta exempalar, insa simt nevoia unui motor mai mare asa ca deja imi fac planuri pt o masina cu macar 150 de cai, poate un e60 525i.

Intre timp am mai facut cate ceva la masina:

- Copie cheie 250lei + 25 taiatul.

- Stopuri rosii (alea transparent erau din alt film) 300 lei

- Radiator nou, aproximativ 500lei cu tot cu manopera.

- Emblema noua (pana o fura careva :getlost: )

A disparut si check engine din bord dupa aproximativ 3 plinuri de la OMV asa ca de acum primeste doar OMV, am schimbat degeaba senzori si sonde cand problema era de la benzina aparent.

 

Atasez doar pozele care le mai am, am fost nevoit sa schimb telefonul si am pierdut o parte din ele. Contui jurnalul pentru ca probabil in primavara va ajunge din nou la vanzare iar noul proprietar se va bucura de aceste informatii.

post-77375-0-04744300-1535876492_thumb.jpeg

post-77375-0-97286900-1535876495_thumb.jpeg

post-77375-0-16789400-1535876500_thumb.jpeg

post-77375-0-11403300-1535876505_thumb.jpeg

post-77375-0-62759900-1535876508_thumb.jpeg

post-77375-0-19268900-1535876876_thumb.jpeg

Edited by Hightlink
Link to comment
Share on other sites

E60 525i, nu te astepta ca e racheta, masina e destul de grea, nu spun de consum.

 

Imi dai seama. Compactul meu are ~1300kg si 116cp, e60 are 1550kg si 190cp. Racheta clar nu este insa cred ca se va vedea o diferenta considerabila. Sunt deschis si catre alte masini si motorizari, e90 sau seria 1, e87 chair si alte marci, dar macar 150cp de preferat benzina.

Edited by Hightlink
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.