BMWClub: BMW E60 M Pack 525D - BMWClub

Jump to content

  • 15 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW E60 M Pack 525D Rate Topic: **--- 7 Votes

#41 User is offline   aranza 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 223
  • Joined: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 24 October 2016 - 20:45

View Postlowlife, on 24 October 2016 - 20:39, said:

tot n-o sa se auda nimic cand mergi, tot la 4000rpm o sa moara.


da nu moare la 4000, cine te-a pacalit?
-3

#42 User is offline   Cookie 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 428
  • Joined: 18-August 16
  • Gender:Male

Posted 24 October 2016 - 21:32

Daca tot nu ai ce face cu banii si vrei sunet de V8 benzina.

http://www.sound-booster.ro
-1

#43 User is offline   bbbogdannn 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 43
  • Joined: 05-October 16
  • Gender:Male
  • Location:Arad, Romania

Posted 24 October 2016 - 22:25

Arata ok emblema pe masina neagra. Ai pus si pe spate? Pune si cu interiorul poza, repet :))
1

#44 User is offline   Di Angelis 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 259
  • Joined: 11-October 16
  • Gender:Male
  • Location:Arad,România

Posted 26 October 2016 - 15:32

View Postbbbogdannn, on 24 October 2016 - 22:25, said:

Arata ok emblema pe masina neagra. Ai pus si pe spate? Pune si cu interiorul poza, repet :))


Scuze , scuze ! :)) Apropo , te-am vazut acum 2 sau 3 zile pe Poetului(cred ca erai tu, un E91 identic).
Și da , am pus si pe spate. Aș vrea sa caut și autocolant pentru volan. Singura eroare ce o arata in Navi este de la geamul din față-dreapta. Nu se lasa/ridica fluent , ci sacadat.
Ma scuzati ca masina e plina de frunze , dar e vreme destul de nasoala in Arad ca sa spal masina.

Attached File(s)


This post has been edited by Di Angelis: 26 October 2016 - 15:43

0

#45 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1642
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 October 2016 - 16:30

View Postaranza, on 24 October 2016 - 20:45, said:

da nu moare la 4000, cine te-a pacalit?

Dar de ce ai vrea sa chinui saracul diesel peste 4000?
0

#46 User is offline   aranza 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 223
  • Joined: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 26 October 2016 - 17:17

daca de la 4000 spui ca se chinuie, apai... las-o asa.
-4

#47 User is offline   FunnyMan 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 205
  • Joined: 19-January 15
  • Gender:Male

Posted 26 October 2016 - 17:22

+1
-1

#48 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1642
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 October 2016 - 17:46

View Postaranza, on 26 October 2016 - 17:17, said:

daca de la 4000 spui ca se chinuie, apai... las-o asa.


Ce se intampla cu un diesel dupa 4000? Isi ia zborul? :)) de ce cutiile in Ds schimba la maxim 4000, de proaste? Iti zic eu de ce, pentru ca curba de cuplu la diesel e deja lesinata dupa 4000 la majoritatea, fapt ce nu duce decat la o uzura gratuita in loc sa schimbi in treapta superioara si sa iti vezi de accelerare mai departe. Daca tu asa crezi ca exista viata si dupa 4000 la diesel, e problema ta, dar mi-e mila de motorul masinii tale in acest caz. :) bafta
Ps: banuiesc ca de frustrare sariti cu minusuri. Veniti cu argumente pro pentru a chinui dieselele cu 4000+ rpm. Mersi anticipat :))

This post has been edited by cavaliere: 26 October 2016 - 17:48

4

#49 User is offline   jeezy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1072
  • Joined: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Posted 26 October 2016 - 17:49

View Postcavaliere, on 26 October 2016 - 17:46, said:

de ce cutiile in Ds schimba la maxim 4000


A mea merge in redline, fara kickdown. La fel si fostul E46. Daca pui acceleratia la podea, mi se pare normal.
2

#50 User is offline   FunnyMan 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 205
  • Joined: 19-January 15
  • Gender:Male

Posted 26 October 2016 - 18:30

Habar n am ce masina conduci,dar confunzi dieselul de bmw cu cel din grupul VW.E cu totul alta poveste dieselul de bmw,si cred ca multi colegi o sa fie de acord....chiar nu se plafoneaza dupa 4000rpm cum spui tu.Cuplu maxim nu e tot una cu puterea maxima.
4

#51 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3014
  • Joined: 26-March 16

Posted 26 October 2016 - 19:08

Are dreptate funny man...clar nu se compara in primul rand motoarele PD cu CR. PD-urile sunt mai violente pe o plaja de turatii mai scurta si dintr-o data se plafoneaza, adica chiar si pana la 4000... insa la common rail am vazut ca se duce pe toata plaja de turatii aproape constant...numai vorbesc cand o resoftezi ca te duci la 4500+ pana la rosu daca ai vreo depasire mai asa si nu se plafoneaza.
-1

#52 User is offline   aranza 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 223
  • Joined: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 26 October 2016 - 19:17

da, dar cavaliere stie el cate urechi are vaporul.
0

#53 User is offline   Cookie 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 428
  • Joined: 18-August 16
  • Gender:Male

Posted 26 October 2016 - 19:17

Daca nu se plafoneaza nu inseamna ca nu ati depasit deja cuplul maxim si va aflati de fapt pe curba descendenta.

This post has been edited by Cookie: 26 October 2016 - 19:19

-1

#54 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3014
  • Joined: 26-March 16

Posted 26 October 2016 - 19:45

Nu a spus nimeni ca la 4000-4500 accelereaza ca la 2500-3000.
0

#55 User is offline   dorubimotoru 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 473
  • Joined: 23-January 15

Posted 26 October 2016 - 21:05

View Postcavaliere, on 26 October 2016 - 17:46, said:

Ce se intampla cu un diesel dupa 4000? Isi ia zborul? :)) de ce cutiile in Ds schimba la maxim 4000, de proaste? Iti zic eu de ce, pentru ca curba de cuplu la diesel e deja lesinata dupa 4000 la majoritatea, fapt ce nu duce decat la o uzura gratuita in loc sa schimbi in treapta superioara si sa iti vezi de accelerare mai departe. Daca tu asa crezi ca exista viata si dupa 4000 la diesel, e problema ta, dar mi-e mila de motorul masinii tale in acest caz. :) bafta
Ps: banuiesc ca de frustrare sariti cu minusuri. Veniti cu argumente pro pentru a chinui dieselele cu 4000+ rpm. Mersi anticipat :))




Nu te mai chinui cu atatea explicatii....nu ai cu cine...sunt o gramada pe aici care cred ca daca e BMW si diesel .....dar cazanul tot cazan ramane.Chiar nu se merita.Posted Image

This post has been edited by dorubimotoru: 26 October 2016 - 21:12

0

#56 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1642
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 October 2016 - 21:06

WIN60 said:

1477503911[/url]' post='2370495']
Nu a spus nimeni ca la 4000-4500 accelereaza ca la 2500-3000.


unde am zis eu ca se plafoneaza? dieselul de Bmw... :))) zici ca e diesel interstelar... unii habar n-au ce e aia curba de cuplu, e clar ca vorbeam singur acum. Daca inca se accelereaza pana la 4500 care e beneficiul? e plin forumul de copii care cred ca daca au bmw diesel au masina de curse. Observ ca unii posteaza fara macar sa se informeze inainte si mai si persista cu aberatiile. aranza mergi tu cu dieselul frecvent in 4500 rpm si vezi ce se intampla :) ps: orice diesel commonrail are acelasi tipar la curba de cuplu. dar daca zici Bmw zici de curse, stiu, functioneaza dupa alte principii :))
1

#57 User is offline   FunnyMan 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 205
  • Joined: 19-January 15
  • Gender:Male

Posted 26 October 2016 - 21:18

Scuze domnule inginer constructor de motoare....numai copii pe forum aici.....ramai in curba ta de cuplu.....si cu motorul tau mare pe benzina....intergalactic.
-2

#58 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1642
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 October 2016 - 21:22

FunnyMan said:

1477509496[/url]' post='2370518']
Scuze domnule inginer constructor de motoare....numai copii pe forum aici.....ramai in curba ta de cuplu.....si cu motorul tau mare pe benzina....intergalactic.


vino cu argumente, nu doar flame aiurea.
1

#59 User is offline   FunnyMan 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 205
  • Joined: 19-January 15
  • Gender:Male

Posted 26 October 2016 - 21:34

Nu are rost.Doar nu a deschid omul acest topic ca sa tina unii lectii de mecanica.Ideea era ca tu sustii ceva si altii...altceva.Si o mai dai si aiurea cu faze gen copii si nu mai stiu eu ce.Daca la tine motorul genereaza doar cuplu si o data ce ai depasit valoare lui maxima motorul ala nu mai valoreaza nimic spune si asta ceva.Cat de curbe si ce mai vrei tu sa explici la lume....succes.Eu ma retrag.
0

#60 User is offline   mgs 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 804
  • Joined: 12-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Peris - Ilfov

Posted 27 October 2016 - 08:45

Important este cuplul la roata, care fara a intra in detalii de calcul depinde de cuplul motorului si raportul cutiei de viteze.
Asadar, e posibil ca la turatii de peste 4k rpm, chiar daca graficul arata o scadere a cuplului motorului, raportul cutiei in viteza X sa fie suficient de mare fata de cel al vitezei X+1 astfel incat obtinem un cuplu la roata mai mare.
2

Share this topic:


  • 15 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro