Jump to content

BMW E60 M Pack 525D


FPK

Recommended Posts

Are dreptate funny man...clar nu se compara in primul rand motoarele PD cu CR. PD-urile sunt mai violente pe o plaja de turatii mai scurta si dintr-o data se plafoneaza, adica chiar si pana la 4000... insa la common rail am vazut ca se duce pe toata plaja de turatii aproape constant...numai vorbesc cand o resoftezi ca te duci la 4500+ pana la rosu daca ai vreo depasire mai asa si nu se plafoneaza.
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ce se intampla cu un diesel dupa 4000? Isi ia zborul? :)) de ce cutiile in Ds schimba la maxim 4000, de proaste? Iti zic eu de ce, pentru ca curba de cuplu la diesel e deja lesinata dupa 4000 la majoritatea, fapt ce nu duce decat la o uzura gratuita in loc sa schimbi in treapta superioara si sa iti vezi de accelerare mai departe. Daca tu asa crezi ca exista viata si dupa 4000 la diesel, e problema ta, dar mi-e mila de motorul masinii tale in acest caz. :) bafta

Ps: banuiesc ca de frustrare sariti cu minusuri. Veniti cu argumente pro pentru a chinui dieselele cu 4000+ rpm. Mersi anticipat :))

 

 

 

Nu te mai chinui cu atatea explicatii....nu ai cu cine...sunt o gramada pe aici care cred ca daca e BMW si diesel .....dar cazanul tot cazan ramane.Chiar nu se merita.grin.png

Edited by dorubimotoru
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

1477503911[/url]' post='2370495']

Nu a spus nimeni ca la 4000-4500 accelereaza ca la 2500-3000.

 

unde am zis eu ca se plafoneaza? dieselul de Bmw... :))) zici ca e diesel interstelar... unii habar n-au ce e aia curba de cuplu, e clar ca vorbeam singur acum. Daca inca se accelereaza pana la 4500 care e beneficiul? e plin forumul de copii care cred ca daca au bmw diesel au masina de curse. Observ ca unii posteaza fara macar sa se informeze inainte si mai si persista cu aberatiile. aranza mergi tu cu dieselul frecvent in 4500 rpm si vezi ce se intampla :) ps: orice diesel commonrail are acelasi tipar la curba de cuplu. dar daca zici Bmw zici de curse, stiu, functioneaza dupa alte principii :))

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu are rost.Doar nu a deschid omul acest topic ca sa tina unii lectii de mecanica.Ideea era ca tu sustii ceva si altii...altceva.Si o mai dai si aiurea cu faze gen copii si nu mai stiu eu ce.Daca la tine motorul genereaza doar cuplu si o data ce ai depasit valoare lui maxima motorul ala nu mai valoreaza nimic spune si asta ceva.Cat de curbe si ce mai vrei tu sa explici la lume....succes.Eu ma retrag.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Important este cuplul la roata, care fara a intra in detalii de calcul depinde de cuplul motorului si raportul cutiei de viteze.

Asadar, e posibil ca la turatii de peste 4k rpm, chiar daca graficul arata o scadere a cuplului motorului, raportul cutiei in viteza X sa fie suficient de mare fata de cel al vitezei X+1 astfel incat obtinem un cuplu la roata mai mare.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am vrut sa zic pe scurt, ca un diesel nu se simte bine frecvent la peste 4000 fie el Bmw, Audi, Mercedes, etc. Daca vrei sa nu ai probleme cu el, mergi cu el unde se simte in largul lui. Dar nu incerc sa mai conving pe nimeni, sa mearga cei care considera ca au masina sport cu al lor diesel pana in limitare ca de, doar poate ca e bemveu, ca doar nu cumpar eu apoi masinile de la ei. :)) cu atat mai mult la o masina veche, cu anumita uzura in motor, as incerca sa o evit turele inutile. Dar fiecare face ce vrea, sanatate si drum bun.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bun , am cautat VIN-ul pe un site legat de BMW sa vad toate optiunile masinii si va dau aici lista :

 

01CA Selection of COP-relevant vehicles

0403 Glass roof, electrical

0423 Floor mats velours

0428 Warning triangle and first aid kit

0465 Through-loading system

0502 Headlight cleaning system

0508 Park Distance Control (PDC)

0522 Xenon Light

0534 Automatic air conditioning

0540 Cruise control

0548 Kilometre speedo

0589 BMW LA wheel, star spoke 122

0605 Telematics preparation

0607 Preparation, Teleservice

0609 Navigation system

0612 BMW Assist

0620 Voice control

0638 Car telephone Professional

0672 CD changer for 6 CDs

0677 HiFi system Professional DSP

0698 Area-Code 2 for DVD

0785 White direction indicator lights

0801 GERMANY VERSION

0851 Language version German

0863 Dealer List Europe

0879 On-board literature, German

08SA Navigation access request,country-spec.

08SB Telematics access request,country-spec.

08SC Telematics access request,country-spec.

08SP Control unit COP

0915 Dummy-SALAPA

0302 Alarm system.

 

Pe langa toate astea , am aflat ca masina mea are ca jante , style 116. As dori sa schimb intr-un style 313/343 sau 379.

 

Per total : Mi se pare o masina cam cu tot ceea ce trebuie , mai ales pentru anul ei : 2004..

Edited by Di Angelis
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ok , deci in ultimele 2-3 saptamani am avut cateva probleme. Imi aparea in navigatie si bord ca imi cere ulei DOAR atunci cand ii dadeam talpa. Am mers la mecanic , mi-au schimbat garniturile , capacul de la ulei si tot ce era de schimbat pentru ca dadea ulei pe afara(nu stiu cum).Dupa aceasta faza , am schimbat si placutele de frana pe faÞã. Iar dupa toata faza asta , am mers pe autostrada sa turez masina si s-o tin in turatii mari ca sa eliberez filtru de particule.In momentul in care aveam 130km/h , armura de sub masina s-a desprins si se auzea un sunet foarte aiurea. Am mers iarasi la mecanic si mi-a prins cu suruburi noi toata armura de sub masina. Iar ieri am avut problma cu SOS call system failed , in care imi aparea acea eroare in navigatie. Pe langa ca imi aparea eroare in bord , nici nu puteam asculta muzica deloc. Am mers la un tester sa imi elimine eroare dar nu se putea elimina nicicum , asa ca mi-a scos acea ,,placa" din portbagaj care tine de bluetooth si telefon. Iar deocamdata , masina merge ÞuÞ. Sper sã nu mai intampin nicio problema prea de curand.
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

A trecut 1 an si ceva, si am facut cateva upgradeuri (zic eu). Am cumparat faruri noi, stopuri noi, lip bara fata, vopsire trimuri geam in negru lucios,cluster tip M5.

 

Farurile sunt non-facelift,noi, aftermarket. Stopuri sunt custom, cu design facelift, in loc de fibra optica sunt leduri. Lip-ul din bara fata am dat undeva la 150 euro in vara, vopsit intre timp in negru lucios. Trimurile din interior este infoliat in carbon (multa lume o sa zica chestii negative in legatura cu acesta alegere, dar surprinzator.. da foarte bine carbon in interior). Trimurile le-am vopsit in negru lucios, dau extraordinar de bine. Cluster-ul (ceasul de bord) l-am dus la o cunostinta sa-mi schimbe smd-urile in alb iar acele vopsite rosii. Am renuntat la vreun ,,badge" de M sau altceva pe spate.

 

Intre timp, mi-am dat comanda la niste Jante Vossen CVT 19" 5x120, ET 30 fata, ET 35 spate, 8.5J fata/9.5J spate. Probabil cu niste distantiere o sa fie totul bine.

 

Pe langa jante, am inceput sa fac un calcul legat de evacuare. Doresc sa fac evacuare tip M5, pe ambele parti cu tipsuri mari. Inca nu stiu exact cam de cati metri de teava inox am nevoie sau de cate coturi de inox am nevoie.

 

Ca viitor, jantele si evacuarea sunt pe primul loc. Pe al doilea loc sunt niste arcuri sport, doresc sa las masina doar 3 cm fata/spate, nu mai mult. Dupa care, pe al treilea loc este interiorul, plafon gri inchis, volan M și interior piele full recaro.

 

Qr8SUiH.jpg

JWnIBfF.jpg

CIDq2iu.jpg

1IHpd8O.jpg

Edited by Di Angelis
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ce inseamna stopuri custom cu design facelift? Ca mie imi par aceleasi gheare ca la facelift. Nu inteleg ce e custom la ele.

“Ghearele” nu merg pana la sfarsitul stopului, iar semnalizarea a ramas pe bec exact ca si marsalierul. Este custom deoarece este facut tip LCi, dar de fapt au ramas doar stopuri NFL.

Link to comment
Share on other sites

Se vede ca este Non LCI doar si doar daca esti foarte atent. Mi-am dat seama ca nu sunt originale inainte sa citesc, dar nu stiam care e treaba cu ele. Ai activat cumva frana pe ceata? Era o "smecherie" sa legi sa se aprinda frana pe ceata ca sa ramana "ghearele" libere, sa se vada mai frumos noaptea, trebuia sa faci conexiunea intre niste pini pe placa farului sau ceva de genu, ma gandisem si eu sa fac, dar imi era frica sa nu stric ceva.

 

Oricum ai facut-o foarte ok, imi place!

 

Ti-am zis acolo de treaba cu evacuarea, daca nu ai un 240 cp (turbo,IC,dpf off-cat off, posibil si injectoare) , nu te baga pe 76 MM, depinde si de unde o faci acuma, dar oricum ar fi, dute cu 63 MM si iti pui tipsurile mai mari de 76 sau si mai mari cum avea BBO.

 

Pune niste poze din interior!:D

 

Incearca niste arcuri Eibach Street Pro Kit parca, erau unele de 30 mm si unele de 50 mm. Jantele sunt ce trebuie! Chiar nu are toata lumea!

 

Nu vrei plafon negru de M? Pune poze si cu interiorul ca sunt curios.

Link to comment
Share on other sites

Se vede ca este Non LCI doar si doar daca esti foarte atent. Mi-am dat seama ca nu sunt originale inainte sa citesc, dar nu stiam care e treaba cu ele. Ai activat cumva frana pe ceata? Era o "smecherie" sa legi sa se aprinda frana pe ceata ca sa ramana "ghearele" libere, sa se vada mai frumos noaptea, trebuia sa faci conexiunea intre niste pini pe placa farului sau ceva de genu, ma gandisem si eu sa fac, dar imi era frica sa nu stric ceva.

 

Oricum ai facut-o foarte ok, imi place!

 

Ti-am zis acolo de treaba cu evacuarea, daca nu ai un 240 cp (turbo,IC,dpf off-cat off, posibil si injectoare) , nu te baga pe 76 MM, depinde si de unde o faci acuma, dar oricum ar fi, dute cu 63 MM si iti pui tipsurile mai mari de 76 sau si mai mari cum avea BBO.

 

Pune niste poze din interior!:D

 

Incearca niste arcuri Eibach Street Pro Kit parca, erau unele de 30 mm si unele de 50 mm. Jantele sunt ce trebuie! Chiar nu are toata lumea!

 

Nu vrei plafon negru de M? Pune poze si cu interiorul ca sunt curios.

Am cautat BMW E60 M5 interior pe Google, iar din imagini am observat faptul ca plafonul este un gri sobolan/gri inchis. La evacuare, asa m-am gandit si eu, un 63 sau 70mm, fara dpf-catalizator-egr, cu tipsuri mari. Pe langa toate astea vreau un soft pana la 210-215 HP si dpf off soft, altfel parerea mea e ca degeaba fac evacuare fara un soft. La interior iti fac poze maine, astazi am fost tot pe drumuri si nu am mai apucat, oricum nu e nimic WOW.. am material textil, volan normal nu cel M.. La arcuri voi lua posibil Eibach dar 30/30, 50mm e prea mult pentru drumurile noastre :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.