Jump to content

BMW E60 M Pack 525D


FPK

Recommended Posts

Nu inteleg de ce trebuie sa astepti sa primesti feedback negativ sau pozitiv, aici gresesti, sunt ok parerile cand sa te decizi inainte de a face ceva, nu dupa.

Se presupune ca esti cu capul pe umeri si stii singur ce alegere sa faci fara sa o regreti.

Am prieteni de spun ca style 135 sunt prea uzuale si naspa si sa-mi pun style 128, mie imi plac foarte mult 135 si imi plac mult mai mult 128, dar nu ma iau doar dupa feedback-uri.

Daca tie iti place eleronul este de ajuns, oricat de multe feedback-uri negative ai primi, acuma ca sa intelegi, nu-ti pui neoane albastre la picioare si oricate feedback ai primi nu le dai jos ca iti plac tie, unele lucruri sunt ok oarecum in functie de gusturi, in cazul eleronului respectiv tine si de gusturi deoarece nu-l poti numi "chici", este doar un alt model din multe altele, insa de fabrica nu cred ca iese asa niciodata.

 

Dupa ce o sa-l vopsesc (impreuna cu portbagajul) atunci o sa fie alta problema.. deobicei daca nu e ceva ok, incepe sa nu-mi placa in scurt timp, am cumparat ceva mai ,,special" deoarece restul eleroanelor sunt mega des vazuta pe E60, asa ca am vrut ceva diferit. Nu este gretos, penibil sau cocalaresc.. este un eleron mai ,,dur" daca pot spune asa :D Eu spun ca se potriveste perfect tinand cont ca am si prelungirea de bara fata Hamann..

Edited by Di Angelis
Link to comment
Share on other sites

Din pacate, cred ca ambele tampoane de la motor au cedat sau urmeaza sa cedeze. Cand pornesc motorul sau il opresc, trepideaza toata masina.. la fel si cand bag in prima viteza si plec de pe loc, simt o trepidatie la motor. Am comandat ambele tampoane + 2 senzori de parcare, dintr-o data s-au bulit 2 senzori din fata. Cu evacuarea m-am invatat din pedala cum sa lucrez, la 2500 rpm si la 3500-3800 rpm exista un bass-gros imens si se aude foarte puternic de afara cat si dinauntru. Intre 2700 si 3400 se aude foarte putin evacuarea. Probleme cu Politia n-am avut.

Arcurile sport Eibach Pro KIt sunt absolut GENIALE. Si-a mentinut din confort, este mai joasa (pe fata 3cm, spate 2cm), nu am probleme cu parcarile din mall(deocamdata).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

. la

Arcurile sport Eibach Pro KIt sunt absolut GENIALE. Si-a mentinut din confort, este mai joasa (pe fata 3cm, spate 2cm), nu am probleme cu parcarile din mall(deocamdata).

 

Vei avea probleme cand vor ceda amortizoarele , arcurile trag de ele grav . Asa am patit si eu cam la 1 an de la montaj deja atingeam in iesirile ]n panta din parcarile subterane . Amortizoarele au cedat total , la momentul la care a inceput sa dea in praguri cand intram le-am schimbat pe toate ca mi-am dat seama care e problema . De atunci nu am mai avut probleme . Am montat KYB vad ca au rezistat f bine au 2 ani deja daca nu 3 . La fel si flansele , le termina anual , cand simti la viraj mazim pe loc la capat de cursa ca agata cam aia e . Eu am 4 seturi de flanse schimbate

Link to comment
Share on other sites

Si eu tot KYB am pus din fier, fata cele de originale SACHS din aluminiu, imi place foarte mult cum se comporta cu ele.

 

Si eu tot Eibach vroiam sa-mi pun...Myx pai si le-ai tinut in continuare sau ai dat arcurile jos?

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Revin cu o intrebare, si sper sa ma lamureasca si pe mine careva. Ma intereseaza fiabilitatea, puterea, confortul la urmatoarele masini :

 

BMW F10 530d

BMW F10 535d

BMW F32 428i

BMW F32 430d

Link to comment
Share on other sites

Si eu tot KYB am pus din fier, fata cele de originale SACHS din aluminiu, imi place foarte mult cum se comporta cu ele.

 

Si eu tot Eibach vroiam sa-mi pun...Myx pai si le-ai tinut in continuare sau ai dat arcurile jos?

nicidecum , am tinut eibach ,nu as mai reveni la arcurile originale ever

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salutare, nu am mai scris nimic de un timp. Dar, am facut un big update, am instalat noile scaune + bancheta + fete de usi din piele, culoare neagra :D

X2PH165.jpg

VGqfAq1.jpg

 

Urmeaza sa inlocuiesc cotiera cu alta. La cotiera actuala s-a umflat pielea si s-a rupt, arata oribil. Dupa cotiera, voi reconditiona toate butoanele din interior + trimuri, dupa voi retapita plafonul intr-un negru textil iar pe sfarsit va urma volanul M :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Frumos, dar de ce nu ai cautat un interior comfort daca tot ai facut modificarea :D?

 

Plafonul M impreuna cu totul costa undeva la 800 lei, poate e mai usor si mai sigur asa :D...

 

Si eu vreau sa fac ceva cu manerele gen de la usi, sunt zgariate/cojite.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Frumos, dar de ce nu ai cautat un interior comfort daca tot ai facut modificarea :D?

 

Plafonul M impreuna cu totul costa undeva la 800 lei, poate e mai usor si mai sigur asa :D...

 

Si eu vreau sa fac ceva cu manerele gen de la usi, sunt zgariate/cojite.

 

Pana cand o sa-mi permit un interior mai frumos, e mult mai bine acesta.

Plafonul il retapitez negru textil + vopsit plastice din gri in negru. Nu ma duce mai mult de 500 lei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.